ik doe idd ook bij beide meequote:Op donderdag 21 januari 2010 19:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Insiders of Buzzer. Die doen hetzelfde, ik haal ze altijd door elkaar. Ik heb ook nog Crystals staan. De chocotoetjes zijn opperdeop.
Ik quote mezelf even voor ik de OP erin plak.quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik doe idd ook bij beide mee
en die tandenborstel van Buzzer is echt fijn
dat bedoel ikquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ga ook eens op die sites kijken...gratis produkten is altijd goed....je bent Nederlander of niet
Jij bent ervaren Buzzer.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat bedoel ik
de wolpakketten van buzzer waren ook leuk. kreeg er ook nog een toffe tas bij
wat echt helpt is om over van alles en nog wat reviews te schrijven in die Buzzer Experience. dan word je ook eerder uitgenodigd voor andere campangesquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent ervaren Buzzer.Ik ben er pas met de wasverzachter ingekomen.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat bedoel ik
de wolpakketten van buzzer waren ook leuk. kreeg er ook nog een toffe tas bij
Jaaa ik zit het ook te kijken!quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:38 schreef Ynske het volgende:
politie op je hielen
zoon had de auto van vader meegenomen om te gaan rijden
maar heeft geen rijbewijs
pa komt erbij, "gooi m maar in de cel, dat t een les voor m zal zijn"
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:38 schreef Ynske het volgende:
politie op je hielen
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:38 schreef trovey het volgende:
Even eten hier...broer was laat met autorijles
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:38 schreef Ynske het volgende:politie op je hielen
heb je m gister dan gezien met die jongen aan de belgische grens met de auto van ma. en geen goede papierenquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaaa ik zit het ook te kijken!Geweldig
Wel sneu dat je als pa zo weinig grip op je zoon hebt.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat balen van Ziggy MB.
MI-tje wat fijn dat whoopie toch iets lijkt te horen
Volgens ons is Rossi ook iets aangekomen
Hahahaha jaquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je m gister dan gezien met die jongen aan de belgische grens met de auto van ma. en geen goede papieren
"ja mam als jij er niet voor zorgt dat die dingen in t hoesje zitten, dan zie je maar hoe je de auto thuis krijgt. hij word nu in beslag genomen"
nouja tis dubbel vind ikquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hahahaha jadat was helemaal dom! Ik zei ook gelijk: ja, als jij in de auto stapt moet je ook zorgen dat de papieren in orde zijn dombo
![]()
![]()
![]()
Ach ja... Rare mensen op de weg.
Tuurlijk, maar je neemt iig iets mee, hij had helemaal niets bij zich. Das niet handigquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
nouja tis dubbel vind ik
als ik de auto van mn ouders meekrijg, dan pak ik t mapje met de papieren, en eerlijk gezegd controlleer ik ook niet of die kloppen op dat moment.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:33 schreef nokwanda het volgende:
@Tombola, ik mis in het nieuwtjesoverzicht mijn nieuwe meisjes
Dat komt omdat ze nog niet bij jullie wonen. Ja, dat was het.quote:
Om de auto te compenseren jaquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze nog niet bij jullie wonen. Ja, dat was het.![]()
![]()
* aait Tombolala over het bolletje*
Ingepingeling! Wat zul jij schoon aankomen bij DTH!
D'r zit helemaal geen M in mijn naam.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Om de auto te compenseren ja![]()
Is het nog steeds 13.00 bij de Mac?
Ben er morgen bijna niet en zaterdag ist al.
Evt. belangrijke zaken dus graag per Es Em Es
Watisser?quote:
Pssttt... 12:45 in het dozenhok van de Macquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Om de auto te compenseren ja![]()
Is het nog steeds 13.00 bij de Mac?
Ben er morgen bijna niet en zaterdag ist al.
Evt. belangrijke zaken dus graag per Es Em Es
Hihiquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pssttt... 12:45 in het dozenhok van de Mac
HEUJ!!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pssttt... 12:45 in het dozenhok van de Mac
Zullen we even via FB?quote:
Hoe zit dat nou? Wat is de relatie tussen Alexander en Fuente?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:54 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Heb net idd de aankomst van Alexander gezien....en de dochter van Fuente![]()
F_R: hopen dat Rossi de goede kant op blijft gaan![]()
En Ziggy wordt gewoon 30, dat heb ik met haar afgesproken![]()
CatjeRasPatatje![]()
Zusje heeft ff wat chloor en allesreiniger gehaald, dus we komen iig niet met lege handen
Volgende keerquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Toen ik aan vriend vertelde zaterdag naar DTH te gaan en eerst bij de mac te meeten was zijn reactie:
Ze kunnen ook hier komen meeten
Ikik mag zeker niet dikker worden?
Rossi slaapt nu weer in zijn mandje maar gaf meer weerstand tegen het pilletje dan gisteren. Gisteren lag hij op zijn rug op mijn arm en kon ik het er zo instoppen. Hij sputterde niet 1x tegen en slikte het in 1x door.
Haal je er wel een washandje bij langs dan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat is om 10:00![]()
Ik heb je toch een kaartje gestuurd
ah zo. Tenk joe verrie mutsquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Alexander is geadopteerd uit Haiti en daarmee de broer van Fuente geworden
Ik neem een teiltje ende een bruisbal meequote:Op donderdag 21 januari 2010 20:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Haal je er wel een washandje bij langs dan?![]()
Met de muts in de bruisbalquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik neem een teiltje ende een bruisbal mee
Niet andersom?quote:
Kan ook nog jaquote:
Hè bahquote:
1. Onderaan heb je een balkje waar je zelf in staat en je buren. Ernaast staan als het goed is hokjes waarin staat 'add neighbor', daar kan je dus buren toevoegen. Zij kunnen jou ook toevoegen, dan krijg je gewoon een berichtje en kan je op 'bevestigen' klikken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:16 schreef nieslief het volgende:
Hoe ik buren krijg....
Hoe ik het voor elkaar heb gekregen om bij anderen te bemesten
Kan ik kipjes gewoon loslaten op het dinges???
Dat spul is inderdaad heel prijzig....ook al gedacht aan zoiets als Gourmet Gold blikjes....die gebruik ik ook regelmatig bij zieke katten en die zijn hier altijd geliefd...heb ik heel wat slecht etende katten mee aan het eten gekregen( en de mousse versie kun je als dwangvoeding gebruiken als je een spuit met een brede uitgang gebruikt)....en soms is het gewoon belangrijker dat er wat inkomt dan wat er inkomt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Morgen nog wat blokjes hills i/d halen maar dat spul is stiekem nog prijzig zeg.
En zo'n tube nutri cat-plus kost 12,25
Hij is het waard hoor maar ik schrik er toch wel van.
Moet ik wat eerder komen met mijn fluff?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik neem een teiltje ende een bruisbal mee
Wat moet ik meenemen??quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet ik wat eerder komen met mijn fluff?
Geld.quote:
Graagquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:27 schreef Cat22 het volgende:
Moet ik wat eerder komen met mijn fluff?
Ik zeg nixquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:30 schreef Maes het volgende:
Wat moet ik meenemen??
Tja ach. Baloe zn voer kostte 93 euro per zak. Deed ie een maand mee.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Morgen nog wat blokjes hills i/d halen maar dat spul is stiekem nog prijzig zeg.
En zo'n tube nutri cat-plus kost 12,25
Hij is het waard hoor maar ik schrik er toch wel van.
Bij mij werkt het nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:25 schreef Enfermera het volgende:
1. Onderaan heb je een balkje waar je zelf in staat en je buren. Ernaast staan als het goed is hokjes waarin staat 'add neighbor', daar kan je dus buren toevoegen. Zij kunnen jou ook toevoegen, dan krijg je gewoon een berichtje en kan je op 'bevestigen' klikken.
2. Soms hebben je buren hulp nodig en dan krijg je een soort popup in farmville waarin er gevraagd wordt of je je buur wil helpen die het moeilijk heeft ofzodan kan je dus, als je fertilizer niet op is, crops van anderen bemesten
En ook voer in het kippenhok gooien
3. Ja, kipjes kan je gewoon loslatenHeb het ook geprobeerd, dat kan gewoon. Je kan er ook op klikken en dan kan je ze vast op een plek laten staan als je dat wilt. Maar ze gaan niet je oogst verwoesten ofzo
Als je het leuk vindt kan je ze in een hokje zetten, maar hoeft volgensmij niet.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tja ach. Baloe zn voer kostte 93 euro per zak. Deed ie een maand mee.
Je moet wat voor je dieren over hebben
Ik weet ook dat Ros zijn operatiekosten in vergelijking met die van Baloe niks zijn. Maar toch schrok ik daar ook wel van. Hij is het dubbel en dwars waard. Alleen hebben wij geen garantie dat hij bijft leven. Dat heb je nooit dat weet ik.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tja ach. Baloe zn voer kostte 93 euro per zak. Deed ie een maand mee.
Je moet wat voor je dieren over hebben
Word je ook boer!?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bij mij werkt het niet
Ik wil best neighbors adden, maar als ik erop klik, doet ie het niet. Ook het updaten van de flashplayer helpt niet.
Dat is raar. Heb je je computer al opnieuw opgestart enzo? Hoe heb je je flashplayer geupdate?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bij mij werkt het niet
Ik wil best neighbors adden, maar als ik erop klik, doet ie het niet. Ook het updaten van de flashplayer helpt niet.
jaquote:
Ik heb Tombola gevonden geloof ikquote:Buren adden werkt soms traag. En ik krijg ook weleens foutmeldingen. Nieslief heeft me nu toegevoegd maar ik zie haar nog steeds niet. Wellicht dat je morgen een hele rij hebt staan. Heb je ons kluppie al gevonden?
Nou, zoek daar maar eens volk van ons op dan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
ja
[..]
Ik heb Tombola gevonden geloof ik
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
ja
[..]
Ik heb Tombola gevonden geloof ik
Ja maar goed, die garantie heb je idd nooit. Baloe kan morgen onder een bus komen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:43 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik weet ook dat Ros zijn operatiekosten in vergelijking met die van Baloe niks zijn. Maar toch schrok ik daar ook wel van. Hij is het dubbel en dwars waard. Alleen hebben wij geen garantie dat hij bijft leven. Dat heb je nooit dat weet ik.
Maar Snowy heeft zeker aan DA 1000 euro gekost en stierf toch vrij kort na de operatie.
Dure auto zeg die Baloequote:Op donderdag 21 januari 2010 20:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar goed, die garantie heb je idd nooit. Baloe kan morgen onder een bus komen.
1000 is voor mij weinigBaloe zit inmiddels aan de 4000 ofzo
![]()
Jawel hequote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]en dan schrok ik van 20 euro voor een maand
quote:
Ben wel heel benieuwd hoe je dat doet, zonder werk enzoquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jawel he
Ach, ik ben maar om gaan lachen. Je kan gaan sippen maar je schiet er geen fuck mee op
Donequote:Op donderdag 21 januari 2010 21:04 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Kun je ons vinden? anders mot je mij je nick of mail even pm-men!
Ik werk 40u per week potdomme!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ben wel heel benieuwd hoe je dat doet, zonder werk enzo
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik werk 40u per week potdomme!Kreeg ik er maar voor betaald ook trouwens
Ik had je al.quote:
555 shizzlequote:
The best of Top Gear is prima te hebben.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:10 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb de tv uit staan, uit principe
Ik heb oude afleveringen van HIMYM gekekenquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
The best of Top Gear is prima te hebben.![]()
En anders had ik MIB2 gekeken.
Ik kijk ook Top Gear!!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
The best of Top Gear is prima te hebben.![]()
En anders had ik MIB2 gekeken.
Welkom bij de clubquote:
ik maes!quote:
Nee hoorquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:23 schreef nieslief het volgende:
Whahahaha iedereen aan het farmvilla'en dat wordt rustig hiero.
Er is geen Farmville topic hoor...quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:25 schreef Loveless85 het volgende:
http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/18
FarmVillequote:Op donderdag 21 januari 2010 21:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er is geen Farmville topic hoor...
En het gaat over dieren en planten
Maar ik kan jou niet missen! Dus ik blijf hier!quote:
Ga ik niet klikken. Ik ben veel te druk met mensen zoeken en via chat en PM met iedereen te praten. En intussen nog te farmen en hier te posten.quote:
Opzouten mafkeesquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ik kan jou niet missen! Dus ik blijf hier!
Daar is nu dus een topic voor. Post je daar je username en dan heb je in ene onmeunig veul vriendjes en kan je daar met allemaal praten over gouden konijnendrollen en gedefragmenteerde ezelsquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga ik niet klikken. Ik ben veel te druk met mensen zoeken en via chat en PM met iedereen te praten. En intussen nog te farmen en hier te posten.
ik vind jou ook liefquote:
Whahahahahahaquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar is nu dus een topic voor. Post je daar je username en dan heb je in ene onmeunig veul vriendjes en kan je daar met allemaal praten over gouden konijnendrollen en gedefragmenteerde ezels
Ik heb mn username gepost, en ik wacht het af. Gelukkig heb ik jullie om over van ALLES en nog wat te kletsenquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar is nu dus een topic voor. Post je daar je username en dan heb je in ene onmeunig veul vriendjes en kan je daar met allemaal praten over gouden konijnendrollen en gedefragmenteerde ezels
GREYS IN FFSC!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
En flippende pinguins!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zie je Greys, ik ben niet de enige!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik ben een vreemmmmmd'ling zeker?quote:
Waaaaaat een binnenkomer!quote:
Ze flippen niet! Ze geven ijsblokjes.quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:45 schreef Greys het volgende:
Ik zal me voortaan elke van minuut tot minuut melden wat ik aan het doen ben!
Rouvoets, Wilders, Rutte en Bos naast elkaar in het telefoonpanel![]()
Dat kun je ook heel goed in Facebook. En als je daar toch bent... kun je je meteen aanmelden voor Farmville.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:45 schreef Greys het volgende:
Ik zal me voortaan elke van minuut tot minuut melden wat ik aan het doen ben!
Rouvoets, Wilders, Rutte en Bos naast elkaar in het telefoonpanel![]()
PM me de namen, dan weet ik het denk ik wel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:46 schreef Bamba het volgende:
Ik heb 2 nieuwe vriendschapverzoeken, maar ik weet niet wie het zijn
Echt he.. Ik ook.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:47 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben Haiti-moe![]()
Echt een avondje TV bij m'n ouders gekeken en alles was gewoon Haiti![]()
Journaal, RTL Boulevard, DWDD, alles...
Vind het erg goed initiatief overigens hoor, maar ik kan er gewoon geen hele avond naar kijken / luisteren
quote:
Whut? Die tweede die je mij net gepmd had?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:54 schreef Bamba het volgende:
Cat, die tweede naam dat is gewoon een volslagen onbekende uit Engeland
![]()
It is Iquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:46 schreef Bamba het volgende:
Ik heb 2 nieuwe vriendschapverzoeken, maar ik weet niet wie het zijn
Kom jij stiekem uit Engelandquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Whut? Die tweede die je mij net gepmd had?![]()
Het is ook hartstikke leuk geregeld. Het trekt mij gewoon niet zo, ik weet niet wat het is. Geen desinteresse of tis niet dat ik het niet erg vind ofzo. Maar ik hoef er niet bijna verplicht als je nu de TV of Radio aanzet mee geconfronteerd mee te worden zeg maarquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:54 schreef Greys het volgende:
Ik vind het wel een mooie en interessante uitzending voor Haïti
Maar ik kijk er ook zo naar van 'Wauw, wat knap dat dit in een paar dagen zo uit de grond gestampt wordt, zo'n groot 'event' op tv en radio'. Is organisatorisch gewoon bijzonder knap gedaan, ook om al die BNers te krijgen.
Maar dat anderen daar anders over denken, ieder zijn mening hoor
Met het aantal zenders dat er op tv is tegenwoordig blijven er nog zát zenders over nu die het niet uitzenden hoorquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is ook hartstikke leuk geregeld. Het trekt mij gewoon niet zo, ik weet niet wat het is. Geen desinteresse of tis niet dat ik het niet erg vind ofzo. Maar ik hoef er niet bijna verplicht als je nu de TV of Radio aanzet mee geconfronteerd mee te worden zeg maar
Ah dat heb ik allemaal gemist, hij stond pas de laatste 10 minuten aanquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:04 schreef Greys het volgende:
Ja de Volendammers waren niet echt bij stem. Maar dat was Esmee Denters ook niet
En Carice van Houten moet het lekker bij acteren houden![]()
Vreselijk, haar zang
Ik vind het idee prachtig, heb vandaag in de auto radio 555 de hele tijd aangehad, maar als ik je zo hoor over de zang... blij toe dat ik niet gekeken heb. Want dan had ik me alleen maar geërgerd.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:04 schreef Greys het volgende:
Ja de Volendammers waren niet echt bij stem. Maar dat was Esmee Denters ook niet
En Carice van Houten moet het lekker bij acteren houden![]()
Vreselijk, haar zang
Dat vond ik dus ook. Ook al bij die 3FM actie, die Koenders loopt aardig Sinterklaas te spelenquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:08 schreef Bamba het volgende:
Hmmm ze verdubbelen het bedrag wat is opgehaald...En vertellen trots dat het door de belastingbetaler betaald wordt...Dus of je nou wilt of niet, je doneert hoe dan ook
Ja he? Ik had hem al eens gezien maar hij blijft mooi.quote:
quote:IK WIL NIX ZEGGE HOOR MAAR DIE BEELDEN VAN HAITI HEBBE ZE GWOON HIER OP DE GROENE HILLEDIJK GEFILMD!! WIJF MET WOND ZAT KAPSALON TE VRETE!!!
30 minutes ago from Twitterrific
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga kijken. En houd jou tegen als jij mij tegenhoudt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:06 schreef trovey het volgende:
Nu een herhaling van "Een dubbeltje op zijn kant".....hou me tegen voordat ik die mensen wat aandoe.....ik kijk 10 seconden en weet nu al waar het probleem ligt
Maar jij hebt daar vanuit je werk natuurlijk ook nog een profi kijk op, of niet?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:54 schreef Greys het volgende:
Ik vind het wel een mooie en interessante uitzending voor Haïti
Maar ik kijk er ook zo naar van 'Wauw, wat knap dat dit in een paar dagen zo uit de grond gestampt wordt, zo'n groot 'event' op tv en radio'. Is organisatorisch gewoon bijzonder knap gedaan, ook om al die BNers te krijgen.
Maar dat anderen daar anders over denken, ieder zijn mening hoor
Ik had wel die in Japan al een keer gezien, maar deze nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja he? Ik had hem al eens gezien maar hij blijft mooi.
Daar is al een potje voor hoorquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:08 schreef Bamba het volgende:
Hmmm ze verdubbelen het bedrag wat is opgehaald...En vertellen trots dat het door de belastingbetaler betaald wordt...Dus of je nou wilt of niet, je doneert hoe dan ook
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
Heeft Goodbye Twitter:
[..]GERT WILDERS IS ECHT EEN DUSHI!!!!! I LOVE HIS SMILE!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
25 minutes ago from Twitterrific
Gert Wilders![]()
And so the lion fell in love with the lamb
quote:MY GOD ER ZIT EEN NEGER NAAST JE PRINSES IRENA!!!! KIJK UIT!!!! ZE STELE AL JE KIP!!!
about 2 hours ago from Twitterrific
Ik moet er toch wel om lachen. Hard.quote:ME MA HEB TROUWENS DE BORG TERUGGEKREGE VAN DE FOSTERPERENTKIND WANT DIE IS HELAAS OVERLEDE IN HAITI![]()
![]()
WE LOVE YOU FOSTER!!
about 10 hours ago from web
Hmm dat is ook weer zo..quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar is al een potje voor hoorVoor dat soort dingen.
Dus of het nou hier heen gaat of naar een ander goed doel, betalen doe je het toch al
Afgesprokenquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga kijken. En houd jou tegen als jij mij tegenhoudt.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
Heeft Goodbye Twitter:
[..]Oh My God!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
Ik vind het trouwens eerder op Qwea lijken al die berichten van d'rquote:
Echt he.quote:
Eh.quote:TOT DE VOLGENDE RAMP LINDA!!!!!! LUV YOUUUU 15 minutes ago from Twitterrific
Normaal erger ik me aan vals gezang, nu nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind het idee prachtig, heb vandaag in de auto radio 555 de hele tijd aangehad, maar als ik je zo hoor over de zang... blij toe dat ik niet gekeken heb. Want dan had ik me alleen maar geërgerd.
quote:HAHAHA IK ZEG NET ZO TEGE MAVIS: IK ZAT OP SCOUTING EN JIJ ZAT OP PIKKE!! HAHAHAHAHAHAHA ZE WIL NIET DAT IK DIT OP DE INTERNET ZET HAHAHA
1:52 PM Jan 12th from web
quote:MY GOD VANDAAG ZAG IK DE MOOISTE WITLERE BANK EVER LATER NEEM IK ALLES IN WITLEER OOK ME BADKAMER!!!! CANT WAIT TO GROW UP!!!!
12:04 PM Jan 12th from web
quote:JINGOBELL JINGOBELL JINGO ALL THA WAY OH WHAT FUN IT IS TO RIDE MAAR NU HEB IK EEN KOORTSLIP OP ME SNEE!!! GEEF ME ZOVIRAX VAGINA EDITION!
12:31 AM Dec 16th, 2009 from Twitterrific
Trussiesquote:
Omg....quote:
Ik eerst ook, tot bleek dat die jongen (van dat stel dat daar is omgekomen, waar wij het laatst over hadden) jaren bij hem gewerkt heeft en het hem dus heel erg aangreep...quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vond Carice best leuk zingen![]()
En Dirk Scheringa in het belpanel bij 555 vind ik echt link hoor
quote:
Dat heb ik niet meegekregenquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik eerst ook, tot bleek dat die jongen (van dat stel dat daar is omgekomen, waar wij het laatst over hadden) jaren bij hem gewerkt heeft en het hem dus heel erg aangreep...
Echt he! Ik zag net een stukje maar zit nu WIDM te kijken. Dat wijf maakte zich al druk om wat andere mensen van haar dachten??quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:24 schreef trovey het volgende:
Dubbeltje op zijn kant blijft lachwekkend....mensen met een gezin die alles er voor doen om maar mooi weer te spelen voor de buitenwereld terwijl ze ondertussen geen cent hebben
Een....wasdroger....leasen......quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Afgesproken....die dame lijkt trouwens op een jongere versie van een nicht van me
HBO is ook een eitje.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
net weer school gehad, als het zo makkelijk blijft, slaag ik op m'n sloffen
Zit je inmiddels in een leuk school- en studieritme?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Inkomen van ongeveer 4750 hebben en daar niet van rondkomenquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt he! Ik zag net een stukje maar zit nu WIDM te kijken. Dat wijf maakte zich al druk om wat andere mensen van haar dachten??Bizar. Wat wordt er nog meer gezegd?
*nieuwsgierig is
Wees blij dat je niet de brieven moet versturen naar die mensen voor loonbeslag tig.. (dat doe ik en das echt frustratie).quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een....wasdroger....leasen......![]()
Voor 750 euro per jaar!![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Trusten!quote:
Neeee johhhhquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Inkomen van ongeveer 4750 hebben en daar niet van rondkomen....ze geven 5500 euro per maand uit....waaraan in vredesnaam kun je zoveel geld aan uitgeven
Smakkerdiesmak jwtzquote:
Ik vind dat echt onbegrijpelijk. Voor een stel zonder kinderen. Dan heb je ergens toch echt foute keuzes gemaakt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Inkomen van ongeveer 4750 hebben en daar niet van rondkomen....ze geven 5500 euro per maand uit....waaraan in vredesnaam kun je zoveel geld aan uitgeven
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet de brieven moet versturen naar die mensen voor loonbeslag tig.. (dat doe ik en das echt frustratie).
Verder zijn er sneue gevallen maarja..somss
Ja precies, dat heb je idd ook. Maar zo met je geld omgaan om de schijn op te houden.. Dat zou ik echt nooit doen. Plus, ik vind dat je over geld altijd moet kunnen praten. In Nederland wordt daar zo panisch over gedaan, maar je mag toch best zeggen dat je het moeilijk hebt soms? Een paar maanden terug hadden mn man en ik het ook zwaar, we stonden 200 euro in het rood, we hadden nog wat creditcards af te lossen.. Toen hebben we echt niks leuks kunnen doen. Gelukkig is het nu weer wat beter en hebben we wat spaargeld, maar toen vond ik het toch wel erg dat we het zo krap hadden. Maar praat daar wel over met mn ouders en vriendenquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad mensen die buiten hun schuld in zulke situaties komen.....maar deze mensen....mooi weer spelers en daarom in de problemen komen.....dat snap ik echt niet
mwah leuk,... t zijn nogal onhandige tijden, moet om 4 uur smiddags eten wil ik op tijd komen, en ben weg tot half tien / half elfquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zit je inmiddels in een leuk school- en studieritme?
Oh das wel okequote:Op donderdag 21 januari 2010 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mwah leuk,... t zijn nogal onhandige tijden, moet om 4 uur smiddags eten wil ik op tijd komen, en ben weg tot half tien / half elf
gelukkig is het maar 2x in de week, 6 weken
Ow, 6 weken, da's te overzien. En daarna?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mwah leuk,... t zijn nogal onhandige tijden, moet om 4 uur smiddags eten wil ik op tijd komen, en ben weg tot half tien / half elf
gelukkig is het maar 2x in de week, 6 weken
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja precies, dat heb je idd ook. Maar zo met je geld omgaan om de schijn op te houden.. Dat zou ik echt nooit doen. Plus, ik vind dat je over geld altijd moet kunnen praten. In Nederland wordt daar zo panisch over gedaan, maar je mag toch best zeggen dat je het moeilijk hebt soms? Een paar maanden terug hadden mn man en ik het ook zwaar, we stonden 200 euro in het rood, we hadden nog wat creditcards af te lossen.. Toen hebben we echt niks leuks kunnen doen. Gelukkig is het nu weer wat beter en hebben we wat spaargeld, maar toen vond ik het toch wel erg dat we het zo krap hadden. Maar praat daar wel over met mn ouders en vriendenBoeit mij dat. Alsof je een heilige bent ofzo.
Ik vind het zo een heerlijk vrolijke optimistische jongenquote:
Ditoquote:
Hij zit in de studio bij Nova aan tafel nu, best uitgebreid allemaalquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het zo een heerlijk vrolijke optimistische jongen![]()
En die moeder is ook echt een gaaf mens.
Volgens mij kwam ie ook bij P & W toch?
Ik zat te janken toen ik het journaal met zijn thuiskomst zat
En dan betaal je je belasting toch gewoon niet? Die auto rijdt wel hoor. Althans zo redeneren sommigenquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:32 schreef Bamba het volgende:
Zoveel schuld hebben en dan paarden en een motor die bij elkaar 500 euro in de maand kosten hebben
Oi! Lekker zulk bezoek. Ik ga dan op een gegeven moment gewoon doen wat ik nog moest, dat is het risico hoor als je onverwacht langskomt!quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:34 schreef oh-oh het volgende:
Heb ik iets gemist?
Ik wilde even een stukje teruglezen maar ik las alleen maar over koeien en kippen![]()
Ik had onverwacht stom bezoek nog voordat ik gegeten had.
Het logeerkind en zijn moeder wilden de pup zien en ik kreeg nog geld van haar dat ik had voorgeschoten voor iets voor het kind.
En die bleven gerust tot 20.00 hangen, toen vloog ze ineens weg want GTST begon![]()
Ik had al 4 keer gezegd dat ik nog moest eten maar het scheen dr niet te deren.
Dus daarna koken, eten, bento maken, ondertussen duizendmiljoen keer een pup van de bankleuning afplukkenwassen , was vouwen.
Ik zit nog niet zo lang en de avond is alweer om .
Nee, echt, ik kwam net onder de douche uit, zat in een legging en een shirtje, klaar om te gaan koken, en hoppakee, kwam ze binnenzeilen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dito
@oh-oh, lekker, van die visite die blijft plakken terwijl jij honger hebt
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:34 schreef oh-oh het volgende:
Heb ik iets gemist?
Ik wilde even een stukje teruglezen maar ik las alleen maar over koeien en kippen![]()
Ik had onverwacht stom bezoek nog voordat ik gegeten had.
Het logeerkind en zijn moeder wilden de pup zien en ik kreeg nog geld van haar dat ik had voorgeschoten voor iets voor het kind.
En die bleven gerust tot 20.00 hangen, toen vloog ze ineens weg want GTST begon![]()
Ik had al 4 keer gezegd dat ik nog moest eten maar het scheen dr niet te deren.
Dus daarna koken, eten, bento maken, ondertussen duizendmiljoen keer een pup van de bankleuning afplukkenwassen , was vouwen.
Ik zit nog niet zo lang en de avond is alweer om .
Ja precies..quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Juist ja....hier is het eigenlijk elke maand krabben om het einde te halen....het is nou eenmaal zo en ik doe daar niet krampachtig over....ga er liever tegenaan met humor want die situatie verandert voorlopig niet hier en lenen omdat ik zonodig een nieuwe computer moet hebben omdat iedereen die heeft....never nooitdan maar verder met mijn gekregen oude beestje....lukt ook alles mee duurt alleen wat langer....heel wat langer
Aw Zigster, Sjon weegt 1830 gram al , en das zo een ukjequote:Op donderdag 21 januari 2010 22:39 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oi! Lekker zulk bezoek. Ik ga dan op een gegeven moment gewoon doen wat ik nog moest, dat is het risico hoor als je onverwacht langskomt!![]()
MB had goed en minder goed nieuws over Tha Zigster. Nierwaarden waren ok, maar ze was sinds een half jaar 6 ons kwijt op een totaal van nu 1,9 kilo. Schilklierwaarden worden opgestuurd, meer nieuws volgt dus.
Verder weet ik niet, Tomobola-update-wonder gaat net slapen..
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:41 schreef trovey het volgende:
[..]
Je had gewoon moeten beginnen met groente schoonmaken en zo schoon te maken groente en aardappelschilmesje in haar handen duwen terwijl je het vlees aanzet ...kijken of ze de hint dan had opgepikt
neequote:Op donderdag 21 januari 2010 22:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ook interessante stof enzo wat je krijgt?
quote:
Ik kreeg de kans niet echt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:41 schreef trovey het volgende:
[..]
Je had gewoon moeten beginnen met groente schoonmaken en zo...kijken of ze de hint dan had opgepikt
Damn, zonde! Haha ja dat scheelt dan wel weer ja dat het makkelijk isquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neede meest saaie middelbareschoolzooi die je je maar voor kunt stellen, en nog makkelijk ook
ach, tis alleen maar goed eigenlijk, dat het makkelijk is
maar ik overleef het inderdaad wel![]()
en oh-oh, de bento zou kunnen, ware het niet dat ik geen bruikbare pauze heb tussen de lessen in
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Heeft hier nog iemand gestort nav de TV-actie?
Nee, ik had wel al meteen gegeven via die zus van Alexander en ik ga nog wel wat overmakenquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Hadie een BNNer aan de lijn???quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]Heer G. Heeft tijdens de uitzending zitten bellen. Kwam er pas na 7 keer doorheen ofzo.
Hoiquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:47 schreef F_PT het volgende:
onze kitten zit en slaapt soms op het toetsenbord, wat niet mag, maar ja![]()
de eerste keer had hij de naam van internet explorer veranderd in de eerste letter van mijn naam, daarna een hoop punten en daarna de eerste 2 letters van de naam van mn vriend.
vandaag kwamen we thuis en had hij dus weer gecomputerdin dat msn schermpje waar je kan zoeken op naam stond /
en ja slash ( / ) is zijn naam!
eng
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kreeg de kans niet echt.
Bovendien zat ze hier binnen de kortste keren gillend ruzie te maken met het kind van 11.
Want ze moest m ff mededelen dat ze een deel van het kindergeld dat apart lag voor zijn kleren had gebruikt voor boodschappen. Ik vraag me af waarom dat moet als ze ff gezellig ergens op visite gaan.
Ik had voor het kind een duur kado voor zn verjaardag gekocht, een customized trui die hij heeeeel graag wilde.
Geen bedankje of niks van beide ouders, en nu vertelde ze dat zij alletwee ( zijn uit elkaar ) geen geld hadden voor een kado, dus het was maar goed dat ie van mij een mooi kado had![]()
En nu kreeg ik geld van dr, omdat ze gevraagd had of ik op eBay iets wilde bestellen voor het kind voor carnaval, en zij kan ( goddank ) niet online bankieren en zo, schuldsanering etc.
Het kostte maar 20 euro, maar ik zou het geld meteen krijgen etc etc.
Tis nu 2 weken later![]()
Doet dr ook niet toe, ik kon het wel missen, hell ik had t ook kunnen laten zitten maar dat vertikte ik, gewoon omdat ik vermoed dat ze daar eigenlijk al van uit ging toen ze het aan me vroeg![]()
Ik ga het geld nog wel naar haiti overmaken via Alexander
Geen idee, hij heeft niet op zitten letten wie hij hadquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hadie een BNNer aan de lijn???
Ik vond prinses Margriet wel tof
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind onverwachts bezoek meestal ook niet prettig.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
oh oh, da's irritant bezoek idd!
Sowieso, onverwachts bezoek vind ik bijna altijd irritant![]()
![]()
Ik vond 555 ook mooi
kan hij ook gitaarspelen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:47 schreef F_PT het volgende:
onze kitten zit en slaapt soms op het toetsenbord, wat niet mag, maar ja![]()
de eerste keer had hij de naam van internet explorer veranderd in de eerste letter van mijn naam, daarna een hoop punten en daarna de eerste 2 letters van de naam van mn vriend.
vandaag kwamen we thuis en had hij dus weer gecomputerdin dat msn schermpje waar je kan zoeken op naam stond /
en ja slash ( / ) is zijn naam!
eng
Nee.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Zo te lezen was het heel gezellig bezoek
wat is dat voor type mens dan johquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee.
Het kind is zelfs even huilend naar buiten gelopen van kwaadheid op zn moeder![]()
Ik heb echt zo met dat ventje te doen.
Nu zat ie alweer te vissen of ie weer mocht komen dit weekend, maar ik heb hem pas nog een heel weekend gehad en ik ben zondag de hele dag weg dus ik heb zaterdag nog genoeg te doen.
Helemaal teleurgesteld was ie , voel ik me potverdorie nog zowat schuldig ook en zit ik alweer te denken ach ik kan hem zondag ook meenemen naar het feest van mn moeder....
Maar toch maar niet voorgesteld
Lekkere moeder is dat danquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee.
Het kind is zelfs even huilend naar buiten gelopen van kwaadheid op zn moeder![]()
Nu zat ie alweer te vissen of ie weer mocht komen dit weekend, maar ik heb hem pas nog een heel weekend gehad en ik ben zondag de hele dag weg dus ik heb zaterdag nog genoeg te doen.
Helemaal teleurgesteld was ie , voel ik me potverdorie nog zowat schuldig ook en zit ik alweer te denken ach ik kan hem zondag ook meenemen naar het feest van mn moeder....
Niet dat ik me moet verdedigen dat ik wel gestort heb, maar ik wil toch even zeggen dat er héél veel aandacht in de show is geweest voor de welbekende strijkstokken en de garantie en uitleg dat het hierbij niet het geval gaat zijn.quote:
Bij die van mij ook, mams vindt dat juist gezellig en snapt niet dat ik zo anti-onverwachts bezoek ben.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:52 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik vind onverwachts bezoek meestal ook niet prettig.. Bij mijn ouders en oma komt iedereen maar binnenzetten, ik zou daar echt niet tegenkunnen
Truste batterij! Ml-etje!quote:
Het type dat tegen dr kind schreeuwt dat ie niet moet zeiken over zn kindergeld want eten is belangrijker dan kleren en dan 5 minuten later lachend vertelt dat ze pas nog een Bjorn Borg truitje en een string gekocht had voor 45 euro omdat ze ook wel es aan dr eigen mag denken en ze dat op een kledingparty goedkoop kon krijgenquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat is dat voor type mens dan joh
Niet leuk voor het jochie maar ik denk inderdaad dat het goed is dat je het niet hebt voorgesteld...voor je het weet heb je hem 24/7 in huis met zo'n moeder en dan kan het een leuk ventje zijn...dan heb je ook meer te maken met mams....kom je nooit meer aan eten toequote:Op donderdag 21 januari 2010 22:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb dat ook. Aangekondigd bezoek is gezellig maar het meeste volk wat onverwachts komt... ik ben er niet zo blij mee. Gelukkig heb ik niet veel volk wat onaangekondigd komt, ze kennen me.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bij die van mij ook, mams vindt dat juist gezellig en snapt niet dat ik zo anti-onverwachts bezoek ben.
Ze snapt echter niet dat als ik de hele dag/week heb gewerkt het 's avonds heerlijk vind om een beetje tv te hangen/lezen/internetten ipv opzitten en koffie schenken.
Ik ben gewoon niet zo sociaal denk ik
Zo'n typje dusquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het type dat tegen dr kind schreeuwt dat ie niet moet zeiken over zn kindergeld want eten is belangrijker dan kleren en dan 5 minuten later lachend vertelt dat ze pas nog een Bjorn Borg truitje en een string gekocht had voor 45 euro omdat ze ook wel es aan dr eigen mag denken en ze dat op een kledingparty goedkoop kon krijgen![]()
Ze loopt al een half jaar met een jas met kapotte ritsen, nu heeft ze van mij drie winterjassen meegekregen die nog nieuw waren en ik niet draag.
Sukkel die ik ben
Greys ik ben het helemaal met je eens.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet dat ik me moet verdedigen dat ik wel gestort heb, maar ik wil toch even zeggen dat er héél veel aandacht in de show is geweest voor de welbekende strijkstokken en de garantie en uitleg dat het hierbij niet het geval gaat zijn.
Ik vind persoonlijk dat er wel érg negatief gedaan wordt hier over dit soort actiesNiet door iedereen hoor en ook vast met een goede reden, maar het komt echt wel heel negatief over.
ja zo blijven ze komen hequote:Op donderdag 21 januari 2010 22:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het type dat tegen dr kind schreeuwt dat ie niet moet zeiken over zn kindergeld want eten is belangrijker dan kleren en dan 5 minuten later lachend vertelt dat ze pas nog een Bjorn Borg truitje en een string gekocht had voor 45 euro omdat ze ook wel es aan dr eigen mag denken en ze dat op een kledingparty goedkoop kon krijgen![]()
Ze loopt al een half jaar met een jas met kapotte ritsen, nu heeft ze van mij drie winterjassen meegekregen die nog nieuw waren en ik niet draag.
Sukkel die ik ben
Ik mag ook graag verkondigen dat ik er niet van houquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook. Aangekondigd bezoek is gezellig maar het meeste volk wat onverwachts komt... ik ben er niet zo blij mee. Gelukkig heb ik niet veel volk wat onaangekondigd komt, ze kennen me.![]()
Niks lekkerder dan heerlijk in je ouwe kloffie met katten op de bank zitten cocoonen. En je sociale leven via de puter op peil houden.
Prima dat je dat gedaan hebtquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet dat ik me moet verdedigen dat ik wel gestort heb, maar ik wil toch even zeggen dat er héél veel aandacht in de show is geweest voor de welbekende strijkstokken en de garantie en uitleg dat het hierbij niet het geval gaat zijn.
Ik vind persoonlijk dat er wel érg negatief gedaan wordt hier over dit soort actiesNiet door iedereen hoor en ook vast met een goede reden, maar het komt echt wel heel negatief over.
That makes 2 of us danquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bij die van mij ook, mams vindt dat juist gezellig en snapt niet dat ik zo anti-onverwachts bezoek ben.
Ze snapt echter niet dat als ik de hele dag/week heb gewerkt het 's avonds heerlijk vind om een beetje tv te hangen/lezen/internetten ipv opzitten en koffie schenken.
Ik ben gewoon niet zo sociaal denk ik
Oh nee, het lukt me nu al jaren om leuke dingen met het kind te doen zonder al te veel contact met de ouders.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Niet leuk voor het jochie maar ik denk inderdaad dat het goed is dat je het niet hebt voorgesteld...voor je het weet heb je hem 24/7 in huis met zo'n moeder en dan kan het een leuk ventje zijn...dan heb je ook meer te maken met mams....kom je nooit meer aan eten toe
al hoewel er natuurlijk niks mis is met aan het goeie doel geven, word ik altijd die commerciele ramtam zo beu die er om heen zit, heel veel "bn'ers" die ineens mee willen doen zodat ze met hun kop op tv / radio komen om te laten zien hoe goed iedereen wel niet isquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Greys ik ben het helemaal met je eens.
Tis zo dubbel, mensen die alles doen om dieren te helpen, maar schijnbaar niet een heel land willen helpen.
Ik vind dat rot overkomen, dat negatieve daarover.
En ik geef ook niet aan 555 maar er zijn genoeg andere manieren om iets te kunnen doen.
Dat is ook helemáál niet erg, echt niet. Ik wil ook niemand 'terechtwijzen' ofzo en ik zei het gewoon als user, niet als mod ofzoquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben verre van negatief mbt 555, maar ik heb niet direct de neiging om te bellen eerlijk gezegd
Ik snap jullie wel hoor! Mijn reden om niet te doneren is omdat we er op dit moment gewoon geen geld voor hebben. En ik ben een beetje huiverig voor dit soort massale dingen (niet alleen Haïti hoor, ook andere inzamelingsacties). Je weet nooit zeker of al het geld wel bij de gedupeerde komt, je hoort zo vaak dat organisaties een deel in hun eigen zak stoppen. Dat schrikt me af eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Greys ik ben het helemaal met je eens.
Tis zo dubbel, mensen die alles doen om dieren te helpen, maar schijnbaar niet een heel land willen helpen.
Ik vind dat rot overkomen, dat negatieve daarover.
En ik geef ook niet aan 555 maar er zijn genoeg andere manieren om iets te kunnen doen.
Aan je onderbroek?quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:04 schreef oh-oh het volgende:
ER ZIT EEN PUP AAN MN ONDERBROEK TE KNAGEN !!!!!
Ik dacht dat ie eindelijk lekker achter me lag te slapen
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nee, het lukt me nu al jaren om leuke dingen met het kind te doen zonder al te veel contact met de ouders.
Zeker nu ze uit elkaar zijn.
Ik spreek hun buiten, het kind smst me of ie mag komen of ik vraag of ie mee mag, hij komt alleen en ik zet hem thuis af en dat is het.
Ze zijn al lang blij als ie een weekend uit hun haar is![]()
En als ie straks op de middelbare school zit mag ie bij mij zn huiswerk komen maken en dan meeëten en dan kan ik hem helpen als dat nodig is, zn moeder is letterlijk te dom om tot 10 te tellen .
Hij mag echt elke dag komen en meeëten, maar die ouders krijgen geen cent van me
Maar heb je gekeken naar de uitzending?quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:05 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik snap jullie wel hoor! Mijn reden om niet te doneren is omdat we er op dit moment gewoon geen geld voor hebben. En ik ben een beetje huiverig voor dit soort massale dingen (niet alleen Haïti hoor, ook andere inzamelingsacties). Je weet nooit zeker of al het geld wel bij de gedupeerde komt, je hoort zo vaak dat organisaties een deel in hun eigen zak stoppen. Dat schrikt me af eerlijk gezegd.
Ik wordt altijd heel nerveus van dat soort onverwachte bezoekjesquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:01 schreef Bamba het volgende:
[..]
That makes 2 of us dan![]()
Nee, ik vind bezoek echt heel erg leuk (anders durft Elisa morgen niet meer langs te komen), maar wel met notificatie vooraf. Zo kan ik ook heel erg van m'n leg zijn als mijn planning omgegooid word. Dat is een trekje wat mijn broertje ook heeft en ik herken het bij Robin ook al
semi-adoptie kind, misschien willen ze em hier ook wel "adopteren", net als bij dierenthuis, een sc-kindquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nee, het lukt me nu al jaren om leuke dingen met het kind te doen zonder al te veel contact met de ouders.
Zeker nu ze uit elkaar zijn.
Ik spreek hun buiten, het kind smst me of ie mag komen of ik vraag of ie mee mag, hij komt alleen en ik zet hem thuis af en dat is het.
Ze zijn al lang blij als ie een weekend uit hun haar is![]()
En als ie straks op de middelbare school zit mag ie bij mij zn huiswerk komen maken en dan meeëten en dan kan ik hem helpen als dat nodig is, zn moeder is letterlijk te dom om tot 10 te tellen .
Hij mag echt elke dag komen en meeëten, maar die ouders krijgen geen cent van me
Jij bent ook van het opstandige type met dit soort dingenquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
al hoewel er natuurlijk niks mis is met aan het goeie doel geven, word ik altijd die commerciele ramtam zo beu die er om heen zit, heel veel "bn'ers" die ineens mee willen doen zodat ze met hun kop op tv / radio komen om te laten zien hoe goed iedereen wel niet is
tis allemaal gewoon weer een smerige hype, daar baal ik zo van, dat iedereen ineens zingend met de handen in elkaar joepiedepoepie-goedhartig zit te doen, en vervolgens een maand later is iedereen het weer vergeten, het is niet meer "in", wachtend op de volgende ramp![]()
en dan dacht je dat die fashion-gays erg waren met het hypen van mode
Neequote:Op donderdag 21 januari 2010 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar heb je gekeken naar de uitzending?![]()
Want dan had je schrik voor strijkstok misschien al wat minder geweest, er is erg veel aandacht aan besteed deze keer
En nogmaals, ik neem het écht niemand kwalijk als je niet stort om welke reden dan ook hoor
Ja die steekt schijnbaar vanachteren boven mn joggingbroek uit.quote:
Ik ook....ik ren direct stiekem met een nat doekje naar de wc en begin wasgoed weg te moffelen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:01 schreef Bamba het volgende:
[..]
That makes 2 of us dan![]()
Nee, ik vind bezoek echt heel erg leuk (anders durft Elisa morgen niet meer langs te komen), maar wel met notificatie vooraf. Zo kan ik ook heel erg van m'n leg zijn als mijn planning omgegooid word. Dat is een trekje wat mijn broertje ook heeft en ik herken het bij Robin ook al
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook....ik ren direct stiekem met een nat doekje naar de wc en begin wasgoed weg te moffelen.
Op m'n werk moet ik altijd heel flexibel zijn en om kunnen schakelen, maar thuis wil ik gewoon zekerheid
Das niet nodig , als ie echt iets nodig zou hebben dan krijgt ie dat wel van me.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
semi-adoptie kind, misschien willen ze em hier ook wel "adopteren", net als bij dierenthuis, een sc-kind
ik heb echt niks tegen grootschalige goeie-doel-rampen-acties hoor, maar als nu iedereen op de radio/tv nou wat minder blij met zichzelf was...quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij bent ook van het opstandige type met dit soort dingen
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das niet nodig , als ie echt iets nodig zou hebben dan krijgt ie dat wel van me.
Maar ik ga geen ongein voor carnaval bestellen, en dat zouden zij ook niet moeten doen met hun weekgeldtoestanden.
Vader praat al een poos niet meer tegen me.
Want hij wilde es 20 euro lenen voor wiet en shag en toen vroeg ik of ie gestoord was en nu ben ik een verwaande gierige bitch![]()
En ik heb m es op zn lazer gegeven toen ie tegen me begon te klagen dat ie weer moest babysitten dat weekend en van zn vrije weekenden nooit iets over houdt als ie elke keer met zn kind opgescheept zat.
Want hij had maar twee dagen vrij in de 5 weken huil huil jank jank en dan had ie aaaaaaltijd dat kind.
Ja lullo, hij werkt diensten en heeft dus doordeweeks ook vaak zat vrij![]()
Kind gaat ook niet meer, wil niet meer gaan, papa blowt te veel
haha oh zo herkenbaar!quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook....ik ren direct stiekem met een nat doekje naar de wc en begin wasgoed weg te moffelen.
Op m'n werk moet ik altijd heel flexibel zijn en om kunnen schakelen, maar thuis wil ik gewoon zekerheid
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb echt niks tegen grootschalige goeie-doel-rampen-acties hoor, maar als nu iedereen op de radio/tv nou wat minder blij met zichzelf was...en er een hoop mensen zijn die het doen om erbij te horen, dan vraag ik me echt af waar zijn we mee bezig
![]()
voorbeeld: 2005, orkaan katrina, hoop heisa in de media, iedereen vond het echt erg, en iedereen vond het zielug
dan is de rush van de hype voorbij, en dan ziet de boel in new orleans er in 2009 nog steeds zo uit:
[ afbeelding ]
iedereen is het alweer vergeten![]()
en dat is dan in het rijkste land ter wereld he
Nee, die wonen in hetzelfde gebouwquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Gezellige familie oh oh, die heb je zeker op je werk leren kennen
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, die wonen in hetzelfde gebouw![]()
Ik heb ze zelfs es een chihuahua kado gedaan.
Maar dat was voor ze uit elkaar gingen en voor alle schuldsaneringstoestanden en daar zorgt ze gelukkig wel nog goed voor en die is ook echt van het kind.
Oh echt, ik ging tekeer tegen die vent toen ie dat zei van dat babysittenquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja heerlijke ouders....dat kind heeft het maar getroffen op bij die losers geboren te zijn
No way, das een hele lelijke dikke chihuahua en Chico mot m nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Dus als het zo doorgaat met dat geld heb jij er straks weer een hond bij![]()
Hele lelijke hondjes moeten ook een tehuis hebbenquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
No way, das een hele lelijke dikke chihuahua en Chico mot m niet![]()
En hij pist binnen![]()
Maar zoals ik al zei, hondje wordt wel netjes verzorgd hoor
Echt zum kotsen is dat hequote:Op donderdag 21 januari 2010 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Een vriendin van mij zegt ook altijd :dan moet **** maar ff oppassen"
Oppassen???? Het is gadsamme z'n eigen kind!
Ik vraag je adres wel tegen die tijdquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Hele lelijke hondjes moeten ook een tehuis hebbenen dat plassen in huis is een kwestie van afleren.....ik zie het nog wel gebeuren
inderdaad, dat "moeten"quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt zum kotsen is dat he![]()
Ook al dat moeten dr bij
Vuile afwas in keukenkastjes zetten anyone?quote:
Ze doet het zelf hoor....laatst kon ze een weekendje weg gratissss en voor niets krijgen met een andere vriendin.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt zum kotsen is dat he![]()
Ook al dat moeten dr bij
Deze twee waren apart al niet geschikt maar de samenkomst van genen was echt dramatisch.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben voor een verplicht examen, voor je jezelf mag voortplanten, als je zelfs voor de snorfiets al een rijbewijs moet halen...:')
maar wil je kinderen, neuk maar vrolijk verder, ook al ben je een alcoholist, en rookt je vrouw door tijdens de zwangerschap ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |