quote:Op maandag 25 januari 2010 18:39 schreef Jac0bus het volgende:
Vanavond bij P&W:
- Het Nederlandse Urban Search and Rescue Team is net terug uit Haïti.
- Korpschef Martin Sitalsing over jeugdbendes.
- Chef de mission Henk Gemser.
Held is die Sitalsing. Erg goede vent. Met visiequote:Op maandag 25 januari 2010 18:39 schreef Jac0bus het volgende:
Vanavond bij P&W:
- Het Nederlandse Urban Search and Rescue Team is net terug uit Haïti.
- Korpschef Martin Sitalsing over jeugdbendes.
- Chef de mission Henk Gemser.
Maar wel een plagiaataffaire aan haar broek. En het dan over sociale luiheid gaan hebben.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:12 schreef golfer het volgende:
Slimme vrouw, die hoogleraar neuropsychologie.
Hij zit daar als politieagent en dus ziet hij er ook zo uit.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Moet dat nou, zo'n uniform, of wil hij aan tafel ook autoriteit uitstralen?
Ik zie het al voor me inderdaad. Volgens mij petst ie ze zo van de straat met de vlakke handquote:Op maandag 25 januari 2010 23:38 schreef fratsman het volgende:
Kan Henk Gemse niet zelf gaan? Ik zie hem al op zo'n groepje Mocro's afstappen DAT KAN BETER JONGENS!!!
Tja maar als er een sporter te gast is zit die er ook niet in z'n korte broek of schaatspak.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:45 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hij zit daar als politieagent en dus ziet hij er ook zo uit.
Meen je dat nou? Ik vond die korpschef in de uitzending een gevalletje veel lullen, weinig zeggen. Deed me denken aan een stukje cabaret van Kopspijkers waar ze Job Cohen nadeden. Veel lullen over aanpakken maar verder niets doen. "Ja we gaan ze aanpakken". Maar HOE? Dat heb ik dus helemaal niet gehoord van hem.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[..]
Held is die Sitalsing. Erg goede vent. Met visie![]()
Prachtig werk lijkt mij dit trouwens. Maar helaas ben ik hier niet voor opgeleid.
Hij weet het mooi te brengen inderdaad. Nu de uitvoering nog.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[..]
Held is die Sitalsing. Erg goede vent. Met visie![]()
Volgens mij ben je verplicht dat te dragen wanneer je daar in functie zit. Ik zie het mensen van de politie maar ook defensie iig altijd doen.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tja maar als er een sporter te gast is zit die er ook niet in z'n korte broek of schaatspak.
Ach, ik kan begrijpen dat ze bij onbekende mensen een klein voorgesprekje zullen houden, anders wordt het een te erge rommelgesprek. Ik weet alleen niet hoe zeer ze in de details uitwerken.. Maar ik snap je punt, stukje spontaniteit is weg..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 06:58 schreef Horloge het volgende:
Gisteren was het overduidelijk te merken dat ze een voorgesprek hadden gehad.
Witteman: "Het gerucht wil dat u heeft geopereerd met een gewone zaag!" [uuh, welk gerucht?]
Of Pauw die vroeg wanneer ze binnen moesten zijn,
Lid van USAR: "Ja, binnen een uur gaat het van licht naar donker" [er wordt geen tijd genoemd...]
Pauw: "Is het dan niet frustrerend, dat je rond een uur of half zes-zes al weer terug moet?"
Toch wel een beetje jammer.
Ah, jammer, niet het volgevreten broodjesmonster van de Telegraaf dus.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:36 schreef Jac0bus het volgende:
Vanavond te gast:
- ANWB-directeur Guido van Woerkom.
- Autojournalist Carlo Brantsen over Saab en Spyker.
- Internist Frank van Berkum over het 1 kilo per week dieet.
- Olcay Gulsen over de Amsterdam Fashion Week.
Zeer uiteenlopend dus
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, jammer, niet het volgevreten broodjesmonster van de Telegraaf dus.
Ik vond hem wel aardig en sympathiek over komen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor de plaatselijke broodjeszaak en de eenhersencellige Telegraaflezer zeker.
Hm, heb haar een keer bij Bij ons in de BV gezien. Weet niet zo goed wat ik van haar moet vinden... Ben niet onverdeeld enthousiast zeg maarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:10 schreef StephanL het volgende:
De meid van Supertrash zit er ook. Mag er niet zo, maar respect voor wat ze is begonnen.
Sommige mensen vinden de Saab's lelijk. Heb vanmiddag gekeken nog op de website, vind erg tof er uit zienquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:13 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik hoop dat hij flink wat miljarden heeft losgepeutert bij de bank, gezien de lage rentestand.
Er zijn heel wat mensen in mijn omgeving die Saabs rijden, en graag een mooi model 93 of 95 zouden zien.
Ja ik ook, beetje arrogant volgens mij. Maarja vooralsnog heeft ze meer bereikt dan ik.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, heb haar een keer bij Bij ons in de BV gezien. Weet niet zo goed wat ik van haar moet vinden... Ben niet onverdeeld enthousiast zeg maar
Truequote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:16 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja ik ook, beetje arrogant volgens mij. Maarja vooralsnog heeft ze meer bereikt dan ik.
Yup, zeker de modellen van de laatste 5/10 jaar zijn mooie auto'squote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden de Saab's lelijk. Heb vanmiddag gekeken nog op de website, vind erg tof er uit zien
Edgar Davids wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, heb haar een keer bij Bij ons in de BV gezien. Weet niet zo goed wat ik van haar moet vinden... Ben niet onverdeeld enthousiast zeg maar
Ze rijdt in een Porschequote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
True. (ook vergeleken met mij
).
Die oorbellen hangen op dr tieten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jammer van die Donald Duck-mond.
Hmja...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:19 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze rijdt in een PorscheHandig karretje ja.
quote:
BBS velgen onder een Saab.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:21 schreef Q.E.D. het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Saab_900#Convertible
[ afbeelding ]
Oudbollig.
Gelukkig doet de enquete van de ANWB dat ookquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:25 schreef golfer het volgende:
Richtinggevende enquête. Mooie uitdrukking om te zeggen dat De Telegraaf manipuleert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |