Dat.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:04 schreef Ringo het volgende:
henkzijlstra is een lelijke eenzame nerd met talent tot trollen.
lol jij bent pas gelukkig als je niet krijgt wat je wilt, of juist als je alles krijgt wat je niet wilt? discussiëren is niet jouw sterke punt he?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:18 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
je bent niet per definitie gelukkig als je alles krijgt wat je maar wil.
mensen die mij perse willen vertellen hoe gelukkig ze wel niet zijn terwijl ze niets hebben (zoals jij) geloof ik niet. ik denk eerder dat die mensen (zoals jij) juist niet gelukkig zijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat.
En hoeveel mensen ook persoonlijke verhalen of die van anderen aan hem vertellen, hij blijft ze niet geloven en slechts zijn eigen dogma herhalen. Dat heeft inderdaad helemaal NIETS met vrijbuiten of vrijdenken te maken waarmee Henkie Zijlstra (hoe oud is die eigenlijk) zichzelf gebombardeerd heeft tot humbuggend menneke dat andermans leven probeert af te zeiken uit een gemis van een eigen leven.
Van die mensen die "de sterren" in de Prive en Story en RTL Boulevard (moeten) volgen omdat ze zelf geen leven hebben.
Treurig. Gelukkig weten wij, gelukkige vrijdenkende, reizende, veel vrienden hebbende mensen hoe het anders kan.
Wederom onzin. Iemand kan ook onzeker zijn op een bepaald vlak, en daarom tegenover jou zichzelf willen bewijzen. Dan kunnen ze nog steeds oprecht gelukkig zijn. Onzekerheid weerhoudt je er niet van gelukkig te zijn, dat ligt weer aan de magnitude.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:55 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
mensen die mij perse willen vertellen hoe gelukkig ze wel niet zijn terwijl ze niets hebben (zoals jij) geloof ik niet. ik denk eerder dat die mensen (zoals jij) juist niet gelukkig zijn
ik ben gelukkig en heb dit nog niet eenmaal gezegd in dit topic omdat het waar is en ik dit niet hoef te bewijzen
zelfde als holllywood sterren die roepen dat ze normaal zijn gebleven. diegene die dat het hardste roepen zijn dat juist niet!
sad
jij hebt spacecake gegeten als ontbijt? wie heeft het over onzekerheid? snap je post niet helemaalquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:32 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Wederom onzin. Iemand kan ook onzeker zijn op een bepaald vlak, en daarom tegenover jou zichzelf willen bewijzen. Dan kunnen ze nog steeds oprecht gelukkig zijn. Onzekerheid weerhoudt je er niet van gelukkig te zijn, dat ligt weer aan de magnitude.
Zeg dan gewoon dat je het niet snaptquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:07 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
jij hebt spacecake gegeten als ontbijt? wie heeft het over onzekerheid? snap je post niet helemaal
het gaat er neit om of jij wel of niet gelukkig bent, het gaat er om dat je voor andere mensen aan het beslissen bent wat geluk isquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:55 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
mensen die mij perse willen vertellen hoe gelukkig ze wel niet zijn terwijl ze niets hebben (zoals jij) geloof ik niet. ik denk eerder dat die mensen (zoals jij) juist niet gelukkig zijn
ik ben gelukkig en heb dit nog niet eenmaal gezegd in dit topic omdat het waar is en ik dit niet hoef te bewijzen
zelfde als holllywood sterren die roepen dat ze normaal zijn gebleven. diegene die dat het hardste roepen zijn dat juist niet!
sad
uiteindelijk verschillen we niet zoveel met roedeldieren en daarbij heb ik veel mensenkennis waarbij ik de meeste mensen vrij snel kan doorgronden en zo met 99% zekerheid kan zeggen wat mensen gelukkig maaktquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:24 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
het gaat er neit om of jij wel of niet gelukkig bent, het gaat er om dat je voor andere mensen aan het beslissen bent wat geluk is
ik snap wel wat je bedoelt. wat ik niet snap is waarom je daarbij persé overdreven moeilijk moet formuleren (op een tienerforumquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:11 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je het niet snapt
Ik zeg dat iemand tegenover jou kan zeggen dat 'ie gelukkig is omdat 'ie eigenlijk onzeker is. Tegenover jou onzeker, of whatever dan ook. Zo iemand probeert zich te bewijzen. Dat wil nog niet zeggen dat die persoon niet daadwerkelijk gelukkig is. Onzekerheid op bepaalde vlakken, en geluk, kunnen echt wel samengaan. Dat ik dat er achteraan zei was meer anticipatie, omdat ik van jou een reactie verwachtte als: onzekerheid en gelukkig zijn kunnen echt niet samengaan
Dan heb ik een vraag voor je. Waarom denk je dat alle mensen die niet het geijkte pad bewandelen ongelukkig en alleen zijn?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:13 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
uiteindelijk verschillen we niet zoveel met roedeldieren en daarbij heb ik veel mensenkennis waarbij ik de meeste mensen vrij snel kan doorgronden en zo met 99% zekerheid kan zeggen wat mensen gelukkig maakt
open je ogen en kijk om je heen!quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:29 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Dan heb ik een vraag voor je. Waarom denk je dat alle mensen die niet het geijkte pad bewandelen ongelukkig en alleen zijn?
Hahaha, aapje toch. "Terwijl ze niets hebben".quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:55 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
mensen die mij perse willen vertellen hoe gelukkig ze wel niet zijn terwijl ze niets hebben (zoals jij)
Ik en mijn vrienden en kennissen weten hoe dat wel zit. Happiness ten top.quote:geloof ik niet. ik denk eerder dat die mensen (zoals jij) juist niet gelukkig zijn
Je bewijst je eigen "geluk" door anderen af te kraken? Triest hoopje mens ben je dan. Heel triest.quote:ik ben gelukkig en heb dit nog niet eenmaal gezegd in dit topic omdat het waar is en ik dit niet hoef te bewijzen
Dus toch! Ik wist het wel.quote:sad![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:32 schreef henkzijlstra het volgende:
tip van henk: pak een jonger sletje van een jaar of 17. kan je nog veel leren en voelt nog zo strak als een poepert
Tegenvoorbeelden zat. Kijk naar dat zeil-liefdespaartje uit de link die ik gepost heb.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:33 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
open je ogen en kijk om je heen!
veel blabla weinig echt sterke punten jammerquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hahaha, aapje toch. "Terwijl ze niets hebben".
Wat heb ik dan allemaal niet, volgens jou?![]()
![]()
[..]
Ik en mijn vrienden en kennissen weten hoe dat wel zit. Happiness ten top.![]()
![]()
![]()
[..]
Je bewijst je eigen "geluk" door anderen af te kraken? Triest hoopje mens ben je dan. Heel triest.
[..]
Dus toch! Ik wist het wel.
ziet er inderdaad leuk uit. waarschijnlijk hebben die twee hard gewerkt om een paar maanden iets anders te doen. daarna gaan ze waarschijnlijk weer aan de arbeid. dus toch huisje boompje beestje eigenlijk (hoe het hoort dus)quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:43 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Tegenvoorbeelden zat. Kijk naar dat zeil-liefdespaartje uit de link die ik gepost heb.
En wat dacht je van deze mensen? http://travellingtwo.com/
En Anton heyboer, die had niet éen vrouw, maar negen!
Mensenkennis begint bij jezelf.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:55 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
veel blabla weinig echt sterke punten jammer![]()
ik kraak niemand af maar weet gewoon hoe het zit bij mensen die claimen gelukkig te zijn met hun 3 dagen in de week werk, flat van 60m2 en geen vrouw en kinderen (door mijn mensenkennis)
Ik formuleer gewoon zoals ik dat doe. Geenszins op een bewuste manier, maar gewoon zoals het eruit komt. Haal jij je nukken uit het bekritiseren van anderen? Leidt de aandacht af van jezelf ofzo?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:15 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
ik snap wel wat je bedoelt. wat ik niet snap is waarom je daarbij persé overdreven moeilijk moet formuleren (op een tienerforum). waarschijnlijk wordt jij gelukkig als je verheven bent boven mensen jammer dat je er in faalt.
ik denk dat onzekerheid de springplank naar geluk is trouwens. onzeker over wel of niet krijgen van die goede baan. als je hem dan hebt ben je weer zeker (en gelukkig)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |