Nou en? Wat hebben we ook alweer afgesproken na WOII? "Dit nooit weer". Om vervolgens tientallen miljoenen exemplaren van anti-joods, fascistoïde inteeltgebroed te importeren.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:18 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
hij had het over 40 miljoen moslims uit europa zetten. dat zijn ze ongeveer allemaal.
Gelukkig ben jij een toonbeeld van beschaving.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:25 schreef LinkdumpLoetje het volgende:
[..]
Nou en? Wat hebben we ook alweer afgesproken na WOII? "Dit nooit weer". Om vervolgens tientallen miljoenen exemplaren van anti-joods, fascistoïde inteeltgebroed te importeren.
Goed zo jongen! Gewoon op de man spelen, dan win je het wel!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:26 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij een toonbeeld van beschaving.
Mja, wat verwachtte je dan, een inhoudelijke reactie?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:28 schreef LinkdumpLoetje het volgende:
[..]
Goed zo jongen! Gewoon op de man spelen, dan win je het wel!
Nee, ik heb wel P&W gezien, met een zeer goede Plasman en Peter.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:18 schreef DustPuppy het volgende:
Heeft iemand Dhr. Hiddema in Netwerk gezien gister. Hij haalt daar wel een aantal pijnlijke punten aan, zeker met betrekking tot de Mein Kampf vs Koran discussie.
Netwerk 20-01-2010
De grote meerderheid van de moslims in Europa is gelukkig niet zo. Een hardnekkig deel wel en dat moet dan ook in de gaten gehouden worden (veiligheidsdiensten) en aangepakt en uitgezet indien ze tot daden overgaan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:25 schreef LinkdumpLoetje het volgende:
[..]
Nou en? Wat hebben we ook alweer afgesproken na WOII? "Dit nooit weer". Om vervolgens tientallen miljoenen exemplaren van anti-joods, fascistoïde inteeltgebroed te importeren.
Zegt degene die miljoenen mensen "anti-joods, fascistoïde inteeltgebroed " noemt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:28 schreef LinkdumpLoetje het volgende:
[..]
Goed zo jongen! Gewoon op de man spelen, dan win je het wel!
Oh hey, spuit 11 komt ook eens opdagen om zijn mening te geven.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:30 schreef Frollo het volgende:
[..]
Mja, wat verwachtte je dan, een inhoudelijke reactie?
Daar ben ik het niet mee eens. Volgens mij is de grote meerderheid van de moslims in Europa wel zo.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De grote meerderheid van de moslims in Europa is gelukkig niet zo.
Hoe is dat nou, miljoenen mensen uitschelden zonder dat je enige vorm van kennis hebt? Je laat duidelijk blijken helemaal niks te weten van de islam, de koran, moslims, hun belijdenis van het geloof, hun samenleving, hun geschiedenis maar je meent wel in staat te zijn zulke uitspraken te doen? De arrogantie echt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:40 schreef LinkdumpLoetje het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Volgens mij is de grote meerderheid van de moslims in Europa wel zo.
Hoe noem je iemand die gelooft dat Mein Kampf de waarheid bevat die dient te worden nagestreefd? En wat zegt het dan dat de Koran op een aantal punten nog veel erger is dan Mein Kampf, terwijl inmiddels miljoenen Europeanen geloven dat die Koran de waarheid bevat die dient te worden nagestreefd? Juist: dat we in Europa opgescheept zitten met een levensgroot probleem.
Ik denk dat ik jouw arrogante, domme geklets van nu af aan maar gewoon negeer. Volgens mij ben jij hier namelijk degene die geen enkele vorm van kennis heeft aangaande de islam, de koran, moslims, hun belijdenis van het geloof, hun samenleving, hun geschiedenis.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:41 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Hoe is dat nou, miljoenen mensen uitschelden zonder dat je enige vorm van kennis hebt? Je laat duidelijk blijken helemaal niks te weten van de islam, de koran, moslims, hun belijdenis van het geloof, hun samenleving, hun geschiedenis maar je meent wel in staat te zijn zulke uitspraken te doen? De arrogantie echt.
Moslims zijn opvallend vredelievend, als je ziet waar hun heilige HaatDonaldDuck toe oproept. De koran is een gruwelijk wetboek, maar juist daarom is het erg opvallend dat er maar zo weinigen zijn die die gruwelijkheid in praktijk brengen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:40 schreef LinkdumpLoetje het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Volgens mij is de grote meerderheid van de moslims in Europa wel zo.
Hoe noem je iemand die gelooft dat Mein Kampf de waarheid bevat die dient te worden nagestreefd? En wat zegt het dan dat de Koran op een aantal punten nog veel erger is dan Mein Kampf, terwijl inmiddels miljoenen Europeanen geloven dat die Koran de waarheid bevat die dient te worden nagestreefd? Juist: dat we in Europa opgescheept zitten met een levensgroot probleem.
Dat komt alleen maar omdat moslims nog geen groep vormen die groot genoeg is. De meeste moslims snappen zelf ook wel dat het als kleine minderheid geen zin heeft om met geweld tegen de meerderheid te beginnen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Moslims zijn opvallend vredelievend, als je ziet waar hun heilige HaatDonaldDuck toe oproept.
Dat is dikke onzin. De meeste moslims die je in het dagelijks leven tegenkomt, willen gewoon werken, kinderen krijgen, een rustig leven leiden en hooguit dagelijks een stukje in de koran lezen of hun reet naar het westen keren in een moskee.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:49 schreef LinkdumpLoetje het volgende:
[..]
Dat komt alleen maar omdat moslims nog geen groep vormen die groot genoeg is. De meeste moslims snappen zelf ook wel dat het als kleine minderheid geen zin heeft om met geweld tegen de meerderheid te beginnen.
Wacht maar af totdat moslims een derde van de bevolkig uitmaken. Dan kunnen we het er nog eens over hebben.
Niet specifiek. Waar ik op doel is dat de zaak Reve een heel andere zaak is en een hele oude zaak. Daarna is nog veel nieuwe wetgeving gekomen met name op het gebied van discriminatie. Sindsdien is er van alles en nog wat strafbaar verklaard, al dan niet via de context (je bent extreemrechts dus...). Van multiculturele hutspot tot Van Gogh, tot een reeks aangiften van het CIDI tegen Israelcriticasters, Propria Cures, kijk alle zaken maar na met betrekking tot de betreffende artikelen (en dus niet godslastering).quote:
Dat is geen "dikke onzin". Kijk maar eens naar andere landen waar moslims na verloop van tijd een substantieel onderdeel van de bevolking uit begonnen te maken. Voorbeelden te over, ook in de recente geschiedenis, en overal gaat het na enige tijd vanzelf mis.quote:
Dit is keihard gelul.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:59 schreef LinkdumpLoetje het volgende:
[..]
Dat is geen "dikke onzin". Kijk maar eens naar andere landen waar moslims na verloop van tijd een substantieel onderdeel van de bevolking uit begonnen te maken. Voorbeelden te over, ook in de recente geschiedenis, en overal gaat het na enige tijd vanzelf mis.
Moslims kennen helemaal geen loyaliteit aan de oorspronkelijke bevolking van een land. Die kennen alleen loyaliteit aan de Koran. Dus als een groepje moslim-extremisten de zogenaamd "gematigde" moslims voor het blok zet, dan rest hun slechts één keus.
Met welke exact?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Wilders heeft geen problemen met de moslims, maar wel met de islam.
Wat een mooie contaminatie.quote:
Dank je, ik vond hem ook wel geslaagd. Zelf verzonnen.quote:
De rechtbank gaat dat niet bepalen, omdat het irrelevant is voor de strafbaarheidsvraag.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:02 schreef DustPuppy het volgende:
Maar stel nou dat de rechtbank straks inderdaad bewezen acht dat de Koran op punten overeenkomt met Mein Kampf. Zeker op het punt van anti-semitsche lijkt me dat niet zo'n 'stretch'.
Wat betekent dit de facto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |