Uitzending gemistquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Geef me eens ff een linkje, kan ik ook janken...
ik zie dat jij ineens erg veel gequote wordt. er gaat iets mank. wilders beledigd geen persoon an sich, maar een groep en religie waar hij straks bewijsmatig van kan laten inzien dat ze zich compleet abject gedragen in elk land waar ze komen. wacht het proces maar af.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:30 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Demoniseren.![]()
En wat wordt er nou gejankt? Dit is toch waar Wilders voor opkomt? Het recht om te mogen beledigen en zeggen wat je wilt, zonder onderbouwing? Wilders & aanhang zouden de Vries moeten toejuichen.
Ah, het is weer verheffend wat de Wilders aanhang ten toon spreid, geen wonder dat zelfs de sukkels van de PVV fractie niets met jullie te maken willen hebben.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:37 schreef zoalshetis het volgende:
veel plezier. en bedankt linkse wegsussende ratten.
nee ventje, ik stem geen wilders ik constateer. wel leuk dat je alleen dat fragment er uitpikt. links is kwaadaardig bezig hun posities te beschermen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ah, het is weer verheffend wat de Wilders aanhang ten toon spreid, geen wonder dat zelfs de sukkels van de PVV fractie niets met jullie te maken willen hebben.
Wil je mischien een slabbetje om het schuim mee weg te vegen?
Ik kortte je tirade slechts in om paginavervuiling tegen te gaan, mijn waarde.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee ventje, ik stem geen wilders ik constateer. wel leuk dat je alleen dat fragment er uitpikt. links is kwaadaardig bezig hun posities te beschermen.
Lang niet zo druk als de Wilders aanhang het heeft met het bedreigen en uitschelden van de Vriesquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:54 schreef Henk-B het volgende:
Hahahahaha, leuk om te zien dat de linkse mensen het zo druk hebben met het Wilders nieuws.
Echt waar, ik zit hier te genieten!! Hahahahaha.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Lang niet zo druk als de Wilders aanhang het heeft met het bedreigen en uitschelden van de Vries
misschien kan je ophouden met op de man te spelen. dat is het verschil tussen wilders en jou.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik kortte je tirade slechts in om paginavervuiling tegen te gaan, mijn waarde.
Hier, nog een slabbetje, die van daarnet is al helemaal doorweekt, zie ik
ach beter de vries uitschelden dan in Irak en omliggende landen vele slachtoffers maken zo als de CDA en Co het nu doen....quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Lang niet zo druk als de Wilders aanhang het heeft met het bedreigen en uitschelden van de Vries
vergeet de pvda niet die wilde regeren met cda destijds. ondanks hun achterafgejank.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:01 schreef RAVW het volgende:
[..]
ach beter de vries uitschelden dan in Irak en omliggende landen vele slachtoffers maken zo als de CDA en Co het nu doen....
Wilders heeft nog geen slachtoffers gemaakt maar staat wel voor een rechter terwijl JPB nu dagelijk mee helpt met zware oorlogsmisdaden te plegen.
Vreemde wereld leven we in .. En dan nog mensen die zeggen misdaad loont niet ..
*proest* Jij begint met schelden, mijn waarde, niet ik, sterker nog, ik heb geen onvertogen woord gezegd, naar ik meen, dus doe aub niet verongelijkt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:01 schreef zoalshetis het volgende:
misschien kan je ophouden met op de man te spelen. dat is het verschil tussen wilders en jou.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
*proest* Jij begint met schelden, mijn waarde, niet ik, sterker nog, ik heb geen onvertogen woord gezegd, naar ik meen, dus doe aub niet verongelijkt.
Uh...ja? Ik lach alleen maar meewarig om de triestigheid en hypocritie van de Wilders aanhangers die hun mond zo vol hebben over vrijheid van meningsuitting en tegelijk iemand die zijn mening te kennen geeft bedreigen met de dood.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:58 schreef Henk-B het volgende:
Echt waar, ik zit hier te genieten!! Hahahahaha.
Is je bloeddruk nog een beetje normaal?
Heerlijk!!
Ach ja, zo heeft iedereen iets nodig waardoor hij zich beter dan de ander gaat voelen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Uh...ja? Ik lach alleen maar meewarig om de triestigheid en hypocritie van de Wilders aanhangers die hun mond zo vol hebben over vrijheid van meningsuitting en tegelijk iemand die zijn mening te kennen geeft bedreigen met de dood.
Ik moet zeggen, het doet wel wonderen voor mijn meerderwaardigheidsgevoel ten opzicht van Wilders stemmers
Mag ik daaruit opmaken dat jij jezelf een untermensch voelt? Apart.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:13 schreef Henk-B het volgende:
Ach ja, zo heeft iedereen iets nodig waardoor hij zich beter dan de ander gaat voelen.
Dat hadden de Duitsers ook met de Joden.
übermenschen werden die genoemd!
Ga eens een paar boeken lezen, proleet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:13 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ach ja, zo heeft iedereen iets nodig waardoor hij zich beter dan de ander gaat voelen.
Dat hadden de Duitsers ook met de Joden.
übermenschen werden die genoemd!
Goede reactie!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mag ik daaruit opmaken dat jij jezelf een untermensch voelt? Apart.
Nog meer boeken??quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:16 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ga eens een paar boeken lezen, proleet.
Mwah, die zijn de revue al gepasseerd.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Begin maar eens met Nietzsche, en daarna nog wat geschiedenisboekjes.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
*proest* Jij begint met schelden, mijn waarde, niet ik, sterker nog, ik heb geen onvertogen woord gezegd, naar ik meen, dus doe aub niet verongelijkt.
Laat ik het zo zeggen, in vergelijking met de personen die hieronder volgen voel ik mij inderdaad als een lid van het menselijk ras, een kwalificatie die ik aan de onderstaande personen slecht met grote moeite kan toekennen:quote:
Bovenstaande is een bloemlezing van de email die dhr de Vries mocht ontvangen van de PVV aanhang. Weer er trots op.quote:Verschillende PVV-aanhangers kwamen gister naar de rechtbank
Caesar@kpn-officedsl.nl schrijft: ‘Mislukte amateur politicus… ga lekker achter zielige pedojongetjes aan, want volgens mij ben jij er ook een’.
En Eric (189@usa.mail): ‘Lekker stoer zitten fucken bij die twee linkse flikkers van Pauw en Witteman. Gereformeerden en motregen daardoor word je bezeken!’.
Theo (theo.heese@telfort.nl): ‘Val dood mafkees’.
En Ton (ton.koene@hotmail.com): ‘Peter je bent een grote gore vieze linkse rakker, bij mij kom jij nooit meer op de tv in mijn huiskamer. Homo’.
William Tillemans (williamtillemans@gmail.com): ‘Wat ben jij toch een laf achterbaks mannetje, ik hoop dat je snel de verkeerde tegen het lijf loopt, zijn we van jou ook verlost Amsterdamse flapdrol’.
Kanker
En de heer Kok (cas6000@hotmail.com) stelt: ‘Geert Wilders beledigen? Ik hoop voor jou dat je de meest vreselijke vorm van kanker in je lijf hebt. Ik ga er voor bidden dat jij dit in je hebt’.
AJ (groeicontact@hotmail.com): ‘Peter je bent een kankersukkel, laat geert met rust vuile hondenkop!’
Geert Wilders
C. van Bueren (dutchglorie@yahoo.com): Ga jij maar met je Amsterdamse vrienden van de Joodsche raad vast de Joden van nu noteren’.
John (centuron@yahoo.com): ‘Heb je enig idee wat die kanker moslims in onze buurten aanrichten? Dat wil zeggen dat je schijt aan de toekomst van onze kinderen hebt… nou dan ook de kanker voor jou met je hele kankerzooitje er bij’.
En Martin Koster (rembrandt2008@hotmail.com): ‘Heeft Steve Brown toch gelijk dat je een waardeloze zak bent, of kwam het misschien dat je je lul achterna liep omdat er een allochtoonse hoer naast je zat met de tieten bloot. Nou ja wat de reden ook was je doet me denken aan een nsb’er.’
Domme dimmyEn prof.ir. Alkemade (godverdegodver@gmail.com): ‘U bent een domme dimmy en u heeft voor mij afgedaan. En als SBS6 uw programma op de zender houdt gaat SBS er vanaf. Ik ben het landverraad meer dan zat en breek er volledig mee’.
Erna (just4erna@hotmail.com): ‘Niet Geert, maar jij blijkt dus een NSB’er te zijn’.
Rob Vrolijk (robvrolijk@casema.nl): ‘Vieze landverrader, nooit aan onze Geert komen. Islam hond’.
En John (johnregard@hotmail.com): ‘Peter de Vries voor mij en vele echte Nederlanders heb jij afgedaan, ik hoop dat iemand uit de onderwereld jou kop er af schiet, vuile nsb’er’.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |