Nee hoor, er is een gezamenlijke poule waarbinnen geen onderscheid wordt gemaakt tussen NS- en DB-stellen (waardoor je dus ook NShispeed-ICE's in België tegen kan komen). Dat je moet overstappen in Emmerich is omdat de ICE's momenteel problemen hebben met het overschakelen tussen verschillende bovenleidingsspanningen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:28 schreef bork het volgende:
[..]
Die ICE's die die route doen zijn van Hispeed, DB heeft er geen stellen op rijden.
nee. Ze gaan wel rijden op za/zo als de nieuwe treinen er zijn. Dan ben je echter ook een halfuur langer onderweg met de normale 'IC'. De Fyra gaat dan vaker rijden. Dit duurt nog wel ff, want de levering loopt vertraging opquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:09 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Rijdt de Fyra niet op zaterdag?
Onzin, je kan ook kiezen uit NS-traject met korting. Ook in Rotterdam. Ook in Koudum-Molkwerum. Ook of je met of zonder RailPlus-kaart reist. Je hoeft echt niet specifiek in Roosendaal een kaartje te halen. Oefenen doe je HIERquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:11 schreef Ireyon het volgende:
Je kan ook in Rotterdam een kaartje kopen voor België natuurlijk.. Tenzij je met een StudentenOV in je kortingsperiode rijdt, je kan in de automaat alleen kiezen tussen
- Geen korting
- 65+
- NS-traject gratis
In dat geval koop je een kaartje naar Roosendaal met korting en haal je in Roosendaal een weekendretour voor ¤10.60. En zorg dat je dan, vanuit Rotterdam, de intercity naar Vlissingen van een kwartiertje eerder neemt, zodat je in Rsd nog genoeg tijd hebt om een kaartje te kopen en, mits de Beneluxtrein van spoor 4a vertrekt, helemaal naar het uiteinde van dat perron te lopen.
Gaar. Er is een materieelspecifiek probleem van voorbijgaande aard, en de hele serie materieel heeft er last van?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:20 schreef ReisT het volgende:
Dat je moet overstappen in Emmerich is omdat de ICE's momenteel problemen hebben met het overschakelen tussen verschillende bovenleidingsspanningen.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onzin, je kan ook kiezen uit NS-traject met korting. Ook in Rotterdam. Ook in Koudum-Molkwerum. Ook of je met of zonder RailPlus-kaart reist. Je hoeft echt niet specifiek in Roosendaal een kaartje te halen. Oefenen doe je HIEREn ja, je kunt ook het vertrekstation aanpassen
![]()
Lijkt me sterk, aangezien de ICE 3M's voor elk spanningstype een eigen stroomafnemer hebben.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:20 schreef ReisT het volgende:
Nee hoor, er is een gezamenlijke poule waarbinnen geen onderscheid wordt gemaakt tussen NS- en DB-stellen (waardoor je dus ook NShispeed-ICE's in België tegen kan komen). Dat je moet overstappen in Emmerich is omdat de ICE's momenteel problemen hebben met het overschakelen tussen verschillende bovenleidingsspanningen.
Oh zo, ja dat zou kunnenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:22 schreef Ireyon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar wil je voor Korting kiezen dan? NS-Traject met Korting kan alleen bij een gewone Retour, maar dan ben je in het weekend nog altijd meer kwijt dan voor een Superdag- of Weekendretour..
Aldus Luccus op Tweakers.quote:Niet schrikken: vanavond komt er weer een V250 aan in Nederland.
En de uitholling gaat doorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:43 schreef James1988 het volgende:
Overigens: die 2maandsretourtjes zijn per 1/1 nog maar 1 maand geldig.
En vanaf wanneer is dat dan ongeveer?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:54 schreef greavy het volgende:
[..]
nee. Ze gaan wel rijden op za/zo als de nieuwe treinen er zijn. Dan ben je echter ook een halfuur langer onderweg met de normale 'IC'. De Fyra gaat dan vaker rijden. Dit duurt nog wel ff, want de levering loopt vertraging op
thnx zit nu te kijkenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
NU op 2: Rail Away. Noorwegen, voor de liefhebber
Die ga ik zeker terugkijken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
NU op 2: Rail Away. Noorwegen, voor de liefhebber
http://webdemo.ns.nl/webdemo.e2000/ en kijk wat een weekendretour Rotterdam - Roosendaal kost. Dat + ¤10,60 en je hebt je bedrag. Maar volgens mij is een euro of 30 dan alsnog niet heel gek..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:58 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Waarom geeft NS.nl geen prijs voor Rotterdam Centraal <-> Antwerpen?
Ik wil geen High-Flex (vol tarief) 2e klas retour voor ¤36,40, het was toch veel goedkoper? Dat is 18,20 per uur waarin je vaak nog staat ook!
Oh zaterdags is het gelukkig goedkoper, maar waarom? Het is godverdomme geen vliegtuig.![]()
Aan de balie in Utrecht Centraal kun je dat zo regelen hoor, geen enkel probleemquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:23 schreef Ascendancy het volgende:
Ik snap er ook niets van.
De automaat weet het dan weer wel
Maar een reis naar sczcezin is nog een beter geheim.
NS hispeed kent het niet, de automaten van NS ook niet.
Maar de reisplanner wel. Maar zonder prijs. Daarvoor wordt je naar hispeed verwezen
of een door de DB erkende reiswinkel, de treinreiswinkel bijvoorbeeld, nette mensen, hebben me tot nu toe altijd uitstekend geholpen en goedkoper dan nsquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:23 schreef Ascendancy het volgende:
Ik snap er ook niets van.
De automaat weet het dan weer wel
Maar een reis naar sczcezin is nog een beter geheim.
NS hispeed kent het niet, de automaten van NS ook niet.
Maar de reisplanner wel. Maar zonder prijs. Daarvoor wordt je naar hispeed verwezen
Daarom personaliseerde ik mijn antwoord Fles, let op de nuances!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen haar op m'n hoofd die ooit nogeens iets bij de Treinreiswinkel gaat kopen
Inderdaad, duidelijker kan haast nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
ik personaliseerde mijn antwoord toch ook![]()
Misschien dat het idd beter gaat als je er zelf naartoe gaat ja. Maar goed, dan ga ik net zo lief in Utrecht zelf even naar de internationale balie. En wat ik daar niet voorelkaar krijg regel ik ter plekke wel, da's ook altijd lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |