ik maes!quote:
Nee hoorquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:23 schreef nieslief het volgende:
Whahahaha iedereen aan het farmvilla'en dat wordt rustig hiero.
Er is geen Farmville topic hoor...quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:25 schreef Loveless85 het volgende:
http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/18
FarmVillequote:Op donderdag 21 januari 2010 21:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er is geen Farmville topic hoor...
En het gaat over dieren en planten
Maar ik kan jou niet missen! Dus ik blijf hier!quote:
Ga ik niet klikken. Ik ben veel te druk met mensen zoeken en via chat en PM met iedereen te praten. En intussen nog te farmen en hier te posten.quote:
Opzouten mafkeesquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ik kan jou niet missen! Dus ik blijf hier!
Daar is nu dus een topic voor. Post je daar je username en dan heb je in ene onmeunig veul vriendjes en kan je daar met allemaal praten over gouden konijnendrollen en gedefragmenteerde ezelsquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga ik niet klikken. Ik ben veel te druk met mensen zoeken en via chat en PM met iedereen te praten. En intussen nog te farmen en hier te posten.
ik vind jou ook liefquote:
Whahahahahahaquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar is nu dus een topic voor. Post je daar je username en dan heb je in ene onmeunig veul vriendjes en kan je daar met allemaal praten over gouden konijnendrollen en gedefragmenteerde ezels
Ik heb mn username gepost, en ik wacht het af. Gelukkig heb ik jullie om over van ALLES en nog wat te kletsenquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar is nu dus een topic voor. Post je daar je username en dan heb je in ene onmeunig veul vriendjes en kan je daar met allemaal praten over gouden konijnendrollen en gedefragmenteerde ezels
GREYS IN FFSC!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
En flippende pinguins!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zie je Greys, ik ben niet de enige!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik ben een vreemmmmmd'ling zeker?quote:
Waaaaaat een binnenkomer!quote:
Ze flippen niet! Ze geven ijsblokjes.quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:45 schreef Greys het volgende:
Ik zal me voortaan elke van minuut tot minuut melden wat ik aan het doen ben!
Rouvoets, Wilders, Rutte en Bos naast elkaar in het telefoonpanel![]()
Dat kun je ook heel goed in Facebook. En als je daar toch bent... kun je je meteen aanmelden voor Farmville.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:45 schreef Greys het volgende:
Ik zal me voortaan elke van minuut tot minuut melden wat ik aan het doen ben!
Rouvoets, Wilders, Rutte en Bos naast elkaar in het telefoonpanel![]()
PM me de namen, dan weet ik het denk ik wel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:46 schreef Bamba het volgende:
Ik heb 2 nieuwe vriendschapverzoeken, maar ik weet niet wie het zijn
Echt he.. Ik ook.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:47 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben Haiti-moe![]()
Echt een avondje TV bij m'n ouders gekeken en alles was gewoon Haiti![]()
Journaal, RTL Boulevard, DWDD, alles...
Vind het erg goed initiatief overigens hoor, maar ik kan er gewoon geen hele avond naar kijken / luisteren
quote:
Whut? Die tweede die je mij net gepmd had?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:54 schreef Bamba het volgende:
Cat, die tweede naam dat is gewoon een volslagen onbekende uit Engeland
![]()
It is Iquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:46 schreef Bamba het volgende:
Ik heb 2 nieuwe vriendschapverzoeken, maar ik weet niet wie het zijn
Kom jij stiekem uit Engelandquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Whut? Die tweede die je mij net gepmd had?![]()
Het is ook hartstikke leuk geregeld. Het trekt mij gewoon niet zo, ik weet niet wat het is. Geen desinteresse of tis niet dat ik het niet erg vind ofzo. Maar ik hoef er niet bijna verplicht als je nu de TV of Radio aanzet mee geconfronteerd mee te worden zeg maarquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:54 schreef Greys het volgende:
Ik vind het wel een mooie en interessante uitzending voor Haïti
Maar ik kijk er ook zo naar van 'Wauw, wat knap dat dit in een paar dagen zo uit de grond gestampt wordt, zo'n groot 'event' op tv en radio'. Is organisatorisch gewoon bijzonder knap gedaan, ook om al die BNers te krijgen.
Maar dat anderen daar anders over denken, ieder zijn mening hoor
Met het aantal zenders dat er op tv is tegenwoordig blijven er nog zát zenders over nu die het niet uitzenden hoorquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is ook hartstikke leuk geregeld. Het trekt mij gewoon niet zo, ik weet niet wat het is. Geen desinteresse of tis niet dat ik het niet erg vind ofzo. Maar ik hoef er niet bijna verplicht als je nu de TV of Radio aanzet mee geconfronteerd mee te worden zeg maar
Ah dat heb ik allemaal gemist, hij stond pas de laatste 10 minuten aanquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:04 schreef Greys het volgende:
Ja de Volendammers waren niet echt bij stem. Maar dat was Esmee Denters ook niet
En Carice van Houten moet het lekker bij acteren houden![]()
Vreselijk, haar zang
Ik vind het idee prachtig, heb vandaag in de auto radio 555 de hele tijd aangehad, maar als ik je zo hoor over de zang... blij toe dat ik niet gekeken heb. Want dan had ik me alleen maar geërgerd.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:04 schreef Greys het volgende:
Ja de Volendammers waren niet echt bij stem. Maar dat was Esmee Denters ook niet
En Carice van Houten moet het lekker bij acteren houden![]()
Vreselijk, haar zang
Dat vond ik dus ook. Ook al bij die 3FM actie, die Koenders loopt aardig Sinterklaas te spelenquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:08 schreef Bamba het volgende:
Hmmm ze verdubbelen het bedrag wat is opgehaald...En vertellen trots dat het door de belastingbetaler betaald wordt...Dus of je nou wilt of niet, je doneert hoe dan ook
Ja he? Ik had hem al eens gezien maar hij blijft mooi.quote:
quote:IK WIL NIX ZEGGE HOOR MAAR DIE BEELDEN VAN HAITI HEBBE ZE GWOON HIER OP DE GROENE HILLEDIJK GEFILMD!! WIJF MET WOND ZAT KAPSALON TE VRETE!!!
30 minutes ago from Twitterrific
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga kijken. En houd jou tegen als jij mij tegenhoudt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:06 schreef trovey het volgende:
Nu een herhaling van "Een dubbeltje op zijn kant".....hou me tegen voordat ik die mensen wat aandoe.....ik kijk 10 seconden en weet nu al waar het probleem ligt
Maar jij hebt daar vanuit je werk natuurlijk ook nog een profi kijk op, of niet?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:54 schreef Greys het volgende:
Ik vind het wel een mooie en interessante uitzending voor Haïti
Maar ik kijk er ook zo naar van 'Wauw, wat knap dat dit in een paar dagen zo uit de grond gestampt wordt, zo'n groot 'event' op tv en radio'. Is organisatorisch gewoon bijzonder knap gedaan, ook om al die BNers te krijgen.
Maar dat anderen daar anders over denken, ieder zijn mening hoor
Ik had wel die in Japan al een keer gezien, maar deze nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja he? Ik had hem al eens gezien maar hij blijft mooi.
Daar is al een potje voor hoorquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:08 schreef Bamba het volgende:
Hmmm ze verdubbelen het bedrag wat is opgehaald...En vertellen trots dat het door de belastingbetaler betaald wordt...Dus of je nou wilt of niet, je doneert hoe dan ook
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
Heeft Goodbye Twitter:
[..]GERT WILDERS IS ECHT EEN DUSHI!!!!! I LOVE HIS SMILE!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
25 minutes ago from Twitterrific
Gert Wilders![]()
And so the lion fell in love with the lamb
quote:MY GOD ER ZIT EEN NEGER NAAST JE PRINSES IRENA!!!! KIJK UIT!!!! ZE STELE AL JE KIP!!!
about 2 hours ago from Twitterrific
Ik moet er toch wel om lachen. Hard.quote:ME MA HEB TROUWENS DE BORG TERUGGEKREGE VAN DE FOSTERPERENTKIND WANT DIE IS HELAAS OVERLEDE IN HAITI![]()
![]()
WE LOVE YOU FOSTER!!
about 10 hours ago from web
Hmm dat is ook weer zo..quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar is al een potje voor hoorVoor dat soort dingen.
Dus of het nou hier heen gaat of naar een ander goed doel, betalen doe je het toch al
Afgesprokenquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga kijken. En houd jou tegen als jij mij tegenhoudt.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
Heeft Goodbye Twitter:
[..]Oh My God!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
Ik vind het trouwens eerder op Qwea lijken al die berichten van d'rquote:
Echt he.quote:
Eh.quote:TOT DE VOLGENDE RAMP LINDA!!!!!! LUV YOUUUU 15 minutes ago from Twitterrific
Normaal erger ik me aan vals gezang, nu nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind het idee prachtig, heb vandaag in de auto radio 555 de hele tijd aangehad, maar als ik je zo hoor over de zang... blij toe dat ik niet gekeken heb. Want dan had ik me alleen maar geërgerd.
quote:HAHAHA IK ZEG NET ZO TEGE MAVIS: IK ZAT OP SCOUTING EN JIJ ZAT OP PIKKE!! HAHAHAHAHAHAHA ZE WIL NIET DAT IK DIT OP DE INTERNET ZET HAHAHA
1:52 PM Jan 12th from web
quote:MY GOD VANDAAG ZAG IK DE MOOISTE WITLERE BANK EVER LATER NEEM IK ALLES IN WITLEER OOK ME BADKAMER!!!! CANT WAIT TO GROW UP!!!!
12:04 PM Jan 12th from web
quote:JINGOBELL JINGOBELL JINGO ALL THA WAY OH WHAT FUN IT IS TO RIDE MAAR NU HEB IK EEN KOORTSLIP OP ME SNEE!!! GEEF ME ZOVIRAX VAGINA EDITION!
12:31 AM Dec 16th, 2009 from Twitterrific
Trussiesquote:
Omg....quote:
Ik eerst ook, tot bleek dat die jongen (van dat stel dat daar is omgekomen, waar wij het laatst over hadden) jaren bij hem gewerkt heeft en het hem dus heel erg aangreep...quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vond Carice best leuk zingen![]()
En Dirk Scheringa in het belpanel bij 555 vind ik echt link hoor
quote:
Dat heb ik niet meegekregenquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik eerst ook, tot bleek dat die jongen (van dat stel dat daar is omgekomen, waar wij het laatst over hadden) jaren bij hem gewerkt heeft en het hem dus heel erg aangreep...
Echt he! Ik zag net een stukje maar zit nu WIDM te kijken. Dat wijf maakte zich al druk om wat andere mensen van haar dachten??quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:24 schreef trovey het volgende:
Dubbeltje op zijn kant blijft lachwekkend....mensen met een gezin die alles er voor doen om maar mooi weer te spelen voor de buitenwereld terwijl ze ondertussen geen cent hebben
Een....wasdroger....leasen......quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Afgesproken....die dame lijkt trouwens op een jongere versie van een nicht van me
HBO is ook een eitje.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
net weer school gehad, als het zo makkelijk blijft, slaag ik op m'n sloffen
Zit je inmiddels in een leuk school- en studieritme?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Inkomen van ongeveer 4750 hebben en daar niet van rondkomenquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt he! Ik zag net een stukje maar zit nu WIDM te kijken. Dat wijf maakte zich al druk om wat andere mensen van haar dachten??Bizar. Wat wordt er nog meer gezegd?
*nieuwsgierig is
Wees blij dat je niet de brieven moet versturen naar die mensen voor loonbeslag tig.. (dat doe ik en das echt frustratie).quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een....wasdroger....leasen......![]()
Voor 750 euro per jaar!![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Trusten!quote:
Neeee johhhhquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Inkomen van ongeveer 4750 hebben en daar niet van rondkomen....ze geven 5500 euro per maand uit....waaraan in vredesnaam kun je zoveel geld aan uitgeven
Smakkerdiesmak jwtzquote:
Ik vind dat echt onbegrijpelijk. Voor een stel zonder kinderen. Dan heb je ergens toch echt foute keuzes gemaakt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Inkomen van ongeveer 4750 hebben en daar niet van rondkomen....ze geven 5500 euro per maand uit....waaraan in vredesnaam kun je zoveel geld aan uitgeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |