Daar gaat het helemaal niet om...quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:48 schreef Joene het volgende:
Nou dan kunnen we SPT wel opdoeken dus he , want alles wat sport gerelateerd is is 9 van de 10 keer ook met je lifestyle te maken , voetbal heeft al een eigen forum dus klaar slotje ?
Right back at ya.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niets mis met mondig, maar dat hoogdravende, houtaine toontje is echt vragen om dit soort dingen..
Nee het gaat er nu om om zuur te doen dat een topic wat hier al jaren eigenlijk niet hoort niet naar het betreffende forum waar het wel hoort mag .quote:
Dat ligt dus helemaal aan de intentie die achter het hardlopen ligt... Voor mij is hardlopen namelijk geen sport, ik doe het puur vanwege het feit dat ik mijn conditie en gewicht ermee op peil kan houden. Dus dat zou prima passen in LIF, dat er daarnaast (let op, er kunnen namelijk heus wel topics over dezelfde onderwerpen in verschillende fora lopen) een topic over hardlopen in SPT loopt, lijkt me totaal geen probleem. Vertel eens, waarom zou dat wel een probleem zijn?quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook vrij duidelijk...
[..]
[..]
Nou, guttegut, waar zou ik m'n topic over hardlopen nu eens openen zeg...
Misschien had je je moeten bemoeien met de discussie toen -ie relevant was.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat ligt dus helemaal aan de intentie die achter het hardlopen ligt... Voor mij is hardlopen namelijk geen sport, ik doe het puur vanwege het feit dat ik mijn conditie en gewicht ermee op peil kan houden. Dus dat zou prima passen in LIF, dat er daarnaast (let op, er kunnen namelijk heus wel topics over dezelfde onderwerpen in verschillende fora lopen) een topic over hardlopen in SPT loopt, lijkt me totaal geen probleem. Vertel eens, waarom zou dat wel een probleem zijn?
De discussie is nog steeds relevant en ik bemoei me er nu mee, net zoals jij. Of mag dat niet omdat ik moderator ben en in dienst sta van de userquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:56 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Misschien had je je moeten bemoeien met de discussie toen -ie relevant was.
Das fijquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:54 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nee, ik vond je al een domme lul voor deze discussie hoor..
je vindt maar een eind weg, mensen die met krachttermen moeten smijten om hun argumenten kracht bij te zetten hebben bij voorbaat verlorenquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:54 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nee, ik vond je al een domme lul voor deze discussie hoor..
Eigenlijk waren we er al aardig klaar mee, maar vooruit, voor de traagjes onder ons: [Idee] Een Centraal Topic voor Startende Hardlopers? .quote:
Maar dat is jouw mening, natuurlijquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das fij
[..]
je vindt maar een eind weg, mensen die met krachttermen moeten smijten om hun argumenten kracht bij te zetten hebben bij voorbaat verloren.
Kun je misschien ook communiceren zonder steken (niet eens onder water)? Want op deze manier maak je jezelf namelijk redelijk belachelijkquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:58 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Eigenlijk waren we er al aardig klaar mee, maar vooruit, voor de traagjes onder ons: [Idee] Een Centraal Topic voor Startende Hardlopers? .
Het is nogal verwarrend voor beginnende hardlopers als er twee verschillende topics zijn over beginnende hardlopers...niemand weet dan meer wat ze waar moeten posten, mensen gaan dingen dubbel posten etc etcquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat ligt dus helemaal aan de intentie die achter het hardlopen ligt... Voor mij is hardlopen namelijk geen sport, ik doe het puur vanwege het feit dat ik mijn conditie en gewicht ermee op peil kan houden. Dus dat zou prima passen in LIF, dat er daarnaast (let op, er kunnen namelijk heus wel topics over dezelfde onderwerpen in verschillende fora lopen) een topic over hardlopen in SPT loopt, lijkt me totaal geen probleem. Vertel eens, waarom zou dat wel een probleem zijn?
Ja, dat zou ik niet willen natuurlijk. Dat ik op een internetforum belachelijk overkom. Stel je voor.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:02 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Kun je misschien ook communiceren zonder steken (niet eens onder water)? Want op deze manier maak je jezelf namelijk redelijk belachelijk
'We'? Volgens mij zijn er in dat topic een aantal users het met het voorstel eens en een aantal niet. Een overlegtopic van 2 pagina's met ongeveer 15 users (die niet eens allemaal in het LIF-topic komen), lijkt me niet echt 'consensus', is het wel?quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:58 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Eigenlijk waren we er al aardig klaar mee, maar vooruit, voor de traagjes onder ons: [Idee] Een Centraal Topic voor Startende Hardlopers? .
Oh nee! Twee topics! Wat nu??quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het is nogal verwarrend voor beginnende hardlopers als er twee verschillende topics zijn over beginnende hardlopers...niemand weet dan meer wat ze waar moeten posten, mensen gaan dingen dubbel posten etc etc
De uitslag van de poll zegt: 30 stemmen voor, 2 stemmen tegen en 4 stemmen anders .... En dan heb ik volgens mij niet eens op voor gestemd omdat mn vriendin al had gestemdquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:10 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
'We'? Volgens mij zijn er in dat topic een aantal users het met het voorstel eens en een aantal niet. Een overlegtopic van 2 pagina's met ongeveer 15 users (die niet eens allemaal in het LIF-topic komen), lijkt me niet echt 'consensus', is het wel?
Daarnaast: staat het topic in LIF je in de weg?
je wel enorm druk maken, denigrerende kutopmerkingen maken, schelden, met allerlei manager-achtige termen komen, hoogdravend ons ff uitleggen hoe het hier werkt, maar nee, verder maak je je er niet druk om, dat straal je wel uitquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:07 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik niet willen natuurlijk. Dat ik op een internetforum belachelijk overkom. Stel je voor.
Ow, nu begrijp ik het... Je doet het er gewoon omquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:07 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik niet willen natuurlijk. Dat ik op een internetforum belachelijk overkom. Stel je voor.
Ja hallo, is FOK! nu wel of niet een democratie want dit is verwarrend.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:10 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
'We'? Volgens mij zijn er in dat topic een aantal users het met het voorstel eens en een aantal niet. Een overlegtopic van 2 pagina's met ongeveer 15 users (die niet eens allemaal in het LIF-topic komen), lijkt me niet echt 'consensus', is het wel?
Ik zeg toch niet dat ik me er niet druk om maak? Ik zeg alleen dat het me geen reet kan schelen hoe dat overkomt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je wel enorm druk maken, denigrerende kutopmerkingen maken, schelden, met allerlei manager-achtige termen komen, hoogdravend ons ff uitleggen hoe het hier werkt, maar nee, verder maak je je er niet druk om, dat straal je wel uit.
Dan post je toch niet meer in het LIF-topic en post je voortaan in het SPT-topic?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De uitslag van de poll zegt: 30 stemmen voor, 2 stemmen tegen en 4 stemmen anders .... En dan heb ik volgens mij niet eens op voor gestemd omdat mn vriendin al had gestemd
Nou probeer ik normaal te reageren, krijg ik zo'n kinderachtige reactie terug. Beetje jammer, maar wel tekenend.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:11 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Oh nee! Twee topics! Wat nu??![]()
Ik denk dat je users een beetje onderschat?
Nou, dat 'landjepik' kwam niet bij LIF vandaan (maar dat mogen ze zelf uitzoeken).quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:12 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja hallo, is FOK! nu wel of niet een democratie want dit is verwarrend..
En nee, het topic in LIF staat niet in de weg maar het is wel overbodig. Voor mensen die beginnen én met Evy lopen is het volstrekt onduidelijk waar te posten. En waar moeten de C25K'ers naartoe dan? Of mensen die met iTunes Running lopen?. Ook maar een topic?
Kom op, dat openbare digitale landjepik onder modjes is zo... jammer. Dat zie je toch hopelijk zelf ook?
*kuch*quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:16 schreef Five_Horizons het volgende:
Het topic is een prima lopend topic met (gezien de lijst met namen in de OP) genoeg verschillende mensen die er posten.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:39 schreef Sheriam het volgende:
Hardlopen voor beginners: "Deze reeks staat al sinds 2007 in LIF en daar blijft hij dan ook."
Uhm, er stond 1 1/2 pagina hele oude postjes in LIF, die op 15 maart weer een schopje kregen en sindsdien is de serie inderdaad aktief. Maar tussen 3 Juli 2007 & 15 maart 2010 is er totaal geen aktiviteit. (Zie Hardlopen voor beginners! ). De Evy reeks in SPT daarintegen was toen ik 29 Januari voor het eerst postte wel aktief, was toen al bij nummertje #22 ( Hardlopen-Start to run met Evy op je MP3 speler #22 ). Als we de topics samenvoegen hoort het dus echt wel in SPT, ondanks die anderhalve pagina bejaarde postjes van 2007!
Kinderachtig? Neuh...quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nou probeer ik normaal te reageren, krijg ik zo'n kinderachtige reactie terug. Beetje jammer, maar wel tekenend.
Ik ben zo'n user, en ik vind het verwarrend. Meerdere users blijken het verwarrend te vinden, want meerdere users blijken uit de poll voor een samenvoeging te zijn.
En het feit dat er maar 36 stemmen zijn in die poll....denk je dat het hardlooptopic honderden vaste posters heeft?
Tsja, ik volleybal voor mijn plezier, dat noem ik sport. Het is helaas niet zo goed voor mijn gezondheidquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het is nogal verwarrend voor beginnende hardlopers als er twee verschillende topics zijn over beginnende hardlopers...niemand weet dan meer wat ze waar moeten posten, mensen gaan dingen dubbel posten etc etc
Evy is gewoon een programmaatje wat beginners helpt met het beginnen met hardlopen. Zo zijn er nog een aantal manieren om met wat hulp te starten.
En sporten om alleen de conditie en het gewicht mee op peil te houden....dat doen mensen ook met heel veel andere sporten
Blijkbaar is er tóch behoefte aan.quote:
Het hoeft ook geen probleem te zijn, maar uit een poll (die is georganiseerd door een moderator) is gebleken dat users het veel fijner vinden dat de twee topics worden samengevoegd.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Tsja, ik volleybal voor mijn plezier, dat noem ik sport. Het is helaas niet zo goed voor mijn gezondheidHardlopen doe ik niet voor mijn lol, maar voor mijn gezondheid
Ik begrijp je wel hoor, maar het hoeft geen probleem te zijn als er twee topics naast elkaar lopen. Net zoals het geen probleem had hoeven zijn dat de twee topics als één verder gingen. Maar dan moet het wel goed gecommuniceerd worden...
Rechtlullen wat krom is is ook een vak, kennelijk.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:19 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Blijkbaar is er tóch behoefte aan.
Je zou wel eens digitaal in je kruis getast kunnen zijn natuurlijk. Dan blijkt dat jij niet meer God op aarde bent enzo!quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:22 schreef Joene het volgende:
ik snap niet waarom modjes iets tegenhouden waarover users in een stemtopic hebben besloten wat goed is ?
Ik zal het wat eenvoudiger uitleggen, want het schijnt tóch te ingewikkeld te zijn.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:21 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Rechtlullen wat krom is is ook een vak, kennelijk..
Ik snap niet waarom users niet gewoon zelf kunnen beslissen in welk topic er gepost wordt. Dáár hebben jullie 'modjes' toch niet voor nodig?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:22 schreef Joene het volgende:
ik snap niet waarom modjes iets tegenhouden waarover users in een stemtopic hebben besloten wat goed is ?
En als men het topic in SPT had gelezen, had men dat geweten.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:26 schreef Joene het volgende:
Het probleem is , dat SPT amateurs niet over beginnersdingen gaat maar over serieuze zaken.
en dat de begin topics gaan over mensen die net aan 100m kunnen lopen , dat is het probleem .
Bemoei je er dan ook niet mee!quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:26 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom users niet gewoon zelf kunnen beslissen in welk topic er gepost wordt. Dáár hebben jullie 'modjes' toch niet voor nodig?
Dan open je in SPT een topic voor échte beginners. Opgelost!quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:26 schreef Joene het volgende:
Het probleem is , dat SPT amateurs niet over beginnersdingen gaat maar over serieuze zaken.
en dat de begin topics gaan over mensen die net aan 100m kunnen lopen , dat is het probleem .
Ha! Beat you to it!quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:27 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dan open je in SPT een topic voor échte beginners. Opgelost!
Ik ben hier user.quote:
En dan kunnen de LIF-mensen gewoon blijven posten in LIFquote:
Behalve dat dat topic nu in SPT staat, dus.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:28 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
En dan kunnen de LIF-mensen gewoon blijven posten in LIF
Wat is FOK! toch eenvoudig
U vraagt, wij draaien.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:27 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dan open je in SPT een topic voor échte beginners. Opgelost!
ah, sneek zat er al bovenop, thanksquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:20 schreef Zeroku het volgende:
TIP: voor glanzende haren en een gladde, stralende huid!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |