ik maes!quote:
Nee hoorquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:23 schreef nieslief het volgende:
Whahahaha iedereen aan het farmvilla'en dat wordt rustig hiero.
Er is geen Farmville topic hoor...quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:25 schreef Loveless85 het volgende:
http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/18
FarmVillequote:Op donderdag 21 januari 2010 21:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er is geen Farmville topic hoor...
En het gaat over dieren en planten
Maar ik kan jou niet missen! Dus ik blijf hier!quote:
Ga ik niet klikken. Ik ben veel te druk met mensen zoeken en via chat en PM met iedereen te praten. En intussen nog te farmen en hier te posten.quote:
Opzouten mafkeesquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ik kan jou niet missen! Dus ik blijf hier!
Daar is nu dus een topic voor. Post je daar je username en dan heb je in ene onmeunig veul vriendjes en kan je daar met allemaal praten over gouden konijnendrollen en gedefragmenteerde ezelsquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga ik niet klikken. Ik ben veel te druk met mensen zoeken en via chat en PM met iedereen te praten. En intussen nog te farmen en hier te posten.
ik vind jou ook liefquote:
Whahahahahahaquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar is nu dus een topic voor. Post je daar je username en dan heb je in ene onmeunig veul vriendjes en kan je daar met allemaal praten over gouden konijnendrollen en gedefragmenteerde ezels
Ik heb mn username gepost, en ik wacht het af. Gelukkig heb ik jullie om over van ALLES en nog wat te kletsenquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar is nu dus een topic voor. Post je daar je username en dan heb je in ene onmeunig veul vriendjes en kan je daar met allemaal praten over gouden konijnendrollen en gedefragmenteerde ezels
GREYS IN FFSC!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
En flippende pinguins!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |