met kippensoep.quote:
Wist ikquote:
Ik niemand hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:30 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wist ik
Chanty, wie heb je nou weer voor haar doos geschopt in US?
Hey, strangerquote:
*Checkt MED*quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:30 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wist ik
Chanty, wie heb je nou weer voor haar doos geschopt in US?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik niemand hoorer liep al een discussie met die user, ik heb alleen even op een korte en nette manier gezegd wat ik ervan denk
Ik ben niet zo'n relnicht, dat weet je toch
tenzij het om rellen in fot gaat
Mijn god.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Peter stuurde me net een aardige OP voor een fotomeet van de fotovrieden op Tweakers.
Ach ze loopt tegen iedereen te rellen schijnt, was niet specifiek naar mij toegericht haar posts. Sowieso komt er eens in de zoveel tijd in US een moraalridder langs die de postende dames even vertelt hoe verwerpelijk het is dat wij ons lichaam exposeren etc etc. Prima, mag iedereen vinden. Vind het alleen jammer dat er daarmee altijd weer een topic verstierd wordt ipv dat iedereen elkaar gewoon de ruimte geeft (leven en laten leven dus).quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hey, stranger
Hoegaatie??
Chanty, ik wist uiteraard niet wat Ronald bedoelde, dus ik heb even op je posthistorie geklikt... Wat is dat voor hysterisch wijf die nadiadinges?? Zal wel jaloers zijn denk ik, op zulks een mooi fotooke met een mooie dame erop!
Kolere zeg!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Peter stuurde me net een aardige OP voor een fotomeet van de fotovrieden op Tweakers.
Oh absoluut!! Maar dat mens interesseert me eigenlijk totaal niet, het was meer een verkapt compliment, mijn reactie. Mooie foto dus.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:53 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ach ze loopt tegen iedereen te rellen schijnt, was niet specifiek naar mij toegericht haar posts. Sowieso komt er eens in de zoveel tijd in US een moraalridder langs die de postende dames even vertelt hoe verwerpelijk het is dat wij ons lichaam exposeren etc etc. Prima, mag iedereen vinden. Vind het alleen jammer dat er daarmee altijd weer een topic verstierd wordt ipv dat iedereen elkaar gewoon de ruimte geeft (leven en laten leven dus).
Sow dat heet pas structuurquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dank jequote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh absoluut!! Maar dat mens interesseert me eigenlijk totaal niet, het was meer een verkapt compliment, mijn reactie. Mooie foto dus.
Twijfel tussen autisme en doorgeslagen itil fanaat....quote:
Autist, er zitten geen procesbeschrijvingen bij hoe je veranderingen in wil dienen, dat zou ITIL zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Twijfel tussen autisme en doorgeslagen itil fanaat....
nee joh... gewoon een Duitserquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Twijfel tussen autisme en doorgeslagen itil fanaat....
Programmeurquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:27 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Autist, er zitten geen procesbeschrijvingen bij hoe je veranderingen in wil dienen, dat zou ITIL zijn
Tomatensoep hierquote:
Ja. Ik had al gezegd dat ik dan ook gelijk kom etenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:28 schreef taxibabe het volgende:
In het vorige topic had ik wat gepost over de Liberty Tour van legervoertuigen.
Ik heb nog het programma gevonden voor wat meer info.
quote:
Ordnung muß sein!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
nee joh... gewoon een Duitser
Ik heb daar ook een handje van, maar ik ben gelukkig maar half Duits
Bullshit, onze vorige kat en onze andere poes boeit het geen ene fuck als je aan het fluiten bent en ken verder geen andere kat die er zo op reageertquote:
Wat zo'n beest allemaal niet probeert om je ein-de-lijk stil te krijgen, he?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:35 schreef Chanty het volgende:
En dit gebeurt er met je als je het waagt om bij ons in huis te gaan zitten fluiten. Poes vreet je op met huid en haar!![]()
Ze vindt het dus echt geweldig als je gaat fluiten, liefst zo hoog mogelijk. Spinnen, kopjes geven, maar ze begint dus ook liefdevol, doch niet al te zachtzinnig aan je te knabbelen
Dat je nu eten door je keel kan krijgen....quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat je nu eten door je keel kan krijgen....
Het enige vloeibare wat ik nu door m'n strot krijg is koffie/thee/andere non alcoholische dranken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Geen probleem mee
En yoghurt is vloeibaar he
Wat minder F5enquote:
Denk het ook jaquote:
Vergaderenquote:
Nou dan moet ik zo maar eens naar buiten gaan kijken, lig nog lekker in bedquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:02 schreef Ynske het volgende:
Vogeltjes die fluiten, t zonnetje dat naar binnen straalt
t lijkt wel lente
Goed idee, over een half uur moet ik ook de bus al hebbenquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou dan moet ik zo maar eens naar buiten gaan kijken, lig nog lekker in bed
Waar moet je naar toe dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Goed idee, over een half uur moet ik ook de bus al hebben
Oh niet echt aan het genieten van de mooie lente stralen dan!quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Naar school om twee vergaderingen bij te wonen
Lekker met een beetje FOK! en nog een berg foto's te bewerken in bedquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:09 schreef Ynske het volgende:
lekker in bed, met een goed boek, de zonnestraaltjes opvangt
Eerst 15 minuutjes fietsen en dan in de trein om door het prachtige landschap te reizen. Volgens mij kan het slechterquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh niet echt aan het genieten van de mooie lente stralen dan!
[..]
Lekker met een beetje FOK! en nog een berg foto's te bewerken in bed
Zo maar eens gaan ontbijten.
Zeker waar, dat mis ik soms wel even nu ik in de stad woon. Mooi landschap om even van te genieten, zeker omdat ik uit een dorp komquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Eerst 15 minuutjes fietsen en dan in de trein om door het prachtige landschap te reizen. Volgens mij kan het slechter
Dat hebben mensen geregeld hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:43 schreef Netsplitter het volgende:
Heb GVD weer last van een allergische reactie.
Buitengewoon nuttige bijdrage aan dit SC-topicquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:30 schreef Puala het volgende:
hottentottensoldatenvrachtwagenreservewielventieldopjestentententoonstellingsterreinentoezichthoudersverenigingsgebouwenliftenonderhoudsmonteursgebruikershandleidingindexpaginanummertjes
Dat is een woord volgens wikipedia
Dan gooi je ze weg en heb je een leerpunt voor volgende keerquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh zucht foto's met een te hoge iso geschoten zorgen voor kopzorgen met bewerken
Nah soms kan het nog wel mooie resultaten tevoorschijn laten toveren. Ik hou van grauw en korrelig dus voornamelijk donkere foto's gaan het wordenquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan gooi je ze weg en heb je een leerpunt voor volgende keer
Goeie!quote:
Heb jij nog gekeken naar die hoge ISO foto's van dit weekend?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan gooi je ze weg en heb je een leerpunt voor volgende keer
Neequote:Op woensdag 20 januari 2010 16:07 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Heb jij nog gekeken naar die hoge ISO foto's van dit weekend?
Ik durf er niet eens meer te komen sinds ik mijn dorpspomp post deed.quote:
Gewoon met PS, maar wel pas NADAT ik hem al tig keer had opgeslagen. Het is niet mijn originele eenmalig opgeslagen versie hoor, maar de webversie en alleen maar voor Flickr, dus ook zeer lage resolutie. No worries, maar op Flickr zet ik geen mooie resoluties neer, is toch alleen maar om een enkele fokker eens een fotooke te laten zien af en toe.quote:
Like mequote:Op woensdag 20 januari 2010 17:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gewoon met PS, maar wel pas NADAT ik hem al tig keer had opgeslagen. Het is niet mijn originele eenmalig opgeslagen versie hoor, maar de webversie en alleen maar voor Flickr, dus ook zeer lage resolutie. No worries, maar op Flickr zet ik geen mooie resoluties neer, is toch alleen maar om een enkele fokker eens een fotooke te laten zien af en toe.
dorpspomp?quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik durf er niet eens meer te komen sinds ik mijn dorpspomp post deed.
kan t niet in t uploadproces/bewerkingsproces van Flickr zitten?quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gewoon met PS, maar wel pas NADAT ik hem al tig keer had opgeslagen. Het is niet mijn originele eenmalig opgeslagen versie hoor, maar de webversie en alleen maar voor Flickr, dus ook zeer lage resolutie. No worries, maar op Flickr zet ik geen mooie resoluties neer, is toch alleen maar om een enkele fokker eens een fotooke te laten zien af en toe.
Ouwe wijven rond de dorpspomp. om precies te zijn.quote:
Nog meer afleiding........quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:34 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ouwe wijven rond de dorpspomp. om precies te zijn.
Overigens ingegeven door Yvonne's soortgelijke post in ONZ
Als je dan toch bezig bent... OUD dames, we leggen het nog één keer uitquote:
En bedankt........quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent... OUD dames, we leggen het nog één keer uit
quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent... OUD dames, we leggen het nog één keer uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:22 schreef Puala het volgende:
[..]
ongi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:22 schreef Puala het volgende:
[..]
ongi
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met orienterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:30 schreef Chanty het volgende:
[..]
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met orienteren
Ik ben vrijgezel, wat moet ik daar joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en het excuus studie kan ik niet gebruiken![]()
Coolquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:05 schreef ElizabethR het volgende:
Leuke DA!! Lekker crowded. En ik vind het wel iets hebben bij dergelijke shots, een beetje ruis.
Over crowded gesproken, ik heb er net een klaar met een heleboel negative space, maar toch had ik een crowded gevoel, omdat die krengen zo'n herrie maken
[ afbeelding ]
-edit- Pfffff, de grote versie is toch echt erg scherp
Ik zag het ook, en wist niet wat het was, tot chanty haar post deed. Het lijkt op dat papier waarop ze rouwkaarten drukken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CoolMaar er zit een vage toning over het wit heen?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:34 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ouwe wijven rond de dorpspomp. om precies te zijn.
Overigens ingegeven door Yvonne's soortgelijke post in ONZ
Dat dus!quote:
Dat dusquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:40 schreef Netsplitter het volgende:
Geen idee of ik hier aan toegedragen heb, maar graag gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jawel, sinds Burgers ongeveerquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:40 schreef Netsplitter het volgende:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat dus.
Maar euh, zo denk ik er ook over Ronald.
Zal ik nu weer gewoon mijn oude vertrouwde zelf van voor augustus gaan zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:40 schreef Netsplitter het volgende:
Ja, gezelligquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:47 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zal ik nu weer gewoon mijn oude vertrouwde zelf van voor augustus gaan zijn?
Jep, een texturequote:Op woensdag 20 januari 2010 19:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CoolMaar er zit een vage toning over het wit heen?
Maar GEEN vaseline, en NIET zoenen!quote:
Beetje eng welquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:06 schreef RonaldV het volgende:
Dat was de oude 'me'. Sinds augustus ben ik 'born-again'. Helemaal "spread the lņņņve!`
Iemand een knuffel?
quote:
maar maar maar.. en ik dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Niet ook hier kussiekroel![]()
* PdeHoog vlucht weg
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Beetje eng wel![]()
Ik ben juist steeds vervelender aan het worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
En op onze date danquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Niet ook hier kussiekroel![]()
* PdeHoog vlucht weg
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:34 schreef RonaldV het volgende:
[..]Think positive thoughts, Liz!
Feel the positive energy fill your veins.
Let the love warm your body!
Spring is coming, the cold is over!
You LOVE FOK!, and Danny is our Lord!
Ik word ook redelijk onpasselijk, je kunt het ook nogal overdrijven hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
quote:
quote:
Jullie zijn vrouwenquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie zijn vrouwenVrouwen zijn bedoeld om te kussiekroelen
24 seizoen 8 is ook bloedirritant. 4 afleveringen gekeken en al meteen weer verslaafd.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:15 schreef Netsplitter het volgende:
Het is echt bloedirritant om zelf foto's uit te zoeken die je op je site wilt plaatsen.....
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik word ook redelijk onpasselijk, je kunt het ook nogal overdrijven hoor!
Ik ben jaloers!quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga naar Muse![]()
Sorry voor deze ontzettende nutteloze mededelingspost
Dan dump je je vriend en ga je gezellig alleenquote:
Of met jou als date.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan dump je je vriend en ga je gezellig alleen
Dat kan ik ook zonder dat ik hem dumpquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan dump je je vriend en ga je gezellig alleen
Ik ook!quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga naar Muse![]()
Sorry voor deze ontzettende nutteloze mededelingspost
Je moet je gevoel loslaten en echt alleen objectief proberen te zijn. Soms lukt dat niet, vraag dan hulp aan een anderquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:15 schreef Netsplitter het volgende:
Het is echt bloedirritant om zelf foto's uit te zoeken die je op je site wilt plaatsen.....
Had de 1e 2 gedownload gekocht, zitten we nu al ineens op 4quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:24 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
24 seizoen 8 is ook bloedirritant. 4 afleveringen gekeken en al meteen weer verslaafd.
Denk je??quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Had de 1e 2 gedownload gekocht, zitten we nu al ineens op 4?
Even snel kopen dan.
Remklauwen zijn gelukt, denk ik.
Ze lopen iig niet meer aan en de cilinders gaan weer mooi in hun zuigers terug.. of 't echt gelukt is moet blijken als ik een stukje ga rijden. Zag net allemaal strooiwagens dus dat duurt nog wel ff vrees ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Zitten zeer mooie tussen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mogguh!
http://www.flickr.com/photos/dark_angelus/sets/72157623126468379/
Nieuwe foto's
Kwestie van smaak natuurlijk, geniet van de mooie foto's dan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zitten zeer mooie tussen.
Ik vind alleen die van dat meisje niet mooi.
Te grof qua bewerking.
Maar natuurlijk.quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kwestie van smaak natuurlijk, geniet van de mooie foto's dan.
Kan je aangeven welke je wel geslaagd vindt? Dan kan ik een beetje peilen of ik op de goede weg ben
Succes!quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:52 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen![]()
Zo sollicitatiegesprek aan huis, ben benieuwd.
Aan huis??quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:52 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen![]()
Zonder Beau.quote:
Spannendquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:52 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen![]()
Leuke set foto'squote:Op donderdag 21 januari 2010 08:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mogguh!
http://www.flickr.com/photos/dark_angelus/sets/72157623126468379/
Nieuwe foto's
Uiteraard moet jij wel de post op tijd afleverenquote:
Groot gelijk, ik ben super engquote:
Dat wel, maar ik twijfel heel erg of ik het wel moet doen. Ik krijg ook de kans om bij de AH hier uren te maken. Voordelen vind ik daar beter, maar ik weet niet wat dit verdient. Dat wil ik eigenlijk eerste wel eens horenquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Uiteraard moet jij wel de post op tijd afleveren
Hell yeahquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zonder Beau.
Met Captain Slow.
Klopt, maar ik hoor pas over 2 weken hoe veel uur ik daar kan maken..quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:18 schreef RonaldV het volgende:
Voor een stabiel inkomen kun je beter naar AH gaan. Bij de post krijg je per poststuk betaald. Dan ben je dus heel erg afhankelijk van het aanbod.
Succesquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:52 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen![]()
En bij de AH werk je tenminste droogquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:18 schreef RonaldV het volgende:
Voor een stabiel inkomen kun je beter naar AH gaan. Bij de post krijg je per poststuk betaald. Dan ben je dus heel erg afhankelijk van het aanbod.
Klopt, maar de AH betaalt eens per maand uit en zij 2x per maand. En zeker gezien mijn budget is dat misschien wel handigquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En bij de AH werk je tenminste droogBij de post moet je door weer en wind
quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:23 schreef EchnaDarr het volgende:
OMG, ik ben momenteel bezig met een training voor het nieuwe uren-schrijf-systeem. Dat ze er een training voor opgezet hebben die 2 uur duurt is wel een indicatie dat het er niet leuker op wordt.
Oh, maar dan krijg je dus wel meer salaris uitbetaaldquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:48 schreef PdeHoog het volgende:![]()
Het is overal een beetje naai-het-personeel-maar-eens-goed-en-niet-door-een-vrouw-of-man-dan-he-tijd geloof ik
Ik kreeg eind vorige week ook even te horen dat we voortaan zelf onze ziektekostenpremies moeten betalen ipv dat dat ingehouden wordt van het salaris. Gisteren kreeg ik de factuur voor 2 maanden binnenEcht heel fijn
En dat allemaal wegens systeemtechnische en administratieve vereenvoudiging
Eigenlijk willen ze dus gewoon die rente niet meer missen dus
Ja. Je krijgt idd meer salaris, maar omdat voorheen de baas het aan het begin van de maand afdroeg en het inhield van het salaris hebben we nu een factuur gekregen voor 2 maanden. En omdat ze het het echt nog geen week geleden meldden heb je ook niet echt kans om er rekening mee te houden. Nou valt het bedrag nog wel mee, maar toch.....quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:59 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Oh, maar dan krijg je dus wel meer salaris uitbetaald
Ik was vanochtend ook weer een uur kwijt met het invullen van een declaratie + 5 kopieėn daarvan maken, want iedereen wil natuurlijk weten wat je doet.
Bizar.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Je krijgt idd meer salaris, maar omdat voorheen de baas het aan het begin van de maand afdroeg en het inhield van het salaris hebben we nu een factuur gekregen voor 2 maanden. En omdat ze het het echt nog geen week geleden meldden heb je ook niet echt kans om er rekening mee te houden. Nou valt het bedrag nog wel mee, maar toch.....
Bij ons kwamen ze er vrijdagmiddag achter dat 3/4 van de mensen een nieuw VoG moet inleveren, een week later. Dat justitie er 4 weken over doet om de uitdraai te maken en die op de post te doen zijn ze even vergeten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Bizar.
Je zou verwachten dat P&O dit ruim van te voren weten dus ook ruim van te voren kan communiceren zodat werknemers geen koude douche krijgen.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Bizar.
Je zou verwachten dat P&O dit ruim van te voren weten dus ook ruim van te voren kan communiceren zodat werknemers geen koude douche krijgen.
VoG? Verklaring van goed gedrag oid? Enneh...lekker slim, die PZ-ers. Het lijkt wel alsof ze tegenwoordig overal domme blondjes aannemenquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:34 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Bij ons kwamen ze er vrijdagmiddag achter dat 3/4 van de mensen een nieuw VoG moet inleveren, een week later. Dat justitie er 4 weken over doet om de uitdraai te maken en die op de post te doen zijn ze even vergeten.
Jij hebt toch zo weer ander werk mocht je echt willen??quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
![]()
Sinds het uitbreken van de crisis is onze organisatie in een soort van panieksituatie gesprongen waardoor er niet meer fatsoenlijk wordt nagedacht over gevolgen voor het personeel en zo. En ook niet hoe bepaalde acties op het personeel overkomen.
Daar waar voorheen best wel geļnvesteerd werd in het personeel is dat nu echt allemaal geschrapt. Laat wel zien hoe je over je personeel denktMaar goed....ik zal niet teveel klagen
Ik heb nog werk
quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jij hebt toch zo weer ander werk mocht je echt willen??
Anders help ik wel.![]()
Goed punt idd.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik kijk wel eens rond ja
Maar ik vermoed dat ik de flexibiliteit van deze werkgever ergens anders niet ga vinden
Zeker niet in een detacheringsomgeving
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:27 schreef Puala het volgende:
Got the job.
Proefperiode van een maandje, opzegtermijn van 2 weken
Gefeliquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:27 schreef Puala het volgende:
Got the job.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:27 schreef Puala het volgende:
Got the job.
Haha nee hoor. Gewoon uitgelegd dat ik twijfelde en dat ik het toch wel wilde proberen enz. En dat snapte hij en toen kwam hij zelf met dit voorstelquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Hoe heb je hem overgehaald? Met grote lieve ogen aangekeken en een beetje met je wimpers geknipperd?
Ik ken hem ja, hij is erggg grappigquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:08 schreef ElizabethR het volgende:
Als je cranky bent, dan vrolijkt deze je wel op
Chanty, die kreeg ik vanmorgen toegestuurd, naar aanleiding van mijn 'rouwkaart' foto. Iemand vond de foto heel erg leuk, en moest meteen aan dit filmpje denken. Ik werd er in ieder geval vrolijk van.
Hehehehe...Nice workquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha nee hoor. Gewoon uitgelegd dat ik twijfelde en dat ik het toch wel wilde proberen enz. En dat snapte hij en toen kwam hij zelf met dit voorstel![]()
Mooi! Ga jij nu ook van je eerste salaris een nieuwe lens kopen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha nee hoor. Gewoon uitgelegd dat ik twijfelde en dat ik het toch wel wilde proberen enz. En dat snapte hij en toen kwam hij zelf met dit voorstel![]()
Dankjewel NS & ElizabethR
Yup, die. Het grappige is dat een vriendin van me nog een goede baan zoekt in die sector. Van mij mag ze direct beginnen, maar het probleem is dat er dan eerst iemand hier uit moetquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
VoG? Verklaring van goed gedrag oid? Enneh...lekker slim, die PZ-ers. Het lijkt wel alsof ze tegenwoordig overal domme blondjes aannemen
Ah dan ga ik zulke dingen niet meer toepassen op dit soort foto's. Was even proberen en is dus niet helemaal goed uitgepaktquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuke set foto'sBen het wel met NS eens btw. Bewerking van dat meisje is te grof
Feliquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:27 schreef Puala het volgende:
Got the job.
Bij welke van de posttoko's?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:27 schreef Puala het volgende:
Got the job.
Netwerk VSPquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:27 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Bij welke van de posttoko's?
Ik zit zelf sinds '93 bij TNT. Werk is leuk, over de organisatie zal ik me maar niet publiekelijk uitlaten.
Helaasquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:18 schreef Erasmo het volgende:
Gokje, het heeft iets met muziek te maken
Je kan alles (wat met problemen te maken heeft) afschuiven op je collega?quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HelaasDit is blijheid omdat ik met mijn vanzelfsprekende positiviteit (
![]()
![]()
) iets in een project voor elkaar gekregen heb
Neequote:Op donderdag 21 januari 2010 15:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je kan alles (wat met problemen te maken heeft) afschuiven op je collega?
Welk chantagemiddel heb je gebruikt??quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HelaasDit is blijheid omdat ik met mijn vanzelfsprekende positiviteit (
![]()
![]()
) iets in een project voor elkaar gekregen heb
Geenquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Welk chantagemiddel heb je gebruikt??
quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:52 schreef Puala het volgende:
Ik heb last van het ierland probleem op kleine schaal. Ik heb geen warm water
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:16 schreef Chanty het volgende:
Ik heb zojuist een offerte aangevraagd voor mijn autostickers![]()
Ow bah, een klant van ons heeft ook zo'n Citrix omgeving.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:25 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik heb zojuist met behulp van india eindelijke mijn VPN verbinding voor elkaar gekregen. Kan ik eindelijk fatsoenlijk thuis werken, in plaats van via een Citrix omgeving
Vrouwenquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Nu niet meer. Er was een hele leuk () monteur die het probleem heeft verholpen.
Monteur: "U moet aan die rode knop draaien, niet aan die blauwe"quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Nu niet meer. Er was een hele leuk () monteur die het probleem heeft verholpen.
Nee het wasquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:54 schreef Chanty het volgende:
[..]
Monteur: "U moet aan die rode knop draaien, niet aan die blauwe"
Dat probleem had ik ook op kamers: 1 verwarming voor 2/3e gevuld met lucht en 1/3e water, en maar kou lijden die winterquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee het was
Monteur: "Nu moet u even de verwarming ontluchten"
Euhhhh, juist ja.![]()
![]()
Het is dat er zo weinig vrouwelijke monteurs zijnquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:57 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Nou, ten opzichte van mannelijke monteurs wel ja
Ook met vpn kan je aan zo'n kastje vast zitten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ow bah, een klant van ons heeft ook zo'n Citrix omgeving.
Met zo'n vies kastje inloggen, en dan remote desktop naar een pc daar, en allemaal moeilijk.
Bah
Schurft hekel aan dat systeem.
Maar goed, zal wel komen omdat ik er gewoon (gelukkig) weinig mee te maken heb
Tsja, helaas. Als jij nou eens ...quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is dat er zo weinig vrouwelijke monteurs zijn
Ik heb ook een kastje, noemen ze wel eens laptopquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ook met vpn kan je aan zo'n kastje vast zitten.
Ik staar wel naar de mannelijke monteurs. Idd, goed gezienquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:03 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Tsja, helaas. Als jij nou eens ...
Ik doel meer op een Safewordquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:05 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik heb ook een kastje, noemen ze wel eens laptop
[ afbeelding ]
Wij hebben ook zoiets. Alleen dan niet direct met citrix. Werkt ideaal hoorquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:39 schreef Cryothic het volgende:
Ow bah, een klant van ons heeft ook zo'n Citrix omgeving.
Met zo'n vies kastje inloggen, en dan remote desktop naar een pc daar, en allemaal moeilijk.
Bah
Idd.quote:
Ik heb een 2de hands T61p gekocht vanwegen het merk en de resolutie.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:33 schreef PdeHoog het volgende:
Die IBM's zijn idd beter dan wat dan ook. Goed, stevig, stabiel, goed scherm ook. Dell is maar slappe had wat dat betreft.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb een 2de hands T61p gekocht vanwegen het merk en de resolutie.
Beste aankoop geweest van vorig jaar.
Dat safeword werkt net als met sommige internetbankier kastjes.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Idd.![]()
Ik ken de RSA tokens wel, dat andere kastje heb ik nog nooit gezien eerlijk gezegt...
Heb nog op een T42p gewerkt, resolutie van 1600*1200 op een 15" scherm.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]T61
T40, T41 en T60 waren ook ok
Niet helemaal waar ik op doeldequote:Op donderdag 21 januari 2010 16:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik staar wel naar de mannelijke monteurs. Idd, goed gezien
Ding is best okay, behoorlijk handzaam, krachtig en niet al te zwaarquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]T61
T40, T41 en T60 waren ook ok
Die dingen zijn gemaakt om mee te gaan, met magnesieum bodies en koffiedrainagegaatjesquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heb nog op een T42p gewerkt, resolutie van 1600*1200 op een 15" scherm.![]()
maar sinds ik 1920*1200 heb......
Lenovo maakt sowieso leuke laptops.
Ook de Idea serie ziet er leuk uit, en heeft dezelfde bouwkwaliteit van Thinkpad serie.
* Puala gebruikt haar hersenen graagquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:00 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Niet helemaal waar ik op doelde
quote:
Oei, dat is klote zeg.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:08 schreef PdeHoog het volgende:
HoiIk krijg net een telefoontje dat ze een van mijn foto's hebben laten donderen in de bibliotheek en dat er een hoek beschadigd is
Van mijn panoramafoto's
Ik zeg....dokken zullen jullie
Verzekering ofzo?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:08 schreef PdeHoog het volgende:
HoiIk krijg net een telefoontje dat ze een van mijn foto's hebben laten donderen in de bibliotheek en dat er een hoek beschadigd is
Van mijn panoramafoto's
Precies de goede antwoorden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:10 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Okay, wat heb je anders ingevuld?
Oh, je ging voor de maximale score?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Precies de goede antwoorden.
Eerste niet, laatste wel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:12 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Oh, je ging voor de maximale score?
Dat wordt verzekeringswerk iddquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:08 schreef PdeHoog het volgende:
Van mijn panoramafoto's
Damn, dat zijn dan weer de mindere telefoontjesquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:08 schreef PdeHoog het volgende:
Van mijn panoramafoto's
Geen idee. Hoekje omgeboven werd me verteld door Ferry.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:25 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Damn, dat zijn dan weer de mindere telefoontjesEnig idee hoe erg beschadigd?
wat de???quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:52 schreef RonaldV het volgende:
* zucht.... En een leuke fotosessie moeten cancelen uitstellen terwijl ik midden in de voorbereiding zat. Met dank aan V-junior die zijn zooi weer eens liet slingeren, waardoor ik moest uitwijken, en mijn teen dermate hard stootte dat hij brak.
Stoer hoor. Van beidequote:Op donderdag 21 januari 2010 22:57 schreef RonaldV het volgende:
Ach, tis niet lekker, maar shit happensMijn model nam het goed op, ze houdt baby nog wat langer in haar buik om de fotos alsnog te kunnen maken.
Yeah, right!quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:31 schreef Chanty het volgende:
Conclusies:
- Automatisme en haast zorgen ervoor dat je je dingen herinnert die niet zijn gebeurd
- Rob is blind
- Ik ben ook blind
- De fietsendieven zijn ook blind (5 uur een fiets inclusief sleutels alleen in een verlaten stalling)
OF
- Rijswijk is niet crimineel![]()
![]()
Rondrennen in GuildWars® nog leuker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
Hoe raad je het zo.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:32 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Je hebt zeker niks te doen ofzo?
Wel aardig maar Gorillaz is niet echt mijn ding.quote:
Neuh valt mee met de criminaliteit...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:31 schreef Chanty het volgende:
Conclusies:
- Automatisme en haast zorgen ervoor dat je je dingen herinnert die niet zijn gebeurd
- Rob is blind
- Ik ben ook blind
- De fietsendieven zijn ook blind (5 uur een fiets inclusief sleutels alleen in een verlaten stalling)
OF
- Rijswijk is niet crimineel
Ohhhh ja dat gebeurt hier ook dagelijks in de straatquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Neuh valt mee met de criminaliteit...Agressie daarentegen
Ruzie met bijl om parkeerplaats
Lekker!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:50 schreef PdeHoog het volgende:
GoedemorgenVanmorgen maar 2,5 uur projectoverleg ouwehoeren met slechts 2 bakken koffie op, nu ff werken. Morgen van 14:00-00:00 benefietconcert in Den Haag fotograferen. Ik zou eigenlijk naar Zwolle moeten rijden morgenmiddag, maar dat wordt uitgesteld vanwege dat benefiet-ding
![]()
En zondag lekker naar een concert in Utrecht alwaar ik een tussendoor-opdrachtje voor 3voor12 Utrecht doe
Is het noorden ook al compleet van de kaart geveegd dan? Totale anarchie? Duitse militairen worden ingevlogen om de orde te helpen herstellen en hulpverleners te beschermen? Alle twee de Belgische mariniers zijn ook al geland?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:53 schreef HMaster-II het volgende:
Dat hele Geef Geld Nu geneuzel![]()
Laat de regering eerst maar eens wat doen voor de Nederlandse burgers zelf.
Hoort het Noorden dan bij Nederlandquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:57 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Is het noorden ook al compleet van de kaart geveegd dan? Totale anarchie? Duitse militairen worden ingevlogen om de orde te helpen herstellen en hulpverleners te beschermen? Alle twee de Belgische mariniers zijn ook al geland?
Het complete leger van Liechtenstein staat hier voor de deur.. Hij vroeg politiek asielquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:57 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Is het noorden ook al compleet van de kaart geveegd dan? Totale anarchie? Duitse militairen worden ingevlogen om de orde te helpen herstellen en hulpverleners te beschermen? Alle twee de Belgische mariniers zijn ook al geland?
Ja, want wij hebben het hier net zo slecht als die mensen daar!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:53 schreef HMaster-II het volgende:
Dat hele Geef Geld Nu geneuzel![]()
Laat de regering eerst maar eens wat doen voor de Nederlandse burgers zelf.
Heequote:
Oh, maar dan moet je het niet aan mij vragenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HeeHoe gaat-ie
* PdeHoog brengt positiviteit into the SC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Positiviteitquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HeeHoe gaat-ie
* PdeHoog brengt positiviteit into the SC
Jeuk.quote:
Dat is nog een milde verschijning...quote:
*Kijkt op rekeningquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:22 schreef Netsplitter het volgende:
Chanty, niks voor jou?
http://tweakers.net/aanbo(...)grip-en-3-accus.html
Jammer.quote:
Die heeft weinig clicks zeg... Backup body zeker?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:22 schreef Netsplitter het volgende:
Chanty, niks voor jou?
http://tweakers.net/aanbo(...)grip-en-3-accus.html
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh, maar dan moet je het niet aan mij vragen
Best wel ok eigenlijkEn jij beterschap
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |