quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Krijgt HIW ook nog eens een soort naamtopic!
Sjit, niet bij stil gestaan...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Krijgt HIW ook nog eens een soort naamtopic!
Ah oke, ik was namelijk helemaal niet van plán om te reageren.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:31 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Volgens mij lukt dat meer bij corpulente homo users..
Nooooit van gehoord.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in bitterballen. Ik heb net een mineola op![]()
.
Klinkt lekkerder dan eenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in bitterballen. Ik heb net een mineola op![]()
.
Het is zuurder en dus lekkerderquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:39 schreef Steve het volgende:
[..]
Klinkt lekkerder dan eenmandarijn
.
de paasdagen? Eieren uitblazen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk al bezig met de paasdagen?
Ga je dan ook eieren leegblazen en alles?
Nou, het is ó pasen en jij versiert je huis toch altijd als er een gelegenheid voor is?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
de paasdagen? Eieren uitblazen?
Hoezo?
Jou lok ik beter met frikandellen jahquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:31 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Volgens mij lukt dat meer bij corpulente homo users..
Nee liefje, lang niet volgens alle regels.quote:
quote:Het Groene Boekje (de officiële spellinglijst van het Nederlands) en de Spellingwijzer van Onze Taal kennen alleen frikadel. Het antwoord lijkt dus simpel: frikandel is fout en frikadel is correct. De Grote Van Dale (1999) maakt het al iets ingewikkelder, want dit woordenboek vermeldt beide vormen. Bij frikandel staat dat dit in de spreektaal wordt gebruikt voor frikadel. Vervolgens wordt er verwezen naar frikadel - lees: dát is de juiste schrijfwijze. Maar volgens Koenen (1999) is frikandel simpelweg een spellingvariant van frikadel, en zijn beide correct.
Zeikwijf!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee liefje, lang niet volgens alle regels.
[..]
Pisnichtquote:
Ow ja! Standaard bij elke feestdag!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, het is ó pasen en jij versiert je huis toch altijd als er een gelegenheid voor is?Eerste dag van de lente, hup, je huis okergeel?
En dan dus pasen ---> eieren versieren?
Met verf?
Dat is hier niet eens te krijgen geloof ikquote:
Je hebt behoefte aan drama's?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:02 schreef Desmonkey het volgende:
Zeg wanneer gaan jullie weer naar zo'n Pann-feest?.
Geen idee. Ik herinner wel dat er vaak drama is na zo'n Pann-partyquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:03 schreef Vlarp het volgende:
Pann
Alleen Pann-on-tour of Mega Pann is leuk...
Zeg dramagier ....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:02 schreef Desmonkey het volgende:
Zeg wanneer gaan jullie weer naar zo'n Pann-feest?.
Ach, mijn drama's vielen wel mee toenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:04 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Geen idee. Ik herinner wel dat er vaak drama is na zo'n Pann-party.
Me neither.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk niet dat ik binnenkort nog een [homo]pannfeest ga doen.
Sowieso is het pannpubliek een beetje engquote:
Ik vind de on-tours wel leukquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sowieso is het pannpubliek een beetje eng. Beetje van dat gay.nlvolk.
Ik moet nog even oefenen in nicht zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderer heeft altijd de beste tijden tijdens meets en nauwelijks in de gaten dat er allemaal drama's aan het gebeuren zijn! Hoezo typisch man
.
Welnee. Ignorance is bliss. Serieus, het is leuker zonder drama'squote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik moet nog even oefenen in nicht zijn
Maar als er tientallen topics over wordt doorgegaan, heb ik het idee dat ik iets mis. En daar kan ik ECHT niet tegenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welnee. Ignorance is bliss. Serieus, het is leuker zonder drama's.
die avond en nacht was ook echt leuk. Gezeik kwam pas de volgende dagquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderer heeft altijd de beste tijden tijdens meets en nauwelijks in de gaten dat er allemaal drama's aan het gebeuren zijn! Hoezo typisch man
.
Zelfs dan. Als mensen maar weten wanneer ze moeten ophouden. Daar schort het meestal aanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:50 schreef Peter het volgende:
Drama = fun
Behalve als je lijdend voorwerp bent
omdat ik er snel even maar maar dan weer wat anders ga doenquote:Op woensdag 20 januari 2010 01:24 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik zie jou hier echt alleen maar die zwaaismilie posten.
Ik ken het gevoel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:25 schreef Steve het volgende:
En ik ging 3 uur geleden slapen. Maar er komt steeds iets tussen.
Ochtenden en ik hebben ook altijd ruzie, maar die kan ik maar niet ontwijken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vesten en ik hadden altijd ruzie, echt een jeugdtrauma, dus die koop ik niet meer
Nou dat ligt er aan wat voor vestenquote:Op woensdag 20 januari 2010 08:22 schreef Baltar het volgende:
[..]
Vesten
![]()
Altijd leuk, fijn om te dragen en warm
Foto?quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dat ligt er aan wat voor vesten
Maar deze zit zo strak dat het wel een broeikas is ja
is dit een voorproefje op carnaval ?quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:49 schreef Ang3l het volgende:
Ome cor
Heb een drilboor
en tante cor ziet er geen gat meer in!
okay dus vanaf heden ned 1 op de piektijden vermiijden als Tros weer uitzending heeftquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:48 schreef samjustme het volgende:
Wat is dit toch een heerlijk nummer en ze ziet er niet verkeerd uit![]()
Dat je een kloon bent, betekent niet dat je gelijk evil mag gaan doen!quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:37 schreef oinaru_isan het volgende:
*iedereen in het gezicht hoest*
We moeten niet te "grote verwachtingen" hebben hoor!quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat je een kloon bent, betekent niet dat je gelijk evil mag gaan doen!
quote:
O gaan ze daar Der Untergang uitzenden?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.gk.nl/index.php?id=9&a=bericht&bericht=7221
vanavond overigens Paul ter Linde in Netwerk op NED 2 om 20.25 uur
Het zoontje van Dreamer ookquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:18 schreef PhalanX het volgende:
mijn neefje wilde als mega mindy verkleed gaan voor carnaval een jaar of twee geleden (toen 'ie 4 was) maar dat had mijn tante liever niet.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat je een kloon bent, betekent niet dat je gelijk evil mag gaan doen!
Ze eten daar echt idioot vroeg ja!quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:14 schreef Ang3l het volgende:
Het is 17:14, we zitten hier niet in 1 of ander dorp als Budel!!
Een geit, een marokkaantje of een gelynchte homo.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:44 schreef oinaru_isan het volgende:
Maar wat eet je dan om 17:14? Gehaktballen met aardappels, bloemkool en jus?
En wat eet je dan zo rond een uur of 23, als de Honger toeslaat?
Ik ben 't ook gewend van huis uitquote:
alweer, heeft hij zulke goede contacten gelegd met de redactie vorige keer, of ze weten te interesseren met z'n opmerkingen in de bus na afloop van de Tilburgse kermis ?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.gk.nl/index.php?id=9&a=bericht&bericht=7221
vanavond overigens Paul ter Linde in Netwerk op NED 2 om 20.25 uur
Ik zie je vingers net boven de horizon uitkomenquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gaat op de kerktoren staan om even te zwaaien naar Wonderer
was ik maar 20 centimeter groter, dat scheelt een kuskrukjequote:Op woensdag 20 januari 2010 18:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zie je vingers net boven de horizon uitkomen
Hoe weet je dat het nichten zijn?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:28 schreef Stroekie het volgende:
wat schattig, mijn voorland zit naast me in de trein. 2 gezellige nichten van boven de 70 uut grunn. Ze hebben het nu over het songfestival
ze hadden coc pasjesquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het nichten zijn?
Fruit, of yoghurt met muesli, of wat anders.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:44 schreef oinaru_isan het volgende:
Maar wat eet je dan om 17:14? Gehaktballen met aardappels, bloemkool en jus?
En wat eet je dan zo rond een uur of 23, als de Honger toeslaat?
Ja chips of chocola of popcorn of frituurquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:48 schreef Steve het volgende:
[..]
Fruit, of yoghurt met muesli, of wat anders.
blokken kaasquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja chips of chocola of popcorn of frituur.
Ja trouwens, hai ook, die man van jou, of jouw man, die is praktisch net zo lang als ik, maar 20 kilo lichter!!! Dat zijn twéé emmers!!! Nu wil ik niet gewicht-gefixeerd doen, maar dat zijn twéé emmers!!!quote:
Promotie?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:25 schreef Vlarp het volgende:
Zo, mooi even 13% loonsverhoging gekregen![]()
Uhm.. ja, dat is veel als je het zo bekijkt heh? En dat gewicht tors je ook elke dag mee als je loopt, fietst, rent enzo...quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja trouwens, hai ook, die man van jou, of jouw man, die is praktisch net zo lang als ik, maar 20 kilo lichter!!! Dat zijn twéé emmers!!! Nu wil ik niet gewicht-gefixeerd doen, maar dat zijn twéé emmers!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |