abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77050068
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:22 schreef IHVK het volgende:

[..]

islam4uk is geen PVV.

De PVV is een politieke partij die ongeveer de grootste is in de peilingen.

Islam 4 uk is een extremistische randgroepering, vergelijkbaar met kaalkopjes.
Bovendien wonen we in Nederland, dacht ik zo.
Allah Al Watan Al Malik
pi_77050079
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:24 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Geen idee welke partij er achter die leuzen zit, het ging me om de teksten op die borden en die vind ik wel mooi.
Ik heb gegoogled op "demonstration" en "freedom"
Je probeerde een soort van 'maar moslims zijn erger' punt te maken, maar ik vind het dus geen vergelijkbare situatie.
  woensdag 20 januari 2010 @ 13:26:52 #123
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_77050098
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:23 schreef Gia het volgende:

[..]

Inderdaad. Vergelijk die leuzen!!
neuh, vergelijk die leuzen met die van de neo-nazis.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_77050106
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:24 schreef Strolie75 het volgende:

Geen idee welke partij er achter die leuzen zit, het ging me om de teksten op die borden en die vind ik wel mooi.
Ik heb gegoogled op "demonstration" en "freedom"
Grappig, islam4uk is namelijk verboden recentelijk, dus zullen we die lijn dan maar doortrekken naar de PVV? Als jij zo'n mooie vergelijking tussen die twee ziet...prima toch.
pi_77050154
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:19 schreef IHVK het volgende:
Het gaat niet om zijn uitspraken over de islam, maar over moslims.

Moslims zijn door wilders kolonisten genoemd. En Wilders zei dat artikel 1 van de grondwet moet worden afgeschaft zodat moslims kunnen worden gediscrimineerd (letterlijk)

EN Hij heeft gezegd dat de straten schoongeveegd moeten worden van haatbaarden en hoofddoekjes.

Lekker vergelijkbaar inderdaad. Mohammed is zo vaak voor van alles uitgemaakt, daar gaat het niet om.
Dat is niks anders dan wat Fortuyn zei. Alleen zei hij het genuanceerder dan Wilders. Hij zij dat het verbod op discriminatie ondergeschikt moest zijn aan de vrijheid van meningsuiting. Juist omdat problemen of problemengroepen konden worden benoemd. Maar goed. Toen liepen ze bij het NOS journaal ook al met het programmaboekje van de CP te zwaaien.

Je lost het probleem niet op door Wilders monddood te maken. Het enige wat bereikt wordt is dat er straks iemand opstaat die nog ongenuanceerder en kort door de bocht is.

En moslims wel een van de grootste probleemgroepen in de samenleving. Of ze nu extremistisch handelen vanuit hun geloof middels terroristische aanslagen of zich verschuilen achter hun geloof om asociaal gedraag goed te praten of vooral maar niet te integreren.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 20 januari 2010 @ 13:28:35 #126
3542 Gia
User under construction
pi_77050161
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, je begrijpt er (sorry dat ik het zo moet zeggen) geen snars van. De woorden stellen op zichzelf helemaal niets voor. Je mag dus gewoon zeggen "stop moslims nu" of "stop wilders nu". Als "stop moslims nu" geroepen zou worden op een bijeenkomst waarbij bijv. borden worden gedragen met tekeningen van onthoofde moslims, dan is het een ander verhaal.
Dus, ik mag een partij oprichten met de naam: Stop Enait Nu! of Stop El Moumni Nu!
  woensdag 20 januari 2010 @ 13:29:20 #127
3542 Gia
User under construction
pi_77050188
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:26 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

neuh, vergelijk die leuzen met die van de neo-nazis.
Foto?
pi_77050196
Hoe deze rechtzaak ook uitpakt, er is maar één winnaar. Dat is Wilders.
pi_77050198
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:26 schreef IHVK het volgende:

[..]

Je probeerde een soort van 'maar moslims zijn erger' punt te maken, maar ik vind het dus geen vergelijkbare situatie.
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:27 schreef Tijger_m het volgende:

Grappig, islam4uk is namelijk verboden recentelijk, dus zullen we die lijn dan maar doortrekken naar de PVV? Als jij zo'n mooie vergelijking tussen die twee ziet...prima toch.
Het ging natuurlijk initieel over de typering kneuzen.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_77050277
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:28 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Dat is niks anders dan wat Fortuyn zei. Alleen zei hij het genuanceerder dan Wilders. Hij zij dat het verbod op discriminatie ondergeschikt moest zijn aan de vrijheid van meningsuiting. Juist omdat problemen of problemengroepen konden worden benoemd. Je lost het probleem niet op door Wilders monddood te maken. Het enige wat bereikt wordt is dat er straks iemand opstaat die nog ongenuanceerder en kort door de bocht is.

En moslims wel een van de grootste probleemgroepen in de samenleving. Of ze nu extremistisch handelen vanuit hun geloof middels terroristische aanslagen of zich verschuilen achter hun geloof om asociaal gedraag goed te praten of vooral maar niet te integreren.
Fortuyn heeft heel wat anders gezegd dan Wilders. Fortuyn was zeker niet voor actieve uitsluiting of aparte behandeling van mensen met een dubbele nationaliteit. Ik kan mij niet herinneren dat Fortuyn actief de bouw van moskeeen wilde stoppen, of actief moslimimmigranten wilde weren. Ik kan mij heel goed herinneren dat Fortuyn sprak over de Islamitische cultuur en niet de Islam of moslims zelf. Daarnaast sprak Fortuyn nadrukkelijk : "het zijn kutmarokkanen, maar wel onze kutmarokkanen".
Allah Al Watan Al Malik
pi_77050288
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:28 schreef Gia het volgende:

[..]

Dus, ik mag een partij oprichten met de naam: Stop Enait Nu! of Stop El Moumni Nu!
Jep.
Allah Al Watan Al Malik
pi_77050289
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:26 schreef IHVK het volgende:

[..]

Nee, ik probeer een "vrijheid van meningsuiting is het belangrijkste punt" te maken. En tokkies heb je aan beide kanten van het politieke spectrum.

Maar blijkbaar komt dat plaatje van een of andere verboden Neo-nazi partij in Engeland waar ik nog nooit van heb gehoord. Hier worden weer meteen allerlei conclusies aan verbonden. Typisch...
pi_77050297
Afshin Ellian zei gister in de Metro dat hij Nederland met Iran vergeleek. Daar wordt je ook vervolgd als je vervelende dingen over de islam of moslims zegt.
pi_77050336
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:32 schreef Zienswijze het volgende:
Afshin Ellian zei gister in de Metro dat hij Nederland met Iran vergeleek. Daar wordt je ook vervolgd als je vervelende dingen over de islam of moslims zegt.
Je kan Nederland ook vergelijken met Amerika, of 90% van de rest van de wereld - als het daar om gaat.

Allah Al Watan Al Malik
pi_77050349
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:31 schreef Mutant01 het volgende:
Fortuyn heeft heel wat anders gezegd dan Wilders. Fortuyn was zeker niet voor actieve uitsluiting of aparte behandeling van mensen met een dubbele nationaliteit. Ik kan mij niet herinneren dat Fortuyn actief de bouw van moskeeen wilde stoppen, of actief moslimimmigranten wilde weren. Ik kan mij heel goed herinneren dat Fortuyn sprak over de Islamitische cultuur en niet de Islam of moslims zelf. Daarnaast sprak Fortuyn nadrukkelijk : "het zijn kutmarokkanen, maar wel onze kutmarokkanen".
Precies.

En nu hebben we Wilders er voor teruggekregen. Die voor een groot deel uit onvrede of door "gebrek aan beter" stemmen trekt.

Wat denk je wat we hierna krijgen?
pi_77050391
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:33 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Precies.

En nu hebben we Wilders er voor teruggekregen. Die voor een groot deel uit onvrede of door "gebrek aan beter" stemmen trekt.

Wat denk je wat we hierna krijgen?
Loos "dreigement". Je moet niet bepaalde principes opzij gaan zetten uit angst. Angst is een slechte raadgever namelijk.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 20 januari 2010 @ 13:35:31 #137
279329 GSP
Pound for pound the greatest.
pi_77050441
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:32 schreef Zienswijze het volgende:
Kern van waarheid
I am not impressed by your performance
pi_77050477
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:34 schreef Mutant01 het volgende:
Loos "dreigement". Je moet niet bepaalde principes opzij gaan zetten uit angst. Angst is een slechte raadgever namelijk.
Net als bepaalde grondwettelijke principes opzij zetten uit angst voor de toenemende populariteit van één persoon.
pi_77050491
Wanneer wordt het weer hervat of heb ik het net gemist?
  woensdag 20 januari 2010 @ 13:36:50 #140
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_77050494
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:36 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Net als bepaalde grondwettelijke principes opzij zetten uit angst voor de toenemende populariteit van één persoon.
Waar gebeurt dat dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')