abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 januari 2010 @ 15:56:19 #201
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_77252057
Het lijkt er op dat men voor de verkorte uitleg van zaken graag naar de site van Nico gaat ipv in het eigen systeem lange documenten door te nemen.

tenminste, zo komt het op mij over.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_77252231
Vroeger had men nog de spoorwegschool. Werd alles van het vak goed geleerd. Had men nooit af moeten schaffen.
pi_77258724
Vandaag in de SLT gezeten. (had 6 uur over dus ben maar even gaan treinen )
Ik vind em toch een beetje tegenvallen. Stoelen zijn oncomfortabel(nog oncomfortabeler dan de GTW) en hoewel hij van veraf best mooi oogt, oogt ie vanaf dichtbij vrij lomp.
Hij is zo belachelijk hoog. En dat is de cabine zelf niet.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  maandag 25 januari 2010 @ 18:46:46 #204
170734 Lemjur
Hjallrawr.
pi_77258926
@Lemjur Hij reed wel, maar via Breukelen. Er waren problemen met een tunnel bij Rtd.

Thalysuitleg op de twittert van NSHispeed.
Raise your head and say: "WELL DONE, WELL DONE!".
  maandag 25 januari 2010 @ 18:51:59 #205
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_77259121
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Whehehe Nico Spilt heeft aandacht van de FC FingerPaint
[..]

Grappig, er wordt ineens een heleboel duidelijk.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 25 januari 2010 @ 20:48:47 #206
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_77265615
quote:
Op maandag 25 januari 2010 18:42 schreef Ascendancy het volgende:
Vandaag in de SLT gezeten. (had 6 uur over dus ben maar even gaan treinen )
Ik vind em toch een beetje tegenvallen. Stoelen zijn oncomfortabel(nog oncomfortabeler dan de GTW) en hoewel hij van veraf best mooi oogt, oogt ie vanaf dichtbij vrij lomp.
Hij is zo belachelijk hoog. En dat is de cabine zelf niet.
Ik wil er weleens een ritje mee maken, gewoon om het eens gedaan te hebben. En een zwikkie foto's ervan maken. Ik zit er bepaald niet op te wachten om daar dagdagelijks mee op en neer naar mn werk te pendelen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_77265698
Waarom niet? voor korte stukjes is het te doen. Maar de GTW zit beter
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  maandag 25 januari 2010 @ 20:53:40 #208
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_77265893
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:50 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom niet? voor korte stukjes is het te doen. Maar de GTW zit beter
korte stukjes ja. Zoals Utrecht - Bunnik. Niet Utrecht - Ede
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_77266776
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

korte stukjes ja. Zoals Utrecht - Bunnik. Niet Utrecht - Ede
Daar rijden toch geen IC's?
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  maandag 25 januari 2010 @ 21:12:41 #210
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_77266883
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:10 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Daar rijden toch geen IC's?
Tussen Utrecht en Ede? Vier keer per uur.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_77268739
sorry, ik bedoelde juist wel IC's
Waarom rijdt de 1900 eigenlijk niet 4x per uur? Die zit in de spits echt vol en daarbuiten ook voller dan IC's richting Utrecht.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  maandag 25 januari 2010 @ 21:53:06 #212
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_77269081
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:46 schreef Ascendancy het volgende:
sorry, ik bedoelde juist wel IC's
Waarom rijdt de 1900 eigenlijk niet 4x per uur? Die zit in de spits echt vol en daarbuiten ook voller dan IC's richting Utrecht.
Omdat het drukke deel Rotterdam - Dordt - Breda is, en daar rijden minstens twee sneltreinen/ic's per uur. De 1900 wordt dus aangevuld met 2100, 2200, 2400 (bestaat die nog?), benelux.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 januari 2010 @ 21:54:10 #213
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_77269143
de 2400 bestaat al niet meer. Volgens mij is die opgegaan in de 2100
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 25 januari 2010 @ 22:56:35 #214
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_77272478
quote:
Op maandag 25 januari 2010 18:42 schreef Ascendancy het volgende:
Vandaag in de SLT gezeten. (had 6 uur over dus ben maar even gaan treinen )
Ik vind em toch een beetje tegenvallen. Stoelen zijn oncomfortabel(nog oncomfortabeler dan de GTW) en hoewel hij van veraf best mooi oogt, oogt ie vanaf dichtbij vrij lomp.
Hij is zo belachelijk hoog. En dat is de cabine zelf niet.
Ik vind het mooie treinen, zolang ik er niet tussen Rotterdam en Leeuwarden ofzo mee moet reizen..
Maar de korte afstanden zijn ze mooi, ideaal en beter als die oude T/V'tjes..
Alleen wat ik wel irritant vind, is steeds dat gepiep van die deuren, die dan bijna dichtgaan
pi_77272550
Ik wil een van de aankomende weekenden naar Antwerpen, wat is nu het voordeligste?

Ik las iets over een kaartje op Roosendaal kopen voor België oid
  maandag 25 januari 2010 @ 22:58:47 #216
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_77272583
In de spits mag er in de 1900 best ander materieel worden ingezet. Die 10 bakken ICRm zitten vaak stampvol, wat meer ruimte zou aangenaam zijn. 2x VIRM-IV of een VIRM-IV en een VIRM-VI levert denk ik voldoende capaciteit op om dat op te vangen...
  maandag 25 januari 2010 @ 23:03:10 #217
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_77272825
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:54 schreef Peterselieman het volgende:
de 2400 bestaat al niet meer. Volgens mij is die opgegaan in de 2100
Zoiets vermoedde ik al.

Ik vind SLT trouwens niet beter dan T/V. T/V heeft veel meer charme. En betere banken.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 25 januari 2010 @ 23:03:25 #218
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_77272842
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:57 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Ik wil een van de aankomende weekenden naar Antwerpen, wat is nu het voordeligste?
Met de auto.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_77272939
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:58 schreef James1988 het volgende:
In de spits mag er in de 1900 best ander materieel worden ingezet. Die 10 bakken ICRm zitten vaak stampvol, wat meer ruimte zou aangenaam zijn. 2x VIRM-IV of een VIRM-IV en een VIRM-VI levert denk ik voldoende capaciteit op om dat op te vangen...
Inderdaad, van de 10x in de week dat ik er in zit, is het hooguit 3x VIRM
En de 1900 heeft betere aansluitingen dan de 2100.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  maandag 25 januari 2010 @ 23:06:28 #220
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_77272996
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:58 schreef James1988 het volgende:
In de spits mag er in de 1900 best ander materieel worden ingezet. Die 10 bakken ICRm zitten vaak stampvol, wat meer ruimte zou aangenaam zijn. 2x VIRM-IV of een VIRM-IV en een VIRM-VI levert denk ik voldoende capaciteit op om dat op te vangen...
D'r reed toch in de vorige dienstregeling voornamelijk VIRM, of was dat alleen in het weekend?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 25 januari 2010 @ 23:08:29 #221
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_77273104
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:50 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom niet? voor korte stukjes is het te doen. Maar de GTW zit beter
De GTW? Er zijn volgens mij tientallen interieur varianten van de GTW, zelfs in Slowakije ben ik er nog een tegen gekomen:


Eigen foto. Copyright etc. Interrail 2008.

Arriva heeft een veel aangenamer interieur dan Veolia. En slechter dan Veolia zal die SLT toch niet zijn. Anders loop ik voortaan.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  maandag 25 januari 2010 @ 23:11:21 #222
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_77273241
ik las net een tamelijk verontrustend stuk in OdR over de materieelinzet 2010. Er wordt wat gegoocheld met normen en zo kan men "door efficiënter gebruik van" her en der treinstellen "besparen".

Oftewel: er wordt gewoon ijzer aan de dienst onttrokken, ga maar haringen-in-een-tonnetje staan Het is WEER treintjes rijden AND NOT reizigers vervoeren
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_77273352
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:06 schreef Duvel het volgende:

[..]

D'r reed toch in de vorige dienstregeling voornamelijk VIRM, of was dat alleen in het weekend?
Ik zie ze niet vaak. Ik reis sowieso iedere ochten spits, maar het is vaker ICR dan VIRM.

@Eix.
De SLT is in Nederland het best vergelijkbaar met de elektrische GTW. En die reist toch echt beter.
Ook niet continu van die verhoogde stoelen.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  maandag 25 januari 2010 @ 23:15:36 #224
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_77273428
EN in een beetje GTW zit nog gewoon een toilet
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 25 januari 2010 @ 23:16:23 #225
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_77273459
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ik las net een tamelijk verontrustend stuk in OdR over de materieelinzet 2010. Er wordt wat gegoocheld met normen en zo kan men "door efficiënter gebruik van" her en der treinstellen "besparen".

Oftewel: er wordt gewoon ijzer aan de dienst onttrokken, ga maar haringen-in-een-tonnetje staan Het is WEER treintjes rijden AND NOT reizigers vervoeren
Hm, dan moet ik dat artikel ook maar eens ergens opsnorren. Krijgen we dat gekut weer....?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 25 januari 2010 @ 23:16:23 #226
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_77273460
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:13 schreef Ascendancy het volgende:

@Eix.
De SLT is in Nederland het best vergelijkbaar met de elektrische GTW. En die reist toch echt beter.
Ook niet continu van die verhoogde stoelen.
De elektrische GTW rijdt ook in twee varianten:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Interieur_Velios.JPG
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Arriva_Spurt_interieur.jpg

Arriva heeft best een prettige trein en stoelindeling. Ook de zit is nog redelijk comfortabel. Veolia rijdt in 3+2 opstelling met houten-plank-onder-je-reet interieur.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  maandag 25 januari 2010 @ 23:20:04 #227
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_77273634
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:16 schreef Eix het volgende:

[..]

De elektrische GTW rijdt ook in twee varianten:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Interieur_Velios.JPG
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Arriva_Spurt_interieur.jpg

Arriva heeft best een prettige trein en stoelindeling. Ook de zit is nog redelijk comfortabel. Veolia rijdt in 3+2 opstelling met houten-plank-onder-je-reet interieur.
Wøt? Arriva is net zo goed een plank en een rugleuning in een hoek waar alleen op geld beluste fysiotherapeuten vrolijk van worden.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 25 januari 2010 @ 23:22:13 #228
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_77273735
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:20 schreef Duvel het volgende:

[..]

Wøt? Arriva is net zo goed een plank en een rugleuning in een hoek waar alleen geldbeluste fysiotherapeuten vrolijk van worden.
Maar je zit in elk geval niet knie aan knie een uur en een kwartier met zes man op een bank geperst. Dat is al heel wat...
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_77273981
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:03 schreef Duvel het volgende:

[..]

Met de auto.
Ik ben minderjarig
  maandag 25 januari 2010 @ 23:30:18 #230
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_77274121
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:27 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:

[..]

Ik ben minderjarig
Met een auto met chauffeur.

Of met de fiets.

Boot kan ook nog, is wel om.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 25 januari 2010 @ 23:31:32 #231
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_77274167
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:16 schreef Duvel het volgende:

[..]

Hm, dan moet ik dat artikel ook maar eens ergens opsnorren. Krijgen we dat gekut weer....?
Er wordt onder andere "uitgegaan van een dalende vervoersvraag" in (dacht ik toch) total disregard van de ontwikkelingen van de afgelopen jaren. Daarnaast wordt er op een bepaalde afdeling vanuit gegaan dat van de zesbaks VIRMstellen de 1e klas bovenverdiepingen worden omgebouwd of gedeklasseerd naar 2e klas, terwijl een andere afdeling in hetzelfde gebouw absoluut niet van plan is om dat te gaan doen. Gevolg: de capaciteit van een Virmpje-6 is 486 zitplaatsen. Of 468. Net aan wie je het vraagt

Dat soort gekut idd. Zoek maar even op ja, leerzaam stuk wel.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 25 januari 2010 @ 23:35:21 #232
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_77274336
OK, eens even op het werk de leeshoek in duiken.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 januari 2010 @ 23:38:42 #233
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_77274480
Over GTW's gesproken. Wat doe je als Arriva zijnde als de uitschuiftrede defect is?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 25 januari 2010 @ 23:44:05 #234
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_77274667
Ja. Boeiend? Beter dan maar om ieder dom kuttig wissewasje treinen aan de kant te zetten en diensten te laten uitvallen hmm?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 januari 2010 @ 23:45:47 #235
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_77274715
Zat een gapend gat tussen trein en perron
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 25 januari 2010 @ 23:55:47 #236
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_77275120
Toch attent van ze dat ze een sticker doen om je te waarschuwen?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_77275133
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:30 schreef Duvel het volgende:

[..]

Met een auto met chauffeur.
Dan is de trein vast goedkoper.
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:30 schreef Duvel het volgende:
Of met de fiets.
Met een 30" beeldscherm, nee bedankt.
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:30 schreef Duvel het volgende:
Boot kan ook nog, is wel om.
Ik kan zeilen maar dan grote kans dat m'n beeldscherm dan waterschade heeft.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 januari 2010 @ 23:58:42 #238
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_77275242
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch attent van ze dat ze een sticker doen om je te waarschuwen?
dat wel, maar je hebt er weinig aan als je er niet op verdacht bent en de deur open staat

Niet dat mij dat is overkomen trouwens
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_77275370
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:38 schreef Peterselieman het volgende:
Over GTW's gesproken. Wat doe je als Arriva zijnde als de uitschuiftrede defect is?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso Arriva
pi_77279446
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:20 schreef Duvel het volgende:

[..]

Wøt? Arriva is net zo goed een plank en een rugleuning in een hoek waar alleen op geld beluste fysiotherapeuten vrolijk van worden.
Maar ze zien er wel lekker fluffy uit, vooral in de 1ste klas. De eerste keer in zo'n geval heb ik me laten verleiden om me lekker in die stoel te laten ploffen. Heb ik nog net geen gebroken bilbot ofzo aan over gehouden.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  dinsdag 26 januari 2010 @ 08:05:47 #241
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_77279561
Het gaat qua storingen weer lekker bij de NS..
quote:
Enkhuizen-Alkmaar/Amsterdam Centraal/Schiphol
Dinsdag 26 Januari 08:02
Oorzaak Tussen Enkhuizen en Hoorn rijden geen treinen door een seinstoring.
Verwachting Houdt u rekening met een extra reistijd van 30 - 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 8:30 uur verholpen.
Reisadvies

Utrecht Centraal-s-Hertogenbosch/Tiel
Dinsdag 26 Januari 07:58
Oorzaak Tussen Utrecht Centraal en s-Hertogenbosch rijden minder treinen door een stroomstoring.
Er rijden stopbussen.
Verwachting Houdt u rekening met een extra reistijd van ongeveer 60 min. Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Reisadvies Reizigers tussen Eindhoven en Amsterdam Centraal/Utrecht Centraal kunnen omreizen via Rotterdam Centraal.

Zwolle-Utrecht Centraal
Dinsdag 26 Januari 07:22
Oorzaak Tussen Utrecht Centraal en Zwolle rijden minder treinen door logistieke problemen.
Verwachting De verstoring is naar verwachting rond 9:30 uur verholpen.
Reisadvies
  dinsdag 26 januari 2010 @ 08:33:29 #242
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_77279801
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 07:50 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]

Maar ze zien er wel lekker fluffy uit, vooral in de 1ste klas. De eerste keer in zo'n geval heb ik me laten verleiden om me lekker in die stoel te laten ploffen. Heb ik nog net geen gebroken bilbot ofzo aan over gehouden.
Ja, het ziet er mooi uit, zeker de 1e klas, met leer en zo. Alleen dat zitten hè... Je kunt beter gaan staan en er naar kijken, dan heb je er meer plezier van.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 26 januari 2010 @ 08:34:39 #243
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_77279808
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ik las net een tamelijk verontrustend stuk in OdR over de materieelinzet 2010. Er wordt wat gegoocheld met normen en zo kan men "door efficiënter gebruik van" her en der treinstellen "besparen".

Oftewel: er wordt gewoon ijzer aan de dienst onttrokken, ga maar haringen-in-een-tonnetje staan Het is WEER treintjes rijden AND NOT reizigers vervoeren
Je kunt dat artikel zeker niet even scannen.

Ik kan 'm hier niet vinden.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_77280510
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 08:05 schreef greavy het volgende:
Het gaat qua storingen weer lekker bij de NS..
[..]


Fijn dat ze zulks ook even op die handige matrix borden zetten op de stations. Dan had ik vanaf breda om kunnen reizen via Rotterdam. Was ik maar 5 minuten te laat op mijn werk in plaats van 40.

Wie bestuurt die dingen? Profail?
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:43:54 #245
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_77280962
oja, de ICE rijd tussen amsterdam en emmerich met vervangend materieel, in pendeldienst wegens een tekort aan ICE treinen door het winterweer.

Daaarnaast rijd thalys met veel vertaging, 1tje met meer dan 70minuten. Icbrussel is ook vertraagd
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:49:48 #246
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_77281084
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_77281204
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:43 schreef greavy het volgende:
oja, de ICE rijd tussen amsterdam en emmerich met vervangend materieel, in pendeldienst wegens een tekort aan ICE treinen door het winterweer.
En die Duitsers maar beweren dat wij Nederlanders ons aanstelde in december met de sneeuw...
So we just called him Fred too
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:28:28 #248
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_77282102
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:54 schreef Cothen het volgende:

[..]

En die Duitsers maar beweren dat wij Nederlanders ons aanstelde in december met de sneeuw...
Die ICE's die die route doen zijn van Hispeed, DB heeft er geen stellen op rijden.
Ik zat er vorige week in en tot mijn verbazing stapte ik op de heen- en terugreis in Emmerich over van de ene ICE Hispeed in de andere ICE Hispeed, geen DB logo gezien!
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_77283174
Rijdt de Fyra niet op zaterdag?
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_77283233
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:57 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Ik wil een van de aankomende weekenden naar Antwerpen, wat is nu het voordeligste?

Ik las iets over een kaartje op Roosendaal kopen voor België oid
Je kan ook in Rotterdam een kaartje kopen voor België natuurlijk.. Tenzij je met een StudentenOV in je kortingsperiode rijdt, je kan in de automaat alleen kiezen tussen
- Geen korting
- 65+
- NS-traject gratis

In dat geval koop je een kaartje naar Roosendaal met korting en haal je in Roosendaal een weekendretour voor ¤10.60. En zorg dat je dan, vanuit Rotterdam, de intercity naar Vlissingen van een kwartiertje eerder neemt, zodat je in Rsd nog genoeg tijd hebt om een kaartje te kopen en, mits de Beneluxtrein van spoor 4a vertrekt, helemaal naar het uiteinde van dat perron te lopen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')