de tijd van van Velde neem ik aan.quote:
Steeds meer SEH's hebben poorten en kogelvrij glas.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Geweld tegen hulpverleners. Ik kan dat altijd lastig begrijpen.
Gerard van Velde is een baas inderdaad.quote:
Er zijn toch verassend weinig sporters die een leuk interview kunnen geven.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:40 schreef Arcee het volgende:
P&W en sporters, het blijft toch genant.:')
True, en samen met de desinteresse van P&W is het meestal een genante vertoning.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:42 schreef One_of_the_few het volgende:
Er zijn toch verassend weinig sporters die een leuk interview kunnen geven.
Cliche na cliche en standaard antwoorden. Nu ook.
Jawel en nu moevenquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:17 schreef Ringo het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt geluisterd wat ze te vertellen had?
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:39 schreef Jac0bus het volgende:
Vanavond bij P&W:
- Het Nederlandse Urban Search and Rescue Team is net terug uit Haïti.
- Korpschef Martin Sitalsing over jeugdbendes.
- Chef de mission Henk Gemser.
Held is die Sitalsing. Erg goede vent. Met visiequote:Op maandag 25 januari 2010 18:39 schreef Jac0bus het volgende:
Vanavond bij P&W:
- Het Nederlandse Urban Search and Rescue Team is net terug uit Haïti.
- Korpschef Martin Sitalsing over jeugdbendes.
- Chef de mission Henk Gemser.
Maar wel een plagiaataffaire aan haar broek. En het dan over sociale luiheid gaan hebben.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:12 schreef golfer het volgende:
Slimme vrouw, die hoogleraar neuropsychologie.
Hij zit daar als politieagent en dus ziet hij er ook zo uit.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Moet dat nou, zo'n uniform, of wil hij aan tafel ook autoriteit uitstralen?
Ik zie het al voor me inderdaad. Volgens mij petst ie ze zo van de straat met de vlakke handquote:Op maandag 25 januari 2010 23:38 schreef fratsman het volgende:
Kan Henk Gemse niet zelf gaan? Ik zie hem al op zo'n groepje Mocro's afstappen DAT KAN BETER JONGENS!!!
Tja maar als er een sporter te gast is zit die er ook niet in z'n korte broek of schaatspak.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:45 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hij zit daar als politieagent en dus ziet hij er ook zo uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |