Heb ik geen ervaring meequote:Op donderdag 21 januari 2010 13:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Valt tegen, vergelijk het met een glas sinaasappelsap aaien
Hoequote:Op donderdag 21 januari 2010 13:35 schreef Milou__ het volgende:
Ik wist de tt al voordat dit topic open was
Grote meidquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:35 schreef Milou__ het volgende:
Ik wist de tt al voordat dit topic open was
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb ik geen ervaring mee
Wel kindvriendelijk?
Gelukkig hebben we de zoete bacterien van Bart nogquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:35 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn stage blijkt idd een zure bom
je kunt die bacterienbeestjes van jou drinken?!quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joah, het is drinkbaar in theorieHet meurt alleen als de tering
Joah, in principe wel jaquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je kunt die bacterienbeestjes van jou drinken?!
Dat is ook nogal euhm naar
Smaken ze wel zoet?
Je gaat je huisdier toch niet opeten/drinkenquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Smaken ze wel zoet?
En als je het opdrinkt, geef je de rest van de week licht in het donker?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joah, in principe wel ja
Wat denk jij, dat ik ze geproefd hebt?Het zal ongeveer als zeewater smaken, maar dan net ff wat anders
ja weet ik veel wat jij allemaal onderzoekt met die dingen, misschien ook wel smaakquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joah, in principe wel ja
Wat denk jij, dat ik ze geproefd hebt?Het zal ongeveer als zeewater smaken, maar dan net ff wat anders
Echt wel. Vraag maar aan Youpquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je gaat je huisdier toch niet opeten/drinken
alle vloeistoffen kan je drinken. Alleen niet altijd aan te radenquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Smaken ze wel zoet?
Een basketbalteam hebben we al, dus goed ideequote:Op donderdag 21 januari 2010 13:39 schreef Piles het volgende:
Gaan we straks ook weer een StageSC-voetbalteam maken, als we toch aan het recyclen zijn?
daarom zei ik dat het nogal naar wasquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je gaat je huisdier toch niet opeten/drinken
Ja maar dat was met kerst.. Er zijn altijd uitzonderingen..quote:
in mijn hoofd waren het geen vloeistofjesquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
alle vloeistoffen kan je drinken. Alleen niet altijd aan te raden
Omdat ik geen koe als huisdier hebquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daarom zei ik dat het nogal naar was
maar ja dat is ook weer een discussie he
waarom een koe dan wel
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Een basketbalteam hebben we al, dus goed idee
Mag ik dan verdedigen?
ik zou dat wel willenquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:41 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Omdat ik geen koe als huisdier heb
als het geen vloeistoffen waren, kon je het toch niet drinken?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in mijn hoofd waren het geen vloeistofjes
Ik heb niet zo heel veel ervaring met bacteriebeestjes
Die heb ik nog ergens staanquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:39 schreef Piles het volgende:
Gaan we straks ook weer een StageSC-voetbalteam maken, als we toch aan het recyclen zijn?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zou dat wel willen
Je hebt voortaan vet schattige koetjes die klein blijven (zo groot als een flinke hond), gefokt voor kinderboerderijtjes en zo
Ik wil in de spits!quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:39 schreef Piles het volgende:
daarom was ik ook zo van huhquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
als het geen vloeistoffen waren, kon je het toch niet drinken?
je hebt toch ook die mini varkentjes tegenwoordig?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zou dat wel willen
Je hebt voortaan vet schattige koetjes die klein blijven (zo groot als een flinke hond), gefokt voor kinderboerderijtjes en zo
Nee, dat nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En als je het opdrinkt, geef je de rest van de week licht in het donker?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja weet ik veel wat jij allemaal onderzoekt met die dingen, misschien ook wel smaak
Of heb je per ongeluk een keer niet je koffie gepakt maar de bakje bacteriebeestjes dat er naast stond?
nouquote:
ja maar die zijn stomquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je hebt toch ook die mini varkentjes tegenwoordig?
ik ben echt nog nooit in een lab geweest...quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]Het gaat er in een lab iets anders aan toe dan in een koffiekamer
Het is een grote pot met zeewater en daarom miljoenen bacteriën, zo moet je het je voorstellenquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in mijn hoofd waren het geen vloeistofjes
Ik heb niet zo heel veel ervaring met bacteriebeestjes
Ja, het viel opquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben echt nog nooit in een lab geweest...
viel het op?
o...quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is een grote pot met zeewater en daarom miljoenen bacteriën, zo moet je het je voorstellen
Het klinkt wel heel fout...quote:
Een hangbuikzwijntjequote:Op donderdag 21 januari 2010 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar die zijn stom
een varken wil ik ook best maar dan wel normal sized
aha, nee dan word het lastig ze per ongeluk op te peuzelenquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, het viel op
Sowieso mag je niet eten/drinken in een lab, moet je handen wassen/desinfecteren voor en na het binnentreden van een lab, dus bacteriën in je koffie is bijna onmogelijk
Dean die een rondje weg geeft?quote:
Artis heeft er eenquote:
nee joh gewoon een lieve rozequote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar die zijn stom
een varken wil ik ook best maar dan wel normal sized
zo mega zijn ze nou ook weer niet hoorquote:
Doe wat beter je best in bed, dan mag het vast wel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:56 schreef rhubarbje het volgende:
en ik zou trouwens een meisjes varken nemen
mannetjes zijn veel chagerijniger
maar ik mag niet eens een hond van mijn vriend dus het zal hem wel niet worden
hij kent me langer dan vandaag hequote:Op donderdag 21 januari 2010 13:58 schreef AMDB het volgende:
[..]
Doe wat beter je best in bed, dan mag het vast wel.
Lekker geïnteresseerdquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aha, nee dan word het lastig ze per ongeluk op te peuzelen
Ik heb wel ooit iemand gedate die in een lab werkte geloof ik!
Maar ik was een beetje vergeten te vragen wat ie daar dan doet en zo
En ze stinkenquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee joh gewoon een lieve roze
past ook goed bij de muur in mn keuken
Zezijn heeeel slim
ja precies, een frigide trut is ook geen huisdier waardquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij kent me langer dan vandaag he
hij weet dat ik, zodra ik die hond heb, weer in een frigide trut verander...
tja zo gaan die dingen somsquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tja zo gaan die dingen soms
in sommige relaties praat je gewoon niet zo veel
dat is wel weer lastig jaquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:05 schreef DjRex89 het volgende:
Mega topickiller van Paula: [SOG SC] #6 - alles behalve studeren!
Oh, maar het komt wel?quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:04 schreef Milou__ het volgende:
Wie is de mol komt pas om tien uur vnv
Dat zal er leuk uitzienquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is wel weer lastig ja
veel in bad doen?
Of behangen met van die geurzakjes voor in je kledingkast?
Bart was erger: [SOG SC] #6 - alles behalve studeren!quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:05 schreef DjRex89 het volgende:
Mega topickiller van Paula: [SOG SC] #6 - alles behalve studeren!
quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Bart was erger: [SOG SC] #6 - alles behalve studeren!
quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[..]
[..]
alleen knetterharde sex dus?quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wat is jou talent dan?quote:
ik heb al weekendquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
alleen knetterharde sex dus?
quote:
zoals bier drinken?quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb alleen verborgen talenten
Helaas hier nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb al weekend
dus hier klopt het wel een beetje
Dus jij zit ongeconcentreerd te fokken?quote:
Er komt een moment.. dan zet jij je keel open..quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:22 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Dat talent is heeeel ver verborgen
die had ik vorige week. Wat wil je wetenquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet eens geprobeerd![]()
Porter, Mintzberg
Strategisch managementquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Er komt een moment.. dan zet jij je keel open..
Waar gaat het over?quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:32 schreef Milou__ het volgende:
[..]
die had ik vorige week. Wat wil je weten
Uit het 7s-en model?quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:30 schreef Piles het volgende:
Het is nu de 2e keer dat ik over Strategy begin, en er niemand meer reageert. Zeg genoeg
Nee, die hoeven we niet echt te kennen geloof ik. 5-forces van Porter, PESTEL, Scenario's en Strategic Groups (wat zijn datquote:
Oh nee, die komen mij niet bekend voor.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, die hoeven we niet echt te kennen geloof ik. 5-forces van Porter, PESTEL, Scenario's en Strategic Groups (wat zijn dat)
quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:35 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh nee, die komen mij niet bekend voor.
oh wacht.. 5 forces van porter. is dat het 5 krachtenmodel van porter?quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, die hoeven we niet echt te kennen geloof ik. 5-forces van Porter, PESTEL, Scenario's en Strategic Groups (wat zijn dat)
Porter niet?quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:35 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh nee, die komen mij niet bekend voor.
[..]
oh wacht.. 5 forces van porter. is dat het 5 krachtenmodel van porter?
[..]
oh wacht.. 5 forces van porter. is dat het 5 krachtenmodel van porter?
Jawel. dat heb ik wel gehadquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Porter niet?Lijkt me sterk dat je die niet gehad hebt.
Wij nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:36 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Heb het vak helemaal in het engels hè
Ik heb even geen idee meer waar dit topic over gaat...quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:35 schreef DjRex89 het volgende:
Zit hier hier in Stage SC? Of ben ik verdwaald?
Ik dacht ook ff verdwaald te zijnquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb even geen idee meer waar dit topic over gaat...
ik ook niet...quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gewoon strategisch management hoorquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bedrijfskunde.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewoon strategisch management hoorDe beslissingen die MNC's (Multinationals) nemen voor de lange termijn
quote:
Maar de MSSCP's (Mede Stage SC Posters) hebben daar geen verstand vanquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewoon strategisch management hoorDe beslissingen die MNC's (Multinationals) nemen voor de lange termijn
Das meer een onderwerp voor jouquote:
Dan leren jullie vandaag ook nog ietsquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:42 schreef DjRex89 het volgende:
Maar de MSSCP's (Mede Stage SC Posters) hebben daar geen verstand van
Stukje algemene ontwikkeling.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Maar de MSSCP's (Mede Stage SC Posters) hebben daar geen verstand van
Ik heb dr nog weinig van opgestoken eerlijk gezegd..quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Das meer een onderwerp voor jou![]()
[..]
Dan leren jullie vandaag ook nog iets
Bij ons zit er ook een financieel deel bij, over derivaten, wisselkoersen e.d.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Bij ons was dat gewoon bedrijfskunde
Wikipedia.org, succesquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb dr nog weinig van opgestoken eerlijk gezegd..
Nu snap ik trouwens wel waarom ik nooit voor die richting gekozen hebquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij ons zit er ook een financieel deel bij, over derivaten, wisselkoersen e.d.
Dat zullen wij ook nog wel krijgen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij ons zit er ook een financieel deel bij, over derivaten, wisselkoersen e.d.
[..]
quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nu snap ik trouwens wel waarom ik nooit voor die richting gekozen heb
Succes alvastquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat zullen wij ook nog wel krijgen.
Ik zou me daar echt niet op kunnen concentreren...quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Is reuze interessant hoorAlleen verdomde moeilijk
--> KLB!quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:46 schreef Psychonikeo het volgende:
valt mee dat men niet gaat verwijzen naar een ander (sub)forum
of mocht dat niet meer van L.no?
Hebben we wel een vak van gehad bij mini-onderneming, met het boek "Werken met distributielogistiek" geloof ikquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:45 schreef AMDB het volgende:
Piles, in hoeverre leer jij dingen over de logistieke aspecten van een organisatie?
Van Goor, Van Goor en PLoos van Amstelquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Hebben we wel een vak van gehad bij mini-onderneming, met het boek "Werken met distributielogistiek" geloof ik
Weet niet meer waar het precies over ging, maar onder andere plaats van vestiging, bestelhoeveelheden e.d.
Al komt optimale bestelhoeveelheid ook gewoon bij Bedrijfseconomie terug natuurlijk
Ik heb 'm bijna niet open gehadquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Van Goor, Van Goor en PLoos van AmstelIk kan dat boek bijna dromen.
Dat gevoel heb ik ook bij BEquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:51 schreef AMDB het volgende:
Maar ik vroeg het me ook vooral af omdat naar mijn idee er te weinig aandacht wordt besteed aan logistieke gevolgen van een beslissing (binnen andere studies).
quote:
Pas op als hij over stro op de vloer begintquote:
Bij mijn opleiding is er zeker wel genoeg aandacht aan besteed. Ook belangrijke vakken over kostenbeheersing en ETO's gehad.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook bij BEWie kan er hier een balans e.d. lezen
quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:54 schreef AMDB het volgende:
Bij mijn opleiding is er zeker wel genoeg aandacht aan besteed. Ook belangrijke vakken over kostenbeheersing en ETO's gehad.
quote:Beste student,
Ben je (bijna) afgestudeerd aan het HBO en overweeg je een master te gaan volgen aan een universiteit?
Het RUG kan je rug op?quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:07 schreef Bravebart het volgende:
Kut RUGOp de voorlichtingsdag was het ook al zo'n hippie die advies gaf, ik ben bij dezen definitief afgeknapt
Rijks Universiteit Groningen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Het RUG kan je rug op?
Wat is het RUG eigenlijk?
Juust.quote:
Niet als ze alleen maar zweverig lopen praten over bomen en knuffelen enzo, terwijl ik daar helemaal niks mee hebquote:
Nee.quote:
wat hebben ze gedaan?of is dat gewoon het thema van 2010?quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:10 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Sinds oud en nieuw houd ik ook niet meer zo van hippies.
Ik kwam op een feest terecht met allemaal hippies. En dat was nogal apart.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat hebben ze gedaan?of is dat gewoon het thema van 2010?
Weet ik niet, waren wel allemaal krakers.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:22 schreef rhubarbje het volgende:
Nieuwerwetse of ouderwetse hippies?
Ik vind hippies altijd wel gezellig
Hippiefeestjes ook
Krakersquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:24 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Weet ik niet, waren wel allemaal krakers.
De meeste zijn wel tof hoorquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:24 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Weet ik niet, waren wel allemaal krakers.
Kraken om aandacht te vragen voor huisvestingsproblematiek is op zichquote:
daar sluit ik me bij aanquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Kraken om aandacht te vragen voor huisvestingsproblematiek is op zich
Maar kraken tegenwoordig isWerkschuw tuig is het
Sorry, ik ben allergisch voor krakers
Dat dus.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Kraken om aandacht te vragen voor huisvestingsproblematiek is op zich
Maar kraken tegenwoordig isWerkschuw tuig is het
Sorry, ik ben allergisch voor krakers
Als ze ondertussen met hun poten van andermans eigendom af blijven vind ik het allemaal best...quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:29 schreef AMDB het volgende:
De kraakscene is wel de ontstaansplek van cultuur. Veel bandjes en kunstenaars die daar beginnen.
Er zijn ook pandenuitbaters die het misbruiken om huurprijzen kunstmatig hoog te houden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat dus.
Als iemand toch het geld voor een huis heeft en beslist dat er niet in gewoond gaat worden, dan is dat zijn keus. Niet dat ie na de vakantie thuis komt en dat er een stel van die onbenullen zn huis naar de klote hebben geholpen omdat ze zelf het geld er niet voor hebben om iets dergelijks te kopenAfschaffen die handel..
ik vindt dat de kraakscene van "vroeger" ook prima wasquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:29 schreef AMDB het volgende:
De kraakscene is wel de ontstaansplek van cultuur. Veel bandjes en kunstenaars die daar beginnen.
Dan is het toch niet de taak van een groepje linkse rakkers om dan maar in te breken in een huis en deze te bezetten.. Want dat is wat ze doen, ze forceren de deur of raam. Het is werkelijk belachelijk dat dit niet bij de wet verboden isquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:33 schreef AMDB het volgende:
[..]
Er zijn ook pandenuitbaters die het misbruiken om huurprijzen kunstmatig hoog te houden.
quote:
Ja, ik ging uiteindelijk toch iets eten, anders ging ik flauw vallen.quote:
Mooizoquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, ik ging uiteindelijk toch iets eten, anders ging ik flauw vallen.Ik kreeg last van mijn astma bij alleen trap lopen.
![]()
Maar ik voel me wel stukken beter.
Ja lekkerquote:
Chill.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja lekker
Bijna klaar hier. Dan nog even wat onderdelen halen, eten, onderdelen monteren, huis opruimen en chillen
Veel plezierquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:51 schreef Puala het volgende:
Warm water doet het weer, dus nu douchen
Lekkerquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:51 schreef Puala het volgende:
Tof!quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:51 schreef Puala het volgende:
Goed bezig.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:05 schreef DjRex89 het volgende:
Spuit 11 hier komt er nu pas achter dat het nieuwe seizoen van 24 weer begonnen isVanavond maar eens downloaden
31e toch pas?quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:05 schreef DjRex89 het volgende:
Spuit 11 hier komt er nu pas achter dat het nieuwe seizoen van 24 weer begonnen isVanavond maar eens downloaden
quote:
quote:Title: Day 8: 4:00P.M. - 5:00P.M.
Episode #: 08x01
Original Airdate: Sunday January 17th, 2010
Special Airtime: 09:00 pm
Ja hier in NL zal het nog wel ff duren.. Die nu in NL uitgezonden zal worden zal wel seizoen 7 ofzo zijn..quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh.. is wat anders dan de uitzendingen op de NL televisie blijkbaar.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:53 schreef Piles het volgende:
Jah![]()
Maar weer verder leren dan, ik begin het nog interessant te vinden
Dat was ik na 2 dagen alquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:54 schreef Milou__ het volgende:
[..].. ik ben vooral mijn concentratie kwijt! 2 weken toetsen is echt te lang..
Gelukkig wel ja.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat was ik na 2 dagen al![]()
Gelukkig heb ik maar 1 week
2e week al. Morgen laatste toets..quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Is dit je 2e week eigenlijk al, of moet je nog een week?
quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:03 schreef Milou__ het volgende:
[..]
2e week al. Morgen laatste toets..
Je schrijft toch wel 8 minuten overwerk hèquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:08 schreef Bravebart het volgende:
Halleluja!
Tijd om naar huis te gaanSmerige ambtenaar die ik ben
Schrijven?quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Je schrijft toch wel 8 minuten overwerk hè![]()
Het was ook niet serieusquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Schrijven?Ik word niet gecontroleerd hoor
Misschien is ie bacterien aan het verzamelen voor de volgende stagiair?quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:14 schreef Bravebart het volgende:
Holy shit, onze Vietnamees niest 17 keer achter elkaarHoe krijgt ze het voor elkaar
![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
stage goedgekeurt, mede studenten jaloers gemaakt, ik ben er klaar voor!!!
BAMBAMBAMquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
quote:
quote:
Je ava!quote:
quote:
onze vietnamees? is dat ook een bacterie soort of zoquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:14 schreef Bravebart het volgende:
Holy shit, onze Vietnamees niest 17 keer achter elkaarHoe krijgt ze het voor elkaar
![]()
Het is een zequote:Op donderdag 21 januari 2010 17:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Misschien is ie bacterien aan het verzamelen voor de volgende stagiair?
Nou, zo gedraagt ze zich af en toe wel jaquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
onze vietnamees? is dat ook een bacterie soort of zo
Gefeliciteerd trouwens kuno_van_dijk
Gewoon weer terugwisselen (quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Stel 'm ook eens in als webicon, anders zie ik hem niet![]()
Neequote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is een ze
[..]
Nou, zo gedraagt ze zich af en toe wel ja
Irritantquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]als een bacterie?
hoe doe je dat?
Lucquote:
Supervet, ik ging Carice bellenquote:
Ook niet echt mijn favoriet neequote:
quote:
Nee gekquote:
Ik weet ook niet wie bedacht heeft dat ze hem daar neer moesten zettenquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee gekDries zou ik gelijk opgehangen hebben
Ik kots op Driesquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wie bedacht heeft dat ze hem daar neer moesten zetten
Al was "Geen crisis waar Dries is" zingen ook niet echt een goed plan natuurlijk
Neenquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:02 schreef jna het volgende:
zooo, Giel Beelen en Edwin Evers heel trots op tv vertellen dat ze 200 euro hebben gegeven
Ah, krijg je dat weerquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:02 schreef jna het volgende:
zooo, Giel Beelen en Edwin Evers heel trots op tv vertellen dat ze 200 euro hebben gegeven
Ja inderdaad. Zeg dan niksquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, krijg je dat weerNet als Ajax die 3000 euro namens de hele spelersgroep gegeven heeft
Aaaahwgquote:
Dat zou wel helemaal te gek zijn! Mag ik dan in je 10k post?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dan maak ik hem morgen mobiel denk ik
Dan wel een LaPo of nieuw topicquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dan maak ik hem morgen mobiel denk ik
Geen ideequote:Op donderdag 21 januari 2010 18:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Topics tellen niet mee met je postcount toch?![]()
Ja, moet ik wel doorhebben dat het mn 10.000ste isquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat zou wel helemaal te gek zijn! Mag ik dan in je 10k post?
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Topics tellen niet mee met je postcount toch?![]()
Dat zou weer lekker lomp zijn van jequote:Op donderdag 21 januari 2010 18:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, moet ik wel doorhebben dat het mn 10.000ste is
Want ik ben zo looooompquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:10 schreef jna het volgende:
[..]
Dat zou weer lekker lomp zijn van je
Ik heb net m'n 49000e gemistquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:10 schreef jna het volgende:
[..]
Dat zou weer lekker lomp zijn van je
Lomperdquote:
Noesquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ik zag het bij 49002
[..]
Jij zou stoppen op 100k toch?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ik zag het bij 49002
[..]
Jij zou stoppen op 100k toch?
Mislet.quote:
Dat is het dilemma.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:17 schreef jna het volgende:
Zal ik voor de LaPo of voor de FiPo gaan?
Lapoquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:17 schreef jna het volgende:
Zal ik voor de LaPo of voor de FiPo gaan?
Vrouwenquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:23 schreef L.no het volgende:
Vriend mij bedrogen, nu bedrieg ik hem-topic
Je moet ook eerst hem bedriegen, voordat je er achterkomt dat hij jou ooit heeft bedrogen!quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:23 schreef L.no het volgende:
Vriend mij bedrogen, nu bedrieg ik hem -topic
Dude, ik schaam me nu als vrouw.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:25 schreef jna het volgende:
Topic niet eens gelezen, maar die titel vond ik al genoeg voor "vrouwen"
Juist!quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Je moet ook eerst hem bedriegen, voordat je er achterkomt dat hij jou ooit heeft bedrogen!
Ik post bij zulke topics altijd een "Hehe." +quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:25 schreef jna het volgende:
Topic niet eens gelezen, maar die titel vond ik al genoeg voor "vrouwen"
Jawel!quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:27 schreef The_Dean het volgende:
Ach, vast niet alle vrouwen zijn zo...
Toch?
Nee, wees maar niet bang.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:27 schreef The_Dean het volgende:
Ach, vast niet alle vrouwen zijn zo...
Toch?
Gelukkigquote:
Idd.quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:23 schreef L.no het volgende:
Vriend mij bedrogen, nu bedrieg ik hem-topic
Daarom begin ik er ook maar niet aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |