Je relatie lijkt me in ieder geval ten dode opgeschreven. Nu uitmaken voor hij er op een andere manier achter komt en jouw neukertje in mootjes hakt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:48 schreef Meissie87 het volgende:
Ik wil dit even van me afschrijven.
Ik heb nu 3 jaar een relatie. Alles ging prima. We laten elkaar erg vrij, stappen vaak zonder elkaar. Helemaal leuk. Tot afgelopen zomer. Hij zou uitgaan en daarna bij mij blijven slapen. Ik ging niet uit. Die nacht kwam hij niet. Geen probleem, totdat een vriendin mij de volgende dag vertelde dat ze hem met een ander zag zoenen en om 1 uur met haar wegging.
Na veel ontkenningen gaf hij toe met haar gezoend te hebben, bij haar geslapen maar geen seks gehad. Daar houdt hij nog steeds aan vast. Naja ik ben niet helemaal dom, dus geloof er geen zak van.
Ik woon in een soort studentenhuis, waar ook een vriend van hem woont. Die maakte altijd al opmerkingen richting mij waar ik nooit op inging. Tot 3 weken na bovenstaande gebeurtenis. Hij maakte weer een opmerking van "waar ga je naar toe lekkertje?" Ik zei: "Naar mn kamer, ga je mee?" Hij ging mee en de rest kan je raden.
Dit is nooit gestopt en gebeurt zo'n 2 keer per week. In het begin vond ik het de verdiende straf voor mn vriend, maar nu begint het te knagen. Ik moet het afkappen, maar het is lastig en ik weet niet of ik het moet opbiechten.
Kut situatie dus...
wow... slechte ervaringen gehad?quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:52 schreef vosss het volgende:
Dit is weer typisch vrouwen ten voeten uit.
Ze DENKEN dat hun vriend heeft liggen neuken met een ander dus meteen moeten ze zelf maar neuken met een ander.
Smerig vies vuil goor kutwijf dat je bent.
Ik hoop dat je allerhande akelige geslachtziektes opgelopen hebt bij het rondneuken
Slet
Nee, gewoon een uitgesproken meningquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:54 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
wow... slechte ervaringen gehad?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:53 schreef Sander het volgende:
Hoe geniaal. Elk topic over vreemdgaan en vosss komt zijn trauma's ventileren.
Hij verwoord het wel gaar.. Maar zij is nou niet echt netjes..quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:54 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
wow... slechte ervaringen gehad?
Schei toch uit, ik heb het in mijn omgeving zo vaak gezien. Bij het minste of geringste VERMOEDEN dat manlief vreemdgaat, wat dus niet meer dan een vermoeden is, duikt madam meteen met andere kerels in bed.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:53 schreef Sander het volgende:
Hoe geniaal. Elk topic over vreemdgaan en vosss komt zijn trauma's ventileren.
Je hebt gewoon gelijk natuurlijk. Het gedrag van TS' partner is niet acceptabel maar heb dan ook de ballen om het uit te maken. Ga de situatie niet 10x erger maken door achter de partner om met zijn vriend te neuken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Schei toch uit, ik heb het in mijn omgeving zo vaak gezien. Bij het minste of geringste VERMOEDEN dat manlief vreemdgaat, wat dus niet meer dan een vermoeden is, duikt madam meteen met andere kerels in bed.
Komop zeg; zo werkt het toch gewoon niet.
Allicht heb ik gelijk; anders zei ik het nietquote:Je hebt gewoon gelijk natuurlijk.
En het dan ook nog een kut sitauti vinden..quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:58 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je hebt gewoon gelijk natuurlijk. Het gedrag van TS' partner is niet acceptabel maar heb dan ook de ballen om het uit te maken. Ga de situatie niet 10x erger maken door achter de partner om met zijn vriend te neuken.
Slet.
Misschien is het geen geldig excuss. Maar in eerste instantie deed ik het wel uit boosheid. Nee ik heb geen bewijs, maar kom op. Je loopt te zoenen met iemand, gaat om 1 uur weg (ipv de normale 4 a 5 uur) en blijft slapen. Je geeft elkaar een kusje en gaat dan lekker pitten?quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:52 schreef L.no het volgende:
Je hebt geen duidelijk bewijs dat hij uberhaupt geneukt heeft en zelfs als hij dat deed, dan vind ik het vreemd dat je naar zijn niveau gaat. Dat is toch geen relatie meer als jullie dit doen?
rustig vosss rustigquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:52 schreef vosss het volgende:
Dit is weer typisch vrouwen ten voeten uit.
Ze DENKEN dat hun vriend heeft liggen neuken met een ander dus meteen moeten ze zelf maar neuken met een ander.
Smerig vies vuil goor kutwijf dat je bent.
Ik hoop dat je allerhande akelige geslachtziektes opgelopen hebt bij het rondneuken
Slet
Het is wel meer dan een vermoeden he... Mn vriendin heeft het gezien! Hij heeft het toegegeven!quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Schei toch uit, ik heb het in mijn omgeving zo vaak gezien. B
Nee domme snol. Volgende keer maak je het eerst uit en dan nog neuk je niet met zijn vriend.quote:En blablabla hoer. Tsja volgende keer ga ik wel eerst uit eten en naar de film...
De volgende keer kun je misschien beter tegen je vriend zeggen dat hij een gore eikel is en op kan rotten. Om hem vervolgens niet meer te zien en geen gewetensproblemen te krijgen als je graag de slet uithangt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:00 schreef Meissie87 het volgende:
[..]
En blablabla hoer. Tsja volgende keer ga ik wel eerst uit eten en naar de film...
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:00 schreef Meissie87 het volgende:
[..]
Misschien is het geen geldig excuss. Maar in eerste instantie deed ik het wel uit boosheid. Nee ik heb geen bewijs, maar kom op. Je loopt te zoenen met iemand, gaat om 1 uur weg (ipv de normale 4 a 5 uur) en blijft slapen. Je geeft elkaar een kusje en gaat dan lekker pitten?
Hij geeft het niet toe juist omdat ik het niet kan bewijzen. Het zoenen kan ik bewijzen, dus dat gaf hij (na heeeel veel ontkennen!) toe.
En blablabla hoer. Tsja volgende keer ga ik wel eerst uit eten en naar de film...
Dat ze gezoend hebben. Dat geeft jou nog niet het recht om meteen met een vriend van hem de koffer in te duiken. Elke week 2x. God weet hoe lang al.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:01 schreef Meissie87 het volgende:
[..]
Het is wel meer dan een vermoeden he... Mn vriendin heeft het gezien! Hij heeft het toegegeven!
dus neuk je de eerste de beste die je tegenkomt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:01 schreef Meissie87 het volgende:
[..]
Het is wel meer dan een vermoeden he... Mn vriendin heeft het gezien! Hij heeft het toegegeven!
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee domme snol. Volgende keer maak je het eerst uit en dan nog neuk je niet met zijn vriend.
Je moet kennelijk nog veel leren
Ik ben rustig Re. Ik kan alleen heel slecht tegen dit soort vrouwen.quote:
Hij zou overigens ook beter moeten weten als het zijn maat isquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat ze gezoend hebben. Dat geeft jou nog niet het recht om meteen met een vriend van hem de koffer in te duiken. Elke week 2x. God weet hoe lang al.
Hij heeft 1x gezoend.
Maaskantje.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:04 schreef SuperFokker het volgende:
omg,,dit is echt te triest voor woorden. Die vriend en jou zijn echt 2 mongolen bij elkaar.
Jouw vriend natuurlijk ook...
Waar woon je ergens? Het moet wel echt een pauperomgeving zijn zeg.
Net claim je nog dat dit 'typisch vrouwen' zou zijnquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben rustig Re. Ik kan alleen heel slecht tegen dit soort vrouwen.
FYP.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben rustig Re. Ik kan alleen heel slecht tegen dit soort vrouwen.
Inderdaad, vrouwen zijn vaak best liefquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:05 schreef Taurus het volgende:
[..]
Net claim je nog dat dit 'typisch vrouwen' zou zijnZegt wat over de kringen waar jij je in verkeert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |