Ja, dat staat ook in dat verhaal wat ik posttequote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Dommelsch heeft nog voor een week Juup op voorraad (voor de PerfectDraft vaatjes). Dat gaan ze nu bottelen.
Nederland moet Belgen van bier voorzien
En in Den Bosch en in Roermond en in..bla bla blaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:02 schreef Pheno het volgende:
Hoi. Wat doe jij in Nijmegen?
[ afbeelding ]
Heb jij die foto speciaal zelf gemaakt?quote:
Hihiquote:
Wat doe JIJ in Nijmegen, vieze Nijns-stalker?? Nou???quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:02 schreef Pheno het volgende:
Hoi. Wat doe jij in Nijmegen?
[ afbeelding ]
En nog een kinderzaak ook, wat moet iedereen daar wel niet van denken!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat doe JIJ in Nijmegen, vieze Nijns-stalker?? Nou???![]()
Gewoon zoeen simpel poortje in het water kan toch wel?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:26 schreef Pheno het volgende:
Eens kijken of ik vandaag mijn japans tempeltje op N formaat eens ga bouwen of toch wat minder priegelwerk
Dat Nijns er een bepaalde hobby op na houdtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
En nog een kinderzaak ook, wat moet iedereen daar wel niet van denken!
Ha flesjequote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat doe JIJ in Nijmegen, vieze Nijns-stalker?? Nou???![]()
Of dat ik jullie misschien iets moet vertellenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat Nijns er een bepaalde hobby op na houdt...
Je bent in verwachting van een pinguīn met grote tetten?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:36 schreef Nijns het volgende:
Of dat ik jullie misschien iets moet vertellen
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent in verwachting van een pinguīn met grote tetten?![]()
hoe gaat het met de patient?quote:
Praatjes zat he, zolang hij horizontaal ligtquote:
Loopt het wel zoals verwacht of log je achter op 'schema'?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Praatjes zat he, zolang hij horizontaal ligt![]()
Verder vrij kut
Er is niet echt een schema. Maar ik blijf heel veel pijn houden, voornamelijk op een plek waar ze bij het opereren helemaal niet geweest zijn. Denk dat ze een spierscheuring oid over het hoofd gezien hebben. Maandag maar weer ff naar laten kijken. Hopelijk kan ik ze overtuigen om een MRI te maken, want die heb ik nog niet gehad. Alleen X-ray en CT.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:45 schreef Nijns het volgende:
[..]
Loopt het wel zoals verwacht of log je achter op 'schema'?
Wat een ellende zeg.. Je moet dus de hele dag plat blijven liggen? Je bent wel gewoon thuis?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is niet echt een schema. Maar ik blijf heel veel pijn houden, voornamelijk op een plek waar ze bij het opereren helemaal niet geweest zijn. Denk dat ze een spierscheuring oid over het hoofd gezien hebben. Maandag maar weer ff naar laten kijken. Hopelijk kan ik ze overtuigen om een MRI te maken, want die heb ik nog niet gehad. Alleen X-ray en CT.
Ongeveer 23 en een half uur per dag lig ik op mn rug ja. EN ik ben niet thuis. Het was handiger om tijdelijk bij mn ouders in te wonen. Hoewel ook dat natuurlijk fors wennen isquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:52 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat een ellende zeg.. Je moet dus de hele dag plat blijven liggen? Je bent wel gewoon thuis?
Ik moet zeggen: het bevalt mij al 3,5 maand heel goed.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ongeveer 23 en een half uur per dag lig ik op mn rug ja. EN ik ben niet thuis. Het was handiger om tijdelijk bij mn ouders in te wonen. Hoewel ook dat natuurlijk fors wennen is
Dat wel ja. Daar lig je op een kamer met 3 bjaarden die bijna uitelkaar vallenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik moet zeggen: het bevalt mij al 3,5 maand heel goed.Maar ik snap wat je bedoelt. Het lijkt me beter dan in het ziekenhuis, of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |