Neuh, ik wilde gewoon geen vernederslaafje zijn. Dus mocht 'ie jou gebruiken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Sommige behoeftes kan Steve gewoon niet bevredigen.
oeh! vertel! VERTEL !!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Sommige behoeftes kan Steve gewoon niet bevredigen.
Ik had het over goede gesprekken. Over gevoel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:13 schreef Steve het volgende:
[..]
Neuh, ik wilde gewoon geen vernederslaafje zijn. Dus mocht 'ie jou gebruiken.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah, de ouwetjes gaan lekker slapen.
Oh nee dat mag jij doen. Ik heb geen gevoel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had het over goede gesprekken. Over gevoel.
Nee, dat zei Vlarp ook. Dat ie het moeilijk vind om goed te communiceren met je.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:20 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh nee dat mag jij doen. Ik heb geen gevoel.
Gelukkig gaat dat blijkbaar wel goed met jou.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, dat zei Vlarp ook. Dat ie het moeilijk vind om goed te communiceren met je.
Nou ja, als jij het prima vindt dat hij niets bij jou kwijt kan...quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:25 schreef Steve het volgende:
[..]
Gelukkig gaat dat blijkbaar wel goed met jou.
Typischquote:
Miauw? Van Erik? Huh?quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, dat zei Vlarp ook. Dat ie het moeilijk vind om goed te communiceren met je.
Ach, hij heeft weer een van z'n buien.quote:
Weinig zin om er hier over tegen je in te gaan...quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Typisch. En ik heb toch edithistory nu ik mod ben dus ook nog eens nutteloos.
Die heb ik ook gelezen! Mooi inderdaad.quote:
Ik weet nog niet of ik volgens de wet ook mijn geslacht ga (laten) aanpassen. Ik weet niet eens of ik mijn officieel wil laten veranderen. Da's allemaal zo'n gezeik met twee paspoorten en al die shit... Als mensen op straat meneer tegen me zeggen als ze me niet kennen is goed genoeg voorlopig.quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:05 schreef Ang3l het volgende:
Zeg Wondy..... Roel en ik vroegen ons iets af:
Je wordt straks een man ..... van binnen ben je het al, maar fysiek en in het paspoort wordt je man. Dan is dus straks man en man getrouwd. En de staat waar je woont is man-man huwelijk niet geoorloofd (toch?). Wordt dan je huwelijk geannuleerd? Of kijken ze naar de paspoortgeslachten op moment van huwelijk wat toen dus MV was en dus geaccepteerd?
ja dat zou jij toch ook moeten weten nadat je hier onlangs dat verhaal over knuffelturkje's wens om nationaliteit aan te passen had beschrevenquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:06 schreef Ang3l het volgende:
2 paspoorten? Waarom zouden het dan 2 paspoorten wor.... o wacht, je NL en je USA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |