Geef hem dan tenminste een goede naamquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:39 schreef ThugLady_187 het volgende:
video zegt genoeg
JULLIE GAAN ALLEMAAL DOOD FOK!
IK KOM KK HARD MET ME MATTIES IEDEREEN KILLEN!
THUGLADY ROLLIN 20 CRIP 4 EVAHHH
Hahahaquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Even huishouden bij FOK!? Wat wil je doen, de server ruimte stofzuigen?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:45 schreef SuperwormJim het volgende:
WTF?
De Bart-Smit versie van de Black Bandana Crew of zo?
IK heb er ook gewoond mattiequote:Op woensdag 20 januari 2010 21:48 schreef murp het volgende:
Woonplaats Amsterdam Zuid-Oost
ah, vandaar
IK denk dat ze de bitch van de hopi boyz geweest is daarquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Ts is moeder, heb nu al medelijden met dat kind
Nu zit je de hele dag op fok, dan kan er weinig fout gaan inderdaadquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:51 schreef donthate het volgende:
[..]
IK heb er ook gewoond mattie![]()
Met mij is het ook goed gekomen
zuid-oostquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:48 schreef murp het volgende:
Woonplaats Amsterdam Zuid-Oost
ah, vandaar
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:51 schreef donthate het volgende:
[..]
IK heb er ook gewoond mattie![]()
Met mij is het ook goed gekomen
Denk dat ze het nu nog steeds isquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:51 schreef donthate het volgende:
[..]
IK denk dat ze de bitch van de hopi boyz geweest is daar![]()
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Zegt ze nou Fok is allemaal mongolen?![]()
haha een dikkertjequote:Op woensdag 20 januari 2010 21:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[ afbeelding ]
I'm a mothafucking G thang.
Ik kan er alweer geen hol van verstaanquote:
geen bloed geen crip , dit is bloedserieus bloedserieus bloed bloedserieusquote:
quote:
Hoe ga je mijn moeder neuken dan ??quote:
JIJ BENT HEUL GEEN MOD!quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe ga je mijn moeder neuken dan ??
En ben jij het vette zusje van Daphne of niet?
Echt wel hahahaquote:
Ja ze is moeder dus ik doe het nog rustig aanquote:
quote:
Ik geloof dat ik voor een paar minuten een blauwe kleurtje hebquote:
Ik las het al inderdaad. The_Valencio lust er wel pap van.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
De reacties op die foto:
[ afbeelding ].
thuglady187@ de rest. Zie haar FoBo.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:07 schreef donthate het volgende:
ts mag ik je msn
Steven gedraag je als modje he![]()
Daar zal die Bijlmer greppelhoer nu wel mee bezig zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wacht op het volgende filmpje.
Bedreiging ook schatje... Maar mag ik je msn schatje hou van mooie rondingen.. je bent sexyquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:08 schreef ThugLady_187 het volgende:
kk op mang btje me fotows lopen misbruiken hier dat is schending van prifacy weten jullie niet??? staat kk lang gevangenis straf op mng kk op haal die picca weg of ik kom egt ff daarheen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
waar wil je heen gaan dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:08 schreef ThugLady_187 het volgende:
kk op mang btje me fotows lopen misbruiken hier dat is schending van prifacy weten jullie niet??? staat kk lang gevangenis straf op mng kk op haal die picca weg of ik kom egt ff daarheen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Staan op het internet. Ik denk dat op bedreiging met AK47's een langere gevangenisstraf staat.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:08 schreef ThugLady_187 het volgende:
Je hebt ze zelf op internet gezet hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:08 schreef ThugLady_187 het volgende:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:08 schreef ThugLady_187 het volgende:
Wat?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:08 schreef ThugLady_187 het volgende:
Je bent sexy wanneer je boos wordt en zulke spelfouten maaktquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:08 schreef ThugLady_187 het volgende:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:08 schreef ThugLady_187 het volgende:
Zelfs ik maak zulke fouten nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent sexy wanneer je boos wordt en zulke spelfouten maakt
Hoe vind je ze toch, huldequote:Op woensdag 20 januari 2010 22:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goeie bobbies, aight.
Plaats eens nakende foto's van jezelf.
Wat steekt daar tussen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goeie bobbies, aight.
Plaats eens nakende foto's van jezelf.
een jointquote:
Ik kom niet verder dan 'r hyves.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Typ thuglady187 in op Google.
Is TS een dikke 15 jarige tienermoeder-gangster?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Ts is moeder, heb nu al medelijden met dat kind
Haal 187 eens weg. Partypeeps2000. Volgens mij staan er wel 30 'thuglady' foto's.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan 'r hyves.
lees oa Daphne schrijft metzonder spelvouten! Deel 4 even doorquote:
Zo ff een momentje voor mezelf nemen en ff lekker trekkenquote:
Och jaaa, wel eens langs zien komen ja!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:18 schreef Rijpie het volgende:
[..]
lees oa Daphne schrijft metzonder spelvouten! Deel 4 even door
en [Paint] Daphne, de vrouw met pit.
en "Ik en m'n schatje" - Dude WTF!
wat is dit nu weer. Jij als MOD?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zo ff een momentje voor mezelf nemen en ff lekker trekken
Answa is toch die vriendin van die pokkie-neger die ze niet meer kan bellen omdat haar pokkie kwijt is en ze ipv zoeken maar gewoon tegen haar vriend gaat lopen schreeuwen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:24 schreef ThugLady_187 het volgende:
kk op die foto zijn sowieso oud dus mij heb je er niet mee maar jullie moeders en jullie komen aan de beurt stelletje boelers. er is trouwens nog iemand die over tijdje vrijkomt die jullie hier oowk belachelijk hebben lopen maken en daar krijgen jullie pas egt kk harde problemen mee.
zegt answa je iets VIEZE BOELERS!!!
Answa komt met een jaar of 10 vrij en dan zitten wij allemaal niet meer op fokquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:24 schreef ThugLady_187 het volgende:
kk op die foto zijn sowieso oud dus mij heb je er niet mee maar jullie moeders en jullie komen aan de beurt stelletje boelers. er is trouwens nog iemand die over tijdje vrijkomt die jullie hier oowk belachelijk hebben lopen maken en daar krijgen jullie pas egt kk harde problemen mee.
Van wie is dit nu weer een kloon?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:24 schreef ThugLady_187 het volgende:
Ja 2012 halen we niet we gaan dit jaar nog allemaal doodquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:26 schreef Twizu het volgende:
Kan iemand me even uitleggen wat er aan de hand is?
Oh, jij bent een medewerkster van Answa?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:24 schreef ThugLady_187 het volgende:
Hey in haar wereldje is het wel "die" meisje he!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:29 schreef Snaavel het volgende:
Sow hey... Moet dat meisje eerst 2 uur nadenken over wat ze wilt zeggen ofzo..
Naja.. Iemand er hyves.. ?
Heb er ook gewoond maar heb me nooit zo gedragenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, jij bent een medewerkster van Answa?
En waar woont mijn moeder dan?En ik?
Echt, jullie gebruiken teveel in die Bijlmer. Ik lach jullie vierkant uit, allemaal.
Nee, laat maar. Als ik een varken wil zien ga ik wel naar de eerste de beste varkenshouder hier in de buurt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:29 schreef Snaavel het volgende:
Sow hey... Moet dat meisje eerst 2 uur nadenken over wat ze wilt zeggen ofzo..
Naja.. Iemand er hyves.. ?
Betekent dit dat jij aan harde anale kontseks doet?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:24 schreef ThugLady_187 het volgende:
Dan ben je blijkbaar op tijd verhuisd.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:31 schreef donthate het volgende:
[..]
Heb er ook gewoond maar heb me nooit zo gedragen
Que??quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:28 schreef donthate het volgende:
[..]
Je zou zeggen donthate... Maar gok toch op paultje of steven dan
Da's haar werkgever.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:32 schreef EvanStone het volgende:
Wat heeft Answa hier nou weer mee te maken?
ik ook.. ik heb in zuid oost gewoond mischien weet ze me te vindenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:32 schreef Twizu het volgende:
Ik ben bang. Ik heb in dit topic gepost.![]()
ik weet wel jij bent die kk boeler uit ganzehoef waar je opgegroeit ben hequote:Op woensdag 20 januari 2010 22:34 schreef donthate het volgende:
[..]
ik ook.. ik heb in zuid oost gewoond mischien weet ze me te vinden
ThugLady, ben jij nog vrijgezel?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:36 schreef ThugLady_187 het volgende:
[..]
ik weet wel jij bent die kk boeler uit ganzehoef waar je opgegroeit ben he
hahahahahaquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:36 schreef ThugLady_187 het volgende:
[..]
Nee ff serieus ... ik kom echt daarvandaanquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:36 schreef ThugLady_187 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |