Als actief poster bij de amateurlopers zie ik zelf een samenvoeging met andere topics niet heel erg zitten. Dit is gebaseerd op het feit dat er wel een duidelijk verschil staat qua centraal onderwerp (zoals eerder al gezegd is). In het amateur topic staan de wedstrijden centraal, waarbij gediscussieerd wordt over looptechnieken, blessures en veel andere aanverwante dingen. Bij de andere twee topics (waar ik zelf nog niet heel lang in mee post) heb ik het idee dat vooral Evy centraal staat.
Een optie is om deze twee samen te voegen naar een hardlopen voor beginners topic (wat overigens nu in LIF staat

) waarbij een centrale rol weggelegd is voor het programma van Evy, dat blijkbaar veel succes heeft

. Hier staan de korte trainingen tot iets van 5km ofzo centraal. In het amateur topic worden er eigenlijk alleen maar trainingen vanaf deze afstand gedaan tot zelfs 32km aan toe. Ik denk dat de mensen in het Evy topic hier niet echt veel mee kunnen als ze dit soort posts telkens lezen, en in het amateur topic geldt hetzelfde voor een les Evy.
Persoonlijk lijkt het me overigens leuk dat als de mensen die evy uitgelopen hebben, komen buurten (eerder is natuurlijk ook prima

) in het amateur topic. Het lijkt mij toch een zeer leuke beloning om na al die inspanning een wedstrijd te lopen, dan wordt je beloond voor je lange lijdensweg.

Er is redelijk wat ervaring binnen dit topic om wat leuke wedstrijden uit te zoeken en de support is hier net zo groot als bij evy

Ow en GotC (

), de amateurs zijn geen beginners meer idd, maar zeker ook geen professionals. Tijdens wedstrijden lopen er mensen van redelijk vooraan tot achteraan het veld. Iedereen doet het (tot dusver) puur voor de lol en probeert eigen persoonlijke records te vestigen en te verbreken. Eigenlijk staat dit nog meer centraal dan de wedstrijden wat ik net noemde. Ook zijn de afstanden die de mensen lopen zeer verschillend. Nu zijn er sinds een lange tijd mensen die een marathon gelopen hebben, maar dat is eigenlijk meer uitzondering dan regel. De meeste lopers in het amateur topic lopen van 5km tot maximaal een halve marathon eigenlijk, waarbij voornamelijk de afstanden rond de 10km in trek zijn heb ik het idee. Naar mijn idee een mooie brug na het afronden van de Evy lessen

Overigens zou ik het een amateur topic blijven noemen. Ten eerste omdat iedereen dat in dit topic is, en ten tweede ontstaat er dan naar mijn gevoel een iets grotere grens om daar te beginnen met actief posten, terwijl juist iedereen welkom is en we graag meer "amateur wedstrijdlopers" erbij zien komen, al is het maar voor 1 wedstrijd
Tot zover mijn gedachten
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me