Een rundlederen catsuitquote:Op woensdag 27 januari 2010 04:52 schreef northernlight81 het volgende:
Deze al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
Donatella Versace
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:26 schreef twentemeisje het volgende:
Ik vind haar echt enger dan Friday the 13th![]()
[ afbeelding ]
Is die linker niet gewoon Katy Perry?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:28 schreef Manono het volgende:
niet verspookt wel maar veranderd, na de nodige ingrepen:
JEZUS CHRISTUS SPOILERS!!!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 04:52 schreef northernlight81 het volgende:
Deze al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
Donatella Versace
ze lijken inderdaad wel erg op elkaar, hoewel janice the muppet er iets beter uit ziet moet ik zeggenquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:26 schreef twentemeisje het volgende:
Ik vind haar echt enger dan Friday the 13th![]()
[ afbeelding ]
wtf xDquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:21 schreef Deetch het volgende:
[..]
Is die linker niet gewoon Katy Perry?
Lijkt op Shannon Doherty! Maar die is natuurlijk veel ouder.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:21 schreef Deetch het volgende:
[..]
Mocht Katy Perry willen zelfs.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:50 schreef leFUCK het volgende:
[..]
wtf xD
nee man, dat is echt megan fox!
Idd net een Shannon Doherty in de Heathers periode.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lijkt op Shannon Doherty! Maar die is natuurlijk veel ouder.
Onder welke steen heb jij gezetenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:23 schreef emss het volgende:
Komende 'The Hils' aflevering.... Het was een voorstukje van afgelopen aflevering. Maar misschien is het creatief ge-edit, en is hij er uiteindelijk niet mee doorgegaan...
Ja, dat is idd heel moeilijk. Zeker als hij het tijdens het neerzetten wel gewoon doet en een paar uur daarna niet. Er zijn mensen die wel een leven hebben en niet de hele dag fok! checken om te kijken of hun plaatje niet ineens een kruisje is geworden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:38 schreef Samson het volgende:
Leuk al die kruisjes, is het nu zo moeilijk om een foto te linken
wat is ze toch mooi gewordenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:28 schreef Manono het volgende:
niet verspookt wel maar veranderd, na de nodige ingrepen:
[ afbeelding ]
Yeah, is volgens mij echt wel Katy Perry! Absoluut.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:21 schreef Deetch het volgende:
[..]
Sorry, maar ik geloof dat echt niet. Kijk naar haar ogen, die zijn zo verschillend. Bestaat er een ingreep om ogen kleiner en langwerpiger te maken?quote:
Make-up en blik.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sorry, maar ik geloof dat echt niet. Kijk naar haar ogen, die zijn zo verschillend. Bestaat er een ingreep om ogen kleiner en langwerpiger te maken?
jezus jij ziet ze vliegen. dat is gewoon megan fox, en zeker niet katy perry!quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sorry, maar ik geloof dat echt niet. Kijk naar haar ogen, die zijn zo verschillend. Bestaat er een ingreep om ogen kleiner en langwerpiger te maken?
schei toch uit. kijk naar haar haar, haar make-up, zelfs haar ketting komt overeen met de voorgaande foto. kortom het is gewoon een en dezelfde vrouw op die foto's, en die vrouw is megan fox, niet katy perry. die 2 lijken totaal niet op elkaar!quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:59 schreef Tamashii het volgende:
Sorry, nog steeds niet overtuigend genoeg. Daarnaast is dit weer een hele andere foto. De foto die manono plaatste lijkt hier bijna niet op.
Dat is haar zwoele blikquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |