met kippensoep.quote:
Wist ikquote:
Ik niemand hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:30 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wist ik
Chanty, wie heb je nou weer voor haar doos geschopt in US?
Hey, strangerquote:
*Checkt MED*quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:30 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wist ik
Chanty, wie heb je nou weer voor haar doos geschopt in US?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik niemand hoorer liep al een discussie met die user, ik heb alleen even op een korte en nette manier gezegd wat ik ervan denk
Ik ben niet zo'n relnicht, dat weet je toch
tenzij het om rellen in fot gaat
Mijn god.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Peter stuurde me net een aardige OP voor een fotomeet van de fotovrieden op Tweakers.
Ach ze loopt tegen iedereen te rellen schijnt, was niet specifiek naar mij toegericht haar posts. Sowieso komt er eens in de zoveel tijd in US een moraalridder langs die de postende dames even vertelt hoe verwerpelijk het is dat wij ons lichaam exposeren etc etc. Prima, mag iedereen vinden. Vind het alleen jammer dat er daarmee altijd weer een topic verstierd wordt ipv dat iedereen elkaar gewoon de ruimte geeft (leven en laten leven dus).quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hey, stranger
Hoegaatie??
Chanty, ik wist uiteraard niet wat Ronald bedoelde, dus ik heb even op je posthistorie geklikt... Wat is dat voor hysterisch wijf die nadiadinges?? Zal wel jaloers zijn denk ik, op zulks een mooi fotooke met een mooie dame erop!
Kolere zeg!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Peter stuurde me net een aardige OP voor een fotomeet van de fotovrieden op Tweakers.
Oh absoluut!! Maar dat mens interesseert me eigenlijk totaal niet, het was meer een verkapt compliment, mijn reactie. Mooie foto dus.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:53 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ach ze loopt tegen iedereen te rellen schijnt, was niet specifiek naar mij toegericht haar posts. Sowieso komt er eens in de zoveel tijd in US een moraalridder langs die de postende dames even vertelt hoe verwerpelijk het is dat wij ons lichaam exposeren etc etc. Prima, mag iedereen vinden. Vind het alleen jammer dat er daarmee altijd weer een topic verstierd wordt ipv dat iedereen elkaar gewoon de ruimte geeft (leven en laten leven dus).
Sow dat heet pas structuurquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dank jequote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh absoluut!! Maar dat mens interesseert me eigenlijk totaal niet, het was meer een verkapt compliment, mijn reactie. Mooie foto dus.
Twijfel tussen autisme en doorgeslagen itil fanaat....quote:
Autist, er zitten geen procesbeschrijvingen bij hoe je veranderingen in wil dienen, dat zou ITIL zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Twijfel tussen autisme en doorgeslagen itil fanaat....
nee joh... gewoon een Duitserquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Twijfel tussen autisme en doorgeslagen itil fanaat....
Programmeurquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:27 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Autist, er zitten geen procesbeschrijvingen bij hoe je veranderingen in wil dienen, dat zou ITIL zijn
Tomatensoep hierquote:
Ja. Ik had al gezegd dat ik dan ook gelijk kom etenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:28 schreef taxibabe het volgende:
In het vorige topic had ik wat gepost over de Liberty Tour van legervoertuigen.
Ik heb nog het programma gevonden voor wat meer info.
quote:
Ordnung muß sein!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
nee joh... gewoon een Duitser
Ik heb daar ook een handje van, maar ik ben gelukkig maar half Duits
Bullshit, onze vorige kat en onze andere poes boeit het geen ene fuck als je aan het fluiten bent en ken verder geen andere kat die er zo op reageertquote:
Wat zo'n beest allemaal niet probeert om je ein-de-lijk stil te krijgen, he?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:35 schreef Chanty het volgende:
En dit gebeurt er met je als je het waagt om bij ons in huis te gaan zitten fluiten. Poes vreet je op met huid en haar!![]()
Ze vindt het dus echt geweldig als je gaat fluiten, liefst zo hoog mogelijk. Spinnen, kopjes geven, maar ze begint dus ook liefdevol, doch niet al te zachtzinnig aan je te knabbelen
Dat je nu eten door je keel kan krijgen....quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat je nu eten door je keel kan krijgen....
Het enige vloeibare wat ik nu door m'n strot krijg is koffie/thee/andere non alcoholische dranken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Geen probleem mee
En yoghurt is vloeibaar he
Wat minder F5enquote:
Denk het ook jaquote:
Vergaderenquote:
Nou dan moet ik zo maar eens naar buiten gaan kijken, lig nog lekker in bedquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:02 schreef Ynske het volgende:
Vogeltjes die fluiten, t zonnetje dat naar binnen straalt
t lijkt wel lente
Goed idee, over een half uur moet ik ook de bus al hebbenquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou dan moet ik zo maar eens naar buiten gaan kijken, lig nog lekker in bed
Waar moet je naar toe dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Goed idee, over een half uur moet ik ook de bus al hebben
Oh niet echt aan het genieten van de mooie lente stralen dan!quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Naar school om twee vergaderingen bij te wonen
Lekker met een beetje FOK! en nog een berg foto's te bewerken in bedquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:09 schreef Ynske het volgende:
lekker in bed, met een goed boek, de zonnestraaltjes opvangt
Eerst 15 minuutjes fietsen en dan in de trein om door het prachtige landschap te reizen. Volgens mij kan het slechterquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh niet echt aan het genieten van de mooie lente stralen dan!
[..]
Lekker met een beetje FOK! en nog een berg foto's te bewerken in bed
Zo maar eens gaan ontbijten.
Zeker waar, dat mis ik soms wel even nu ik in de stad woon. Mooi landschap om even van te genieten, zeker omdat ik uit een dorp komquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Eerst 15 minuutjes fietsen en dan in de trein om door het prachtige landschap te reizen. Volgens mij kan het slechter
Dat hebben mensen geregeld hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:43 schreef Netsplitter het volgende:
Heb GVD weer last van een allergische reactie.
Buitengewoon nuttige bijdrage aan dit SC-topicquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:30 schreef Puala het volgende:
hottentottensoldatenvrachtwagenreservewielventieldopjestentententoonstellingsterreinentoezichthoudersverenigingsgebouwenliftenonderhoudsmonteursgebruikershandleidingindexpaginanummertjes
Dat is een woord volgens wikipedia
Dan gooi je ze weg en heb je een leerpunt voor volgende keerquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh zucht foto's met een te hoge iso geschoten zorgen voor kopzorgen met bewerken
Nah soms kan het nog wel mooie resultaten tevoorschijn laten toveren. Ik hou van grauw en korrelig dus voornamelijk donkere foto's gaan het wordenquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan gooi je ze weg en heb je een leerpunt voor volgende keer
Goeie!quote:
Heb jij nog gekeken naar die hoge ISO foto's van dit weekend?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan gooi je ze weg en heb je een leerpunt voor volgende keer
Neequote:Op woensdag 20 januari 2010 16:07 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Heb jij nog gekeken naar die hoge ISO foto's van dit weekend?
Ik durf er niet eens meer te komen sinds ik mijn dorpspomp post deed.quote:
Gewoon met PS, maar wel pas NADAT ik hem al tig keer had opgeslagen. Het is niet mijn originele eenmalig opgeslagen versie hoor, maar de webversie en alleen maar voor Flickr, dus ook zeer lage resolutie. No worries, maar op Flickr zet ik geen mooie resoluties neer, is toch alleen maar om een enkele fokker eens een fotooke te laten zien af en toe.quote:
Like mequote:Op woensdag 20 januari 2010 17:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gewoon met PS, maar wel pas NADAT ik hem al tig keer had opgeslagen. Het is niet mijn originele eenmalig opgeslagen versie hoor, maar de webversie en alleen maar voor Flickr, dus ook zeer lage resolutie. No worries, maar op Flickr zet ik geen mooie resoluties neer, is toch alleen maar om een enkele fokker eens een fotooke te laten zien af en toe.
dorpspomp?quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik durf er niet eens meer te komen sinds ik mijn dorpspomp post deed.
kan t niet in t uploadproces/bewerkingsproces van Flickr zitten?quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gewoon met PS, maar wel pas NADAT ik hem al tig keer had opgeslagen. Het is niet mijn originele eenmalig opgeslagen versie hoor, maar de webversie en alleen maar voor Flickr, dus ook zeer lage resolutie. No worries, maar op Flickr zet ik geen mooie resoluties neer, is toch alleen maar om een enkele fokker eens een fotooke te laten zien af en toe.
Ouwe wijven rond de dorpspomp. om precies te zijn.quote:
Nog meer afleiding........quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:34 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ouwe wijven rond de dorpspomp. om precies te zijn.
Overigens ingegeven door Yvonne's soortgelijke post in ONZ
Als je dan toch bezig bent... OUD dames, we leggen het nog één keer uitquote:
En bedankt........quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent... OUD dames, we leggen het nog één keer uit
quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent... OUD dames, we leggen het nog één keer uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:22 schreef Puala het volgende:
[..]
ongi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:22 schreef Puala het volgende:
[..]
ongi
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met orienterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:30 schreef Chanty het volgende:
[..]
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met orienteren
Ik ben vrijgezel, wat moet ik daar joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en het excuus studie kan ik niet gebruiken![]()
Coolquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:05 schreef ElizabethR het volgende:
Leuke DA!! Lekker crowded. En ik vind het wel iets hebben bij dergelijke shots, een beetje ruis.
Over crowded gesproken, ik heb er net een klaar met een heleboel negative space, maar toch had ik een crowded gevoel, omdat die krengen zo'n herrie maken
[ afbeelding ]
-edit- Pfffff, de grote versie is toch echt erg scherp
Ik zag het ook, en wist niet wat het was, tot chanty haar post deed. Het lijkt op dat papier waarop ze rouwkaarten drukken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CoolMaar er zit een vage toning over het wit heen?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:34 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ouwe wijven rond de dorpspomp. om precies te zijn.
Overigens ingegeven door Yvonne's soortgelijke post in ONZ
Dat dus!quote:
Dat dusquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:40 schreef Netsplitter het volgende:
Geen idee of ik hier aan toegedragen heb, maar graag gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jawel, sinds Burgers ongeveerquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:40 schreef Netsplitter het volgende:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat dus.
Maar euh, zo denk ik er ook over Ronald.
Zal ik nu weer gewoon mijn oude vertrouwde zelf van voor augustus gaan zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:40 schreef Netsplitter het volgende:
Ja, gezelligquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:47 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zal ik nu weer gewoon mijn oude vertrouwde zelf van voor augustus gaan zijn?
Jep, een texturequote:Op woensdag 20 januari 2010 19:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CoolMaar er zit een vage toning over het wit heen?
Maar GEEN vaseline, en NIET zoenen!quote:
Beetje eng welquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:06 schreef RonaldV het volgende:
Dat was de oude 'me'. Sinds augustus ben ik 'born-again'. Helemaal "spread the lņņņve!`
Iemand een knuffel?
quote:
maar maar maar.. en ik dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Niet ook hier kussiekroel![]()
* PdeHoog vlucht weg
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Beetje eng wel![]()
Ik ben juist steeds vervelender aan het worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
En op onze date danquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Niet ook hier kussiekroel![]()
* PdeHoog vlucht weg
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:34 schreef RonaldV het volgende:
[..]Think positive thoughts, Liz!
Feel the positive energy fill your veins.
Let the love warm your body!
Spring is coming, the cold is over!
You LOVE FOK!, and Danny is our Lord!
Ik word ook redelijk onpasselijk, je kunt het ook nogal overdrijven hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
quote:
quote:
Jullie zijn vrouwenquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie zijn vrouwenVrouwen zijn bedoeld om te kussiekroelen
24 seizoen 8 is ook bloedirritant. 4 afleveringen gekeken en al meteen weer verslaafd.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:15 schreef Netsplitter het volgende:
Het is echt bloedirritant om zelf foto's uit te zoeken die je op je site wilt plaatsen.....
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik word ook redelijk onpasselijk, je kunt het ook nogal overdrijven hoor!
Ik ben jaloers!quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga naar Muse![]()
Sorry voor deze ontzettende nutteloze mededelingspost
Dan dump je je vriend en ga je gezellig alleenquote:
Of met jou als date.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan dump je je vriend en ga je gezellig alleen
Dat kan ik ook zonder dat ik hem dumpquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan dump je je vriend en ga je gezellig alleen
Ik ook!quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga naar Muse![]()
Sorry voor deze ontzettende nutteloze mededelingspost
Je moet je gevoel loslaten en echt alleen objectief proberen te zijn. Soms lukt dat niet, vraag dan hulp aan een anderquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:15 schreef Netsplitter het volgende:
Het is echt bloedirritant om zelf foto's uit te zoeken die je op je site wilt plaatsen.....
Had de 1e 2 gedownload gekocht, zitten we nu al ineens op 4quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:24 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
24 seizoen 8 is ook bloedirritant. 4 afleveringen gekeken en al meteen weer verslaafd.
Denk je??quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Had de 1e 2 gedownload gekocht, zitten we nu al ineens op 4?
Even snel kopen dan.
Remklauwen zijn gelukt, denk ik.
Ze lopen iig niet meer aan en de cilinders gaan weer mooi in hun zuigers terug.. of 't echt gelukt is moet blijken als ik een stukje ga rijden. Zag net allemaal strooiwagens dus dat duurt nog wel ff vrees ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |