Geef hem dan tenminste een goede naamquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:39 schreef ThugLady_187 het volgende:
video zegt genoeg
JULLIE GAAN ALLEMAAL DOOD FOK!
IK KOM KK HARD MET ME MATTIES IEDEREEN KILLEN!
THUGLADY ROLLIN 20 CRIP 4 EVAHHH
Hahahaquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Even huishouden bij FOK!? Wat wil je doen, de server ruimte stofzuigen?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:45 schreef SuperwormJim het volgende:
WTF?
De Bart-Smit versie van de Black Bandana Crew of zo?
IK heb er ook gewoond mattiequote:Op woensdag 20 januari 2010 21:48 schreef murp het volgende:
Woonplaats Amsterdam Zuid-Oost
ah, vandaar
IK denk dat ze de bitch van de hopi boyz geweest is daarquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Ts is moeder, heb nu al medelijden met dat kind
Nu zit je de hele dag op fok, dan kan er weinig fout gaan inderdaadquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:51 schreef donthate het volgende:
[..]
IK heb er ook gewoond mattie![]()
Met mij is het ook goed gekomen
zuid-oostquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:48 schreef murp het volgende:
Woonplaats Amsterdam Zuid-Oost
ah, vandaar
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:51 schreef donthate het volgende:
[..]
IK heb er ook gewoond mattie![]()
Met mij is het ook goed gekomen
Denk dat ze het nu nog steeds isquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:51 schreef donthate het volgende:
[..]
IK denk dat ze de bitch van de hopi boyz geweest is daar![]()
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Zegt ze nou Fok is allemaal mongolen?![]()
haha een dikkertjequote:Op woensdag 20 januari 2010 21:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[ afbeelding ]
I'm a mothafucking G thang.
Ik kan er alweer geen hol van verstaanquote:
geen bloed geen crip , dit is bloedserieus bloedserieus bloed bloedserieusquote:
quote:
Hoe ga je mijn moeder neuken dan ??quote:
JIJ BENT HEUL GEEN MOD!quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe ga je mijn moeder neuken dan ??
En ben jij het vette zusje van Daphne of niet?
Echt wel hahahaquote:
Ja ze is moeder dus ik doe het nog rustig aanquote:
quote:
Ik geloof dat ik voor een paar minuten een blauwe kleurtje hebquote:
Ik las het al inderdaad. The_Valencio lust er wel pap van.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
De reacties op die foto:
[ afbeelding ].
thuglady187@ de rest. Zie haar FoBo.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:07 schreef donthate het volgende:
ts mag ik je msn
Steven gedraag je als modje he![]()
Daar zal die Bijlmer greppelhoer nu wel mee bezig zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wacht op het volgende filmpje.
Bedreiging ook schatje... Maar mag ik je msn schatje hou van mooie rondingen.. je bent sexyquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:08 schreef ThugLady_187 het volgende:
kk op mang btje me fotows lopen misbruiken hier dat is schending van prifacy weten jullie niet??? staat kk lang gevangenis straf op mng kk op haal die picca weg of ik kom egt ff daarheen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
waar wil je heen gaan dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:08 schreef ThugLady_187 het volgende:
kk op mang btje me fotows lopen misbruiken hier dat is schending van prifacy weten jullie niet??? staat kk lang gevangenis straf op mng kk op haal die picca weg of ik kom egt ff daarheen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Staan op het internet. Ik denk dat op bedreiging met AK47's een langere gevangenisstraf staat.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:08 schreef ThugLady_187 het volgende:
Je hebt ze zelf op internet gezet hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:08 schreef ThugLady_187 het volgende:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:08 schreef ThugLady_187 het volgende:
Wat?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:08 schreef ThugLady_187 het volgende:
Je bent sexy wanneer je boos wordt en zulke spelfouten maaktquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:08 schreef ThugLady_187 het volgende:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:08 schreef ThugLady_187 het volgende:
Zelfs ik maak zulke fouten nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent sexy wanneer je boos wordt en zulke spelfouten maakt
Hoe vind je ze toch, huldequote:Op woensdag 20 januari 2010 22:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goeie bobbies, aight.
Plaats eens nakende foto's van jezelf.
Wat steekt daar tussen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goeie bobbies, aight.
Plaats eens nakende foto's van jezelf.
een jointquote:
Ik kom niet verder dan 'r hyves.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Typ thuglady187 in op Google.
Is TS een dikke 15 jarige tienermoeder-gangster?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Ts is moeder, heb nu al medelijden met dat kind
Haal 187 eens weg. Partypeeps2000. Volgens mij staan er wel 30 'thuglady' foto's.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan 'r hyves.
lees oa Daphne schrijft metzonder spelvouten! Deel 4 even doorquote:
Zo ff een momentje voor mezelf nemen en ff lekker trekkenquote:
Och jaaa, wel eens langs zien komen ja!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:18 schreef Rijpie het volgende:
[..]
lees oa Daphne schrijft metzonder spelvouten! Deel 4 even door
en [Paint] Daphne, de vrouw met pit.
en "Ik en m'n schatje" - Dude WTF!
wat is dit nu weer. Jij als MOD?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zo ff een momentje voor mezelf nemen en ff lekker trekken
Answa is toch die vriendin van die pokkie-neger die ze niet meer kan bellen omdat haar pokkie kwijt is en ze ipv zoeken maar gewoon tegen haar vriend gaat lopen schreeuwen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:24 schreef ThugLady_187 het volgende:
kk op die foto zijn sowieso oud dus mij heb je er niet mee maar jullie moeders en jullie komen aan de beurt stelletje boelers. er is trouwens nog iemand die over tijdje vrijkomt die jullie hier oowk belachelijk hebben lopen maken en daar krijgen jullie pas egt kk harde problemen mee.
zegt answa je iets VIEZE BOELERS!!!
Answa komt met een jaar of 10 vrij en dan zitten wij allemaal niet meer op fokquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:24 schreef ThugLady_187 het volgende:
kk op die foto zijn sowieso oud dus mij heb je er niet mee maar jullie moeders en jullie komen aan de beurt stelletje boelers. er is trouwens nog iemand die over tijdje vrijkomt die jullie hier oowk belachelijk hebben lopen maken en daar krijgen jullie pas egt kk harde problemen mee.
Van wie is dit nu weer een kloon?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:24 schreef ThugLady_187 het volgende:
Ja 2012 halen we niet we gaan dit jaar nog allemaal doodquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:26 schreef Twizu het volgende:
Kan iemand me even uitleggen wat er aan de hand is?
Oh, jij bent een medewerkster van Answa?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:24 schreef ThugLady_187 het volgende:
Hey in haar wereldje is het wel "die" meisje he!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:29 schreef Snaavel het volgende:
Sow hey... Moet dat meisje eerst 2 uur nadenken over wat ze wilt zeggen ofzo..
Naja.. Iemand er hyves.. ?
Heb er ook gewoond maar heb me nooit zo gedragenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, jij bent een medewerkster van Answa?
En waar woont mijn moeder dan?En ik?
Echt, jullie gebruiken teveel in die Bijlmer. Ik lach jullie vierkant uit, allemaal.
Nee, laat maar. Als ik een varken wil zien ga ik wel naar de eerste de beste varkenshouder hier in de buurt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:29 schreef Snaavel het volgende:
Sow hey... Moet dat meisje eerst 2 uur nadenken over wat ze wilt zeggen ofzo..
Naja.. Iemand er hyves.. ?
Betekent dit dat jij aan harde anale kontseks doet?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:24 schreef ThugLady_187 het volgende:
Dan ben je blijkbaar op tijd verhuisd.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:31 schreef donthate het volgende:
[..]
Heb er ook gewoond maar heb me nooit zo gedragen
Que??quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:28 schreef donthate het volgende:
[..]
Je zou zeggen donthate... Maar gok toch op paultje of steven dan
Da's haar werkgever.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:32 schreef EvanStone het volgende:
Wat heeft Answa hier nou weer mee te maken?
ik ook.. ik heb in zuid oost gewoond mischien weet ze me te vindenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:32 schreef Twizu het volgende:
Ik ben bang. Ik heb in dit topic gepost.![]()
ik weet wel jij bent die kk boeler uit ganzehoef waar je opgegroeit ben hequote:Op woensdag 20 januari 2010 22:34 schreef donthate het volgende:
[..]
ik ook.. ik heb in zuid oost gewoond mischien weet ze me te vinden
ThugLady, ben jij nog vrijgezel?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:36 schreef ThugLady_187 het volgende:
[..]
ik weet wel jij bent die kk boeler uit ganzehoef waar je opgegroeit ben he
hahahahahaquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:36 schreef ThugLady_187 het volgende:
[..]
Nee ff serieus ... ik kom echt daarvandaanquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:36 schreef ThugLady_187 het volgende:
[..]
ik wil haar msnquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:36 schreef Twizu het volgende:
[..]
ThugLady, ben jij nog vrijgezel?
Ik vind jou knap en lief.
Wie ben jij nou weer??quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:37 schreef Henk-B het volgende:
Dit topic is Fucked Up, maar wat nog Fucked Upper is, is dat stevenmac26 modje is geworden!!!!!
Sinds wanneer is dat en kunnen we een petitie starten????
Dit is toch van de gekke?????
Kijk in haar fobo dan hahaquote:
Ik ook, en fapmateriaal.quote:
Ik vroeg me hetzelfde af bij jou toen ik je hier voor het eerst zag.quote:
Ik ben mod op klb, niet hier hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:39 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ik vroeg me hetzelfde af bij jou toen ik je hier voor het eerst zag.
Was Swerts nog maar mod, zucht!
Volgens mij moet TS gewoon een goeie trap onder haar dikke reet hebben en als de sodemieter een baan zoeken en fatsoenlijk gaan werken zodat ze fatsoenlijk haar kind kan opvoeden.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:37 schreef h.tsjie het volgende:
volgens mij ben jij gewoon zon lieverdje die verkeerd begrepen word
Hoop erna wil nog na denenmarken dit weekend..quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:39 schreef h.tsjie het volgende:
enne wanneer gaan we nou allemaal dood? voor of na het weekend?
irrelevant, maak een note of een banaanvraag. Als mod hoef je niks meer te vragen namelijk.quote:
Nee ook alleen naar voor de piccas om die weer te posten over here...quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, laat maar. Als ik een varken wil zien ga ik wel naar de eerste de beste varkenshouder hier in de buurt.
Ja thugbitch moet weer terug komenquote:
nog een filmpje van derquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja thugbitch moet weer terug komen
Ik denk dat het nou een groepsrap moet worden en ze haar matties even her en der van diverse hangplekken/coffeeshops aan het halen is.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:43 schreef boem-dikkie het volgende:
De boel kakt wat in hé?
Maar je gaat wel naakt toch?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:46 schreef ThugLady_187 het volgende:
WAT NOU EEN BAAN
IK DOE SPH-MWD DUS FOK OP MET JE KK BAAN IK STUDEER OVER 1JR AF EN DAN HEB IK EEN KK BAAN VIEZE KK BOELER
EN WIE WIL CAMMEN THUGLADY187@LIVE.NL IK CAM JE HELEMAAL DE TENT UIT VIEZE STINKLAPPEN KK BOELERS KK STAKKERS MORGEN MAAK IK FILMPJE MET ME WESTSIDE HOMIEZZ EN DAN ZUL JE IEN KK
MET JE KK OMA MET SPINNEWEBBEN OP DR KUT EN DE BENEN WIJD FUCK YALL
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:46 schreef ThugLady_187 het volgende:
WAT NOU EEN BAAN
IK DOE SPH-MWD DUS FOK OP MET JE KK BAAN IK STUDEER OVER 1JR AF EN DAN HEB IK EEN KK BAAN VIEZE KK BOELER
EN WIE WIL CAMMEN THUGLADY187@LIVE.NL IK CAM JE HELEMAAL DE TENT UIT VIEZE STINKLAPPEN KK BOELERS KK STAKKERS MORGEN MAAK IK FILMPJE MET ME WESTSIDE HOMIEZZ EN DAN ZUL JE IEN KK
WAT NOU EEN BAAN
Ik denk dat je het niet redquote:Me is 22 jaar - woont in Amsterdam Zuid-Oost (de bom) - studeert SPH oftewel Sociaal Pedagogische Hulpverlening (ook de bom) - wil met probleemjeugd in probleemwijken werken - hoopt ooit sociologie te gaan studeren en te promoveren met een denderend proefschrift over subculturen in probleemwijken (mja, I know, tis al gedaan maar ik kom met nieuwe, verhelderende inzichten) - schrijft graag - mijn kont is ook de BOM.
die surinamer woont vlak bij de bijlmerquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:47 schreef donthate het volgende:
IK begin me steeds meer te schamen dat ik in de bijlmer gewoond heb zie nou dat je bijlmer queen er heb staan
Vanaf hoelaat ben je vanavond vrij?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:46 schreef ThugLady_187 het volgende:
WAT NOU EEN BAAN
Twizu werkt ook graag met zichzelf.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:47 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik denk dat je het niet red![]()
TS werkt graag met zichzelf
Je tieten wel iig.
Misschien een nieuw toetsenbord kopen? Hij gooit de hele tijd twee keer de letter K tussen je woorden door. Misschien dat er wel een kruimeltje westside is blijven hangen tussen de letters. Dat los je natuurlijk gemakkelijk op als je even gaat huishouden.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:46 schreef ThugLady_187 het volgende:
WAT NOU EEN BAAN
Ik heb gratis ov dus ik wil eerst D:quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vanaf hoelaat ben je vanavond vrij?
iedereen heeft gratis ov in de bijlmerquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:50 schreef h.tsjie het volgende:
[..]
Ik heb gratis ov dus ik wil eerst D:
WAT NOU EEN BAAN
Oohw okequote:Op woensdag 20 januari 2010 22:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben mod op klb, niet hier hoor
\quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:51 schreef Rijpie het volgende:
[..]
iedereen heeft gratis ov in de bijlmer
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:51 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:51 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je echt bent.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:46 schreef ThugLady_187 het volgende:
WAT NOU EEN BAAN
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Misschien een nieuw toetsenbord kopen? Hij gooit de hele tijd twee keer de letter K tussen je woorden door. Misschien dat er wel een kruimeltje westside is blijven hangen tussen de letters. Dat los je natuurlijk gemakkelijk op als je even gaat huishouden.
Hahah blood nigga's komen ookquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:55 schreef zoekjewat het volgende:
HAHAHA KANSLOZE CAMSLET MET JE CRIPZ JONGE BLOODZ FAKT JULIE CRIPZ WANT BLAUW IS GAY EN ROOD OWNT GA KK HOERTJE
gangstahquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:05 schreef ThugLady_187 het volgende:
OVR 1 UUR Gaasperpark bij de bankjes bij muurtje
Ja, dat was niet de afspraak. je zou hier toch komen met je matties en guidos? Je ging immers naar FOK! ?quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:05 schreef ThugLady_187 het volgende:
babyblauw of diepzee blauw??quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:05 schreef ThugLady_187 het volgende:
Eigenlijk zouden we er heen moeten gaan.quote:
We zouden eventueel een groepsverkrachting kunnen organiseren?quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we er heen moeten gaan.
En ze dan keihard uitlachen.
Maar goed, daar is ze te laat mee, het is twee uur rijden.
ik ga er dan ook écht heen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
ja is zeker bang dat er te veel mensen komen ofzoquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wedden dat ze er niet eens staat?quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:09 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik ga er dan ook écht heen.
zou jammer zijn.quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:12 schreef FunkyHomosapien het volgende:
nee ik zit jullie te bullshitten, maar ik zou wel gegaan zijn als ik er dichtbij woonde.
ik ookquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:12 schreef FunkyHomosapien het volgende:
nee ik zit jullie te bullshitten, maar ik zou wel gegaan zijn als ik er dichtbij woonde.
shit, that's gangsta.quote:
Rennuh!quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:19 schreef stevenmac26 het volgende:
Als ik nu weg ga dan ben ik er net op tijd
EN waar verkoop jij je reet?quote:
quote:
ze gaf net een hint. het komt van de marktquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:25 schreef donthate het volgende:
[..]
Kon ta bai mami? wat is je afkomst dan
Responsible mommyquote:Op zondag 17 januari 2010 08:31 schreef ThugLady_187 het volgende:
Sterker nog, ik heb op mijn 21e pas de HAVO gehaald omdat ik eerst te druk was met blowen en feesten, en daarna zwanger raakte. Tijd voor school had ik in ieder geval niet.
Als ik straks afgestudeerd ben als SPH'er, ben ik dan ook al 24. Daarna wil ik misschien nog verder gaan studeren (WO), dus dan ben ik nog ouder als ik uiteindelijk afstudeer.
Je bent wel lekker jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:27 schreef ThugLady_187 het volgende:
[ afbeelding ]
zo kk lekker word jij nooit en jullie moeders ook niet
LEKKER BEN IK HEH HAHAHA
De gemiddelde slager wordt er wel geil van ja.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:27 schreef ThugLady_187 het volgende:
[ afbeelding ]
LEKKER BEN IK HEH HAHAHA
meisje, post je tieten nou.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:27 schreef ThugLady_187 het volgende:
[ afbeelding ]
LEKKER BEN IK HEH HAHAHA
Oh, dus ze kan wel gewoon Nederlands.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:28 schreef JanPiraat het volgende:
een post die ik van haar vind...
[..]
Responsible mommy
Plaatje doet 't nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:27 schreef ThugLady_187 het volgende:
[ afbeelding ]
LEKKER BEN IK HEH HAHAHA
godver.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:29 schreef zoekjewat het volgende:
Volle(re) vrouwen
hier kan ze ineens wèl normaal ABN
je verwisselt 'dik' met 'lekker' .quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:27 schreef ThugLady_187 het volgende:
[ afbeelding ]
LEKKER BEN IK HEH HAHAHA
mn ogen lul, wat doe jequote:
okee dan! pm dan mirrors aan me okee?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:14 schreef Trollface. het volgende:
Filmpjes gedownload, staan klaar om gemirrord te worden als ze ze uit schaamte weghaalt
De hekkensluiter!quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:33 schreef donthate het volgende:
wie maakt zo deeltje 2 aan
Blijf je niet bij onsquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:35 schreef ThugLady_187 het volgende:
kusjuh voor iedereen die ut nie gaat redden strax in G-zone Gaasperprak
[ afbeelding ]
quote:
me hele fakking familie komt uit kzone dus kom niet fatu doem met je cripz ga dan maar naar den haag ahaha een crip in damscoquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:36 schreef ThugLady_187 het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:37 schreef Lysdexie het volgende:
Ze lijkt eigenlijk wel een beetje op Kelly vd Veer
G-Mod jwzquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:35 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Heu, jij mag wel eens wat aardiger gaan doen. Of ben jij ook zo'n gangsta?
kzone heerzt (wat ben je voor afkomst? als je suri bent ga ik niet haten)quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:35 schreef ThugLady_187 het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:41 schreef donthate het volgende:
[..]
Hoop erna wil nog na denenmarken dit weekend..
da red ik nooit, da is twee uur rijje, verrekte kutquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:35 schreef ThugLady_187 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:35 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja nee maar dacht mischien doet ze het zelf want ze maakt van die geile openingen
waar kom jij vandaan danquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:40 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Gezellig!
&BijlmerPussies. Kom maar op met die statistieken, zullen we 'ns zien wie er uit de hood komt.
Dat inderdaad. En kom je bij je auto terug, is 'ie leeg gejatquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:40 schreef psv01 het volgende:
[..]
da red ik nooit, da is twee uur rijje, verrekte kut
In de konttquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:40 schreef ToT het volgende:
[..]Ik vind geen enkele van haar openingen geil!
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:40 schreef ToT het volgende:
[..]Ik vind geen enkele van haar openingen geil!
is dit een foto van de Upskirtman?quote:
Fap!quote:
aii zoekjewat bloodz souljah young-blb oost en zuidoost geen grappen met me niggazquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:39 schreef donthate het volgende:
donthate hoptille nigga tot zn dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |