Wel hoor. Je betaalt voor korte ritjes relatief meer dan lange ritten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een onzin. Daar wordt voor treinreizigers ook geen rekening mee gehouden.
Toch is het wel waar wat hier staat. In de Randstad veroorzaak je meer overlast met je auto en heb je een goed alternatief. Iets wat in het noorden des lands veel minder van toepassing is.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, dan moet het tarief in de Randstad wel hoger zijn dan in het noorden. Omdat de afstanden tussen de plaatsen hier groter zijn worden de mensen op het platteland onevenredig hard gepakt als er niet verschillende tarieven gaan gelden.
Hmm, wat moeten we hier nu weer van denken?quote:Aanrijding-met persoon Apeldoorn-Amerfoort
Tussen Amersfoort en Apeldoorn moeten reizigers rekening houden met een vertraging van meer dan 60 minuten.
Door een aanrijding met een persoon rijden er tussen Amersfoort en Apeldoorn geen treinen.
* Doorgaande reizigers tussen Deventer en Amersfoort kunnen omreizen via Zwolle.
* Doorgaande reizigers tussen Enschede en Utrecht Centraal kunnen omreizen via Utrecht Centraal.
* Doorgaande reizigers tussen Hengelo en Utrecht Centraal kunnen omreizen via Arnhem.
Prognose:
* einde tussen 22.00 en 23.00 uur.
Ik gok Ut - Ah - Dv - Esquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:08 schreef dennistd het volgende:
[..]
Hmm, wat moeten we hier nu weer van denken?
De hele dag in Maastricht? Kan je beter even een EuregioTicket pakken en een rondje Maastricht - Heerlen - Aachen - Verviers - Luik gaan maken, da's veel leukerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:40 schreef greavy het volgende:
Oja, morgen ga ik naar Maastricht. 8.50 uit Zwijndrecht vertrek, verwachtte thuiskomst niet bekend. Neem vanzelf een keer de trein naar huis.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De hele dag in Maastricht? Kan je beter even een EuregioTicket pakken en een rondje Maastricht - Heerlen - Aachen - Verviers - Luik gaan maken, da's veel leuker![]()
Veel meer te zien ook
![]()
Buitenland, ICE, Thalys, mooie rit van Aachen naar Luik, nieuwe station van Luik, misschien ergens nog wat bier en Bratwurst als je daar van houdt... ik wist het wel
Overigens is dat nog maar een heel klein deel van wat je ermee kunt. Klik hier voor meer info
Euregioticket geldig in de ICE en Thalys? Sinds wanneerquote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De hele dag in Maastricht? Kan je beter even een EuregioTicket pakken en een rondje Maastricht - Heerlen - Aachen - Verviers - Luik gaan maken, da's veel leuker![]()
Veel meer te zien ook
![]()
Buitenland, ICE, Thalys, mooie rit van Aachen naar Luik, nieuwe station van Luik, misschien ergens nog wat bier en Bratwurst als je daar van houdt... ik wist het wel
Overigens is dat nog maar een heel klein deel van wat je ermee kunt. Klik hier voor meer info
ZIEN zei ik tochquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:24 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Euregioticket geldig in de ICE en Thalys? Sinds wanneer?
Een mens mag hopen..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZIEN zei ik toch![]()
Geen dingen lezen die er niet staan
Daar zit een grote Colruyt waar je Belgische lekkernijen voor thuis kunt halen ja. Verder heb je daar dus geen donder te zoekenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:12 schreef Ireyon het volgende:
Eupen is ook wel de moeite waard, als je er toch in de buurt bent
Ik ook... in een V250quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:20 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Ik zou ook eens een cabineritje moeten maken met een Full HD professioneel camera ding.
Dat zou zonde zijn!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:39 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Ik ook... in een V250![]()
terwijl die op een vrachtwagen botst en in brand vliegt
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:39 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Dat zou zonde zijn!
(van de camera)
en van de vrachtwagenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:39 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Dat zou zonde zijn!
(van de camera)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |