Stefan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:08 schreef liesje1979 het volgende:
Een travestiet die wat nummers wil komen playbacken?
Ik hoorde het liesje. De naam Rose Murphy viel. OMG, niveautje DGK.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:08 schreef liesje1979 het volgende:
Een travestiet die wat nummers wil komen playbacken?
Eerder zei ze dat ze genoeg zakelijk inzicht heeft. Van alle markten thuis dus.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:13 schreef Copycat het volgende:
Marian is voortaan ook van de redactie?
Ze heeft Peter nu ook leren waterkoken zodat zij zich met belangrijker taken kan bezighouden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:13 schreef Copycat het volgende:
Marian is voortaan ook van de redactie?
Maar ook degene die zei dat we vanochtend niets mochten horen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:16 schreef Maanvis het volgende:
Waterkoker is eigenlijk de enige in SV die niet een complete mongool met valse beloftes, leugentjes, of rare uitspattingen is geweest.
Als travestieten eenmaal een voet tussen de deur hebben raak je ze nooit meer kwijt. Je kunt nog beter motten in je kledingkast hebben.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoorde het liesje. De naam Rose Murphy viel. OMG, niveautje DGK.
http://www.dragpalace.nl/
Rose Murphy ziet er ook uit als een ouwe mot. Wat een volk is dat toch.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Als travestieten eenmaal een voet tussen de deur hebben raak je ze nooit meer kwijt. Je kunt nog beter motten in je kledingkast hebben.
Hoe uit die steun zich?quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:18 schreef Disana het volgende:
'Studio Vlemmix steunt Haïti 555.'
Uit de koker van Alsido en natuurlijk helemaal waarmee je je nu bezig moet houden.
Ze springen echt van de hak op de tak hè? Iedereen kent het nummer 555 inmiddels toch? Wat is de toegevoegde waarde dan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:18 schreef Disana het volgende:
Uit de koker van Alsido en natuurlijk helemaal waarmee je je nu bezig moet houden.
Ze zaten bij bedrijven te kijken, dat was niet helemaal duidelijk. Ik denk dus eerder dat het om reclame gaat.quote:
Tijdens de televisie-actie schakelen ze natuurlijk rechtstreeks over naar Huissen, daar waar iedere schakeling 7 minuten duurt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:18 schreef Disana het volgende:
Dat is zeker het vleugje erotiek dat de kijkers beloofd is?quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:22 schreef Disana het volgende:
Haha.
Marian is toch maar weer op de chat gaan zitten en voldoet aan het verzoek mensen in beeld te brengen voor de chatters.
Als je een snotterende Johan aantrekkelijk vindt misschien wel ja.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is zeker het vleugje erotiek dat de kijkers beloofd is?
Nee, snotsex is niet mijn ding.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je een snotterende Johan aantrekkelijk vindt misschien wel ja.
Volgens mij heb je het anders zojuist uitgevonden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, snotsex is niet mijn ding.
Ik wil het niet horen want ik wil niet kijken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:25 schreef Jian het volgende:
Och hemeltje Johan staat op instorten geloof ik
Ik ben ook niet zo weg van travestieten. zo nep. Geef mij dan maar een echte 'chick with dick'.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als travestieten eenmaal een voet tussen de deur hebben raak je ze nooit meer kwijt. Je kunt nog beter motten in je kledingkast hebben.
Dan moet je hier ook niet meelezen skattie.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wil het niet horen want ik wil niet kijken.
Nou ja, dan nog liever snotsex.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo weg van travestieten. zo nep. Geef mij dan maar een echte 'chick with dick'.
Meelezen is mijn methadon.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan moet je hier ook niet meelezen skattie.
Mag ik voor allebei bedanken?quote:
Hotmail?quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:31 schreef Disana het volgende:
Het geluid wordt afgekapt als Alsido de naam van een host gaat noemen waar hij nieuwe emailadressen wil laten aanmaken.
Daar zijn we toch binnen 3 minuten achterquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:31 schreef Disana het volgende:
Het geluid wordt afgekapt als Alsido de naam van een host gaat noemen waar hij nieuwe emailadressen wil laten aanmaken.
Lastig he, lichamelijk ouder worden maar het geestelijk niet willen erkennen. Ik ervaar hetzelfdequote:Op donderdag 21 januari 2010 15:33 schreef Copycat het volgende:
Oh sorry!
Ik ga me even melden in FB!
WTF???quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:34 schreef beequeen het volgende:
Alsido maakt zo even een website aan voor de politieke partij. Even......??????
quote:
quote:Werken bij Railtechniek van Herwijnen BV
Er zijn geen vacatures.
==================================================================
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:36 schreef Disana het volgende:
Johan: Die website moet ook nog gemaakt worden he.
Alsido: Komt wel.
Dan log je in via een ander IP-adres?quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgende week begin ik met een frisse nieuwe start
Waarschijnlijk denken ze dat die content vanzelf binnenstroomt als ze de mailadressen geregeld hebben.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:33 schreef Disana het volgende:
Over 3 dagen krijgen ze emailadressen met @studiovlemmix.tv.
Ik dacht dat het belangrijker was content te regelen, maar goed, da's dan ook weer in kannen en kruiken.
Alsido is er voor SV, niet voor de politieke partij toch?!quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:36 schreef Disana het volgende:
Johan: Die website moet ook nog gemaakt worden he.
Alsido: Komt wel.
had je op flabber.nl dat ene filmpje met die kerel waar jij zo'n fan van bent, gezien?quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:37 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Het krijgt weer een hoog The Office gehalte.
En ik dacht nog wel dat Johan zoveel mensen kende. Hij moet het dus allemaal van dit kleine clubje hebben dat voor iets heel anders kwam.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Alsido is er voor SV, niet voor de politieke partij toch?!
Erg frappant dat je als vrijwilliger in SV meteen voor ALLES van De Vlem geleend wordt.
Ricky?quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:39 schreef Maanvis het volgende:
had je op flabber.nl dat ene filmpje met die kerel waar jij zo'n fan van bent, gezien?
Nee, ik hou vol. Ik wil geen streamer worden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan log je in via een ander IP-adres?![]()
quote:
Zou Johan ook een travestiet zijn?quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:39 schreef Maanvis het volgende:
Erg frappant dat je als vrijwilliger in SV meteen voor ALLES van De Vlem geleend wordt.
Hij kent wrs wel meer mensen maar die willen niet voor de kat zijn kut werken. Who can blame them?quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:39 schreef Disana het volgende:
En ik dacht nog wel dat Johan zoveel mensen kende. Hij moet het dus allemaal van dit kleine clubje hebben dat voor iets heel anders kwam.
quote:
Succes. Als het echt spannend gaat worden( content en zulks) geef ik je wel een seintje.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, ik hou vol. Ik wil geen streamer worden.
Deze?quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:20 schreef Disana het volgende:
Marian zit te chatten over een familie Stegeman die ze kent......
Dat zou zomaar kunnen. Ze zocht naar bedrijven om Vlemmix in combinatie met de actie voor Haïti onder de aandacht te brengen.quote:
Engelse comedians hebben een traditie hoog te houden als het gaat om het (veelal in beschonken staat) beledigen van andere celebrities bij dit soort evenementen. Harry Enfield was daar ook een meester in Hij was jaren geleden zo dronken op een feestje van de Britse koningin dat hij en plein publique in een plantenbak heeft staan pissen. Hij heeft daarna nooit meer een show op de BBC gekregen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vind het zelf niets, maar moest meteen aan jou denken.
http://www.flabber.nl/lin(...)s-golden-globes-4000
Mijn Tabitha, wat doen ze!quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:51 schreef liesje1979 het volgende:
De website van de politieke partij:
PVDT.nl
Of we bouwen Johan vlemmix.nl om tot politieke site, gooien we die kabouter en beertje knut er gewoon af.
Wat een debiele regels.quote:
Johan gaat samenwerking zoeken of de verbinding vormen tussen de andere partijen. Zodra dat van de grond komt en hij een andere partij gevonden heeft die ook voorstander is gaan ze samenwerken en is die belofte ingelost. Want als twee partijen de monorail willen praat je feitelijk over twee rails. En die liggen er al!quote:
wtfquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Johan gaat samenwerking zoeken of de verbinding vormen tussen de andere partijen. Zodra dat van de grond komt en hij een andere partij gevonden heeft die ook voorstander is gaan ze samenwerken en is die belofte ingelost. Want als twee partijen de monorail willen praat je feitelijk over twee rails. En die liggen er al!
Dus eigenlijk is het spoor van de NS de stereorail??quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Johan gaat samenwerking zoeken of de verbinding vormen tussen de andere partijen. Zodra dat van de grond komt en hij een andere partij gevonden heeft die ook voorstander is gaan ze samenwerken en is die belofte ingelost. Want als twee partijen de monorail willen praat je feitelijk over twee rails. En die liggen er al!
Yep. De intercity zou eigenlijk Hi-Fi gaan heten, maar aangezien Hi-fi eigenlijk voor hoge betrouwbaarheid staat, hebben ze in overleg met ProRail anders besloten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het spoor van de NS de stereorail??
Beetje jammer, het zou juist in de Philipsstad die Eindhoven is, zo mooi zijn als ze een monorail (door de stad) een stereorail (gewoon NS spoor) en Hi-Fi (intercity) zouden hebben. Zo prachtig on topic zeg maar.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep. De intercity zou eigenlijk Hi-Fi gaan heten, maar aangezien Hi-fi eigenlijk voor hoge betrouwbaarheid staat, hebben ze in overleg met ProRail anders besloten.
Peter wist waarschijnlijk nog niet dat-ie een nieuw e-mail adres had en heeft de uitnodiging van Liesbeth dus nooit ontvangen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:24 schreef Jian het volgende:
Peter zou vanmorgen de ontbijtshow doen, maar Johan heeft 'm vandaag nog niet gezien, och geen punt toch !
Henk Hagoort doet ook niet moeilijk als de presentator van Goedemorgen Nederland er 's morgens niet is en nederland 1 twee uur op zwart staat...quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:24 schreef Jian het volgende:
Peter zou vanmorgen de ontbijtshow doen, maar Johan heeft 'm vandaag nog niet gezien, och geen punt toch !
Och, foutje, ook geen punt tochquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Of is Johan gewoon zelf vergeten dat-ie Peter gister had moeten opgraven in Huissen?
Kwestie van preoriteiten. Komt goed! Hoi, hoi.quote:
Precies. Het is ook weer niet zo dat Peter daar zoveel doet, dat ze 'm daarom zullen missen. Liesbeth is ook heel goed in het houden van pauzes, die kan zijn deel er ook nog wel bij doen.quote:
Heb Liesbeth wel zakken ?quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies. Het is ook weer niet zo dat Peter daar zoveel doet, dat ze 'm daarom zullen missen. Liesbeth is ook heel goed in het houden van pauzes, die kan zijn deel er ook nog wel bij doen.
Voor je het weet hebben we een nieuwe reeks.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:33 schreef Maanvis het volgende:
Misschien is het een idee om een centraal topique te maken waarin alle beloftes geplaatst worden die Johan of SV medewerkers niet of niet op tijd zijn nagekomen, alsmede de aantoonbare leugens die verteld worden?
Wat?quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:36 schreef Disana het volgende:
Studio Bram? Zendertje uit? Wat en wie was dat?
Iemand in een wit hemd die wegliep, beetje breder dan Alsido die iets donkers aan heeft.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat?
En leeft Liesbeth überhaupt nog wel?
Waar hoor je dat, ik hoor helemaal niets en er is ook niemand te zien.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:40 schreef Jian het volgende:
Johan zegt dat de Chat een beetje op de Kwebbelkroeg van Nowlive begint te lijken
Dat was toch gewoon Alsido die zijn telefoon oppakte en vervolgens zijn zender uitschakelde?quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:38 schreef Disana het volgende:
Iemand in een wit hemd die wegliep, beetje breder dan Alsido die iets donkers aan heeft.
Was Alsido in het wit dan? Misschien omgekleed, dat kan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon Alsido die zijn telefoon oppakte en vervolgens zijn zender uitschakelde?
Er is verder niemand in het pand volgens mij.
Klopt, ik vind dat, maar ik heb geen zin om voor die mededeling naar de SC te schakelen ...quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar hoor je dat, ik hoor helemaal niets en er is ook niemand te zien.
Misschien in combinatie met Koken tijdens het roken met Peter. Op zolder staan vast nog wel ergens wat oude legerrantsoenen die opgewarmd en met een zilveruitje opgeleukt kunnen worden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:38 schreef Jian het volgende:
Misschien kan Johan vanavond vast de ontbijtshow doen, dan hoeft ie morgen niet zo vroeg op te staan
Ik hoorde alleen zijn stem en die herken ik inmiddels wel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:42 schreef Disana het volgende:
Was Alsido in het wit dan? Misschien omgekleed, dat kan.
Koken tijdens het rokenquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien in combinatie met Koken tijdens het roken met Peter. Op zolder staan vast nog wel ergens wat oude legerrantsoenen die opgewarmd en met een zilveruitje opgeleukt kunnen worden.
Gaat ie evalueren in de chat? Dan kan die donderdagborrel helemaal het heen en weer krijgenquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:45 schreef Toverheks het volgende:
4:44 Jaapieooo: nog tips en tricks voor show3? ik hoor ze graag
In je eigen woorden graag heksje. Je weetzzz.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:45 schreef Toverheks het volgende:
Voorlopig is er nog geen reactie terug op de geopperde verbeterpuntenquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gaat ie evalueren in de chat? Dan kan die donderdagborrel helemaal het heen en weer krijgen.
Dat doet ie nou elke keer. Het enige wat hij zegt is dat hij de verbeterpunten op zijn blog zal zetten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Voorlopig is er nog geen reactie terug op de geopperde verbeterpunten
Verbeterpunten zoals: STOP ERMEE!!!!!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:48 schreef pullup het volgende:
Voorlopig is er nog geen reactie terug op de geopperde verbeterpunten
Quote voordat ie verwijderd wordt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:45 schreef Toverheks het volgende:
Ja huur Paul de Leeuw en Matthijs van Nieuwkerk in als co-hosten en doe zelf de opening en de sluiting van de show, anderhalve minuut daarvoor, lijkt me ruim voldoendequote:Op donderdag 21 januari 2010 16:45 schreef Toverheks het volgende:
Die kwam ook langs iddquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verbeterpunten zoals: STOP ERMEE!!!!!!
?
It's a way of live. You'll love it!quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Koken tijdens het roken.. is dat trouwens iets significant anders dan Roken tijdens het koken ..?
Nou, inderdaad, eigenlijk heeft hij gewoon zo'n Henk-Jan Smits figuur nodig, die tegen hem zegt "Jaap jongen, laat die droom varen."quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verbeterpunten zoals: STOP ERMEE!!!!!!
?
Het is een beetje een tamme bende op dit moment en Hansie is als mod meer bezig met het gebruik van komma's tijdens de chat.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is die persoon al gebanned, of zat de moderatie even niet op te letten?
Find and Replace zeker!quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:50 schreef Toverheks het volgende:
Oke Sorryyyyyy excuus![]()
In mijn eigen woorden, nou hier komt het.
Jaap vraagt op de chat of iemand nog leuke ideeen heeft voor sjowtje nummer 3
Bram-Jan Smits gelooft na gister weer in hem, toch? Ik denk dat we Jaap, in tegenstelling tot het merendeel van zijn gasten, nog wel terug gaan zien in de theater-ronde.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nou, inderdaad, eigenlijk heeft hij gewoon zo'n Henk-Jan Smits figuur nodig, die tegen hem zegt "Jaap jongen, laat die droom varen."
OMG.... men gaat zich richten op interpunctie??quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een beetje een tamme bende op dit moment en Hansie is als mod meer bezig met het gebruik van komma's tijdens de chat.
Ehm, ik, heb, geen, idee, maar, zolang, er, Evilwonners, en, breiclubjes, binnensluipen, gaat, het, niet, echt, goedkomen. Punt komma.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:55 schreef Leandra het volgende:
OMG.... men gaat zich richten op interpunctie??![]()
Wat geweldig!! Zou het dan toch nog wat worden met die chat?!
Los van elkaar, maar wel met komma's ertussen !quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Moet whahaha aan elkaar of als wha ha ha geschreven worden?
Philip Freriks zou moderator kunnen worden, die heeft toch niets meer te doen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Los van elkaar, maar wel met komma's ertussen !
Mel Gibson, komt bij Jaap ????quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Wow! De aankondiging van Mel Gibson, die is zó goed
Maar dan gister wel bijna twee uur uittrekken voor twee giebelende Jaap-groupies.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:33 schreef Disana het volgende:
Wat een ongeïnteresseerde donder is het toch
je vergeet de capquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:19 schreef Gert het volgende:
De soundtrack van The Gladiator of zo staat nu op en Liesbeth zit aan de bar. Ongeveer in het midden.
OK, behoorlijk lousy poging om niet alleen maar een tvp neer te pleuren![]()
Wat is Johan toch een fantastische werkgever, bij welk bedrijf heb je zulke mogelijkheden nog??quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:35 schreef Copycat het volgende:
Mooi toch hoe Alsido van manusje van alles (maar blijkbaar dus niet timmerman van de regieruimte) gepromoveerd is tot uitvoerend producent/eindredacteur.
Johan las deze opmerking voor op de stream, en is het met me eens en zei ook dat dit soort opmerkingen op de chat gewoon moeten kunnenquote:<+Maanvis> als je alle personen die Johan teleur heeft gesteld naast elkaar legt kun je de afsluitdijk vol leggen van voor tot achter, beide rijbanen.
SHIT HEB IK HAAR GEMISTquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Wel positief dat Johan nu zijn mailtjes aan het lezen en beantwoorden is!!!!
Even off topic: Ik zie net Carice van Houten op tv, volgens mij zo stoned als een makreel
Heb jij toevallig een meteorologische knobbel? Johan zoekt nog een weerman/vrouw.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:46 schreef Copycat het volgende:
Johan heeft een feilloos fingerspitzengefühl als het gaat om kwaliteiten in zijn medewerkers herkennen.
(Ze gaat vanavond liedje zingen met kane.)quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Wel positief dat Johan nu zijn mailtjes aan het lezen en beantwoorden is!!!!
Even off topic: Ik zie net Carice van Houten op tv, volgens mij zo stoned als een makreel
En als Liesbeth af en toe te laat is heeft ze brommerpech?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:50 schreef Disana het volgende:
Ah, dus dit is de ruimte waarnaar men zich heeft teruggetrokken:
[ afbeelding ]
Hmm, ik zie het nog niet helemaal voor me. Plattegrondje tekenen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:53 schreef Chanel5 het volgende:
Ja, dat is volgens mij de ruimte waar de redaktie van TBO zat.
Als je met je rug naar het raam van de regie staat en recht vooruit kijkt zie je die ruimte
Dat is toch waar die kroonluchter hangt. Links van de ingang?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:54 schreef Disana het volgende:
Hmm, ik zie het nog niet helemaal voor me. Plattegrondje tekenen?
Ik zal wel een cap maken die het duidelijker maakt, als ik de kans krijgquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm, ik zie het nog niet helemaal voor me. Plattegrondje tekenen?
Hahahahaquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:55 schreef beequeen het volgende:
Oh jee, Liesbeth is mapjes aan het opruimen. Straks is alles weer weg.
Echt hè? Wat een stel kneuzen daar. Niemand weet waar hij/zij echt mee bezig is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Johan: "Maak een apart mapje aan, alleen voor de mensen die "Politiek" mogen beheren.
Liesbeth : "Dat doe ik ook, er is verder niemand."
Jaquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:58 schreef Disana het volgende:
Oh nou zie ik het, de deur ligt in het verlengde van de bar.
Maakt niet uit joh, de intentie teltquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
JaEn vervolgens kreeg ik gelijk de gelegenheid een cap te maken, was ik iets kwijt hier
Zit ie te chatten?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:12 schreef beequeen het volgende:
Waarom zit Johan op de chat? Hij heeft nog 30000 mails om te beantwoorden.
Mijn rug zou het niet volhouden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh, de intentie teltJa ik heb het nu door, ik wist eerst ook niet waar die spiegel was maar nu ineens zie ik hem wel.
Ik geef Liesbeth niet helemaal ongelijk want dat zitten op die barkruk was natuurlijk ook niet alles.
Nee daarom. Anderzijds denk ik toch ook dat ze aan ons oog wilde ontsnappen... ik zal niet zeggen dat ze uit haar neus zat te eten, maar veel leek ze niet te doenquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mijn rug zou het niet volhouden.
Hij stelt vragen en de chatters mogen vragen stellen, hij is inene bekeerd, zou het de invloed van Harry zijn?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Zit ie te chatten?
(ik kijk even naar het journaal)
Wat apart. Ik hoop dat mensen ook over het geluid beginnen dat we vanochtend alweer niet mochten horen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij stelt vragen en de chatters mogen vragen stellen, hij is inene bekeerd, zou het de invloed van Harry zijn?
Ja, het politieke babbeltje. BS dus.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:13 schreef Disana het volgende:
Zit ie te chatten?
(ik kijk even naar het journaal)
Mooie gelegenheid toch om opmerkingen over zijn stream te maken?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, het politieke babbeltje. BS dus.
Je mist niks.
Hij let nergens op. Ik ga me daar niet meer wagen. Nutteloos.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:19 schreef Disana het volgende:
Mooie gelegenheid toch om opmerkingen over zijn stream te maken?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Vlem: "Dat was een lekkere sinaasappel."
Kruknegert: "Ja lekker hè, die wou ik ook nemen."
Vlem: "O, was die van jou dan?"
Vlem: "Zal ik die banaan es in je pruim peren?"
Whut?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Paleisvriend André Pronk is bij DWDD. Totale afgang weer HAHAHAHAHAHA
Waar is onze eigen kahaarin die het voor Peters Prietpraat Show deedquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:46 schreef tuinfluiter het volgende:
Johan: Ik zoek een weerman of vrouw , neem anders contact op met weerprimeur.nl,
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:18 schreef Gert het volgende:
[RLS] FOK!-user gezocht voor de Japio-show
quote:
Je kon ivm de actie voor Haïti een halve minuut zendtijd kopen. André heeft de eerste 22 seconden van zijn halve minuut gebruikt met wachten tot z'n backing-band ingestart werd HAHAHAHAHAHAHAquote:
4 keer per dag nodig, beequeen weet toch ook best veel van het weer,quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:16 schreef Disana het volgende:
Waar is onze eigen kahaarin die het voor Peters Prietpraat Show deed
Hmm nee, ik denk niet dat beequeen daarvoor voelt. Maar het lijkt me niet zo moeilijk iemand te vinden voor een weerpraatje.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:35 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
4 keer per dag nodig, beequeen weet toch ook best veel van het weer,
en schijnt een stem te hebben die lijkt op Hanneke Groenteman.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Je kon ivm de actie voor Haïti een halve minuut zendtijd kopen. André heeft de eerste 22 seconden van zijn halve minuut gebruikt met wachten tot z'n backing-band ingestart werd HAHAHAHAHAHAHA
Ik moet soms zelfs bijna lachen om Nico.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:40 schreef Copycat het volgende:
En daarna raakte ik bijna ontroerd van Dijkshoorn.
Angelique: Vind het zo jammer dat ik een telefoontje gemist heb.quote:
Alsido belt met Peter Nuninga, jij bent hier toch gewoon morgen gozer? Je doet tochquote:
Met 16 dooie slappe theedrinkers en bolletjes brijwol... én PeterN...:Nquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:56 schreef Pearlbitch het volgende:
En nu op de stream het verzoekplatenprogramma van mod Hansie2010
Beviel mij ook welquote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Het was heel leuk om niet te kijken vanavond.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 06:31 schreef Flabberguest het volgende:
PietjeSV antwoord: Omdat ik nick heb aangenomen die met Eindhoven heb aangenomen en mijn club. Heb is PietjeV (PSV) als modnaam
PietjeSV zegt: Maar als mod hebben we afgesproken om niet te mogen chatten dus ff opnieuw inloggen al chatter
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:16 schreef Disana het volgende:
Johan heeft de ontbijtshow verplaatst naar twaalf uur, Liesbeth meldt dat we tot die tijd live streams op de bar krijgen.
Verbetering na gisteren: het geluid staat aan en ze dragen microfoontjesquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:18 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
The Office Eindhoven, a fresh start.
dan gaat het *tijd voor Lunchtv* heten toch????quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:18 schreef pullup het volgende:
De ontbijtshow is verplaatst naar 12.00 beste kijkers Kijk in de tussentijd naar de bar waar we hele mooie TV gaan maken.
[ afbeelding ]
Wat willen ze dan gaan voorbereiden, de gasten zeggen toch op het laatste moment af dus die moeite hoeven ze dus ook niet te doen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze gaan de Jaap Show voor woensdag voorbereiden.
Dus het Feest kan beginnenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Inmiddels is de Vlem ook in da house.
Ik had om twaalf uur tijd ingeruimd.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Alsnog ontbijtshow.
Staan de vlokken klaar???
Bij SV????quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had om twaalf uur tijd ingeruimd.
Kun je dan nergens meer van op aan???
Volgens mij was gisteren afgesproken dat Peter de onbijtshow zou overnemenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Liesbeth heeft de hele bank vol met foto's van Peter behangen, want de chatters missen Peter.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:36 schreef tuinfluiter het volgende:
Johan: ik was net bij omroep brabent, daar werken 130 mensen en als je het realistisch bekijkt
zo groot willen wij uiteindelijk ook worden.
Liesbeth: Bij omroep Brabant maken ze toch serieuze televisie?
Johan: Ik wil hier ook een paar serieuze programma maken, nou niet te serieus.
Laat hem Natasia vragen, dan hebben wij ook iets om van te griezelenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:40 schreef tuinfluiter het volgende:
Johan: Ik wil ook gewoon, een voorlees uurtje in de ochtend om 09:00 uur.
Zeg maar als het merendeel van de doelgroep in kinderdagverblijf dan wel op school zit?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:40 schreef tuinfluiter het volgende:
Johan: Ik wil ook gewoon, een voorlees uurtje in de ochtend om 09:00 uur.
Autistenkannibalisten erven de wereldquote:
De zweep erover!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:10 schreef tuinfluiter het volgende:
Live 12:09
Johan: Liesbeth is het klaar , het moet nu echt weg.
Liesbeth: ik moest alleen .
Johan : Het moest voor 12:00 de deur uit.
Liesbeth: ja het is al weg.
Alles weer weg?quote:
Verre van!quote:
Klopt Toverheks.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:26 schreef Toverheks het volgende:
Hoor johan net vertellen er mogen 11 mensen met hem mee morgen naar Budel, in een mooie Limosine, iets met Bonte Koe en nog wat, geluid is weer bagger hier in Amsterdam dus kan het niet goed volgen.
(jammer, eindelijk eens nieuws mis ik het nog)
Zou idd wel handig zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:32 schreef Toverheks het volgende:
Alsido oppert dat alles maar opgeschreven moet worden van wie wat doet omdat het vanmorgen dus mis ging omdat PeterN zou komen en die kwam niet.
Ach die Peter heeft het zoooooooooooo druk he, medelijde met die arme jongen, alles komt op zijn schoudertjes terecht, als Hij er niet was???quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:33 schreef tuinfluiter het volgende:
Peter: Goed ik ga zo , dat labeltje is vergeten.
Alsido: je bent net 5 minuten binnen.
Peter: Ik moet ook naar Kees Stelten de hoesjes ophalen.
Ze moeten gewoon een schoolbordje ophangen bij de bar en daar duidelijk de tijden en wie wat doet gaat doen.quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:40 schreef Wijnneus het volgende:
Peter: Kan aan de achterkant het SV logo geprint worden?
Liesbeth: Dat gaat toch niet ! Op de achterkant van de cd !
Peter: Nee.....op het hoesje !
Kees Tel =www keestel.nlquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:33 schreef tuinfluiter het volgende:
Peter: Goed ik ga zo , dat labeltje is vergeten.
Alsido: je bent net 5 minuten binnen.
Peter: Ik moet ook naar Kees Stelten de hoesjes ophalen.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:50 schreef Toverheks het volgende:
info@tvkijkers.nl is het nieuwe mailadres.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |