SLTquote:Op zondag 24 januari 2010 15:24 schreef greavy het volgende:
Informatie over de SLT'tjes
Vanaf Maandag worden er meer SLT'tjes ingezet.
Ze zullen rijden in de 9700 (Den Haag Centraal - Gouda Goverwelle), 9800 (Den Haag Centraal - Utrecht Centraal) en de 19800 (Rotterdam Centraal - Goude Goverwelle).
Hiermee komt het aantal diensten op 8 , wat tot op heden 6 was.![]()
mooi gedaan hoorquote:Op zondag 24 januari 2010 15:13 schreef davidov2009 het volgende:
van pagina 1:
[..]
Nou vooruit, kon het niet laten
[ afbeelding ]
Jaja, er zitten wat foutjes in, in 2 minuten gedaan oke.![]()
Grappig dat het je gelukt is om 'm 3x te hebben! Erg mooie foto's van die Dispolok-lokquote:Op zondag 24 januari 2010 18:33 schreef Zug-Chef het volgende:
Vooruit, nog eentje, Zaterdag 23 januari 2010:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klopt. woon hier naast de spoorlijn bij Amsterdam Lelylaan, en dat is toch verreweg de luidruchtigste trein.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:14 schreef Ireyon het volgende:
Eerlijk is eerlijk, die ICRm rijtuigen maken gewoon een onacceptabele hoeveelheid herrie. Zowel binnen als buiten.
ICRm op gewoon spoor vind ik juist vrij stil, maar op de HSL met die betonnen bak is het echt prut...quote:Op zondag 24 januari 2010 20:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
klopt. woon hier naast de spoorlijn bij Amsterdam Lelylaan, en dat is toch verreweg de luidruchtigste trein.
Niet dat ik ermee zit hoor, wist dondersgoed dat ik naast een spoorbaan ging wonen
hier op 'gewoon' spoor vind ik het toch echt een stuk luidruchtiger dan bv de Thalys die net zo hard voorbij komt.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:55 schreef dennistd het volgende:
[..]
ICRm op gewoon spoor vind ik juist vrij stil, maar op de HSL met die betonnen bak is het echt prut...
Ben het helemaal met je eens. Als ik hier in de zomer het raam open heb staan, dan rammel ik ook uit mijn bed vanwege de herrie die de goederentreinen maken op de spoorbrug tussen Dordt en Zwijndrecht die er al meer dan 100 jaar ligt. Klaagt helemaal niemand over...quote:Op zondag 24 januari 2010 13:58 schreef Duvel het volgende:
Hé, kom, we bouwen een complete woonwijk om een hogesnelheidslijn heen.
Hé, kom, ik koop een huis in een woonwijk naast een hogesnelheidslijn.
Hè wat wonen we lekker!
[...vertraging HSL...]
Hè wat wonen we lekker!
[...nog meer vertraging...]
[...HSL gaat rijden!...]
Hela! Wat een herrie, er rijden ineens treinen en ze maken lawaai! Huuu!
Wie is hier nou gek?
't is inderdaad comfortabeler dan SGMm, maar daar heb je ook niet heel veel voor nodig (alhoewel Veolia wel weer weet te bewijzen dat het nóg krapper kan). Maar wat betreft comfort (in mijn geval zachtheid van de banken en beenruimte) blijft Mat '64 toch favoriet op korte trajecten.quote:
Ik heb ook in Dordrecht naast het spoor gewoond, vlak bij de Brug over de Oude Maas gewoond. Eerst last van de treinen gehad, later hoorden we niks meerquote:Op zondag 24 januari 2010 21:14 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens. Als ik hier in de zomer het raam open heb staan, dan rammel ik ook uit mijn bed vanwege de herrie die de goederentreinen maken op de spoorbrug tussen Dordt en Zwijndrecht die er al meer dan 100 jaar ligt. Klaagt helemaal niemand over...
quote:752 Teletekst ma 25 jan
******************************** 2/2
S P O O R W E G E N internationaal
25 januari
INT 446 Warszawa
Wschodnia-Amsterdamnu: +80
was: nu:
Arnhem 09:24 10:44
Utrecht 09:59 11:19
Amsterdam 10:29 11:49
Fail.quote:NSHispeed Fyra 1022 (09.26 Asd) zal NIET rijden. Reizigers kunnen met IC mee van 09.29. Daarom zal 1021 vanuit Rtd ook niet rijden (10.30). Excuus.
Wat is daarquote:Op maandag 25 januari 2010 08:02 schreef greavy het volgende:
De Internationale Trein 446 (Warschau - Amsterdam Centraal) rijdt momenteel met + 80 richting Nederland
[..]
De ICRm-stammen vervangen VIRM/ICM met defecten.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:13 schreef Ireyon het volgende:
Waar slaat dat trouwens op.. De NS laat ICL rijden ter vervanging van defect materieel, maar sinds wanneer zijn ook de ICRm-stammen defect?
Zo kan ICL dus makkelijk in de 1900 worden ingezet, want op Gvc en Vl is ruimte om om te lopen, wat bijvoorbeeld niet goed gaat in de 3600. Dus kan ICRm uit de 1900 worden doorgeschoven de 3600 in, waar een tekort aan VIRM heerst.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:31 schreef Cothen het volgende:
[..]
De ICRm-stammen vervangen VIRM/ICM met defecten.
De diensten die ICRm dan niet doet worden door ICL overgenomen.
Indirect rijdt ICL dan ter vervaning van defect mat.
ICL kan alleen worden ingezet op verbindingen waarbij omgelopen kan worden (of er moet extra loc meerijden achterop de trein). ICRm kan in trek/duw formatierijden en zo makkelijker de dienst van een treinstel overnemen.
Haha, AZ krijgt nog steeds klappen.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Gaan we weer hoor. Treinuitval door sneeuwoverlast
Hij kwam hier vanmorgen toch echt voorbij.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik kan nog niets vinden. Dan heeft de omleiding van de IC B veel weg van een spookomleiding.
En waar is hier dan?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hij kwam hier vanmorgen toch echt voorbij.
Oh ja. Utrecht.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:28 schreef greavy het volgende:
[..]
En waar is hier dan?
Kan overal zijn..
quote:Een enkele keer gebeurt het dat deze site korte tijd niet bereikbaar is. Dit probleem ligt bij mijn provider en is daar bekend. Achtergrond is de "load" die deze intensief bezochte site genereert. Uit voorzorg gaat de site dan voor maximaal twee minuten uit de lucht. Een hinderlijk probleem, dat binnenkort dankzij een eigen server zal zijn opgelost.
Een van de grootverbruikers van mijn site is IP-adres 213.236.112.126, met zo'n 1000 hits per dag. Achter dat adres schuilt NS Railinfrabeheer in Utrecht, het tegenwoordige ProRail. U bent van harte welkom, maar wordt er ook nog wel een beetje gewerkt daar...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |