ik doe idd ook bij beide meequote:Op donderdag 21 januari 2010 19:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Insiders of Buzzer. Die doen hetzelfde, ik haal ze altijd door elkaar. Ik heb ook nog Crystals staan. De chocotoetjes zijn opperdeop.
Ik quote mezelf even voor ik de OP erin plak.quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik doe idd ook bij beide mee
en die tandenborstel van Buzzer is echt fijn
dat bedoel ikquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ga ook eens op die sites kijken...gratis produkten is altijd goed....je bent Nederlander of niet
Jij bent ervaren Buzzer.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat bedoel ik
de wolpakketten van buzzer waren ook leuk. kreeg er ook nog een toffe tas bij
wat echt helpt is om over van alles en nog wat reviews te schrijven in die Buzzer Experience. dan word je ook eerder uitgenodigd voor andere campangesquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent ervaren Buzzer.Ik ben er pas met de wasverzachter ingekomen.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat bedoel ik
de wolpakketten van buzzer waren ook leuk. kreeg er ook nog een toffe tas bij
Jaaa ik zit het ook te kijken!quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:38 schreef Ynske het volgende:
politie op je hielen
zoon had de auto van vader meegenomen om te gaan rijden
maar heeft geen rijbewijs
pa komt erbij, "gooi m maar in de cel, dat t een les voor m zal zijn"
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:38 schreef Ynske het volgende:
politie op je hielen
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:38 schreef trovey het volgende:
Even eten hier...broer was laat met autorijles
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:38 schreef Ynske het volgende:politie op je hielen
heb je m gister dan gezien met die jongen aan de belgische grens met de auto van ma. en geen goede papierenquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaaa ik zit het ook te kijken!Geweldig
Wel sneu dat je als pa zo weinig grip op je zoon hebt.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat balen van Ziggy MB.
MI-tje wat fijn dat whoopie toch iets lijkt te horen
Volgens ons is Rossi ook iets aangekomen
Hahahaha jaquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je m gister dan gezien met die jongen aan de belgische grens met de auto van ma. en geen goede papieren
"ja mam als jij er niet voor zorgt dat die dingen in t hoesje zitten, dan zie je maar hoe je de auto thuis krijgt. hij word nu in beslag genomen"
nouja tis dubbel vind ikquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hahahaha jadat was helemaal dom! Ik zei ook gelijk: ja, als jij in de auto stapt moet je ook zorgen dat de papieren in orde zijn dombo
![]()
![]()
![]()
Ach ja... Rare mensen op de weg.
Tuurlijk, maar je neemt iig iets mee, hij had helemaal niets bij zich. Das niet handigquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
nouja tis dubbel vind ik
als ik de auto van mn ouders meekrijg, dan pak ik t mapje met de papieren, en eerlijk gezegd controlleer ik ook niet of die kloppen op dat moment.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:33 schreef nokwanda het volgende:
@Tombola, ik mis in het nieuwtjesoverzicht mijn nieuwe meisjes
Dat komt omdat ze nog niet bij jullie wonen. Ja, dat was het.quote:
Om de auto te compenseren jaquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze nog niet bij jullie wonen. Ja, dat was het.![]()
![]()
* aait Tombolala over het bolletje*
Ingepingeling! Wat zul jij schoon aankomen bij DTH!
D'r zit helemaal geen M in mijn naam.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Om de auto te compenseren ja![]()
Is het nog steeds 13.00 bij de Mac?
Ben er morgen bijna niet en zaterdag ist al.
Evt. belangrijke zaken dus graag per Es Em Es
Watisser?quote:
Pssttt... 12:45 in het dozenhok van de Macquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Om de auto te compenseren ja![]()
Is het nog steeds 13.00 bij de Mac?
Ben er morgen bijna niet en zaterdag ist al.
Evt. belangrijke zaken dus graag per Es Em Es
Hihiquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pssttt... 12:45 in het dozenhok van de Mac
HEUJ!!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pssttt... 12:45 in het dozenhok van de Mac
Zullen we even via FB?quote:
Hoe zit dat nou? Wat is de relatie tussen Alexander en Fuente?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:54 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Heb net idd de aankomst van Alexander gezien....en de dochter van Fuente![]()
F_R: hopen dat Rossi de goede kant op blijft gaan![]()
En Ziggy wordt gewoon 30, dat heb ik met haar afgesproken![]()
CatjeRasPatatje![]()
Zusje heeft ff wat chloor en allesreiniger gehaald, dus we komen iig niet met lege handen
Volgende keerquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Toen ik aan vriend vertelde zaterdag naar DTH te gaan en eerst bij de mac te meeten was zijn reactie:
Ze kunnen ook hier komen meeten
Ikik mag zeker niet dikker worden?
Rossi slaapt nu weer in zijn mandje maar gaf meer weerstand tegen het pilletje dan gisteren. Gisteren lag hij op zijn rug op mijn arm en kon ik het er zo instoppen. Hij sputterde niet 1x tegen en slikte het in 1x door.
Haal je er wel een washandje bij langs dan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat is om 10:00![]()
Ik heb je toch een kaartje gestuurd
ah zo. Tenk joe verrie mutsquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Alexander is geadopteerd uit Haiti en daarmee de broer van Fuente geworden
Ik neem een teiltje ende een bruisbal meequote:Op donderdag 21 januari 2010 20:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Haal je er wel een washandje bij langs dan?![]()
Met de muts in de bruisbalquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik neem een teiltje ende een bruisbal mee
Niet andersom?quote:
Kan ook nog jaquote:
Hè bahquote:
1. Onderaan heb je een balkje waar je zelf in staat en je buren. Ernaast staan als het goed is hokjes waarin staat 'add neighbor', daar kan je dus buren toevoegen. Zij kunnen jou ook toevoegen, dan krijg je gewoon een berichtje en kan je op 'bevestigen' klikken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:16 schreef nieslief het volgende:
Hoe ik buren krijg....
Hoe ik het voor elkaar heb gekregen om bij anderen te bemesten
Kan ik kipjes gewoon loslaten op het dinges???
Dat spul is inderdaad heel prijzig....ook al gedacht aan zoiets als Gourmet Gold blikjes....die gebruik ik ook regelmatig bij zieke katten en die zijn hier altijd geliefd...heb ik heel wat slecht etende katten mee aan het eten gekregen( en de mousse versie kun je als dwangvoeding gebruiken als je een spuit met een brede uitgang gebruikt)....en soms is het gewoon belangrijker dat er wat inkomt dan wat er inkomt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Morgen nog wat blokjes hills i/d halen maar dat spul is stiekem nog prijzig zeg.
En zo'n tube nutri cat-plus kost 12,25
Hij is het waard hoor maar ik schrik er toch wel van.
Moet ik wat eerder komen met mijn fluff?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik neem een teiltje ende een bruisbal mee
Wat moet ik meenemen??quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet ik wat eerder komen met mijn fluff?
Geld.quote:
Graagquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:27 schreef Cat22 het volgende:
Moet ik wat eerder komen met mijn fluff?
Ik zeg nixquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:30 schreef Maes het volgende:
Wat moet ik meenemen??
Tja ach. Baloe zn voer kostte 93 euro per zak. Deed ie een maand mee.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Morgen nog wat blokjes hills i/d halen maar dat spul is stiekem nog prijzig zeg.
En zo'n tube nutri cat-plus kost 12,25
Hij is het waard hoor maar ik schrik er toch wel van.
Bij mij werkt het nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:25 schreef Enfermera het volgende:
1. Onderaan heb je een balkje waar je zelf in staat en je buren. Ernaast staan als het goed is hokjes waarin staat 'add neighbor', daar kan je dus buren toevoegen. Zij kunnen jou ook toevoegen, dan krijg je gewoon een berichtje en kan je op 'bevestigen' klikken.
2. Soms hebben je buren hulp nodig en dan krijg je een soort popup in farmville waarin er gevraagd wordt of je je buur wil helpen die het moeilijk heeft ofzodan kan je dus, als je fertilizer niet op is, crops van anderen bemesten
En ook voer in het kippenhok gooien
3. Ja, kipjes kan je gewoon loslatenHeb het ook geprobeerd, dat kan gewoon. Je kan er ook op klikken en dan kan je ze vast op een plek laten staan als je dat wilt. Maar ze gaan niet je oogst verwoesten ofzo
Als je het leuk vindt kan je ze in een hokje zetten, maar hoeft volgensmij niet.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tja ach. Baloe zn voer kostte 93 euro per zak. Deed ie een maand mee.
Je moet wat voor je dieren over hebben
Ik weet ook dat Ros zijn operatiekosten in vergelijking met die van Baloe niks zijn. Maar toch schrok ik daar ook wel van. Hij is het dubbel en dwars waard. Alleen hebben wij geen garantie dat hij bijft leven. Dat heb je nooit dat weet ik.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tja ach. Baloe zn voer kostte 93 euro per zak. Deed ie een maand mee.
Je moet wat voor je dieren over hebben
Word je ook boer!?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bij mij werkt het niet
Ik wil best neighbors adden, maar als ik erop klik, doet ie het niet. Ook het updaten van de flashplayer helpt niet.
Dat is raar. Heb je je computer al opnieuw opgestart enzo? Hoe heb je je flashplayer geupdate?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bij mij werkt het niet
Ik wil best neighbors adden, maar als ik erop klik, doet ie het niet. Ook het updaten van de flashplayer helpt niet.
jaquote:
Ik heb Tombola gevonden geloof ikquote:Buren adden werkt soms traag. En ik krijg ook weleens foutmeldingen. Nieslief heeft me nu toegevoegd maar ik zie haar nog steeds niet. Wellicht dat je morgen een hele rij hebt staan. Heb je ons kluppie al gevonden?
Nou, zoek daar maar eens volk van ons op dan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
ja
[..]
Ik heb Tombola gevonden geloof ik
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
ja
[..]
Ik heb Tombola gevonden geloof ik
Ja maar goed, die garantie heb je idd nooit. Baloe kan morgen onder een bus komen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:43 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik weet ook dat Ros zijn operatiekosten in vergelijking met die van Baloe niks zijn. Maar toch schrok ik daar ook wel van. Hij is het dubbel en dwars waard. Alleen hebben wij geen garantie dat hij bijft leven. Dat heb je nooit dat weet ik.
Maar Snowy heeft zeker aan DA 1000 euro gekost en stierf toch vrij kort na de operatie.
Dure auto zeg die Baloequote:Op donderdag 21 januari 2010 20:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar goed, die garantie heb je idd nooit. Baloe kan morgen onder een bus komen.
1000 is voor mij weinigBaloe zit inmiddels aan de 4000 ofzo
![]()
Jawel hequote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]en dan schrok ik van 20 euro voor een maand
quote:
Ben wel heel benieuwd hoe je dat doet, zonder werk enzoquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jawel he
Ach, ik ben maar om gaan lachen. Je kan gaan sippen maar je schiet er geen fuck mee op
Donequote:Op donderdag 21 januari 2010 21:04 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Kun je ons vinden? anders mot je mij je nick of mail even pm-men!
Ik werk 40u per week potdomme!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ben wel heel benieuwd hoe je dat doet, zonder werk enzo
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik werk 40u per week potdomme!Kreeg ik er maar voor betaald ook trouwens
Ik had je al.quote:
555 shizzlequote:
The best of Top Gear is prima te hebben.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:10 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb de tv uit staan, uit principe
Ik heb oude afleveringen van HIMYM gekekenquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
The best of Top Gear is prima te hebben.![]()
En anders had ik MIB2 gekeken.
Ik kijk ook Top Gear!!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
The best of Top Gear is prima te hebben.![]()
En anders had ik MIB2 gekeken.
Welkom bij de clubquote:
ik maes!quote:
Nee hoorquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:23 schreef nieslief het volgende:
Whahahaha iedereen aan het farmvilla'en dat wordt rustig hiero.
Er is geen Farmville topic hoor...quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:25 schreef Loveless85 het volgende:
http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/18
FarmVillequote:Op donderdag 21 januari 2010 21:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er is geen Farmville topic hoor...
En het gaat over dieren en planten
Maar ik kan jou niet missen! Dus ik blijf hier!quote:
Ga ik niet klikken. Ik ben veel te druk met mensen zoeken en via chat en PM met iedereen te praten. En intussen nog te farmen en hier te posten.quote:
Opzouten mafkeesquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ik kan jou niet missen! Dus ik blijf hier!
Daar is nu dus een topic voor. Post je daar je username en dan heb je in ene onmeunig veul vriendjes en kan je daar met allemaal praten over gouden konijnendrollen en gedefragmenteerde ezelsquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga ik niet klikken. Ik ben veel te druk met mensen zoeken en via chat en PM met iedereen te praten. En intussen nog te farmen en hier te posten.
ik vind jou ook liefquote:
Whahahahahahaquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar is nu dus een topic voor. Post je daar je username en dan heb je in ene onmeunig veul vriendjes en kan je daar met allemaal praten over gouden konijnendrollen en gedefragmenteerde ezels
Ik heb mn username gepost, en ik wacht het af. Gelukkig heb ik jullie om over van ALLES en nog wat te kletsenquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar is nu dus een topic voor. Post je daar je username en dan heb je in ene onmeunig veul vriendjes en kan je daar met allemaal praten over gouden konijnendrollen en gedefragmenteerde ezels
GREYS IN FFSC!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
En flippende pinguins!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zie je Greys, ik ben niet de enige!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik ben een vreemmmmmd'ling zeker?quote:
Waaaaaat een binnenkomer!quote:
Ze flippen niet! Ze geven ijsblokjes.quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:45 schreef Greys het volgende:
Ik zal me voortaan elke van minuut tot minuut melden wat ik aan het doen ben!
Rouvoets, Wilders, Rutte en Bos naast elkaar in het telefoonpanel![]()
Dat kun je ook heel goed in Facebook. En als je daar toch bent... kun je je meteen aanmelden voor Farmville.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:45 schreef Greys het volgende:
Ik zal me voortaan elke van minuut tot minuut melden wat ik aan het doen ben!
Rouvoets, Wilders, Rutte en Bos naast elkaar in het telefoonpanel![]()
PM me de namen, dan weet ik het denk ik wel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:46 schreef Bamba het volgende:
Ik heb 2 nieuwe vriendschapverzoeken, maar ik weet niet wie het zijn
Echt he.. Ik ook.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:47 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben Haiti-moe![]()
Echt een avondje TV bij m'n ouders gekeken en alles was gewoon Haiti![]()
Journaal, RTL Boulevard, DWDD, alles...
Vind het erg goed initiatief overigens hoor, maar ik kan er gewoon geen hele avond naar kijken / luisteren
quote:
Whut? Die tweede die je mij net gepmd had?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:54 schreef Bamba het volgende:
Cat, die tweede naam dat is gewoon een volslagen onbekende uit Engeland
![]()
It is Iquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:46 schreef Bamba het volgende:
Ik heb 2 nieuwe vriendschapverzoeken, maar ik weet niet wie het zijn
Kom jij stiekem uit Engelandquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Whut? Die tweede die je mij net gepmd had?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |