met kippensoep.quote:
Wist ikquote:
Ik niemand hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:30 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wist ik
Chanty, wie heb je nou weer voor haar doos geschopt in US?
Hey, strangerquote:
*Checkt MED*quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:30 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wist ik
Chanty, wie heb je nou weer voor haar doos geschopt in US?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik niemand hoorer liep al een discussie met die user, ik heb alleen even op een korte en nette manier gezegd wat ik ervan denk
Ik ben niet zo'n relnicht, dat weet je toch
tenzij het om rellen in fot gaat
Mijn god.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Peter stuurde me net een aardige OP voor een fotomeet van de fotovrieden op Tweakers.
Ach ze loopt tegen iedereen te rellen schijnt, was niet specifiek naar mij toegericht haar posts. Sowieso komt er eens in de zoveel tijd in US een moraalridder langs die de postende dames even vertelt hoe verwerpelijk het is dat wij ons lichaam exposeren etc etc. Prima, mag iedereen vinden. Vind het alleen jammer dat er daarmee altijd weer een topic verstierd wordt ipv dat iedereen elkaar gewoon de ruimte geeft (leven en laten leven dus).quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hey, stranger
Hoegaatie??
Chanty, ik wist uiteraard niet wat Ronald bedoelde, dus ik heb even op je posthistorie geklikt... Wat is dat voor hysterisch wijf die nadiadinges?? Zal wel jaloers zijn denk ik, op zulks een mooi fotooke met een mooie dame erop!
Kolere zeg!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Peter stuurde me net een aardige OP voor een fotomeet van de fotovrieden op Tweakers.
Oh absoluut!! Maar dat mens interesseert me eigenlijk totaal niet, het was meer een verkapt compliment, mijn reactie. Mooie foto dus.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:53 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ach ze loopt tegen iedereen te rellen schijnt, was niet specifiek naar mij toegericht haar posts. Sowieso komt er eens in de zoveel tijd in US een moraalridder langs die de postende dames even vertelt hoe verwerpelijk het is dat wij ons lichaam exposeren etc etc. Prima, mag iedereen vinden. Vind het alleen jammer dat er daarmee altijd weer een topic verstierd wordt ipv dat iedereen elkaar gewoon de ruimte geeft (leven en laten leven dus).
Sow dat heet pas structuurquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dank jequote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh absoluut!! Maar dat mens interesseert me eigenlijk totaal niet, het was meer een verkapt compliment, mijn reactie. Mooie foto dus.
Twijfel tussen autisme en doorgeslagen itil fanaat....quote:
Autist, er zitten geen procesbeschrijvingen bij hoe je veranderingen in wil dienen, dat zou ITIL zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Twijfel tussen autisme en doorgeslagen itil fanaat....
nee joh... gewoon een Duitserquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Twijfel tussen autisme en doorgeslagen itil fanaat....
Programmeurquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:27 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Autist, er zitten geen procesbeschrijvingen bij hoe je veranderingen in wil dienen, dat zou ITIL zijn
Tomatensoep hierquote:
Ja. Ik had al gezegd dat ik dan ook gelijk kom etenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:28 schreef taxibabe het volgende:
In het vorige topic had ik wat gepost over de Liberty Tour van legervoertuigen.
Ik heb nog het programma gevonden voor wat meer info.
quote:
Ordnung muß sein!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
nee joh... gewoon een Duitser
Ik heb daar ook een handje van, maar ik ben gelukkig maar half Duits
Bullshit, onze vorige kat en onze andere poes boeit het geen ene fuck als je aan het fluiten bent en ken verder geen andere kat die er zo op reageertquote:
Wat zo'n beest allemaal niet probeert om je ein-de-lijk stil te krijgen, he?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:35 schreef Chanty het volgende:
En dit gebeurt er met je als je het waagt om bij ons in huis te gaan zitten fluiten. Poes vreet je op met huid en haar!![]()
Ze vindt het dus echt geweldig als je gaat fluiten, liefst zo hoog mogelijk. Spinnen, kopjes geven, maar ze begint dus ook liefdevol, doch niet al te zachtzinnig aan je te knabbelen
Dat je nu eten door je keel kan krijgen....quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat je nu eten door je keel kan krijgen....
Het enige vloeibare wat ik nu door m'n strot krijg is koffie/thee/andere non alcoholische dranken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Geen probleem mee
En yoghurt is vloeibaar he
Wat minder F5enquote:
Denk het ook jaquote:
Vergaderenquote:
Nou dan moet ik zo maar eens naar buiten gaan kijken, lig nog lekker in bedquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:02 schreef Ynske het volgende:
Vogeltjes die fluiten, t zonnetje dat naar binnen straalt
t lijkt wel lente
Goed idee, over een half uur moet ik ook de bus al hebbenquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou dan moet ik zo maar eens naar buiten gaan kijken, lig nog lekker in bed
Waar moet je naar toe dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Goed idee, over een half uur moet ik ook de bus al hebben
Oh niet echt aan het genieten van de mooie lente stralen dan!quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Naar school om twee vergaderingen bij te wonen
Lekker met een beetje FOK! en nog een berg foto's te bewerken in bedquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:09 schreef Ynske het volgende:
lekker in bed, met een goed boek, de zonnestraaltjes opvangt
Eerst 15 minuutjes fietsen en dan in de trein om door het prachtige landschap te reizen. Volgens mij kan het slechterquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh niet echt aan het genieten van de mooie lente stralen dan!
[..]
Lekker met een beetje FOK! en nog een berg foto's te bewerken in bed
Zo maar eens gaan ontbijten.
Zeker waar, dat mis ik soms wel even nu ik in de stad woon. Mooi landschap om even van te genieten, zeker omdat ik uit een dorp komquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Eerst 15 minuutjes fietsen en dan in de trein om door het prachtige landschap te reizen. Volgens mij kan het slechter
Dat hebben mensen geregeld hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:43 schreef Netsplitter het volgende:
Heb GVD weer last van een allergische reactie.
Buitengewoon nuttige bijdrage aan dit SC-topicquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:30 schreef Puala het volgende:
hottentottensoldatenvrachtwagenreservewielventieldopjestentententoonstellingsterreinentoezichthoudersverenigingsgebouwenliftenonderhoudsmonteursgebruikershandleidingindexpaginanummertjes
Dat is een woord volgens wikipedia
Dan gooi je ze weg en heb je een leerpunt voor volgende keerquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh zucht foto's met een te hoge iso geschoten zorgen voor kopzorgen met bewerken
Nah soms kan het nog wel mooie resultaten tevoorschijn laten toveren. Ik hou van grauw en korrelig dus voornamelijk donkere foto's gaan het wordenquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan gooi je ze weg en heb je een leerpunt voor volgende keer
Goeie!quote:
Heb jij nog gekeken naar die hoge ISO foto's van dit weekend?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan gooi je ze weg en heb je een leerpunt voor volgende keer
Neequote:Op woensdag 20 januari 2010 16:07 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Heb jij nog gekeken naar die hoge ISO foto's van dit weekend?
Ik durf er niet eens meer te komen sinds ik mijn dorpspomp post deed.quote:
Gewoon met PS, maar wel pas NADAT ik hem al tig keer had opgeslagen. Het is niet mijn originele eenmalig opgeslagen versie hoor, maar de webversie en alleen maar voor Flickr, dus ook zeer lage resolutie. No worries, maar op Flickr zet ik geen mooie resoluties neer, is toch alleen maar om een enkele fokker eens een fotooke te laten zien af en toe.quote:
Like mequote:Op woensdag 20 januari 2010 17:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gewoon met PS, maar wel pas NADAT ik hem al tig keer had opgeslagen. Het is niet mijn originele eenmalig opgeslagen versie hoor, maar de webversie en alleen maar voor Flickr, dus ook zeer lage resolutie. No worries, maar op Flickr zet ik geen mooie resoluties neer, is toch alleen maar om een enkele fokker eens een fotooke te laten zien af en toe.
dorpspomp?quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik durf er niet eens meer te komen sinds ik mijn dorpspomp post deed.
kan t niet in t uploadproces/bewerkingsproces van Flickr zitten?quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gewoon met PS, maar wel pas NADAT ik hem al tig keer had opgeslagen. Het is niet mijn originele eenmalig opgeslagen versie hoor, maar de webversie en alleen maar voor Flickr, dus ook zeer lage resolutie. No worries, maar op Flickr zet ik geen mooie resoluties neer, is toch alleen maar om een enkele fokker eens een fotooke te laten zien af en toe.
Ouwe wijven rond de dorpspomp. om precies te zijn.quote:
Nog meer afleiding........quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:34 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ouwe wijven rond de dorpspomp. om precies te zijn.
Overigens ingegeven door Yvonne's soortgelijke post in ONZ
Als je dan toch bezig bent... OUD dames, we leggen het nog één keer uitquote:
En bedankt........quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent... OUD dames, we leggen het nog één keer uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |