abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77377531
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:41 schreef Fokski het volgende:
Katy Perry
[ afbeelding ]

Megan Fox
[ afbeelding ]

Ik zie wederom maar weinig "structureel" anders. Andere makeup en wat meer met dichtgeknepen ogen kijken maar verder?
Katy Perry heeft áltijd ronde ogen, Megan zelfs niet op de "before" pics als je vergelijkt.
Bij Katy vallen die doppen er altijd bijna uit
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_77377664
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:11 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat is haar zwoele blik waarbij ze dan steeds haar tong quasi-geil over haar mond moet laten gaan.
Ik vind Megan Fox anders een behoorlijk mooie vrouw!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_77410518
Katy Perry heeft expressieve ogen en daardoor komt ze meer als een girl next door over. Megan Fox's ogen daarentegen stralen amper emoties uit; een beetje alien-achtig imo.
pi_77411187
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 11:59 schreef Desmonkey het volgende:
Katy Perry heeft expressieve ogen en daardoor komt ze meer als een girl next door over. Megan Fox's ogen daarentegen stralen amper emoties uit; een beetje alien-achtig imo.
als iemand toch sprekende ogen heeft, zijn het die van megan fox! katy perry heeft echt een saaie, te lieve blik in haar ogen, voor mij
pi_77411307
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 12:17 schreef leFUCK het volgende:

[..]

als iemand toch sprekende ogen heeft, zijn het die van megan fox! katy perry heeft echt een saaie, te lieve blik in haar ogen, voor mij
Het is maar net wat je graag bij iemand ziet. Vind zowel Fox als Perry wel uitstraling hebben maar Fox is in die zin meer "een geil wijf" en Perry meer "ah, wat een schattig ding".
Dat idee.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 12:20:01 #256
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_77411314
I beg to differ. Ik vind Fox echt dode ogen hebben.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 29 januari 2010 @ 12:23:55 #257
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_77411466
ik denk dat er bij iedere operatie ook een gratis psychiatrisch consult moet komen... wat sommige mensen zich aandoen
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  † In Memoriam † vrijdag 29 januari 2010 @ 12:26:31 #258
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_77411559
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 12:19 schreef vencodark het volgende:

[..]

Het is maar net wat je graag bij iemand ziet. Vind zowel Fox als Perry wel uitstraling hebben maar Fox is in die zin meer "een geil wijf" en Perry meer "ah, wat een schattig ding".
Dat idee.
ja
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_77411664
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 12:23 schreef DaviniaHR het volgende:
ik denk dat er bij iedere operatie ook een gratis psychiatrisch consult moet komen... wat sommige mensen zich aandoen
Bij iedere? Neuj, er hoeft psychisch echt niets mis met je te zijn als jij je flaporen laat opereren, borstvergroting hebt of neuscorrectie. Wordt het echt too much, dan is zoiets niet zo gek nee.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 13:03:15 #260
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_77413012
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 12:28 schreef vencodark het volgende:

[..]

Bij iedere? Neuj, er hoeft psychisch echt niets mis met je te zijn als jij je flaporen laat opereren, borstvergroting hebt of neuscorrectie. Wordt het echt too much, dan is zoiets niet zo gek nee.
oke, iedere puur cosmetische operatie.
je hoort wel eens van mensen die verslaafd raken aan die chirurgie, en dat is ook wel te zien aan de resultaten soms
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_77441408
Dus ze heeft haar kin enzo aan laten passen omdat mensen op blogs zeiden dat ze lelijk was? Denkt ze dan echt dat dat allemaal Miss Worlds zijn die daarop reageren? En die botox was omdat ze al begon te rimpelen ofzo op 23-jarige leeftijd? En dat 'bijna dood net als Michael Jackson', 'ik viel en brak m'n neus net als Michael Jackson' klinkt wel een beetje wannabe. Maar ze is eerlijker: Michael Jackson gaf zijn plastische chirurgie nooit toe.
pi_77441413
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 05:24 schreef DrDentz het volgende:
Dus ze heeft haar kin enzo aan laten passen omdat mensen op blogs zeiden dat ze lelijk was? Denkt ze dan echt dat dat allemaal Miss Worlds zijn die daarop reageren? En die botox was omdat ze al begon te rimpelen ofzo op 23-jarige leeftijd? En dat 'bijna dood net als Michael Jackson', 'ik viel en brak m'n neus net als Michael Jackson' klinkt wel een beetje wannabe. Maar ze is eerlijker: Michael Jackson gaf zijn plastische chirurgie nooit toe.
Op internet zeiden mensen dat ze een Jay Leno-kin had als ze lachte, vandaar haar kinoperatie. En ze wilde eigenlijk cup H, want haar voornaam begint ook met een H. _!

[ Bericht 0% gewijzigd door leukvoorlater op 30-01-2010 05:32:23 ]
pi_77441421
Ik hoop maar voor haar dat de mensen die op blogs reageren haar plastic barbielook wel mooi vinden dan.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 09:56:11 #265
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_77442328
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 05:32 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoop maar voor haar dat de mensen die op blogs reageren haar plastic barbielook wel mooi vinden dan.
Mwa, niet echt: http://perezhilton.com/2010-01-20-too-late-heidi
pi_77478843
quote:
Expressie in d'r gezicht is helemaal weg..

Triest hoor.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_77478925
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:23 schreef Miam het volgende:

[..]

Expressie in d'r gezicht is helemaal weg..

Triest hoor.
Zal nog wel enigszins bijtrekken omdat ze de operaties nog maar kort geleden heeft gehad. Ik vind het wel apart dat ze niet echt dom overkomt of zo. Ze lijkt goed te weten waar ze mee bezig is. Alleen kan ik met de beste wil van de wereld niet voorstellen waarom ze nu nog grotere borsten zou willen hebben
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  zondag 31 januari 2010 @ 15:32:50 #268
208890 June.
Seriously?
pi_77479112
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:26 schreef Samson het volgende:

[..]

Zal nog wel enigszins bijtrekken omdat ze de operaties nog maar kort geleden heeft gehad. Ik vind het wel apart dat ze niet echt dom overkomt of zo. Ze lijkt goed te weten waar ze mee bezig is. Alleen kan ik met de beste wil van de wereld niet voorstellen waarom ze nu nog grotere borsten zou willen hebben
Ze komt niet dom over ?! Heb je de serie ''the Hills'' weleens gezien?
Shine bright like a diamond.
pi_77484041
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:32 schreef June. het volgende:

[..]

Nou ik wou net zeggen intelligent is anders hoor?
Het feit dat ze zoveel aan haarzelf heeft laten doen terwijl ze nog maar 23 is vind niet echt getuigen
van enig herseninhoud.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_77484114
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:32 schreef June. het volgende:

[..]

Niet om t een of ander, maar heb jij uberhaupt wel door dat "the Hills" gewoon scripted is, dus gespeeld, net als een film? Of denk je dat iedere acteur/actrice gewoon zichzelf speelt? Tja, ik vind het ook niet de juiste keuzes die zij maakt, echter woon ik niet in beverly hills met een vette bankrekening en een dikke auto onder mn gat, de meeste Fokkers hier ook niet schat ik zo in....
pi_77484200
quote:
Op zondag 31 januari 2010 18:40 schreef Samson het volgende:

[..]

Niet om t een of ander, maar heb jij uberhaupt wel door dat "the Hills" gewoon scripted is, dus gespeeld, net als een film? Of denk je dat iedere acteur/actrice gewoon zichzelf speelt? Tja, ik vind het ook niet de juiste keuzes die zij maakt, echter woon ik niet in beverly hills met een vette bankrekening en een dikke auto onder mn gat, de meeste Fokkers hier ook niet schat ik zo in....
precies dat. heidi speelt gewoon heidi. de show is zogenaamd ''reality''. deels is dat ook het geval, en deels is het nep. ik denk dat het een beetje 50/50 zal zijn.
pi_77484273
quote:
Op zondag 31 januari 2010 18:43 schreef leFUCK het volgende:

[..]

precies dat. heidi speelt gewoon heidi. de show is zogenaamd ''reality''. deels is dat ook het geval, en deels is het nep. ik denk dat het een beetje 50/50 zal zijn.
Ik denk dat het meer 90/10 is eerlijk gezegd, ik sta vaak met verbazing te kijken naar de naiviteit van veel mensen mbt dit gebeuren, net als met Jessica Simpson, juist dat soort types zijn veel berekenender dan je zou denken. Maar ja, zolang veel mensen voor dat trucje van dom blondje spelen vallen, so be it... Zij verdienen er een vette boterham mee, dus ik kan ze geen ongelijk geven.
pi_77484304
Ze heeft haar kin gelift vanwege het feit dat er op internetfora werd gezegd dat deze zou lijken op die van Jay Leno? Dan ben je toch niet helemaal 100 punten lijkt me?
pi_77484461
quote:
Op zondag 31 januari 2010 18:45 schreef Samson het volgende:

[..]

Ik denk dat het meer 90/10 is eerlijk gezegd, ik sta vaak met verbazing te kijken naar de naiviteit van veel mensen mbt dit gebeuren, net als met Jessica Simpson, juist dat soort types zijn veel berekenender dan je zou denken. Maar ja, zolang veel mensen voor dat trucje van dom blondje spelen vallen, so be it... Zij verdienen er een vette boterham mee, dus ik kan ze geen ongelijk geven.
nou die heidi is wel een onzeker typje. ze is zo iemand waar de onzekerheid niet meteen vanaf straalt, maar als je iets beter kijkt is het wel degenlijk te zien

ik denk dat die mensen in the hills zelf verwart raken in een rol. doordat ze continu gefilmd worden gaan ze eigenlkijk vanzelf acteren. terwijl dat oorspronkelijk niet de opzet zou zijn van het programma

maar veel dingen vind ik echt te toevallig en duidelijk in scene gezet. zoals mensen die ruzie met elkaar hebben en die elkaar steeds weer per toeval tegen het lijf lopen in de grote stad. ja hoor
pi_77484605
quote:
Op zondag 31 januari 2010 18:52 schreef leFUCK het volgende:

[..]

nou die heidi is wel een onzeker typje. ze is zo iemand waar de onzekerheid niet meteen vanaf straalt, maar als je iets beter kijkt is het wel degenlijk te zien

ik denk dat die mensen in the hills zelf verwart raken in een rol. doordat ze continu gefilmd worden gaan ze eigenlkijk vanzelf acteren. terwijl dat oorspronkelijk niet de opzet zou zijn van het programma

maar veel dingen vind ik echt te toevallig en duidelijk in scene gezet. zoals mensen die ruzie met elkaar hebben en die elkaar steeds weer per toeval tegen het lijf lopen in de grote stad. ja hoor
Dat eerste kan idd waar zijn, ik kan me idd ook goed voorstellen dat je natuurlijk niet meer spontaan bent als er constant camera's om je heen zijn, maar wat je al zegt, over de algemene lijnen volgen ze gewoon een script, het zal idd een beetje een mix zijn. 90% bestaat natuurlijk uit het bekijken van mooie mensen in een mooie omgeving met onderling wat verhaallijntjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')