ik maes!quote:
Nee hoorquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:23 schreef nieslief het volgende:
Whahahaha iedereen aan het farmvilla'en dat wordt rustig hiero.
Er is geen Farmville topic hoor...quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:25 schreef Loveless85 het volgende:
http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/18
FarmVillequote:Op donderdag 21 januari 2010 21:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er is geen Farmville topic hoor...
En het gaat over dieren en planten
Maar ik kan jou niet missen! Dus ik blijf hier!quote:
Ga ik niet klikken. Ik ben veel te druk met mensen zoeken en via chat en PM met iedereen te praten. En intussen nog te farmen en hier te posten.quote:
Opzouten mafkeesquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ik kan jou niet missen! Dus ik blijf hier!
Daar is nu dus een topic voor. Post je daar je username en dan heb je in ene onmeunig veul vriendjes en kan je daar met allemaal praten over gouden konijnendrollen en gedefragmenteerde ezelsquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga ik niet klikken. Ik ben veel te druk met mensen zoeken en via chat en PM met iedereen te praten. En intussen nog te farmen en hier te posten.
ik vind jou ook liefquote:
Whahahahahahaquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar is nu dus een topic voor. Post je daar je username en dan heb je in ene onmeunig veul vriendjes en kan je daar met allemaal praten over gouden konijnendrollen en gedefragmenteerde ezels
Ik heb mn username gepost, en ik wacht het af. Gelukkig heb ik jullie om over van ALLES en nog wat te kletsenquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar is nu dus een topic voor. Post je daar je username en dan heb je in ene onmeunig veul vriendjes en kan je daar met allemaal praten over gouden konijnendrollen en gedefragmenteerde ezels
GREYS IN FFSC!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
En flippende pinguins!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zie je Greys, ik ben niet de enige!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik ben een vreemmmmmd'ling zeker?quote:
Waaaaaat een binnenkomer!quote:
Ze flippen niet! Ze geven ijsblokjes.quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:45 schreef Greys het volgende:
Ik zal me voortaan elke van minuut tot minuut melden wat ik aan het doen ben!
Rouvoets, Wilders, Rutte en Bos naast elkaar in het telefoonpanel![]()
Dat kun je ook heel goed in Facebook. En als je daar toch bent... kun je je meteen aanmelden voor Farmville.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:45 schreef Greys het volgende:
Ik zal me voortaan elke van minuut tot minuut melden wat ik aan het doen ben!
Rouvoets, Wilders, Rutte en Bos naast elkaar in het telefoonpanel![]()
PM me de namen, dan weet ik het denk ik wel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:46 schreef Bamba het volgende:
Ik heb 2 nieuwe vriendschapverzoeken, maar ik weet niet wie het zijn
Echt he.. Ik ook.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:47 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben Haiti-moe![]()
Echt een avondje TV bij m'n ouders gekeken en alles was gewoon Haiti![]()
Journaal, RTL Boulevard, DWDD, alles...
Vind het erg goed initiatief overigens hoor, maar ik kan er gewoon geen hele avond naar kijken / luisteren
quote:
Whut? Die tweede die je mij net gepmd had?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:54 schreef Bamba het volgende:
Cat, die tweede naam dat is gewoon een volslagen onbekende uit Engeland
![]()
It is Iquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:46 schreef Bamba het volgende:
Ik heb 2 nieuwe vriendschapverzoeken, maar ik weet niet wie het zijn
Kom jij stiekem uit Engelandquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Whut? Die tweede die je mij net gepmd had?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |