Beviel mij ook welquote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Het was heel leuk om niet te kijken vanavond.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 06:31 schreef Flabberguest het volgende:
PietjeSV antwoord: Omdat ik nick heb aangenomen die met Eindhoven heb aangenomen en mijn club. Heb is PietjeV (PSV) als modnaam
PietjeSV zegt: Maar als mod hebben we afgesproken om niet te mogen chatten dus ff opnieuw inloggen al chatter
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:16 schreef Disana het volgende:
Johan heeft de ontbijtshow verplaatst naar twaalf uur, Liesbeth meldt dat we tot die tijd live streams op de bar krijgen.
Verbetering na gisteren: het geluid staat aan en ze dragen microfoontjesquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:18 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
The Office Eindhoven, a fresh start.
dan gaat het *tijd voor Lunchtv* heten toch????quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:18 schreef pullup het volgende:
De ontbijtshow is verplaatst naar 12.00 beste kijkers Kijk in de tussentijd naar de bar waar we hele mooie TV gaan maken.
[ afbeelding ]
Wat willen ze dan gaan voorbereiden, de gasten zeggen toch op het laatste moment af dus die moeite hoeven ze dus ook niet te doen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze gaan de Jaap Show voor woensdag voorbereiden.
Dus het Feest kan beginnenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Inmiddels is de Vlem ook in da house.
Ik had om twaalf uur tijd ingeruimd.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Alsnog ontbijtshow.
Staan de vlokken klaar???
Bij SV????quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had om twaalf uur tijd ingeruimd.
Kun je dan nergens meer van op aan???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |