quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:38 schreef ivetje het volgende:
Ashley heeft toch iets aan haar neus laten doen ivm ademen icm zingen ofzo. Ze kon daardoor minder goed zingen ofzo staat me bij. Maar ik zie het verschil in neus niet echt. Lijkt me dus dat het idd puur gedaan is voor het ademen en niet omdat het mooier moest worden.
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:48 schreef emss het volgende:
Bij zowel Ashley Tissdale als Ashlee Simpson snap ik goed dat ze een nosejob hebben gedaan. Ze hadden gewoon niet zo'n heel mooie neus, en het ziet er bij beiden nu heel mooi uit.
Mja, maar ergens vind ik het ook weer jammer dat het nu nog meer een 1000 in 1 meisje is geworden. Maar goed, als ik in haar positie zat, zou ik het ook gedaan hebben.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ashlee Simpson had niet alleen die gigantische neus, maar ook een kin van een heks, die heeft wel 2 of 3 dingen laten doen.
Echt een hele verbetering
quote:Op maandag 25 januari 2010 14:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mja, maar ergens vind ik het ook weer jammer dat het nu nog meer een 1000 in 1 meisje is geworden. Maar goed, als ik in haar positie zat, zou ik het ook gedaan hebben.
Toch vind ik Linda er tegenwoordig beter uitzien dan vroeger, maar dat kan ook aan de mode of de tijdgeest liggen - kapsel en make-up en zo. Ze heeft sowieso meer bovenlip, vergeleken met de 'jonge' foto's. Die laaghangende wenkbrauwen had ze altijd al, zo te zien. Verder ziet ze er op deze foto's wel mooi uit. Ik denk dat veel van de vrouwen op deze foto's (Linda. Daryl Hannah, Priscilla Presley etc.) zich laten inspuiten met botox o.i.d., want ze hebben allemaal een nogal vol en breed (vergeleken met vroeger) gezicht, terwijl de boel normaal juist invalt en dus smaller wordt. Of misschien zijn ze gewoon dikker geworden, dat kan ook. Maar dan is het vet wel precies op de goede plaatsen gaan zittenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:58 schreef Marloes het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ze is toch wel veel veranderd, maar wat ze precies heeft laten doen..
Ik vind het een beetje niets dat er maar een soort neus kan. Waarom zou je nou eruit willen zien als ieder ander in showbizz? Ashlee Simpson ziet er nu uit als ieder ander delletje en die Ashley Tisdale heeft een neus waar je gewoon maar weinig fout in kan zien. Schattig gewoon.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja als je 20 jaar als lelijk eendje bestempeld wordt naast een prachtige zus, dat maakt het niet makkelijker...
Nu is ze haast leuker dan Jessica.Jessica heeft nog wel een knik in d'r neus.
Dat van die lippen was me nog niet eens opgevallen! Volgens mij heeft ze wel een ooglidcorrectie gehad als ik foto 1 met 4 vergelijk..quote:Op maandag 25 januari 2010 23:47 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Toch vind ik Linda er tegenwoordig beter uitzien dan vroeger, maar dat kan ook aan de mode of de tijdgeest liggen - kapsel en make-up en zo. Ze heeft sowieso meer bovenlip, vergeleken met de 'jonge' foto's. Die laaghangende wenkbrauwen had ze altijd al, zo te zien. Verder ziet ze er op deze foto's wel mooi uit. Ik denk dat veel van de vrouwen op deze foto's (Linda. Daryl Hannah, Priscilla Presley etc.) zich laten inspuiten met botox o.i.d., want ze hebben allemaal een nogal vol en breed (vergeleken met vroeger) gezicht, terwijl de boel normaal juist invalt en dus smaller wordt. Of misschien zijn ze gewoon dikker geworden, dat kan ook. Maar dan is het vet wel precies op de goede plaatsen gaan zitten
Dat vind ik juist leuk bij haar!quote:Op maandag 25 januari 2010 14:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja als je 20 jaar als lelijk eendje bestempeld wordt naast een prachtige zus, dat maakt het niet makkelijker...
Nu is ze haast leuker dan Jessica.Jessica heeft nog wel een knik in d'r neus.
Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:00 schreef emss het volgende:
Spencer heeft zich later steriliseren zonder dat Heidi het wist![]()
Je zou toch zeggen dat het onderwerp 'kinderen' ooit wel besproken was VOOR de bruiloft. Maar nu kan Heidi haarzelf mooi klonen.
Die knik in Jessica's neus bedoel je? Mij was het nooit echt opgevallen tot Ashlee d'r gezicht liet doen en toen ging ik eens vergelijken met d'r zusquote:
AAaaaaaaaaaaaah, wat doe je??quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:25 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Nog zo'n echt knappe vent was Richard Grieco. Die heeft daar ook grondig een stokje voor gestoken, voor die looks...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:23 schreef emss het volgende:
Komende 'The Hils' aflevering.... Het was een voorstukje van afgelopen aflevering. Maar misschien is het creatief ge-edit, en is hij er uiteindelijk niet mee doorgegaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen worden lelijk als ze ouder worden maar ZO lelijk?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:30 schreef Koningin het volgende:
[..]
AAaaaaaaaaaaaah, wat doe je??
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar is dit wel plastische chirurgie of gewoon veroudering?
Volgend mij is het allebei. Want ik vind wel dattie zo'n engig strak koppie heeft gekregen...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:30 schreef Koningin het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:30 schreef Koningin het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er zit geen (duidelijk) verschil tussen zijn neus en mond op beide foto's. Hij heeft vast te veel gefeest, is vermoeid, vergelijkt twee soorten foto's (een wildfoto en studiofoto), is stukken ouder, kan wat meer zon gebruiken enz.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:32 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Mensen worden lelijk als ze ouder worden maar ZO lelijk?![]()
Daar moeten wel een aantal ingrepen gedaan zijn
Kijk vooral naar tussen de neus en mond...
Ik vind het allemaal nog wel meevallen hoor. Zeker op die pic die daar neer werd gezet. Wat ik hieronder zie is dat hij smaller is geworden, maar een dikke gok zou ik de before-neus nou ook weer niet willen noemen.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:57 schreef sherezade het volgende:
[..]
ben je gek ofzo, ze had me toch een dikke gok in het gezicht staan
het zal echt niet puur zijn geweest oor de ademhaling, haar eigen neus was gewoon lelijk en nu ziethet een stuk beter uit
meganquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:28 schreef Manono het volgende:
niet verspookt wel maar veranderd, na de nodige ingrepen:
[ afbeelding ]
Een rundlederen catsuitquote:Op woensdag 27 januari 2010 04:52 schreef northernlight81 het volgende:
Deze al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
Donatella Versace
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:26 schreef twentemeisje het volgende:
Ik vind haar echt enger dan Friday the 13th![]()
[ afbeelding ]
Is die linker niet gewoon Katy Perry?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:28 schreef Manono het volgende:
JEZUS CHRISTUS SPOILERS!!!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 04:52 schreef northernlight81 het volgende:
Deze al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
Donatella Versace
ze lijken inderdaad wel erg op elkaar, hoewel janice the muppet er iets beter uit ziet moet ik zeggenquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:26 schreef twentemeisje het volgende:
Ik vind haar echt enger dan Friday the 13th![]()
[ afbeelding ]
wtf xDquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:21 schreef Deetch het volgende:
[..]
Is die linker niet gewoon Katy Perry?
Lijkt op Shannon Doherty! Maar die is natuurlijk veel ouder.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:21 schreef Deetch het volgende:
[..]
Mocht Katy Perry willen zelfs.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:50 schreef leFUCK het volgende:
[..]
wtf xD
nee man, dat is echt megan fox!
Idd net een Shannon Doherty in de Heathers periode.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lijkt op Shannon Doherty! Maar die is natuurlijk veel ouder.
Onder welke steen heb jij gezetenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:23 schreef emss het volgende:
Komende 'The Hils' aflevering.... Het was een voorstukje van afgelopen aflevering. Maar misschien is het creatief ge-edit, en is hij er uiteindelijk niet mee doorgegaan...
Ja, dat is idd heel moeilijk. Zeker als hij het tijdens het neerzetten wel gewoon doet en een paar uur daarna niet. Er zijn mensen die wel een leven hebben en niet de hele dag fok! checken om te kijken of hun plaatje niet ineens een kruisje is geworden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:38 schreef Samson het volgende:
Leuk al die kruisjes, is het nu zo moeilijk om een foto te linken
wat is ze toch mooi gewordenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:28 schreef Manono het volgende:
[ afbeelding ]
Yeah, is volgens mij echt wel Katy Perry! Absoluut.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:21 schreef Deetch het volgende:
[..]
Sorry, maar ik geloof dat echt niet. Kijk naar haar ogen, die zijn zo verschillend. Bestaat er een ingreep om ogen kleiner en langwerpiger te maken?quote:
Make-up en blik.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sorry, maar ik geloof dat echt niet. Kijk naar haar ogen, die zijn zo verschillend. Bestaat er een ingreep om ogen kleiner en langwerpiger te maken?
jezus jij ziet ze vliegen. dat is gewoon megan fox, en zeker niet katy perry!quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sorry, maar ik geloof dat echt niet. Kijk naar haar ogen, die zijn zo verschillend. Bestaat er een ingreep om ogen kleiner en langwerpiger te maken?
schei toch uit. kijk naar haar haar, haar make-up, zelfs haar ketting komt overeen met de voorgaande foto. kortom het is gewoon een en dezelfde vrouw op die foto's, en die vrouw is megan fox, niet katy perry. die 2 lijken totaal niet op elkaar!quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:59 schreef Tamashii het volgende:
Sorry, nog steeds niet overtuigend genoeg. Daarnaast is dit weer een hele andere foto. De foto die manono plaatste lijkt hier bijna niet op.
Dat is haar zwoele blikquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Katy Perry heeft áltijd ronde ogen, Megan zelfs niet op de "before" pics als je vergelijkt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:41 schreef Fokski het volgende:
Katy Perry
[ afbeelding ]
Megan Fox
[ afbeelding ]
Ik zie wederom maar weinig "structureel" anders. Andere makeup en wat meer met dichtgeknepen ogen kijken maar verder?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is haar zwoele blikwaarbij ze dan steeds haar tong quasi-geil over haar mond moet laten gaan.
![]()
als iemand toch sprekende ogen heeft, zijn het die van megan fox! katy perry heeft echt een saaie, te lieve blik in haar ogen, voor mijquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:59 schreef Desmonkey het volgende:
Katy Perry heeft expressieve ogen en daardoor komt ze meer als een girl next door over. Megan Fox's ogen daarentegen stralen amper emoties uit; een beetje alien-achtig imo.
Het is maar net wat je graag bij iemand ziet. Vind zowel Fox als Perry wel uitstraling hebben maar Fox is in die zin meer "een geil wijf" en Perry meer "ah, wat een schattig ding".quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:17 schreef leFUCK het volgende:
[..]
als iemand toch sprekende ogen heeft, zijn het die van megan fox! katy perry heeft echt een saaie, te lieve blik in haar ogen, voor mij
jaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is maar net wat je graag bij iemand ziet. Vind zowel Fox als Perry wel uitstraling hebben maar Fox is in die zin meer "een geil wijf" en Perry meer "ah, wat een schattig ding".
Dat idee.
Bij iedere? Neuj, er hoeft psychisch echt niets mis met je te zijn als jij je flaporen laat opereren, borstvergroting hebt of neuscorrectie. Wordt het echt too much, dan is zoiets niet zo gek nee.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:23 schreef DaviniaHR het volgende:
ik denk dat er bij iedere operatie ook een gratis psychiatrisch consult moet komen... wat sommige mensen zich aandoen
oke, iedere puur cosmetische operatie.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bij iedere? Neuj, er hoeft psychisch echt niets mis met je te zijn als jij je flaporen laat opereren, borstvergroting hebt of neuscorrectie. Wordt het echt too much, dan is zoiets niet zo gek nee.
Op internet zeiden mensen dat ze een Jay Leno-kin had als ze lachte, vandaar haar kinoperatie.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 05:24 schreef DrDentz het volgende:
Dus ze heeft haar kin enzo aan laten passen omdat mensen op blogs zeiden dat ze lelijk was? Denkt ze dan echt dat dat allemaal Miss Worlds zijn die daarop reageren? En die botox was omdat ze al begon te rimpelen ofzo op 23-jarige leeftijd? En dat 'bijna dood net als Michael Jackson', 'ik viel en brak m'n neus net als Michael Jackson' klinkt wel een beetje wannabe. Maar ze is eerlijker: Michael Jackson gaf zijn plastische chirurgie nooit toe.
Mwa, niet echt: http://perezhilton.com/2010-01-20-too-late-heidiquote:Op zaterdag 30 januari 2010 05:32 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoop maar voor haar dat de mensen die op blogs reageren haar plastic barbielook wel mooi vinden dan.
Expressie in d'r gezicht is helemaal weg..quote:
Zal nog wel enigszins bijtrekken omdat ze de operaties nog maar kort geleden heeft gehad. Ik vind het wel apart dat ze niet echt dom overkomt of zo. Ze lijkt goed te weten waar ze mee bezig is. Alleen kan ik met de beste wil van de wereld niet voorstellen waarom ze nu nog grotere borsten zou willen hebbenquote:Op zondag 31 januari 2010 15:23 schreef Miam het volgende:
[..]
Expressie in d'r gezicht is helemaal weg..
Triest hoor.
Ze komt niet dom overquote:Op zondag 31 januari 2010 15:26 schreef Samson het volgende:
[..]
Zal nog wel enigszins bijtrekken omdat ze de operaties nog maar kort geleden heeft gehad. Ik vind het wel apart dat ze niet echt dom overkomt of zo. Ze lijkt goed te weten waar ze mee bezig is. Alleen kan ik met de beste wil van de wereld niet voorstellen waarom ze nu nog grotere borsten zou willen hebben
Nou ik wou net zeggenquote:Op zondag 31 januari 2010 15:32 schreef June. het volgende:
[..]
Ze komt niet dom over?! Heb je de serie ''the Hills'' weleens gezien?
Niet om t een of ander, maar heb jij uberhaupt wel door dat "the Hills" gewoon scripted is, dus gespeeld, net als een film? Of denk je dat iedere acteur/actrice gewoon zichzelf speelt? Tja, ik vind het ook niet de juiste keuzes die zij maakt, echter woon ik niet in beverly hills met een vette bankrekening en een dikke auto onder mn gat, de meeste Fokkers hier ook niet schat ik zo in....quote:Op zondag 31 januari 2010 15:32 schreef June. het volgende:
[..]
Ze komt niet dom over?! Heb je de serie ''the Hills'' weleens gezien?
precies dat. heidi speelt gewoon heidi. de show is zogenaamd ''reality''. deels is dat ook het geval, en deels is het nep. ik denk dat het een beetje 50/50 zal zijn.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:40 schreef Samson het volgende:
[..]
Niet om t een of ander, maar heb jij uberhaupt wel door dat "the Hills" gewoon scripted is, dus gespeeld, net als een film? Of denk je dat iedere acteur/actrice gewoon zichzelf speelt? Tja, ik vind het ook niet de juiste keuzes die zij maakt, echter woon ik niet in beverly hills met een vette bankrekening en een dikke auto onder mn gat, de meeste Fokkers hier ook niet schat ik zo in....
Ik denk dat het meer 90/10 is eerlijk gezegd, ik sta vaak met verbazing te kijken naar de naiviteit van veel mensen mbt dit gebeuren, net als met Jessica Simpson, juist dat soort types zijn veel berekenender dan je zou denken. Maar ja, zolang veel mensen voor dat trucje van dom blondje spelen vallen, so be it... Zij verdienen er een vette boterham mee, dus ik kan ze geen ongelijk geven.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:43 schreef leFUCK het volgende:
[..]
precies dat. heidi speelt gewoon heidi. de show is zogenaamd ''reality''. deels is dat ook het geval, en deels is het nep. ik denk dat het een beetje 50/50 zal zijn.
nou die heidi is wel een onzeker typje. ze is zo iemand waar de onzekerheid niet meteen vanaf straalt, maar als je iets beter kijkt is het wel degenlijk te zienquote:Op zondag 31 januari 2010 18:45 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer 90/10 is eerlijk gezegd, ik sta vaak met verbazing te kijken naar de naiviteit van veel mensen mbt dit gebeuren, net als met Jessica Simpson, juist dat soort types zijn veel berekenender dan je zou denken. Maar ja, zolang veel mensen voor dat trucje van dom blondje spelen vallen, so be it... Zij verdienen er een vette boterham mee, dus ik kan ze geen ongelijk geven.
Dat eerste kan idd waar zijn, ik kan me idd ook goed voorstellen dat je natuurlijk niet meer spontaan bent als er constant camera's om je heen zijn, maar wat je al zegt, over de algemene lijnen volgen ze gewoon een script, het zal idd een beetje een mix zijn. 90% bestaat natuurlijk uit het bekijken van mooie mensen in een mooie omgeving met onderling wat verhaallijntjesquote:Op zondag 31 januari 2010 18:52 schreef leFUCK het volgende:
[..]
nou die heidi is wel een onzeker typje. ze is zo iemand waar de onzekerheid niet meteen vanaf straalt, maar als je iets beter kijkt is het wel degenlijk te zien
ik denk dat die mensen in the hills zelf verwart raken in een rol. doordat ze continu gefilmd worden gaan ze eigenlkijk vanzelf acteren. terwijl dat oorspronkelijk niet de opzet zou zijn van het programma
maar veel dingen vind ik echt te toevallig en duidelijk in scene gezet. zoals mensen die ruzie met elkaar hebben en die elkaar steeds weer per toeval tegen het lijf lopen in de grote stad. ja hoor
ja precies, is ook zo. maar zoveel inhoud hebben die verhaallijnen ook niet echt, als je het eens kritisch bekijkt.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:57 schreef Samson het volgende:
[..]
Dat eerste kan idd waar zijn, ik kan me idd ook goed voorstellen dat je natuurlijk niet meer spontaan bent als er constant camera's om je heen zijn, maar wat je al zegt, over de algemene lijnen volgen ze gewoon een script, het zal idd een beetje een mix zijn. 90% bestaat natuurlijk uit het bekijken van mooie mensen in een mooie omgeving met onderling wat verhaallijntjes
Oke, dat dat wijf nep is is obvious. Die vocals zijn onwijs geprocessed. Ik vraag me af wat daar echt aan is? Vocoders en gerommel met formanten all over!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, Michael doesn't hold a candle to it!. Ik heb wel echt medelijden met dat grietje, potential suicide-kandidaatje.
maar ik vind wel dat ze doorschiet, zoals ze erover praat. volgens mij loopt het daar nog wel eens verkeerd mee af, want zij vind werkelijk niks goed aan zichzelf. en ik vind die 2e borstvergroting geen verbetering, dat is dus echt ''te'' nu.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
en toch vind ik haar 10x mooier nu.
Ze heeft zo'n gruwelijk domme kop gekregen door die eendenlippen en die ogen die gelift zijnquote:
Daar is toch juist een stukje vanaf gehaald?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:26 schreef DarkElf het volgende:
Ashlee Simpson
[ afbeelding ]
ze zeggen dat het een kinimplantaat is maar ze had toch altijd al een enorme kin?
Die 2010 foto lijkt wel een oudere...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:26 schreef DarkElf het volgende:
Ashlee Simpson
[ afbeelding ]
ze zeggen dat het een kinimplantaat is maar ze had toch altijd al een enorme kin?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:21 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het wel zorgelijk dat kennelijk ook posters hier zo'n plastic uiterlijk normaal beginnen te vinden eerlijk gezegd. Ik merk het ook bij bijvoorbeeld een nichtje van me, die vindt siliconen prachtig staan.
Bedoel je nu die foto's die boven je staan? Dat is nog voor het allernieuwste Heidi-project waar het echt way-over-the-top is. Met deze foto's viel het nog enigzins mee, zit nog expressie in de kop, nu zijn alle remmen los gegooidquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
en toch vind ik haar 10x mooier nu.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:34 schreef Copycat het volgende:
Net als met die Playboypussies. Meisjes denken nu al dat ze abnormaal zijn als hun binnenste schaamlippen uitsteken. In plaats van dat idee te ontkrachten wordt ze een schaamlipverkleining aangepraat.
Mja, dat 'aanpraten', dat vind ik toch ook weer wat overdreven (als ik even terugdenk aan die beperkt-houdbaardocu). Enerzijds krijgen meisjes allerlei beelden te zien die inderdaad doen vermoeden dat het normaal is om een kinderkutje te hebben op volwassen leeftijd. Maar aan de andere kant: we zijn toch ook geen schapen? Je kunt toch zelf je bronnen checken? Iedereen kan toch bedenken dat het advies van een gynaecoloog zwaarder telt dan dat van een op geld beluste chirurg met een bedenkelijk diploma?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:34 schreef Copycat het volgende:
Net als met die Playboypussies. Meisjes denken nu al dat ze abnormaal zijn als hun binnenste schaamlippen uitsteken. In plaats van dat idee te ontkrachten wordt ze een schaamlipverkleining aangepraat.
Ik denk dat niet iedereen dat kan. En diegenen die dat niet kunnen moeten soms misschien wel een beetje tegen zichzelf in bescherming genomen worden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mja, dat 'aanpraten', dat vind ik toch ook weer wat overdreven (als ik even terugdenk aan die beperkt-houdbaardocu). Enerzijds krijgen meisjes allerlei beelden te zien die inderdaad doen vermoeden dat het normaal is om een kinderkutje te hebben op volwassen leeftijd. Maar aan de andere kant: we zijn toch ook geen schapen? Je kunt toch zelf je bronnen checken? Iedereen kan toch bedenken dat het advies van een gynaecoloog zwaarder telt dan dat van een op geld beluste chirurg met een bedenkelijk diploma?
Mja, maar in dat geval is vooral de combi rijk en dom gevaarlijk. En die komt niet zoveel voorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:24 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik denk dat niet iedereen dat kan. En diegenen die dat niet kunnen moeten soms misschien wel een beetje tegen zichzelf in bescherming genomen worden.
Tja wie moet dat idee ontkrachten. Die kerels weten niet hoe een normale kut er uitziet en die dames zien nooit andere kutten. Het enige bloot wat je in dat land tegenkomt staat op pornvidz..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:34 schreef Copycat het volgende:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:59 schreef Tamashii het volgende:
Sorry, nog steeds niet overtuigend genoeg. Daarnaast is dit weer een hele andere foto. De foto die manono plaatste lijkt hier bijna niet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |