quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Krijgt HIW ook nog eens een soort naamtopic!
Sjit, niet bij stil gestaan...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Krijgt HIW ook nog eens een soort naamtopic!
Ah oke, ik was namelijk helemaal niet van plán om te reageren.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:31 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Volgens mij lukt dat meer bij corpulente homo users..
Nooooit van gehoord.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in bitterballen. Ik heb net een mineola op![]()
.
Klinkt lekkerder dan eenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in bitterballen. Ik heb net een mineola op![]()
.
Het is zuurder en dus lekkerderquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:39 schreef Steve het volgende:
[..]
Klinkt lekkerder dan eenmandarijn
.
de paasdagen? Eieren uitblazen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk al bezig met de paasdagen?
Ga je dan ook eieren leegblazen en alles?
Nou, het is ó pasen en jij versiert je huis toch altijd als er een gelegenheid voor is?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
de paasdagen? Eieren uitblazen?
Hoezo?
Jou lok ik beter met frikandellen jahquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:31 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Volgens mij lukt dat meer bij corpulente homo users..
Nee liefje, lang niet volgens alle regels.quote:
quote:Het Groene Boekje (de officiële spellinglijst van het Nederlands) en de Spellingwijzer van Onze Taal kennen alleen frikadel. Het antwoord lijkt dus simpel: frikandel is fout en frikadel is correct. De Grote Van Dale (1999) maakt het al iets ingewikkelder, want dit woordenboek vermeldt beide vormen. Bij frikandel staat dat dit in de spreektaal wordt gebruikt voor frikadel. Vervolgens wordt er verwezen naar frikadel - lees: dát is de juiste schrijfwijze. Maar volgens Koenen (1999) is frikandel simpelweg een spellingvariant van frikadel, en zijn beide correct.
Zeikwijf!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee liefje, lang niet volgens alle regels.
[..]
Pisnichtquote:
Ow ja! Standaard bij elke feestdag!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, het is ó pasen en jij versiert je huis toch altijd als er een gelegenheid voor is?Eerste dag van de lente, hup, je huis okergeel?
En dan dus pasen ---> eieren versieren?
Met verf?
Dat is hier niet eens te krijgen geloof ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |