Misschien maar eens bij mijn vorige werkgever doen.... aangezien de A-hole al 2 weken pertinent weigert om een ontslagverklaring naar mij op te sturen.....quote:
niet eens een, bedankt maar briefje?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar dat wordt niks aangezien ik al 2 weken op response wacht.
Die duren meestal langerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
niet eens een, bedankt maar briefje?
Nope gewoon helemaal niks. Nette mensen, die cultuurmaffia......quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
niet eens een, bedankt maar briefje?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Wow...wat een agressieve tt zeg......
Jij bent snel om.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien maar eens bij mijn vorige werkgever doen.... aangezien de A-hole al 2 weken pertinent weigert om een ontslagverklaring naar mij op te sturen.....
Ik ben een freefighter dus ik zit niet zo met geweld maar vind jou altijd zo'n lieve dame en had niet zulke taal van je verwacht.quote:
De taal komt van WG.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben een freefighter dus ik zit niet zo met geweld maar vind jou altijd zo'n lieve dame en had niet zulke taal van je verwacht.
Ah zo. Ik dacht al.quote:
Die arme Wiebel.....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:13 schreef Soempie het volgende:
Maar als ik chagrijnig/ boos ben kan ik ook wel zulke taal uitslaan.
dan ben je nog redelijk braaf met vergeleken als ik boos benquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:13 schreef Soempie het volgende:
Maar als ik chagrijnig/ boos ben kan ik ook wel zulke taal uitslaan.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:14 schreef Soempie het volgende:
Morgen gaan Sven en ik naar een koophuis kijken.
Wat doe jij dan als je boos bent?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan ben je nog redelijk braaf met vergeleken als ik boos ben
quote:
En Cohen en Aboutaleb op permanent vakantie sturen...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, verplicht niet-Halal vlees laten eten...
Bij mij?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe staat het met de schoolzaken en sollicitaties bij jou dan?
Tijd voor coke!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij mij?
Ehhhh, slecht.
Solliciteren gaat niet. Kan niet gecombineerd worden met m'n studie.Dan loop ik studievertraging op en dat zou betekenen dat ik m'n master niet af kan maken.
En tentamens gaan klote. Ik ben nu bij hoofdstuk 9 van de 15 en moet nog alle artikelen. En dat tentamen moet ik halen, want het is de herkansing (eerste kans gemist, omdat de trein niet ging).
Dus, beetje wanhopig en amper geslapen. Maarja, REM-slaap is voor mietjes.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:14 schreef Soempie het volgende:
Morgen gaan Sven en ik naar een koophuis kijken.
Ik heb wel serieus aan kalmeringspillen gedacht.quote:
scheld ik heel erg veel, behalve in het openbaar daar weet ik me wle in te houden.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat doe jij dan als je boos bent?
Ik slik ze elke dag en voel me kiplekker.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb wel serieus aan kalmeringspillen gedacht.En daarna aan de ritalin van Sven.
![]()
Maar dat durf ik niet te slikken hoor.
Heel graag.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]wauw!!!
Willen jullie graag weg waar je nu zit?
Wat slik je elke dag?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik slik ze elke dag en voel me kiplekker.
Ik heb ze niet nodig.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik slik ze elke dag en voel me kiplekker.
betablokkersquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb wel serieus aan kalmeringspillen gedacht.
Moet je ook niet doen als je geen AD(H)D hebt. Ga je alleen maar harderquote:En daarna aan de ritalin van Sven.![]()
Maar dat durf ik niet te slikken hoor.
Oh fijn, een zolder! Dat zou ik hier ook wel graag hebben, een fatsoenlijke opbergplek (lees: rommelhokquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heel graag.
En nu hebben we een huisje gezien met drie slaapkamers en een grote zolder.Alleen moet er wel nogal veel aan gebeuren, dus morgen maar even kijken. Een vriend van Sven gaat mee om te beoordelen: hij koopt voor de lol huizen, knapt ze op en verkoopt ze weer, dus hij heeft er wat meer verstand van.
Ritalin.quote:
Als ik erg kwaad ben kan ik wel eens zo doen.....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
scheld ik heel erg veel, behalve in het openbaar daar weet ik me wle in te houden.
Het is lastig op dit moment. Maar we moeten niet de moed laten zakken!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:32 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben ook aan het jobhunten mr A, en hier wil het ook al niet
Het leek me leuk bij een goed koffietentje te werken, maar 2 van de 4 hadden geen mensen nodig, een ander wel maar ik heb nog niks gehoord, en nr 4 legde me net uit dat ik te oud en dus te duur ben om aan te nemen![]()
![]()
Moet nu toch maar naar een uitzendbureau denk ik, en ondertussen brieven schrijven voor serieuze banen....
Wil nog wel eens tegen n kastje of bak met lego schoppen maar daar blijft het bij.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als ik erg kwaad ben kan ik wel eens zo doen.....![]()
Commissie Gelijke Behandeling -> verbod op leeftijdsdiscriminatiequote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:32 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben ook aan het jobhunten mr A, en hier wil het ook al niet
Het leek me leuk bij een goed koffietentje te werken, maar 2 van de 4 hadden geen mensen nodig, een ander wel maar ik heb nog niks gehoord, en nr 4 legde me net uit dat ik te oud en dus te duur ben om aan te nemen![]()
![]()
Moet nu toch maar naar een uitzendbureau denk ik, en ondertussen brieven schrijven voor serieuze banen....
Echt een deur helemaal verrot schoppen zoals Rampage daar doet is me nog nooit gelukt hoor. Maar een deuk of een gat erin komt wel eens voor bij grote boosheid of teleurstelling.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wil nog wel eens tegen n kastje of bak met lego schoppen maar daar blijft het bij.
Ja maarja, ik snap hem ook wel, hij runt die tent, en ik ben ook een stuk duurder dan een studente van 20 of 21... Hij had mn cv in zn map kunnen stoppen en dan had ik nooit wat gehoord, en nu is ie eerlijk geweest. Mag ook.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Commissie Gelijke Behandeling -> verbod op leeftijdsdiscriminatie
Dat is een verbod wat geregeld overtreden word.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Commissie Gelijke Behandeling -> verbod op leeftijdsdiscriminatie
Ja, natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is een verbod wat geregeld overtreden word.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als ik erg kwaad ben kan ik wel eens zo doen.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |