je moet ook niet douchen samen, die shampoo in je ogenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb het nu echt benauwd van het lachen. Had van de week met met dinnetje ook de grootste lol over iets in je oog krijgen![]()
liefde is sowieso zwaar overhypedquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan laat je het woordje echte toch gewoon weg?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en als ze zegt dat het prikt, liegt ze
quote:
EN het briljante en tevens oer-Hollandse gezelschapsspel Koffiebordquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:43 schreef Pheno het volgende:
De samenvatting staat al in de OP, als youtube filmpje. Maar dat is dan de samenvatting van 1500 posts. Daarna is er alleen maar gespammed, dus niets noemenswaardig
oh maar jij gebruikt head and shoulders.. dat is echt agressiefquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:52 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
je moet ook niet douchen samen, die shampoo in je ogen
ik geef je een roosje mijn roosje, ik geef jewat roos elke dagquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh maar jij gebruikt head and shoulders.. dat is echt agressief
whehehequote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik geef je een roosje mijn roosje, ik geef jewat roos elke dag
Sorry let niet op mij, ik kan nu echt niet meer serieus doen
Ik steek een roos in je doosquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:59 schreef Symphonic het volgende:
ik geef je een roosje mijn roosje, ik geef jewat roos elke dag
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik steek een roos in je doos
voor ik lekker met je voos
Al die netels in je grot
ja zo word je lekker hot
Holladiee holladio
Joh, van jou wil ik wel een surprise gedichtje krijgenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik steek een roos in je doos
voor ik lekker met je voos
Al die netels in je grot
ja zo word je lekker hot
Holladiee holladio
nog 10 min op het werkquote:
Kan ook komen doordat je een andere houding aan moest nemen he. Vinden spieren ook niet altijd leuk. Maar idd, beter even laten controlerenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
maandag maar even een extra bezoekje aan het zkh. Heb nog steeds heel veel pijn, alleen niet meer op de plek waar al die pinnen en schroeven zitten. Denk dat ze een spierschuering over het hoofd gezien hebben of zovet niet.o.k.
Oh ja, dan kan je wel rennenquote:
Ow, dat klinkt niet echt helemaal goed. Idd laten kijkenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
dit is niet echt normaal hoor, qua pijnIk dacht dat het erbij hoorde, aar nou ik van die ijzerhandel zelf geen last meer heb ga ik me toch vragen stellen
Ik heb in de wandelgangen vernomen dat ze in de oranjeboombrouwerij nu Jupiler gaan maken. Vooruitgang.quote:
Ja, dat staat ook in dat verhaal wat ik posttequote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Dommelsch heeft nog voor een week Juup op voorraad (voor de PerfectDraft vaatjes). Dat gaan ze nu bottelen.
Nederland moet Belgen van bier voorzien
En in Den Bosch en in Roermond en in..bla bla blaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:02 schreef Pheno het volgende:
Hoi. Wat doe jij in Nijmegen?
[ afbeelding ]
Heb jij die foto speciaal zelf gemaakt?quote:
Hihiquote:
Wat doe JIJ in Nijmegen, vieze Nijns-stalker?? Nou???quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:02 schreef Pheno het volgende:
Hoi. Wat doe jij in Nijmegen?
[ afbeelding ]
En nog een kinderzaak ook, wat moet iedereen daar wel niet van denken!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat doe JIJ in Nijmegen, vieze Nijns-stalker?? Nou???![]()
Gewoon zoeen simpel poortje in het water kan toch wel?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:26 schreef Pheno het volgende:
Eens kijken of ik vandaag mijn japans tempeltje op N formaat eens ga bouwen of toch wat minder priegelwerk
Dat Nijns er een bepaalde hobby op na houdtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
En nog een kinderzaak ook, wat moet iedereen daar wel niet van denken!
Ha flesjequote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat doe JIJ in Nijmegen, vieze Nijns-stalker?? Nou???![]()
Of dat ik jullie misschien iets moet vertellenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat Nijns er een bepaalde hobby op na houdt...
Je bent in verwachting van een pinguīn met grote tetten?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:36 schreef Nijns het volgende:
Of dat ik jullie misschien iets moet vertellen
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent in verwachting van een pinguīn met grote tetten?![]()
hoe gaat het met de patient?quote:
Praatjes zat he, zolang hij horizontaal ligtquote:
Loopt het wel zoals verwacht of log je achter op 'schema'?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Praatjes zat he, zolang hij horizontaal ligt![]()
Verder vrij kut
Er is niet echt een schema. Maar ik blijf heel veel pijn houden, voornamelijk op een plek waar ze bij het opereren helemaal niet geweest zijn. Denk dat ze een spierscheuring oid over het hoofd gezien hebben. Maandag maar weer ff naar laten kijken. Hopelijk kan ik ze overtuigen om een MRI te maken, want die heb ik nog niet gehad. Alleen X-ray en CT.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:45 schreef Nijns het volgende:
[..]
Loopt het wel zoals verwacht of log je achter op 'schema'?
Wat een ellende zeg.. Je moet dus de hele dag plat blijven liggen? Je bent wel gewoon thuis?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is niet echt een schema. Maar ik blijf heel veel pijn houden, voornamelijk op een plek waar ze bij het opereren helemaal niet geweest zijn. Denk dat ze een spierscheuring oid over het hoofd gezien hebben. Maandag maar weer ff naar laten kijken. Hopelijk kan ik ze overtuigen om een MRI te maken, want die heb ik nog niet gehad. Alleen X-ray en CT.
Ongeveer 23 en een half uur per dag lig ik op mn rug ja. EN ik ben niet thuis. Het was handiger om tijdelijk bij mn ouders in te wonen. Hoewel ook dat natuurlijk fors wennen isquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:52 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat een ellende zeg.. Je moet dus de hele dag plat blijven liggen? Je bent wel gewoon thuis?
Ik moet zeggen: het bevalt mij al 3,5 maand heel goed.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ongeveer 23 en een half uur per dag lig ik op mn rug ja. EN ik ben niet thuis. Het was handiger om tijdelijk bij mn ouders in te wonen. Hoewel ook dat natuurlijk fors wennen is
Dat wel ja. Daar lig je op een kamer met 3 bjaarden die bijna uitelkaar vallenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik moet zeggen: het bevalt mij al 3,5 maand heel goed.Maar ik snap wat je bedoelt. Het lijkt me beter dan in het ziekenhuis, of niet?
*proest* arme jongenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wel ja. Daar lig je op een kamer met 3 bjaarden die bijna uitelkaar vallen
Ja, alles weer losquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:09 schreef Nijns het volgende:
Alles goed?
Je gaat een E-cup nemen nu?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:10 schreef MPG het volgende:
Hoe groter je tieten, hoe meer gratis drank!
Weer los?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, alles weer los
En hoe is het met jou?
mijn theequote:
Nee.quote:
Dat is het overwegen dan wel weer waardquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je gaat een vriendin met een E-cup nemen nu?
Fhaquote:
quote:
Gewoon goed bezig dus.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:38 schreef Fha het volgende:
[..]![]()
Die waar ik voor geleerd had ging geloof ik heel goedMaarja dat gevoel heb ik vaker gehad..
Nog eentje waar ik niet echt voor geleerd had ging geloof ik ook goed, maar zelfde verhaal
Laatste ging echt te beroerd voor woorden, maar had ik ook echt geen fuck voor gedaan.
En voor de faalangsttraining heb ik een 8 gehaald vandaag![]()
Ik hoop dat de cijfers het daar ook mee eens zijn straksquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga hier stoppen met werken en bij GF in vaste dienst komen
titty twisterquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Betere werk![]()
Volgende KSC meet in de Titty Twister![]()
als die wel komen betaal ik al de vis die vers wordt ingevlogen vcanuit heel de wereldquote:
en valt hij er niet van afquote:
Ik vind je zooo schattig ^^quote:
PWNedquote:
ben jij Sym zijn liefquote:
Wil je hem over zijn kale bolletje aaienquote:
Nee.quote:
Eigenlijk welquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Wil je hem over zijn kale bolletje aaien?
Ja, ik ben jaloers op 'mquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Eigenlijk wel![]()
Nou, hebben jullie dan niet dat je zijn buikvlinders bijna bij jezelf kan voelen?![]()
is ie kaalquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Wil je hem over zijn kale bolletje aaien?
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat 'ie zijn haar laat doen door kapper Ton. Ton Deuse.quote:
whehehehequote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat 'ie zijn haar laat doen door kapper Ton. Ton Deuse.
Nou ik nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ik ben jaloers op 'm.
ikwilookweervlindersentotmiddenindenachtmsnnenenenenenjeweetwel.
Ik ook nietquote:
Ik blijf wel even op voor de lange versie van dit verhaalquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
even een tip voor mensen die ooit in een huis komen dat bijna een jaar heeft leeg gestaan zonder stroom
Doe een gasmaker op als je de koelkast en de diepvriezer open doet !!!!!!!!!
Was de troep er nog niet vanzelf uitgelopenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
even een tip voor mensen die ooit in een huis komen dat bijna een jaar heeft leeg gestaan zonder stroom
Doe een gasmaker op als je de koelkast en de diepvriezer open doet !!!!!!!!!
Jij wil alleen de neuqsechs zeker?quote:
Whehe. Ach, ik heb gisteravond voor het eerst in tijden weer eens met een goed gevoel achter MSN gezetenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ook nietIk wil gewoon normaal slapen verdumme
Ik kreeg gewoon een vette paniek aanval toen ik ging slapen dus toen heb ik met een goed gevoel gebeldquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:44 schreef MPG het volgende:
Whehe. Ach, ik heb gisteravond voor het eerst in tijden weer eens met een goed gevoel achter MSN gezeten.
Second thatquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik blijf wel even op voor de lange versie van dit verhaal
Maar blijkbaar heeft het je wel goed gedaanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kreeg gewoon een vette paniek aanval toen ik ging slapen dus toen heb ik met een goed gevoel gebeldArme Fred.. hij sliep net hahahaha
quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar blijkbaar heeft het je wel goed gedaan.
Mooi tochquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:50 schreef Fha het volgende:
[..]Hij kent me goed genoeg om te weten wat hij moet zeggen enzo en ik mocht luisteren hoe hij ging slapen, dan val ik zelf ook altijd in slaap
dit is dusquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik blijf wel even op voor de lange versie van dit verhaal
we hebben dus vandaag in eindhoven de koelkast en diepvriezer open gedaan en leeg gemaaktquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Was de troep er nog niet vanzelf uitgelopen?
Daarom ook goed gevoelquote:
ik ga dat vanavond ook eens proberenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Daarom ook goed gevoel![]()
Maar toch ga ik vanavond maar gewoon op een normale manier slapenAls Bolle het goed vind tenminste
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
MPG maak jij ff een nieuw topic![]()
anders beginnen ze weer te klagen dat ik het hier volspam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |