quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Krijgt HIW ook nog eens een soort naamtopic!
Sjit, niet bij stil gestaan...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Krijgt HIW ook nog eens een soort naamtopic!
Ah oke, ik was namelijk helemaal niet van plán om te reageren.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:31 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Volgens mij lukt dat meer bij corpulente homo users..
Nooooit van gehoord.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in bitterballen. Ik heb net een mineola op![]()
.
Klinkt lekkerder dan eenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in bitterballen. Ik heb net een mineola op![]()
.
Het is zuurder en dus lekkerderquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:39 schreef Steve het volgende:
[..]
Klinkt lekkerder dan eenmandarijn
.
de paasdagen? Eieren uitblazen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk al bezig met de paasdagen?
Ga je dan ook eieren leegblazen en alles?
Nou, het is ó pasen en jij versiert je huis toch altijd als er een gelegenheid voor is?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
de paasdagen? Eieren uitblazen?
Hoezo?
Jou lok ik beter met frikandellen jahquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:31 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Volgens mij lukt dat meer bij corpulente homo users..
Nee liefje, lang niet volgens alle regels.quote:
quote:Het Groene Boekje (de officiële spellinglijst van het Nederlands) en de Spellingwijzer van Onze Taal kennen alleen frikadel. Het antwoord lijkt dus simpel: frikandel is fout en frikadel is correct. De Grote Van Dale (1999) maakt het al iets ingewikkelder, want dit woordenboek vermeldt beide vormen. Bij frikandel staat dat dit in de spreektaal wordt gebruikt voor frikadel. Vervolgens wordt er verwezen naar frikadel - lees: dát is de juiste schrijfwijze. Maar volgens Koenen (1999) is frikandel simpelweg een spellingvariant van frikadel, en zijn beide correct.
Zeikwijf!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee liefje, lang niet volgens alle regels.
[..]
Pisnichtquote:
Ow ja! Standaard bij elke feestdag!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, het is ó pasen en jij versiert je huis toch altijd als er een gelegenheid voor is?Eerste dag van de lente, hup, je huis okergeel?
En dan dus pasen ---> eieren versieren?
Met verf?
Dat is hier niet eens te krijgen geloof ikquote:
Je hebt behoefte aan drama's?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:02 schreef Desmonkey het volgende:
Zeg wanneer gaan jullie weer naar zo'n Pann-feest?.
Geen idee. Ik herinner wel dat er vaak drama is na zo'n Pann-partyquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:03 schreef Vlarp het volgende:
Pann
Alleen Pann-on-tour of Mega Pann is leuk...
Zeg dramagier ....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:02 schreef Desmonkey het volgende:
Zeg wanneer gaan jullie weer naar zo'n Pann-feest?.
Ach, mijn drama's vielen wel mee toenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:04 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Geen idee. Ik herinner wel dat er vaak drama is na zo'n Pann-party.
Me neither.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk niet dat ik binnenkort nog een [homo]pannfeest ga doen.
Sowieso is het pannpubliek een beetje engquote:
Ik vind de on-tours wel leukquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sowieso is het pannpubliek een beetje eng. Beetje van dat gay.nlvolk.
Ik moet nog even oefenen in nicht zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderer heeft altijd de beste tijden tijdens meets en nauwelijks in de gaten dat er allemaal drama's aan het gebeuren zijn! Hoezo typisch man
.
Welnee. Ignorance is bliss. Serieus, het is leuker zonder drama'squote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik moet nog even oefenen in nicht zijn
Maar als er tientallen topics over wordt doorgegaan, heb ik het idee dat ik iets mis. En daar kan ik ECHT niet tegenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welnee. Ignorance is bliss. Serieus, het is leuker zonder drama's.
die avond en nacht was ook echt leuk. Gezeik kwam pas de volgende dagquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderer heeft altijd de beste tijden tijdens meets en nauwelijks in de gaten dat er allemaal drama's aan het gebeuren zijn! Hoezo typisch man
.
Zelfs dan. Als mensen maar weten wanneer ze moeten ophouden. Daar schort het meestal aanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:50 schreef Peter het volgende:
Drama = fun
Behalve als je lijdend voorwerp bent
omdat ik er snel even maar maar dan weer wat anders ga doenquote:Op woensdag 20 januari 2010 01:24 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik zie jou hier echt alleen maar die zwaaismilie posten.
Ik ken het gevoel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:25 schreef Steve het volgende:
En ik ging 3 uur geleden slapen. Maar er komt steeds iets tussen.
Ochtenden en ik hebben ook altijd ruzie, maar die kan ik maar niet ontwijken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vesten en ik hadden altijd ruzie, echt een jeugdtrauma, dus die koop ik niet meer
Nou dat ligt er aan wat voor vestenquote:Op woensdag 20 januari 2010 08:22 schreef Baltar het volgende:
[..]
Vesten
![]()
Altijd leuk, fijn om te dragen en warm
Foto?quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dat ligt er aan wat voor vesten
Maar deze zit zo strak dat het wel een broeikas is ja
is dit een voorproefje op carnaval ?quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:49 schreef Ang3l het volgende:
Ome cor
Heb een drilboor
en tante cor ziet er geen gat meer in!
okay dus vanaf heden ned 1 op de piektijden vermiijden als Tros weer uitzending heeftquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:48 schreef samjustme het volgende:
Wat is dit toch een heerlijk nummer en ze ziet er niet verkeerd uit![]()
Dat je een kloon bent, betekent niet dat je gelijk evil mag gaan doen!quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:37 schreef oinaru_isan het volgende:
*iedereen in het gezicht hoest*
We moeten niet te "grote verwachtingen" hebben hoor!quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat je een kloon bent, betekent niet dat je gelijk evil mag gaan doen!
quote:
O gaan ze daar Der Untergang uitzenden?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.gk.nl/index.php?id=9&a=bericht&bericht=7221
vanavond overigens Paul ter Linde in Netwerk op NED 2 om 20.25 uur
Het zoontje van Dreamer ookquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:18 schreef PhalanX het volgende:
mijn neefje wilde als mega mindy verkleed gaan voor carnaval een jaar of twee geleden (toen 'ie 4 was) maar dat had mijn tante liever niet.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat je een kloon bent, betekent niet dat je gelijk evil mag gaan doen!
Ze eten daar echt idioot vroeg ja!quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:14 schreef Ang3l het volgende:
Het is 17:14, we zitten hier niet in 1 of ander dorp als Budel!!
Een geit, een marokkaantje of een gelynchte homo.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:44 schreef oinaru_isan het volgende:
Maar wat eet je dan om 17:14? Gehaktballen met aardappels, bloemkool en jus?
En wat eet je dan zo rond een uur of 23, als de Honger toeslaat?
Ik ben 't ook gewend van huis uitquote:
alweer, heeft hij zulke goede contacten gelegd met de redactie vorige keer, of ze weten te interesseren met z'n opmerkingen in de bus na afloop van de Tilburgse kermis ?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.gk.nl/index.php?id=9&a=bericht&bericht=7221
vanavond overigens Paul ter Linde in Netwerk op NED 2 om 20.25 uur
Ik zie je vingers net boven de horizon uitkomenquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gaat op de kerktoren staan om even te zwaaien naar Wonderer
was ik maar 20 centimeter groter, dat scheelt een kuskrukjequote:Op woensdag 20 januari 2010 18:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zie je vingers net boven de horizon uitkomen
Hoe weet je dat het nichten zijn?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:28 schreef Stroekie het volgende:
wat schattig, mijn voorland zit naast me in de trein. 2 gezellige nichten van boven de 70 uut grunn. Ze hebben het nu over het songfestival
ze hadden coc pasjesquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het nichten zijn?
Fruit, of yoghurt met muesli, of wat anders.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:44 schreef oinaru_isan het volgende:
Maar wat eet je dan om 17:14? Gehaktballen met aardappels, bloemkool en jus?
En wat eet je dan zo rond een uur of 23, als de Honger toeslaat?
Ja chips of chocola of popcorn of frituurquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:48 schreef Steve het volgende:
[..]
Fruit, of yoghurt met muesli, of wat anders.
blokken kaasquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja chips of chocola of popcorn of frituur.
Ja trouwens, hai ook, die man van jou, of jouw man, die is praktisch net zo lang als ik, maar 20 kilo lichter!!! Dat zijn twéé emmers!!! Nu wil ik niet gewicht-gefixeerd doen, maar dat zijn twéé emmers!!!quote:
Promotie?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:25 schreef Vlarp het volgende:
Zo, mooi even 13% loonsverhoging gekregen![]()
Uhm.. ja, dat is veel als je het zo bekijkt heh? En dat gewicht tors je ook elke dag mee als je loopt, fietst, rent enzo...quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja trouwens, hai ook, die man van jou, of jouw man, die is praktisch net zo lang als ik, maar 20 kilo lichter!!! Dat zijn twéé emmers!!! Nu wil ik niet gewicht-gefixeerd doen, maar dat zijn twéé emmers!!!
Heb je het over mij?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:36 schreef Waxxer het volgende:
Ja trouwens, hai ook, die man van jou, of jouw man, die is praktisch net zo lang als ik, maar 20 kilo lichter!!! Dat zijn twéé emmers!!! Nu wil ik niet gewicht-gefixeerd doen, maar dat zijn twéé emmers!!!
Nou, zowel jij, alsmede jouw man, oftewel jullie hebben her en der wat details van jullie zelf online gezet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:13 schreef Steve het volgende:
[..]
Heb je het over mij?En hoe weet je dat dan?
Een Mart Smeets-trui?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:41 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik heb koorts. Twee dikke truien (waarvan één superdikke wollen trui uit IJsland), een warme kruik tegen mijn rug... En nog ril ik van de kou.
Oh, gay.nl zeker.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:22 schreef Waxxer het volgende:
Nou, zowel jij, alsmede jouw man, oftewel jullie hebben her en der wat details van jullie zelf online gezet.Jouw man wat meer dan jij, maar dan nog zijn dat twéé emmers!!!
Eet eens wat meer!!
Maar weet je wel, dan zit ik te denken, wat kan ik er bij mij vanaf schrapen, nou, dan denk ik, ietsje minder buik, en nou ben ik geen Han Peekel, maar ik zou wel ietsje minder buik willen, nou, wat minder kont misschien en dan een paar millimeter van mijn kin af, let wel, mijn bmi is 26 dus het valt allemaal reuze mee, maar dann denk ik, waar moet die rest dan vanaf!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:13 schreef Steve het volgende:
[..]
Heb je het over mij?En hoe weet je dat dan?
Oh, die heet Han en doet iets bij de tv?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:25 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh, gay.nl zeker.. Ik vind het goed zo.
En ik wil voorlopig mijn vader nog niet achterna gaan qua gewicht.
Wederhelft dan? Partner?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:30 schreef Steve het volgende:
En ik vind 'mijn man' echt heel stom klinken!
Ja maar die was toch ook compleet leeggezogen door Bobbie van Ernst en Bobbie? of Nathan heette hij geloof ik?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan je nagaan hoeveel emmers verschil je hebt met Zakje, Wax. Want die past in anderhalve emmer volgens mij.
Oke oke oke, je levenskameraadje dan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:30 schreef Steve het volgende:
En ik vind 'mijn man' echt heel stom klinken!
Oh fuck, ja, wacht! Ik ben niet zo lang thuis en ton zag ik het maar zit te skypen... moment!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:42 schreef XMN8R het volgende:
Hey Waxxertje! Nog bedankt voor je SMSje !!haha
Nu! Even! Niet!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:44 schreef Waxxer het volgende:
Oh fuck
ik bedank altijd al op voorhandquote:, ja, wacht!
en ik verwacht alleen maar GOED nieuws he!!quote:Ik ben niet zo lang thuis en ton zag ik het maar zit te skypen... moment!
Hartstikke po-si-tief!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:46 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Nu! Even! Niet!
[..]
ik bedank altijd al op voorhand
[..]
en ik verwacht alleen maar GOED nieuws he!!
quote:
hey poedels!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:49 schreef Vlarp het volgende:
Skattie!!!!!
Het was eigenlijk niet tegen jou!quote:
En nog tv kijken ook he!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:53 schreef Vlarp het volgende:
Wax.... jij chat, Fokt en skypet tegelijk?
Boyfriend. Of bf.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:48 schreef Steve het volgende:
Of mijn loverrrrrrrrrr.
quote:
quote:Maar het gaat goed hoor. Morgen weer klussen. Kom je helpen? Of vrijdag, zaterdag of zondag?
Is het scherm van de telefoon van Alex nog steeds groter dan jouw beeldbuis,quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:57 schreef Waxxer het volgende:
En nog tv kijken ook he!
ZO oud, maar ZO modern!
Het was duidelijk naar mij, zijn minnaar, gericht.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:59 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ik ben en blijf toch je skattie ?!
En wie is Alex?! Heb je nu je mond voorbijgepraatquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:01 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Is het scherm van de telefoon van Alex nog steeds groter dan jouw beeldbuis,
of heb je intussen een 260 inch Full HD Flatscreen in de living hangen?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:01 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Is het scherm van de telefoon van Alex nog steeds groter dan jouw beeldbuis,
of heb je intussen een 260 inch Full HD Flatscreen in de living hangen?
Voor altijd!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:59 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ik ben en blijf toch je skattie ?!
Smoesjes!quote:donderdag zit ik helemaal vol vrijdag moet ik werken zaterdag kan ik misschien wel even tussendoor.. mijn mensen bellen jouw mensen daar nog even over zondag ga ik naar de Efteling!
Ik zeg niksquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:01 schreef Waxxer het volgende:
De Efteling!Daar was laatst nog een hele discussie over, wie nou met ie had lopen of eigenlijk staan seksen op de plee van het pretpark. Nadien hebben we Weemz hier helemaal niet meer gezien!
Alex is een oude [H] poster die hier niet meer komtquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En wie is Alex?! Heb je nu je mond voorbijgepraat![]()
?
Waxxer! Verklaart uzelf!
Alex uit Amsterdam!quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En wie is Alex?! Heb je nu je mond voorbijgepraat![]()
?
Waxxer! Verklaart uzelf!
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Het was duidelijk naar mij, zijn minnaar, gericht.
smoesjes zijn zooo 2009!quote:
Ja naja het zal mij aan mijn derriere oxideren hoor!quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:03 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik zeg niks
reisleidsters, net als huisartsen, hebben zwijgplicht
Lief doen! NU!quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:04 schreef Peter het volgende:
Dat had ik nou nóóóit van je verwacht he?
Heb je al een fax!? Wat modern!quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:06 schreef XMN8R het volgende:
[..]
smoesjes zijn zooo 2009!
Ik fax nog wel even over zaterdag, oke?
Sommige behoeftes kan Steve gewoon niet bevredigen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:04 schreef XMN8R het volgende:
[..]Vlarp heeft een minnaar on the side?!
kinky!
ja, het gaat langzaam, maar heel voorzichtig komt het allemaal dichterbij hier in het dorp.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:07 schreef Vlarp het volgende:
Heb je al een fax!? Wat modern!
Hoeveel jaar zeggen ze dat al?quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:10 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ja, het gaat langzaam, maar heel voorzichtig komt het allemaal dichterbij hier in het dorp.
Vanaf februari zelfs digitale TV
ownee, eerst zien en dan pas geloven, haha
Neuh, ik wilde gewoon geen vernederslaafje zijn. Dus mocht 'ie jou gebruiken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Sommige behoeftes kan Steve gewoon niet bevredigen.
oeh! vertel! VERTEL !!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Sommige behoeftes kan Steve gewoon niet bevredigen.
Ik had het over goede gesprekken. Over gevoel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:13 schreef Steve het volgende:
[..]
Neuh, ik wilde gewoon geen vernederslaafje zijn. Dus mocht 'ie jou gebruiken.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah, de ouwetjes gaan lekker slapen.
Oh nee dat mag jij doen. Ik heb geen gevoel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had het over goede gesprekken. Over gevoel.
Nee, dat zei Vlarp ook. Dat ie het moeilijk vind om goed te communiceren met je.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:20 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh nee dat mag jij doen. Ik heb geen gevoel.
Gelukkig gaat dat blijkbaar wel goed met jou.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, dat zei Vlarp ook. Dat ie het moeilijk vind om goed te communiceren met je.
Nou ja, als jij het prima vindt dat hij niets bij jou kwijt kan...quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:25 schreef Steve het volgende:
[..]
Gelukkig gaat dat blijkbaar wel goed met jou.
Typischquote:
Miauw? Van Erik? Huh?quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, dat zei Vlarp ook. Dat ie het moeilijk vind om goed te communiceren met je.
Ach, hij heeft weer een van z'n buien.quote:
Weinig zin om er hier over tegen je in te gaan...quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Typisch. En ik heb toch edithistory nu ik mod ben dus ook nog eens nutteloos.
Die heb ik ook gelezen! Mooi inderdaad.quote:
Ik weet nog niet of ik volgens de wet ook mijn geslacht ga (laten) aanpassen. Ik weet niet eens of ik mijn officieel wil laten veranderen. Da's allemaal zo'n gezeik met twee paspoorten en al die shit... Als mensen op straat meneer tegen me zeggen als ze me niet kennen is goed genoeg voorlopig.quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:05 schreef Ang3l het volgende:
Zeg Wondy..... Roel en ik vroegen ons iets af:
Je wordt straks een man ..... van binnen ben je het al, maar fysiek en in het paspoort wordt je man. Dan is dus straks man en man getrouwd. En de staat waar je woont is man-man huwelijk niet geoorloofd (toch?). Wordt dan je huwelijk geannuleerd? Of kijken ze naar de paspoortgeslachten op moment van huwelijk wat toen dus MV was en dus geaccepteerd?
ja dat zou jij toch ook moeten weten nadat je hier onlangs dat verhaal over knuffelturkje's wens om nationaliteit aan te passen had beschrevenquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:06 schreef Ang3l het volgende:
2 paspoorten? Waarom zouden het dan 2 paspoorten wor.... o wacht, je NL en je USA
Vandaar de "o wacht".quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja dat zou jij toch ook moeten weten nadat je hier onlangs dat verhaal over knuffelturkje's wens om nationaliteit aan te passen had beschreven
Lekker dank uquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dag stoere SCI FI meneer![]()
volgens mij kunt u dit wel gebruiken
ja die oude knarren zijn nog prima in staat om een show te makenquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:51 schreef Baltar het volgende:
gisteravond met Bf naar the Golden Earring geweest. Was nog leuk ook
Verval? Gewoon een kwestie van goede renovatie en alles vervangen door kunstof!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:55 schreef Stroekie het volgende:
oh jee
ik begin over oude knarren en gelijk rennen alle homo's weg
bang om met het verval geconfronteerd te worden ?
ik heb dus gisteravond het voorbeeld gezien hoe het dus wel moet, mooi oud worden en nog vol in het leven leven blijven staatquote:
en onderhoud plegen, scheelt ook een boelquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verval? Gewoon een kwestie van goede renovatie en alles vervangen door kunstof!
Jij gaat Marieke Helleveeg achterna ?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verval? Gewoon een kwestie van goede renovatie en alles vervangen door kunstof!
veel en tijdig smerenquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:32 schreef Baltar het volgende:
[..]
en onderhoud plegen, scheelt ook een boel
Nee ik heb een turkje.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij gaat Marieke Helleveeg achterna ?
heb je ook al zo'n duif om in een kooitje overal mee naar toe te slepen ?
ja wakker en zoquote:
En gaan we dan over 1,5 jaar ons ook weer afvragen waar het geld ook alweer heen is gegaan, zoals bij de tsunami-miljoenen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:07 schreef Peter het volgende:
Iemand vandaag nog tijd over? http://www.helphaiti.nu/
ik vraag me nooit af waar mijn miljoenen heen geenquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En gaan we dan over 1,5 jaar ons ook weer afvragen waar het geld ook alweer heen is gegaan, zoals bij de tsunami-miljoenen?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:32 schreef mike_hunt het volgende:
Goeiemorgen manginas![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dan rennen...
Yuri mmm hoe gaat het met je heb je eindelijk een BFquote:
goed, neee, hoef geen BFquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Yuri mmm hoe gaat het met je heb je eindelijk een BF
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Mike wat ben je toch ook een stom iemand. Elke keer als ik denk dat je meevalt post je iets waarbij ik echt denk 'waarom!?'. Niet dat dit je iets uitmaakt waarschijnlijk, maar echt, je doet niet eens je best om hier met wat meer respect gezien te worden.
yep!quote:
als je maar geveegd wordt, toch?quote:
Ik vind die links eigenlijk een hele bevestigingquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Mike wat ben je toch ook een stom iemand. Elke keer als ik denk dat je meevalt post je iets waarbij ik echt denk 'waarom!?'. Niet dat dit je iets uitmaakt waarschijnlijk, maar echt, je doet niet eens je best om hier met wat meer respect gezien te worden.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind die links eigenlijk een hele bevestiging
quote:
Uhm, ik geloof niet dat het mijn kaarten waren die we zagenquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je laat je wel in de kaart kijken he popje![]()
so typical
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm, ik geloof niet dat het mijn kaarten waren die we zagen
Je weet wat het gezegde betekent?
Waarom gebruik je't dan verkeerd?quote:
Nee, in het westen wordt het gebruikt als zijnde dat het genant voor de ander is.quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
als je maar geveegd wordt, toch?
Ik vond wel ergens een synopsis van season 2, maar op de wiki werd gezegd dat de cijfers in USA slecht waren. In de UK waren ze echter weer heel goed juist, maar ja, daar gaan ze deze serie echt niet voor blijven maken. Jammer, vond hem na een paar afleveringen wel echt leuk aan 't worden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:55 schreef Desmonkey het volgende:
Ja serie was gecanceld. Lindsay Price en Rebecca Romijn zijn beetje de vrouwelijke varianten van Ted McGinley in tv-land aan het worden.
Eh, jij bent hier degene die altijd met de ranzige plaatjes komt hoor. Niet ik.quote:
Wat ben je prikkelbaar zegquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh, jij bent hier degene die altijd met de ranzige plaatjes komt hoor. Niet ik.
Na het zoveelste ranzige plaatje, ja dan word ik prikkelbaar. Ik heb daar gewoon niet zo'n behoefte aan.quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh, jij bent hier degene die altijd met de ranzige plaatjes komt hoor. Niet ik.
maar ik post ze niet open en bloot.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Na het zoveelste ranzige plaatje, ja dan word ik prikkelbaar. Ik heb daar gewoon niet zo'n behoefte aan.
Dat maakt ze niet minder ranzig of waardeloos.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar ik post ze niet open en bloot.![]()
dus geen links meer van mij openklikken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat maakt ze niet minder ranzig of waardeloos.
He jongenquote:
Ik kon twee dingen doen. Niets zeggen en wel iets zeggen. Ik koos voor het laatste. Links niet openen verandert niets aan het feit dat ze niks toevoegen en dat mag wel eens gezegd worden als iemand zich er aan ergert. Ik vind de links en plaatjes die je post vaak irritant. Nou, dat zeg ik dan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dus geen links meer van mij openklikken.. Je had toch wel door dat die laatste nep is?
En gelijk heb je!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kon twee dingen doen. Niets zeggen en wel iets zeggen. Ik koos voor het laatste. Links niet openen verandert niets aan het feit dat ze niks toevoegen en dat mag wel eens gezegd worden als iemand zich er aan ergert. Ik vind de links en plaatjes die je post vaak irritant. Nou, dat zeg ik dan.
ja maar tis nep. Of bedoel je dat wijf zelf?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:24 schreef Desmonkey het volgende:
Die gids die die huisvrouw paalt.
En die foto achter link 2 is wel erg bah bah..
oh mein shatz!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
He jongen![]()
geen Celine quote meer?
Kweenie, die ligt nog in Nederland.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
hoe gaat het met trainen? kan je al in die leren broek?
Dan moet je gaan sporten, dat maakt een stofje aan in je hersenen waardoor je je beter/happy voelt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:30 schreef Xiance het volgende:
[..]
oh mein shatz!
dat komt weldra weer
ik zit nu even in een winterdip (let wel: GEEN winter depressie)
maar ik voel de lente al in de lucht
nog even.. dan gaan de spijkerbroeken uit, en Celine luidkeels
Ja maar is dat een vrijbrief om maar vanalles te posten waar niemand (laat ik voor mezelf blijven spreken: ik niet) op zit te wachten?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
En gelijk heb je!![]()
Tuurlijk voegt het niets toe. Dit is toch ONZ?
Of cola drinken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dan moet je gaan sporten, dat maakt een stofje aan in je hersenen waardoor je je beter/happy voelt.
de graadmeter!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kweenie, die ligt nog in Nederland.
Geen van beiden ziet er echt uit alsof ze er lol in hebben...quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:36 schreef mike_hunt het volgende:
![]()
![]()
en dat ie nog wat van zijn hand likt.![]()
http://www.vkmag.com/videos/videos_toeristen_inspecteren_vesting/
je mist weer vanalles...quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dan moet je gaan sporten, dat maakt een stofje aan in je hersenen waardoor je je beter/happy voelt.
Nee johquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
de graadmeter!![]()
gebruik je creatine btw?
Ja, in principe is het een vrijbrief, want het gaat om meningsuiting, en natuurlijk mag je het niets vinden en zeggen. Mquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja maar is dat een vrijbrief om maar vanalles te posten waar niemand (laat ik voor mezelf blijven spreken: ik niet) op zit te wachten?
En dan is er ook nog altijd deze reeks:
Funny links, pics & clips - Numero 39
Is het ook nog eens ontopic.
zumba?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:37 schreef Xiance het volgende:
[..]
je mist weer vanalles...
ik doe tegenwoordig Zumba en Cardio
Heb jij meerdere fitness apparaten staan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee johDat heb ik echt niet nodig.
Ik doe ook gewoon rustig aan, ik vind het toch een beetje eng in mijn eentje, zonder spotter enzo. Dus ik ga niet door tot het gaatje.
ja, hetzelfde met handkarren.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:50 schreef Desmonkey het volgende:
Het zou eventueel wel lullig zijn als je die pics zit te checken en een familielid (bijvoorbeeld een moeder) komt zomaar je kamer binnenvallen.
serieus.. ik vind het leukquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zumba?ik geloof dat de hype hier bijna over is. Hoe vind je het?
cardio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |