abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77354183
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 19:04 schreef Ringo het volgende:
henkzijlstra is een lelijke eenzame nerd met talent tot trollen.
Dat.

En hoeveel mensen ook persoonlijke verhalen of die van anderen aan hem vertellen, hij blijft ze niet geloven en slechts zijn eigen dogma herhalen. Dat heeft inderdaad helemaal NIETS met vrijbuiten of vrijdenken te maken waarmee Henkie Zijlstra (hoe oud is die eigenlijk) zichzelf gebombardeerd heeft tot humbuggend menneke dat andermans leven probeert af te zeiken uit een gemis van een eigen leven.

Van die mensen die "de sterren" in de Prive en Story en RTL Boulevard (moeten) volgen omdat ze zelf geen leven hebben.

Treurig. Gelukkig weten wij, gelukkige vrijdenkende, reizende, veel vrienden hebbende mensen hoe het anders kan.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_77362391
quote:
Staat nergens in die tekst dat die vrouw ongelukkig was.
ROBODEMONS..................|:(
  donderdag 28 januari 2010 @ 09:53:24 #278
198098 henkzijlstra
ik verdien 80k per jaar en jij
pi_77366801
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 19:18 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

je bent niet per definitie gelukkig als je alles krijgt wat je maar wil.
lol jij bent pas gelukkig als je niet krijgt wat je wilt, of juist als je alles krijgt wat je niet wilt? discussiëren is niet jouw sterke punt he?
  donderdag 28 januari 2010 @ 09:55:27 #279
198098 henkzijlstra
pi_77366838
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat.

En hoeveel mensen ook persoonlijke verhalen of die van anderen aan hem vertellen, hij blijft ze niet geloven en slechts zijn eigen dogma herhalen. Dat heeft inderdaad helemaal NIETS met vrijbuiten of vrijdenken te maken waarmee Henkie Zijlstra (hoe oud is die eigenlijk) zichzelf gebombardeerd heeft tot humbuggend menneke dat andermans leven probeert af te zeiken uit een gemis van een eigen leven.

Van die mensen die "de sterren" in de Prive en Story en RTL Boulevard (moeten) volgen omdat ze zelf geen leven hebben.

Treurig. Gelukkig weten wij, gelukkige vrijdenkende, reizende, veel vrienden hebbende mensen hoe het anders kan.
mensen die mij perse willen vertellen hoe gelukkig ze wel niet zijn terwijl ze niets hebben (zoals jij) geloof ik niet. ik denk eerder dat die mensen (zoals jij) juist niet gelukkig zijn

ik ben gelukkig en heb dit nog niet eenmaal gezegd in dit topic omdat het waar is en ik dit niet hoef te bewijzen

zelfde als holllywood sterren die roepen dat ze normaal zijn gebleven. diegene die dat het hardste roepen zijn dat juist niet!

sad
pi_77367038

The smart may have the plans, the stupid have the stories.

los daarvan denk ik dat mensen die een focus hebben in het leven, het meeste uit dat leven halen (op alle gebieden).
pi_77367832
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 09:55 schreef henkzijlstra het volgende:

[..]

mensen die mij perse willen vertellen hoe gelukkig ze wel niet zijn terwijl ze niets hebben (zoals jij) geloof ik niet. ik denk eerder dat die mensen (zoals jij) juist niet gelukkig zijn

ik ben gelukkig en heb dit nog niet eenmaal gezegd in dit topic omdat het waar is en ik dit niet hoef te bewijzen

zelfde als holllywood sterren die roepen dat ze normaal zijn gebleven. diegene die dat het hardste roepen zijn dat juist niet!

sad
Wederom onzin. Iemand kan ook onzeker zijn op een bepaald vlak, en daarom tegenover jou zichzelf willen bewijzen. Dan kunnen ze nog steeds oprecht gelukkig zijn. Onzekerheid weerhoudt je er niet van gelukkig te zijn, dat ligt weer aan de magnitude.
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:07:32 #282
198098 henkzijlstra
pi_77373281
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:32 schreef RRGJL het volgende:

[..]

Wederom onzin. Iemand kan ook onzeker zijn op een bepaald vlak, en daarom tegenover jou zichzelf willen bewijzen. Dan kunnen ze nog steeds oprecht gelukkig zijn. Onzekerheid weerhoudt je er niet van gelukkig te zijn, dat ligt weer aan de magnitude.
jij hebt spacecake gegeten als ontbijt? wie heeft het over onzekerheid? snap je post niet helemaal
pi_77373426
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:07 schreef henkzijlstra het volgende:

[..]

jij hebt spacecake gegeten als ontbijt? wie heeft het over onzekerheid? snap je post niet helemaal
Zeg dan gewoon dat je het niet snapt
Ik zeg dat iemand tegenover jou kan zeggen dat 'ie gelukkig is omdat 'ie eigenlijk onzeker is. Tegenover jou onzeker, of whatever dan ook. Zo iemand probeert zich te bewijzen. Dat wil nog niet zeggen dat die persoon niet daadwerkelijk gelukkig is. Onzekerheid op bepaalde vlakken, en geluk, kunnen echt wel samengaan. Dat ik dat er achteraan zei was meer anticipatie, omdat ik van jou een reactie verwachtte als: onzekerheid en gelukkig zijn kunnen echt niet samengaan

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2010 13:12:21 ]
pi_77373534
Pfff, als ik zulke schoonouders had zou ik denk ik gewoon het contact verbreken. Daar zit ik echt niet op te wachten.
pi_77373941
quote:

[..]

sad
het gaat er neit om of jij wel of niet gelukkig bent, het gaat er om dat je voor andere mensen aan het beslissen bent wat geluk is
  donderdag 28 januari 2010 @ 14:13:04 #286
198098 henkzijlstra
pi_77375938
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:24 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

het gaat er neit om of jij wel of niet gelukkig bent, het gaat er om dat je voor andere mensen aan het beslissen bent wat geluk is
uiteindelijk verschillen we niet zoveel met roedeldieren en daarbij heb ik veel mensenkennis waarbij ik de meeste mensen vrij snel kan doorgronden en zo met 99% zekerheid kan zeggen wat mensen gelukkig maakt
  donderdag 28 januari 2010 @ 14:15:41 #287
198098 henkzijlstra
pi_77376032
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:11 schreef RRGJL het volgende:

[..]

Zeg dan gewoon dat je het niet snapt
Ik zeg dat iemand tegenover jou kan zeggen dat 'ie gelukkig is omdat 'ie eigenlijk onzeker is. Tegenover jou onzeker, of whatever dan ook. Zo iemand probeert zich te bewijzen. Dat wil nog niet zeggen dat die persoon niet daadwerkelijk gelukkig is. Onzekerheid op bepaalde vlakken, en geluk, kunnen echt wel samengaan. Dat ik dat er achteraan zei was meer anticipatie, omdat ik van jou een reactie verwachtte als: onzekerheid en gelukkig zijn kunnen echt niet samengaan
ik snap wel wat je bedoelt. wat ik niet snap is waarom je daarbij persé overdreven moeilijk moet formuleren (op een tienerforum ). waarschijnlijk wordt jij gelukkig als je verheven bent boven mensen jammer dat je er in faalt.

ik denk dat onzekerheid de springplank naar geluk is trouwens. onzeker over wel of niet krijgen van die goede baan. als je hem dan hebt ben je weer zeker (en gelukkig)
  donderdag 28 januari 2010 @ 14:34:25 #288
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_77376679
FOK! een tienerforum .
  donderdag 28 januari 2010 @ 14:39:52 #289
198098 henkzijlstra
pi_77376888
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:34 schreef Sander het volgende:
FOK! een tienerforum .
wat dan? misschien een paar users en mods die nooit volwassen zijn geworden?
pi_77377058
-edit-
  donderdag 28 januari 2010 @ 15:29:45 #291
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_77378781
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:13 schreef henkzijlstra het volgende:

[..]

uiteindelijk verschillen we niet zoveel met roedeldieren en daarbij heb ik veel mensenkennis waarbij ik de meeste mensen vrij snel kan doorgronden en zo met 99% zekerheid kan zeggen wat mensen gelukkig maakt
Dan heb ik een vraag voor je. Waarom denk je dat alle mensen die niet het geijkte pad bewandelen ongelukkig en alleen zijn?
  donderdag 28 januari 2010 @ 15:33:54 #292
198098 henkzijlstra
pi_77378928
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:29 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Dan heb ik een vraag voor je. Waarom denk je dat alle mensen die niet het geijkte pad bewandelen ongelukkig en alleen zijn?
open je ogen en kijk om je heen!
  donderdag 28 januari 2010 @ 15:48:55 #293
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_77379545
Trollekop, trollekop.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_77380988
quote:

[..]

mensen die mij perse willen vertellen hoe gelukkig ze wel niet zijn terwijl ze niets hebben (zoals jij)
Hahaha, aapje toch. "Terwijl ze niets hebben".

Wat heb ik dan allemaal niet, volgens jou?
quote:
geloof ik niet. ik denk eerder dat die mensen (zoals jij) juist niet gelukkig zijn
Ik en mijn vrienden en kennissen weten hoe dat wel zit. Happiness ten top.
quote:
Je bewijst je eigen "geluk" door anderen af te kraken? Triest hoopje mens ben je dan. Heel triest.
quote:
sad
Dus toch! Ik wist het wel.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_77381713
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:32 schreef henkzijlstra het volgende:
tip van henk: pak een jonger sletje van een jaar of 17. kan je nog veel leren en voelt nog zo strak als een poepert
  donderdag 28 januari 2010 @ 16:43:09 #296
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_77381864
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:33 schreef henkzijlstra het volgende:

[..]

open je ogen en kijk om je heen!
Tegenvoorbeelden zat. Kijk naar dat zeil-liefdespaartje uit de link die ik gepost heb.

En wat dacht je van deze mensen? http://travellingtwo.com/

En Anton heyboer, die had niet éen vrouw, maar negen!
  donderdag 28 januari 2010 @ 17:55:53 #297
198098 henkzijlstra
pi_77384624
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 16:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hahaha, aapje toch. "Terwijl ze niets hebben".

Wat heb ik dan allemaal niet, volgens jou?
[..]

Ik en mijn vrienden en kennissen weten hoe dat wel zit. Happiness ten top.
[..]

Je bewijst je eigen "geluk" door anderen af te kraken? Triest hoopje mens ben je dan. Heel triest.
[..]

Dus toch! Ik wist het wel.
veel blabla weinig echt sterke punten jammer

ik kraak niemand af maar weet gewoon hoe het zit bij mensen die claimen gelukkig te zijn met hun 3 dagen in de week werk, flat van 60m2 en geen vrouw en kinderen (door mijn mensenkennis)
  donderdag 28 januari 2010 @ 17:57:05 #298
198098 henkzijlstra
pi_77384663
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 16:43 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Tegenvoorbeelden zat. Kijk naar dat zeil-liefdespaartje uit de link die ik gepost heb.

En wat dacht je van deze mensen? http://travellingtwo.com/

En Anton heyboer, die had niet éen vrouw, maar negen!
ziet er inderdaad leuk uit. waarschijnlijk hebben die twee hard gewerkt om een paar maanden iets anders te doen. daarna gaan ze waarschijnlijk weer aan de arbeid. dus toch huisje boompje beestje eigenlijk (hoe het hoort dus)
pi_77384782
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 17:55 schreef henkzijlstra het volgende:

[..]

veel blabla weinig echt sterke punten jammer

ik kraak niemand af maar weet gewoon hoe het zit bij mensen die claimen gelukkig te zijn met hun 3 dagen in de week werk, flat van 60m2 en geen vrouw en kinderen (door mijn mensenkennis)
Mensenkennis begint bij jezelf.

En je hebt bewezen daar nog een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeule lange weg in te gaan te hebben.

pi_77385923
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:15 schreef henkzijlstra het volgende:

[..]

ik snap wel wat je bedoelt. wat ik niet snap is waarom je daarbij persé overdreven moeilijk moet formuleren (op een tienerforum ). waarschijnlijk wordt jij gelukkig als je verheven bent boven mensen jammer dat je er in faalt.

ik denk dat onzekerheid de springplank naar geluk is trouwens. onzeker over wel of niet krijgen van die goede baan. als je hem dan hebt ben je weer zeker (en gelukkig)
Ik formuleer gewoon zoals ik dat doe. Geenszins op een bewuste manier, maar gewoon zoals het eruit komt. Haal jij je nukken uit het bekritiseren van anderen? Leidt de aandacht af van jezelf ofzo?

Maar goed, onzekerheid is dan toch niet de springplank? De situatie is de springplank (in sommige gevallen op een zinkend schip), en onzekerheid is een bijkomend iets waar je vooral last van hebt en wat verder geen functie dient (vaak).

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2010 18:45:47 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')