Je hebt een pm, en wat anderen ook trouwens. De PM overigens nog niet, die krijgt straks, als mevrouw in bed ligt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:33 schreef huuphuup het volgende:
Yps ik wil je verkleedklerenboek!!
kwam je naar de utrechtmeet? Heb je trouwens die aventbekers nog? Dan neem ik deze keer wel mn glitterstickers mee
Ook weg dus.quote:
Zou je denken?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:55 schreef Troel het volgende:
Wat een leuke stofjes, maar niet echt iets naar Rubens smaak of Jochems smaak denk ik
Kan ze hem niet nog een tijdje aan met een legging eronder, als tuniekje zeg maar? Hij is zóó leuk!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:19 schreef huuphuup het volgende:
Ik heb een jurkje in de aanbieding van DPAM. Het is niet zo gek veel gedragen en eigenlijk doe ik het met pijn in t hart wegmaar hij wordt echt te kort nu.
Het is een heel mooi gemaakt jurkje van dikke stof met een heeeel klein beetje glim erin, en aan de binnenkant gevoerd met bloemetjesstof.
Er staat in maat "6 maanden" maar hier is hij gedragen met 62/68 ongeveer. Amélie is nu een goeie 68 cm en hij wordt wat te kort (maar ik hou niet van blote luier jurkjes dat scheelt).
Nee want dr spekarmpjes en speknekje moeten er ook in en dat begint ook wat krap te wordenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:32 schreef geppie het volgende:
[..]
Kan ze hem niet nog een tijdje aan met een legging eronder, als tuniekje zeg maar? Hij is zóó leuk!
Ja, ik ook!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:53 schreef oeke het volgende:
Oh Huup, ik zou hem zo van je kopen voor je weet maar nooit...
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:13 schreef Stiemie het volgende:
Huup ik zou 'm zo van je kopen, maar... ik doe 't gewoon!Of issie al weg?
Hadden we beter gewoon jurkjes kunnen ruilen
Lang leve de jongensmama'squote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nee hij is nog niet weg, lang leve alle jongensmama's die het hun zoon niet aan willen doen
hadden we idd net zo goed kunnen ruilen![]()
ik ga je ff PMen
Ik kom hem dan wel halen excl. hangmatquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Is er iemand hier die nog een box nodig heeft? Hij staat me echt enorm in de weg en ik wil er van af!
Mag voor een bossie blommen weg
Bodem is verstelbaar dmv 4 klosjes
[ afbeelding ]
Exclusief hangmat of dochter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |