abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar vrijdag 16 april 2010 @ 13:50:39 #154
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_80382828
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:48 schreef Joene het volgende:
Nou dan kunnen we SPT wel opdoeken dus he , want alles wat sport gerelateerd is is 9 van de 10 keer ook met je lifestyle te maken , voetbal heeft al een eigen forum dus klaar slotje ?
Daar gaat het helemaal niet om...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_80382843
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

niets mis met mondig, maar dat hoogdravende, houtaine toontje is echt vragen om dit soort dingen..
Right back at ya.
  vrijdag 16 april 2010 @ 13:52:42 #156
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_80382906
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:51 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Right back at ya.
Hey, wie kaatst.... .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_80382969
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:50 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Daar gaat het helemaal niet om...
Nee het gaat er nu om om zuur te doen dat een topic wat hier al jaren eigenlijk niet hoort niet naar het betreffende forum waar het wel hoort mag .
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_80382986
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hey, wie kaatst.... .
Nee, ik vond je al een domme lul voor deze discussie hoor. .
  Licht Ontvlambaar vrijdag 16 april 2010 @ 13:55:16 #159
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_80383006
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:50 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Het lijkt mij ook vrij duidelijk...
[..]

[..]

Nou, guttegut, waar zou ik m'n topic over hardlopen nu eens openen zeg...
Dat ligt dus helemaal aan de intentie die achter het hardlopen ligt... Voor mij is hardlopen namelijk geen sport, ik doe het puur vanwege het feit dat ik mijn conditie en gewicht ermee op peil kan houden. Dus dat zou prima passen in LIF, dat er daarnaast (let op, er kunnen namelijk heus wel topics over dezelfde onderwerpen in verschillende fora lopen) een topic over hardlopen in SPT loopt, lijkt me totaal geen probleem. Vertel eens, waarom zou dat wel een probleem zijn?
pi_80383054
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:55 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Dat ligt dus helemaal aan de intentie die achter het hardlopen ligt... Voor mij is hardlopen namelijk geen sport, ik doe het puur vanwege het feit dat ik mijn conditie en gewicht ermee op peil kan houden. Dus dat zou prima passen in LIF, dat er daarnaast (let op, er kunnen namelijk heus wel topics over dezelfde onderwerpen in verschillende fora lopen) een topic over hardlopen in SPT loopt, lijkt me totaal geen probleem. Vertel eens, waarom zou dat wel een probleem zijn?
Misschien had je je moeten bemoeien met de discussie toen -ie relevant was.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 16 april 2010 @ 13:57:48 #161
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_80383114
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:56 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Misschien had je je moeten bemoeien met de discussie toen -ie relevant was.
De discussie is nog steeds relevant en ik bemoei me er nu mee, net zoals jij. Of mag dat niet omdat ik moderator ben en in dienst sta van de user
  vrijdag 16 april 2010 @ 13:57:57 #162
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_80383123
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:54 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Das fij
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:54 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

je vindt maar een eind weg, mensen die met krachttermen moeten smijten om hun argumenten kracht bij te zetten hebben bij voorbaat verloren .
Get woke, go broke!
pi_80383157
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:57 schreef Sjeen het volgende:

[..]

De discussie is nog steeds relevant
Eigenlijk waren we er al aardig klaar mee, maar vooruit, voor de traagjes onder ons: [Idee] Een Centraal Topic voor Startende Hardlopers? .
pi_80383210
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Das fij
[..]

je vindt maar een eind weg, mensen die met krachttermen moeten smijten om hun argumenten kracht bij te zetten hebben bij voorbaat verloren .
Maar dat is jouw mening, natuurlij
  Licht Ontvlambaar vrijdag 16 april 2010 @ 14:02:27 #165
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_80383303
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:58 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Eigenlijk waren we er al aardig klaar mee, maar vooruit, voor de traagjes onder ons: [Idee] Een Centraal Topic voor Startende Hardlopers? .
Kun je misschien ook communiceren zonder steken (niet eens onder water)? Want op deze manier maak je jezelf namelijk redelijk belachelijk
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:06:52 #166
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_80383473
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:55 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Het is nogal verwarrend voor beginnende hardlopers als er twee verschillende topics zijn over beginnende hardlopers...niemand weet dan meer wat ze waar moeten posten, mensen gaan dingen dubbel posten etc etc

Evy is gewoon een programmaatje wat beginners helpt met het beginnen met hardlopen. Zo zijn er nog een aantal manieren om met wat hulp te starten.

En sporten om alleen de conditie en het gewicht mee op peil te houden....dat doen mensen ook met heel veel andere sporten
Ik ben van pindavlees
pi_80383486
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:02 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Kun je misschien ook communiceren zonder steken (niet eens onder water)? Want op deze manier maak je jezelf namelijk redelijk belachelijk
Ja, dat zou ik niet willen natuurlijk. Dat ik op een internetforum belachelijk overkom. Stel je voor.
pi_80383596
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:58 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

'We'? Volgens mij zijn er in dat topic een aantal users het met het voorstel eens en een aantal niet. Een overlegtopic van 2 pagina's met ongeveer 15 users (die niet eens allemaal in het LIF-topic komen), lijkt me niet echt 'consensus', is het wel?

Daarnaast: staat het topic in LIF je in de weg?
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_80383655
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:06 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Het is nogal verwarrend voor beginnende hardlopers als er twee verschillende topics zijn over beginnende hardlopers...niemand weet dan meer wat ze waar moeten posten, mensen gaan dingen dubbel posten etc etc
Oh nee! Twee topics! Wat nu??

Ik denk dat je users een beetje onderschat?
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:11:49 #170
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_80383664
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:10 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

'We'? Volgens mij zijn er in dat topic een aantal users het met het voorstel eens en een aantal niet. Een overlegtopic van 2 pagina's met ongeveer 15 users (die niet eens allemaal in het LIF-topic komen), lijkt me niet echt 'consensus', is het wel?

Daarnaast: staat het topic in LIF je in de weg?
De uitslag van de poll zegt: 30 stemmen voor, 2 stemmen tegen en 4 stemmen anders .... En dan heb ik volgens mij niet eens op voor gestemd omdat mn vriendin al had gestemd
Ik ben van pindavlees
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:12:03 #171
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_80383677
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:07 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Ja, dat zou ik niet willen natuurlijk. Dat ik op een internetforum belachelijk overkom. Stel je voor.
je wel enorm druk maken, denigrerende kutopmerkingen maken, schelden, met allerlei manager-achtige termen komen, hoogdravend ons ff uitleggen hoe het hier werkt, maar nee, verder maak je je er niet druk om, dat straal je wel uit .
Get woke, go broke!
pi_80383686
Blijkbaar voelt Mylene zich gepasseerd, maar zo was het m.i. niet bedoeld. Als ik het goed begrepen heb, hadden we dat 'idee' topic omdat sommigen het lastig/verwarrend vonden dat er twee beginners topics waren, veel posters waren het er mee eens dat 't handiger zou zijn als dat er eentje werd, en toen was 1 van de twee beginners topics vol. Tsja, dat leek een handig moment om dan maar daad bij woord te voegen voor iemand (weet niet precies wie, maar ik vond 't ook wel logisch bij een vol draadje). Ik denk dat 't daarom is misgegaan, niet uit onwil.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 16 april 2010 @ 14:12:32 #173
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_80383697
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:07 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Ow, nu begrijp ik het... Je doet het er gewoon om
pi_80383699
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:10 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ja hallo, is FOK! nu wel of niet een democratie want dit is verwarrend. .

En nee, het topic in LIF staat niet in de weg maar het is wel overbodig. Voor mensen die beginnen én met Evy lopen is het volstrekt onduidelijk waar te posten. En waar moeten de C25K'ers naartoe dan? Of mensen die met iTunes Running lopen? . Ook maar een topic?

Kom op, dat openbare digitale landjepik onder modjes is zo... jammer. Dat zie je toch hopelijk zelf ook?
pi_80383729
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]

je wel enorm druk maken, denigrerende kutopmerkingen maken, schelden, met allerlei manager-achtige termen komen, hoogdravend ons ff uitleggen hoe het hier werkt, maar nee, verder maak je je er niet druk om, dat straal je wel uit .
Ik zeg toch niet dat ik me er niet druk om maak? Ik zeg alleen dat het me geen reet kan schelen hoe dat overkomt.
pi_80383738
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:11 schreef Flappekz het volgende:

[..]

De uitslag van de poll zegt: 30 stemmen voor, 2 stemmen tegen en 4 stemmen anders .... En dan heb ik volgens mij niet eens op voor gestemd omdat mn vriendin al had gestemd
Dan post je toch niet meer in het LIF-topic en post je voortaan in het SPT-topic?

Ik zie echt niet in waarom het een probleem is dat er in LIF een topic staat over iets dat ook SPT-gerelateerd is.
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:13:39 #177
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_80383740
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:11 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Oh nee! Twee topics! Wat nu??

Ik denk dat je users een beetje onderschat?
Nou probeer ik normaal te reageren, krijg ik zo'n kinderachtige reactie terug. Beetje jammer, maar wel tekenend.
Ik ben zo'n user, en ik vind het verwarrend. Meerdere users blijken het verwarrend te vinden, want meerdere users blijken uit de poll voor een samenvoeging te zijn.
En het feit dat er maar 36 stemmen zijn in die poll....denk je dat het hardlooptopic honderden vaste posters heeft?
Ik ben van pindavlees
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:14:01 #178
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_80383758
Er zijn zat onderwerpen die in meerdere fora lopen, om als eenvoudigste voorbeeld maar even PUB te nemen, daar lopen tig topics die allemaal ergens anders kunnen, maar andere doelgroep, staat niemand in de weg en dan ook nog een geen "domme lullen" die zich er druk om maken.

Wat is het leven toch simpel .
Get woke, go broke!
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:14:56 #179
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_80383794
Bedankt voor jullie begrip.
Ik ben van pindavlees
pi_80383810
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:14 schreef Flappekz het volgende:
Bedankt voor jullie begrip.
Whehe.
pi_80383858
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:12 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Ja hallo, is FOK! nu wel of niet een democratie want dit is verwarrend. .

En nee, het topic in LIF staat niet in de weg maar het is wel overbodig. Voor mensen die beginnen én met Evy lopen is het volstrekt onduidelijk waar te posten. En waar moeten de C25K'ers naartoe dan? Of mensen die met iTunes Running lopen? . Ook maar een topic?

Kom op, dat openbare digitale landjepik onder modjes is zo... jammer. Dat zie je toch hopelijk zelf ook?
Nou, dat 'landjepik' kwam niet bij LIF vandaan (maar dat mogen ze zelf uitzoeken).

Het topic is een prima lopend topic met (gezien de lijst met namen in de OP) genoeg verschillende mensen die er posten. Loopt het niet, dan loopt het niet. (of niet meer).

Niet alles hoeft gecentraliseerd te worden, hoor.
pi_80383913
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:16 schreef Five_Horizons het volgende:

Het topic is een prima lopend topic met (gezien de lijst met namen in de OP) genoeg verschillende mensen die er posten.
*kuch*
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:39 schreef Sheriam het volgende:
Hardlopen voor beginners: "Deze reeks staat al sinds 2007 in LIF en daar blijft hij dan ook."

Uhm, er stond 1 1/2 pagina hele oude postjes in LIF, die op 15 maart weer een schopje kregen en sindsdien is de serie inderdaad aktief. Maar tussen 3 Juli 2007 & 15 maart 2010 is er totaal geen aktiviteit. (Zie Hardlopen voor beginners! ). De Evy reeks in SPT daarintegen was toen ik 29 Januari voor het eerst postte wel aktief, was toen al bij nummertje #22 ( Hardlopen-Start to run met Evy op je MP3 speler #22 ). Als we de topics samenvoegen hoort het dus echt wel in SPT, ondanks die anderhalve pagina bejaarde postjes van 2007!
pi_80383933
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:13 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Nou probeer ik normaal te reageren, krijg ik zo'n kinderachtige reactie terug. Beetje jammer, maar wel tekenend.
Ik ben zo'n user, en ik vind het verwarrend. Meerdere users blijken het verwarrend te vinden, want meerdere users blijken uit de poll voor een samenvoeging te zijn.
En het feit dat er maar 36 stemmen zijn in die poll....denk je dat het hardlooptopic honderden vaste posters heeft?
Kinderachtig? Neuh...

Wat is er in hemelsnaam verwarrend aan het feit dat er twee topics zijn? Zo ingewikkeld is het toch niet? (en dat bedoel ik echt niet lullig, hoor).

Jij bent nu blijkbaar iemand die graag in SPT post. Nou, prima toch?
  Licht Ontvlambaar vrijdag 16 april 2010 @ 14:18:10 #184
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_80383938
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:06 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Evy is gewoon een programmaatje wat beginners helpt met het beginnen met hardlopen. Zo zijn er nog een aantal manieren om met wat hulp te starten.

En sporten om alleen de conditie en het gewicht mee op peil te houden....dat doen mensen ook met heel veel andere sporten
Tsja, ik volleybal voor mijn plezier, dat noem ik sport. Het is helaas niet zo goed voor mijn gezondheid Hardlopen doe ik niet voor mijn lol, maar voor mijn gezondheid

Ik begrijp je wel hoor, maar het hoeft geen probleem te zijn als er twee topics naast elkaar lopen. Net zoals het geen probleem had hoeven zijn dat de twee topics als één verder gingen. Maar dan moet het wel goed gecommuniceerd worden...
pi_80384000
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:17 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

*kuch*
[..]
Blijkbaar is er tóch behoefte aan.

En ook behoefte aan een centraal looptopic in SPT. Nou, prima. Dat wordt geregeld en dan is het niet goed. Ik begrijp het even niet, geloof ik.
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:20:36 #186
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_80384034
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:18 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Tsja, ik volleybal voor mijn plezier, dat noem ik sport. Het is helaas niet zo goed voor mijn gezondheid Hardlopen doe ik niet voor mijn lol, maar voor mijn gezondheid

Ik begrijp je wel hoor, maar het hoeft geen probleem te zijn als er twee topics naast elkaar lopen. Net zoals het geen probleem had hoeven zijn dat de twee topics als één verder gingen. Maar dan moet het wel goed gecommuniceerd worden...
Het hoeft ook geen probleem te zijn, maar uit een poll (die is georganiseerd door een moderator) is gebleken dat users het veel fijner vinden dat de twee topics worden samengevoegd.

Of dat nou uiteindelijk in LIF of in SPT is, zal mij een worst wezen.
Ik ben van pindavlees
pi_80384048
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:19 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Blijkbaar is er tóch behoefte aan.
Rechtlullen wat krom is is ook een vak, kennelijk. .
pi_80384083
Never mind, het is al opgelost. .
pi_80384098
ik snap niet waarom modjes iets tegenhouden waarover users in een stemtopic hebben besloten wat goed is ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_80384121
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:22 schreef Joene het volgende:
ik snap niet waarom modjes iets tegenhouden waarover users in een stemtopic hebben besloten wat goed is ?
Je zou wel eens digitaal in je kruis getast kunnen zijn natuurlijk. Dan blijkt dat jij niet meer God op aarde bent enzo!
pi_80384231
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:21 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Rechtlullen wat krom is is ook een vak, kennelijk. .
Ik zal het wat eenvoudiger uitleggen, want het schijnt tóch te ingewikkeld te zijn.

Het topic in LIF staat er prima. Bloedt het dood, dan bloedt het dood.

Dat hoeft daarmee nog steeds niet weg. Wil je niet meer in LIF posten (althans: het LIF-topic), dan blijf je lekker in het SPT-topic.

Ik zie het probleem niet.
pi_80384271
Het probleem is , dat SPT amateurs niet over beginnersdingen gaat maar over serieuze zaken.

en dat de begin topics gaan over mensen die net aan 100m kunnen lopen , dat is het probleem .
pi_80384281
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:22 schreef Joene het volgende:
Ik snap niet waarom users niet gewoon zelf kunnen beslissen in welk topic er gepost wordt. Dáár hebben jullie 'modjes' toch niet voor nodig?
pi_80384307
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:26 schreef Joene het volgende:
Het probleem is , dat SPT amateurs niet over beginnersdingen gaat maar over serieuze zaken.

en dat de begin topics gaan over mensen die net aan 100m kunnen lopen , dat is het probleem .
En als men het topic in SPT had gelezen, had men dat geweten.
pi_80384318
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:26 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom users niet gewoon zelf kunnen beslissen in welk topic er gepost wordt. Dáár hebben jullie 'modjes' toch niet voor nodig?
Bemoei je er dan ook niet mee! .
pi_80384319
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:26 schreef Joene het volgende:

Dan open je in SPT een topic voor échte beginners. Opgelost!
pi_80384352
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:27 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ha! Beat you to it! .
pi_80384353
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:27 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Bemoei je er dan ook niet mee! .
Ik ben hier user.

En dan niet sneuïg achter een kloon verstopt
pi_80384388
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:27 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Ha! Beat you to it! .
En dan kunnen de LIF-mensen gewoon blijven posten in LIF

Wat is FOK! toch eenvoudig
pi_80384427
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:28 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

En dan kunnen de LIF-mensen gewoon blijven posten in LIF

Wat is FOK! toch eenvoudig
Behalve dat dat topic nu in SPT staat, dus. .
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:32:29 #201
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_80384546
Okaaaaaaaaay dan, handjes schudden.

Komt er nu een centraal/sticky topic met een overzicht voor de beginners of gevorderden etc.?
Je moeder is een hamster
  zaterdag 17 april 2010 @ 16:52:16 #202
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_80422482
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:27 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

U vraagt, wij draaien.

Verder, leuke discussie. Ik heb tijdens mijn nachtdienst al een nette OP gemaakt voor een nieuw beginners topic in SPT, dus dan maar 3 topics voor beginners Voor ieder wat wils.
  zaterdag 17 april 2010 @ 18:20:57 #203
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_80424755
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  zaterdag 17 april 2010 @ 18:50:53 #204
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_80425505