quote:
quote:
Ja, of duurdere kopen, maar ja die draag je maar een paar maanden.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:34 schreef Bamba het volgende:
[..]
Keus heb je in principe wel, want je kunt je eigen bh's blijven dragen, maar vroeger of later gaan die echt zo oncomfertabel zitten en pijn doen.
Ik wou zeggenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:34 schreef Bamba het volgende:
[..]
Keus heb je in principe wel, want je kunt je eigen bh's blijven dragen, maar vroeger of later gaan die echt zo oncomfertabel zitten en pijn doen.
Heyy!quote:
wacht twee tellen, kopieer ik mn samenvattingquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:36 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja, of duurdere kopen, maar ja die draag je maar een paar maanden.
Heej Zwab!![]()
En JJH, vertel vertel!!![]()
Ik lees het morgen wel, ik ga slapen!
Kijk beiden eens mijn joetoep linkje.quote:
Leuk!!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:38 schreef Maes het volgende:
Ik wil ook gaan farmenHelpen jullie me morgen verder? Ik ga nu eerst slapen
![]()
Samenvatting maker present!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wacht twee tellen, kopieer ik mn samenvatting
hahahahaha, ja hoor denk ik wel! ik maak mn achterbak wel leegquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:42 schreef Bamba het volgende:
Tombola, heb jij nu Nok niet meegaat zaterdag nog ruimte over in je auto voor zo'n 4 vuilniszakken handdoeken? Dan hoeft Elies niet persé ze op te komen halen morgenavond
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahaha, ja hoor denk ik wel! ik maak mn achterbak wel leeg
Hoe/waar doe ik datquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:39 schreef tombolafan het volgende:
enfermera, accepteer me even als buur?????
Ey, m'n uitje, wat doe jequote:Op woensdag 20 januari 2010 22:42 schreef Bamba het volgende:
Tombola, heb jij nu Nok niet meegaat zaterdag nog ruimte over in je auto voor zo'n 4 vuilniszakken handdoeken? Dan hoeft Elies niet persé ze op te komen halen morgenavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |