Wat doet een SGM in Groningen? En staat ie er nog?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:16 schreef Peterselieman het volgende:
Zo tref je ze niet meer aan:
[ afbeelding ]
tevens tvp
Hij stond er voor instructie denk ik, en nee, een gele SGM is er niet meer dus staat ie er ook niet meerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:17 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Wat doet een SGM in Groningen? En staat ie er nog?
Dat is niet weinig.. Ze trekken het nog wel aardig op één motor gelukkig.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:07 schreef dennistd het volgende:
Over de NS-DM90's bij Syntus trouwens: er zijn acht Lintjes kapot en er rijden er nog eens acht op één motor (aldus een Syntus-mcn vanmiddag)
Ah, ik was even in de waan dat het een recente foto (van vandaag) was. Het weerplaatje past wel redelijk namelijkquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:06 schreef dennistd het volgende:
[..]
Hij stond er voor instructie denk ik, en nee, een gele SGM is er niet meer dus staat ie er ook niet meer
De EXIF-data geeft 13 november 2007 aan. Een leuke afwijking aan deze SGM is trouwens het ontbreken van treeplanken bij de middelste deuren: deze zijn eraf gehaald om ze het perron in een boog niet te laten rammenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:24 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Ah, ik was even in de waan dat het een recente foto (van vandaag) was. Het weerplaatje past wel redelijk namelijk
De verbouwde stellen hebben die treeplanken ook niet meer trouwens, ook de 3tjes niet... Klantvriendelijk!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:26 schreef dennistd het volgende:
[..]
De EXIF-data geeft 13 november 2007 aan. Een leuke afwijking aan deze SGM is trouwens het ontbreken van treeplanken bij de middelste deuren: deze zijn eraf gehaald om ze het perron in een boog niet te laten rammen
Aah daarom staat Blerick vol met Lintjes.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:07 schreef dennistd het volgende:
Over de NS-DM90's bij Syntus trouwens: er zijn acht Lintjes kapot en er rijden er nog eens acht op één motor (aldus een Syntus-mcn vanmiddag)
De bovenste treeplank zit er wel gewoon aan hoor bij SGMm. De onderste treeplank mist inderdaad bij de middelste deuren van de kopbakken, en bij alle deuren van de tussenbak.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
De verbouwde stellen hebben die treeplanken ook niet meer trouwens, ook de 3tjes niet... Klantvriendelijk!
Het was idd in 2007 dat stel 2034 in Groningen stond voor instructie.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:26 schreef dennistd het volgende:
[..]
De EXIF-data geeft 13 november 2007 aan. Een leuke afwijking aan deze SGM is trouwens het ontbreken van treeplanken bij de middelste deuren: deze zijn eraf gehaald om ze het perron in een boog niet te laten rammen
Helaas heb je hier gelijk in... maar dat is al decennialang zo. All hail koning auto...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
En probeer je nu eens hetzelfde artikel voor te stellen met als kop "Geen OV-Chipkaart bij 'nee' Rover"Het is wel duidelijk waar de prioriteiten liggen in dit land
En zo heel gek is dat ook niet want de auto wordt veel meer gebruikt dan het OV. En ook al maken ze het OV nog zo aantrekkelijk dan zouden nog steeds het merendeel de auto blijven gebruiken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:59 schreef James1988 het volgende:
[..]
Helaas heb je hier gelijk in... maar dat is al decennialang zo. All hail koning auto...
Gelukkig is de ANWB een geheel objectieve organisatie.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
En probeer je nu eens hetzelfde artikel voor te stellen met als kop "Geen OV-Chipkaart bij 'nee' Rover"Het is wel duidelijk waar de prioriteiten liggen in dit land
Heeft dat de overheid ooit van een project weerhouden dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:22 schreef James1988 het volgende:
En de miljarden die dat project zou kosten... kunnen beter worden besteed.
Mja, dan moet het tarief in de Randstad wel hoger zijn dan in het noorden. Omdat de afstanden tussen de plaatsen hier groter zijn worden de mensen op het platteland onevenredig hard gepakt als er niet verschillende tarieven gaan gelden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:49 schreef Duvel het volgende:
Ik ben wel voor eigenlijk. Sowieso voor mij niet ongunstig: rijden wordt belast, bezit niet. Ik zeg: doen.
Een gemiddelde reis heeft inderdaad meer kilometers, maar die worden wel met hogere gemiddelde snelheid afgelegd.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:53 schreef Peterselieman het volgende:
Mja, dan moet het tarief in de Randstad wel hoger zijn dan in het noorden. Omdat de afstanden tussen de plaatsen hier groter zijn worden de mensen op het platteland onevenredig hard gepakt als er niet verschillende tarieven gaan gelden.
Daar kun je allemaal leuk mee spelen ja.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, dan moet het tarief in de Randstad wel hoger zijn dan in het noorden. Omdat de afstanden tussen de plaatsen hier groter zijn worden de mensen op het platteland onevenredig hard gepakt als er niet verschillende tarieven gaan gelden.
Wat een onzin. Daar wordt voor treinreizigers ook geen rekening mee gehouden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, dan moet het tarief in de Randstad wel hoger zijn dan in het noorden. Omdat de afstanden tussen de plaatsen hier groter zijn worden de mensen op het platteland onevenredig hard gepakt als er niet verschillende tarieven gaan gelden.
Het verbaast me niet meer. Eurlings is niets meer dan een dronken corpsbal die louter oneliners blaat om alle partijen te vriend te blijven.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Gelukkig is de ANWB een geheel objectieve organisatie.
Pleur toch op. Eurlings is echt getikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |