Heb je het over mij?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:36 schreef Waxxer het volgende:
Ja trouwens, hai ook, die man van jou, of jouw man, die is praktisch net zo lang als ik, maar 20 kilo lichter!!! Dat zijn twéé emmers!!! Nu wil ik niet gewicht-gefixeerd doen, maar dat zijn twéé emmers!!!
Nou, zowel jij, alsmede jouw man, oftewel jullie hebben her en der wat details van jullie zelf online gezet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:13 schreef Steve het volgende:
[..]
Heb je het over mij?En hoe weet je dat dan?
Een Mart Smeets-trui?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:41 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik heb koorts. Twee dikke truien (waarvan één superdikke wollen trui uit IJsland), een warme kruik tegen mijn rug... En nog ril ik van de kou.
Oh, gay.nl zeker.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:22 schreef Waxxer het volgende:
Nou, zowel jij, alsmede jouw man, oftewel jullie hebben her en der wat details van jullie zelf online gezet.Jouw man wat meer dan jij, maar dan nog zijn dat twéé emmers!!!
Eet eens wat meer!!
Maar weet je wel, dan zit ik te denken, wat kan ik er bij mij vanaf schrapen, nou, dan denk ik, ietsje minder buik, en nou ben ik geen Han Peekel, maar ik zou wel ietsje minder buik willen, nou, wat minder kont misschien en dan een paar millimeter van mijn kin af, let wel, mijn bmi is 26 dus het valt allemaal reuze mee, maar dann denk ik, waar moet die rest dan vanaf!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:13 schreef Steve het volgende:
[..]
Heb je het over mij?En hoe weet je dat dan?
Oh, die heet Han en doet iets bij de tv?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:25 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh, gay.nl zeker.. Ik vind het goed zo.
En ik wil voorlopig mijn vader nog niet achterna gaan qua gewicht.
Wederhelft dan? Partner?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:30 schreef Steve het volgende:
En ik vind 'mijn man' echt heel stom klinken!
Ja maar die was toch ook compleet leeggezogen door Bobbie van Ernst en Bobbie? of Nathan heette hij geloof ik?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan je nagaan hoeveel emmers verschil je hebt met Zakje, Wax. Want die past in anderhalve emmer volgens mij.
Oke oke oke, je levenskameraadje dan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:30 schreef Steve het volgende:
En ik vind 'mijn man' echt heel stom klinken!
Oh fuck, ja, wacht! Ik ben niet zo lang thuis en ton zag ik het maar zit te skypen... moment!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:42 schreef XMN8R het volgende:
Hey Waxxertje! Nog bedankt voor je SMSje !!haha
Nu! Even! Niet!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:44 schreef Waxxer het volgende:
Oh fuck
ik bedank altijd al op voorhandquote:, ja, wacht!
en ik verwacht alleen maar GOED nieuws he!!quote:Ik ben niet zo lang thuis en ton zag ik het maar zit te skypen... moment!
Hartstikke po-si-tief!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:46 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Nu! Even! Niet!
[..]
ik bedank altijd al op voorhand
[..]
en ik verwacht alleen maar GOED nieuws he!!
quote:
hey poedels!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:49 schreef Vlarp het volgende:
Skattie!!!!!
Het was eigenlijk niet tegen jou!quote:
En nog tv kijken ook he!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:53 schreef Vlarp het volgende:
Wax.... jij chat, Fokt en skypet tegelijk?
Boyfriend. Of bf.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:48 schreef Steve het volgende:
Of mijn loverrrrrrrrrr.
quote:
quote:Maar het gaat goed hoor. Morgen weer klussen. Kom je helpen? Of vrijdag, zaterdag of zondag?
Is het scherm van de telefoon van Alex nog steeds groter dan jouw beeldbuis,quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:57 schreef Waxxer het volgende:
En nog tv kijken ook he!
ZO oud, maar ZO modern!
Het was duidelijk naar mij, zijn minnaar, gericht.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:59 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ik ben en blijf toch je skattie ?!
En wie is Alex?! Heb je nu je mond voorbijgepraatquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:01 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Is het scherm van de telefoon van Alex nog steeds groter dan jouw beeldbuis,
of heb je intussen een 260 inch Full HD Flatscreen in de living hangen?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:01 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Is het scherm van de telefoon van Alex nog steeds groter dan jouw beeldbuis,
of heb je intussen een 260 inch Full HD Flatscreen in de living hangen?
Voor altijd!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:59 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ik ben en blijf toch je skattie ?!
Smoesjes!quote:donderdag zit ik helemaal vol vrijdag moet ik werken zaterdag kan ik misschien wel even tussendoor.. mijn mensen bellen jouw mensen daar nog even over zondag ga ik naar de Efteling!
Ik zeg niksquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:01 schreef Waxxer het volgende:
De Efteling!Daar was laatst nog een hele discussie over, wie nou met ie had lopen of eigenlijk staan seksen op de plee van het pretpark. Nadien hebben we Weemz hier helemaal niet meer gezien!
Alex is een oude [H] poster die hier niet meer komtquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En wie is Alex?! Heb je nu je mond voorbijgepraat![]()
?
Waxxer! Verklaart uzelf!
Alex uit Amsterdam!quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En wie is Alex?! Heb je nu je mond voorbijgepraat![]()
?
Waxxer! Verklaart uzelf!
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Het was duidelijk naar mij, zijn minnaar, gericht.
smoesjes zijn zooo 2009!quote:
Ja naja het zal mij aan mijn derriere oxideren hoor!quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:03 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik zeg niks
reisleidsters, net als huisartsen, hebben zwijgplicht
Lief doen! NU!quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:04 schreef Peter het volgende:
Dat had ik nou nóóóit van je verwacht he?
Heb je al een fax!? Wat modern!quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:06 schreef XMN8R het volgende:
[..]
smoesjes zijn zooo 2009!
Ik fax nog wel even over zaterdag, oke?
Sommige behoeftes kan Steve gewoon niet bevredigen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:04 schreef XMN8R het volgende:
[..]Vlarp heeft een minnaar on the side?!
kinky!
ja, het gaat langzaam, maar heel voorzichtig komt het allemaal dichterbij hier in het dorp.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:07 schreef Vlarp het volgende:
Heb je al een fax!? Wat modern!
Hoeveel jaar zeggen ze dat al?quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:10 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ja, het gaat langzaam, maar heel voorzichtig komt het allemaal dichterbij hier in het dorp.
Vanaf februari zelfs digitale TV
ownee, eerst zien en dan pas geloven, haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |