quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ik had er eens een topic over geopend:quote:
Het komt in ieder geval van de Joodse kalender.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Les 3 - Dagen van de week en maanden
Wat betreft dagen en maanden is er veel geleend van de Perzen, Joden en Romeinen.
Maandag: Pazartesi = ''na zondag'' (Pazar + ertesi [= ''erna''])
Dinsdag: Salı
Woensdag: Çarşamba = ''4 dagen na Shabbat'' (uit het Perzisch)
Donderdag: Perşembe = ''5 dagen na Shabbat'' (uit het Perzisch)
Vrijdag: Cuma = ''reünie'' (Arabisch/islamitisch)
Zaterdag: Cumartesi = ''na vrijdag'' (Cuma + ertesi [= ''erna''])
Zondag: Pazar = ''markt''
Januari: Ocak = ''kachel'' (Turks)
Februari: Şubat = 11e maand van de Joodse kalender
Maart: Mart = ''Mars'' (Romeinse god)
April: Nisan = 1e maand van de Joodse kalender
Mei: Mayıs = ''Maia'' (Romeinse godin)
Juni: Haziran
Juli: Temmuz = 4e maand van de Joodse kalender
Augustus: Ağustos = ''Augustus'' (Romeinse keizer)
September: Eylül = 6e maand van de Joodse kalender
Oktober: Ekim = ''zaaien (winteroogst)'' (Turks)
November: Kasım
December: Aralık = ''onderbreking'' (Turks)
Tsja, ik heb het niet verzonnen.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:48 schreef IHVK het volgende:
@TM ik vind Aralik wel flauw hoor.
Klinkt alsof ze geen andere naam hadden kunnen verzinnen.
Pazartesi en Cumartesi vind ik ook niet kunnen eigenlijk, als ik eerlijk ben.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tsja, ik heb het niet verzonnen.
quote:Op maandag 18 januari 2010 22:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Pazartesi en Cumartesi vind ik ook niet kunnen eigenlijk, als ik eerlijk ben.
Kunnen we samen klagen over alles.quote:
Deze Turken niet.quote:
Ah de nieuwe is uit he.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:51 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Kunnen we samen klagen over alles.
Net als Kabouter Wesley.
Wij allemaal?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik vraag me af of jullie vrienden zouden kunnen zijn in het echt.
O, ook even kijken dan.quote:
Leeftijd bij leeftijd ofzo, dus TM, GB en jij.quote:
F'nie?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Inderdaad, wat denkt die IHVK wel niet
Behalve jij, jij bent puur.quote:
quote:
Sana noluyo?quote:
Hier ben je inderdaad een agressieve, onhandelbare user.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:56 schreef TheMagnificent het volgende:
In het echt ben ik trouwens niet zo. Dan ben ik best verlegen en rustig.![]()
Aaah.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat aandoenlijk.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Je bent hier ook rustig.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:56 schreef TheMagnificent het volgende:
quote:
lijkt me vet grappig om te zien.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wat aandoenlijk.
Ik ben vrijwel hetzelfde.
ik heb meer een beeld van jou dat je lief oogt, maar een grote bek hebt tegen iedereenquote:Op maandag 18 januari 2010 22:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Aaah.![]()
Je bent hier ook rustig. In het echt ben ik ook niet zo. Ik zal minder snel zeggen: hahaha jullie hebben geen manieren. Of sana noluyor (wel onder vrienden). Of hey mongolen, dat zeg ik ook niet. En nog vele andere dingen.
Hoezo?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
lijkt me vet grappig om te zien.
dat ik onbeschofer ben dan ik lijk?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:59 schreef Gratau het volgende:
[..]
ik heb meer een beeld van jou dat je lief oogt, maar een grote bek hebt tegen iedereen
Maar het was grappig.quote:
jajajaquote:Op maandag 18 januari 2010 23:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat ik onbeschofer ben dan ik lijk?![]()
Nee, eigenlijk het tegenovergestelde. Ik ben juist heel rustig, soms maak ik rare grapjes. ECht soms.
Ik ken hem niet hoor. Wel regelmatig hier gezien, maar van ver. 1x op bruiloft van zn neef gezien en een keer toen zn ma met mijn ma stond te praten. Ik weet niets over hem.quote:
Schattigquote:Op maandag 18 januari 2010 23:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat een fokkker (mocht je die ooit tegenkomen) zegt: hey gb en jij dan:![]()
Reageer ik "quote:Op maandag 18 januari 2010 23:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat een fokkker (mocht je die ooit tegenkomen) zegt: hey gb en jij dan:![]()
dan niet hoor.quote:
Nee, maar je zei dat je in het eht verlegen bent?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:03 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Reageer ik "![]()
" als iemand mij hier groet dan?
Je ziet er anders wel brutaat uit, hoor!quote:Op maandag 18 januari 2010 23:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dan niet hoor.Het is echt zo, volgens mij hebben de turken in dit topic een echt opstandig meisjes beeld van mj voor hun. ALS ze een beeld vormen.
Wanneer?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, maar je zei dat je in het eht verlegen bent?
ik houd niet van brutale meisjes met een grote bek en vinden dat ze overal commentaar moeten hebbenquote:Op maandag 18 januari 2010 23:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dan niet hoor.Het is echt zo, volgens mij hebben de turken in dit topic een echt opstandig meisjes beeld van mj voor hun. ALS ze een beeld vormen.
wtf.. nee hoor.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je ziet er anders wel brutaat uit, hoor!
Jij zei "ik ben vrijwel hetzelfde". bedoel je vrijwel hetzelfde als op fok of als tm?quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
Weet je wie vet schattig is uit dit topic?
Eeh ben napim?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:05 schreef Gratau het volgende:
[..]
ik houd niet van brutale meisjes met een grote bek en vinden dat ze overal commentaar moeten hebben
Als op Fok, drop.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij zei "ik ben vrijwel hetzelfde". bedoel je vrijwel hetzelfde als op fok of als tm?
Ze had het niet over een schattig handschrift, maar over een schattig persoon.quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kan jij van die pretoogjes opzetten?
ik zou er 1 stompen of waquote:Op maandag 18 januari 2010 23:08 schreef IHVK het volgende:
ze zegt alweer dat ik schattig ben, dat dit kan in Nederland.
Hé, morgen niet wéér falen hè op theorie!quote:Op maandag 18 januari 2010 23:08 schreef IHVK het volgende:
ze zegt alweer dat ik schattig ben, dat dit kan in Nederland.
O ja?! Da moe je hier 'ns vor me neus komme zegge!quote:Op maandag 18 januari 2010 23:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze had het niet over een schattig handschrift, maar over een schattig persoon.
Klopt.quote:
Wss wel, maar weet nog niet hoeveel. Jij?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:09 schreef IHVK het volgende:
Gaan jullie geld geven aan Haïti?
Ik stoor me een beetje aan de 'kan me niet schelen want ik ben stoer' reacties van veel mensen.
Echt he.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hé, morgen niet wéér falen hè op theorie!
Als ze met een collectebus langskomen geeef ik meestal wel wat.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:09 schreef IHVK het volgende:
Ik stoor me een beetje aan de 'kan me niet schelen want ik ben stoer' reacties van veel mensen.
<200 mquote:Op maandag 18 januari 2010 23:10 schreef wikwakka2 het volgende:
IHVK, bij hoeveel meter zicht (in de mist) moet je je mistlampen aanzetten?
Kom dan! Met je studentenOV ben je zo in Rotterda,, kunnen we vechtenquote:Op maandag 18 januari 2010 23:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O ja?! Da moe je hier 'ns vor me neus komme zegge!
Leugenaar!quote:Op maandag 18 januari 2010 23:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je straalt een bonk attitude en agressie uit.
Dan ken je onze Kirsehirboys nog niet.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:11 schreef Gratau het volgende:
[..]
jawel hoor, yozgat volk staat bekend om meisjes te slaan
Sommige Nederlanders.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:09 schreef IHVK het volgende:
Jij bent verstandig. Of je bent gewoon een oude vent..quote:Op maandag 18 januari 2010 23:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Iedereen heeft hier elkaar volgens mij gezien. Ik heb nog niemand gezien.
ik heb niemand gezienquote:Op maandag 18 januari 2010 23:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Volgens mij hebben een hoop users, twee andere users gezienquote:Op maandag 18 januari 2010 23:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Dat filmpje is echt tenenkrommend.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Sommige Nederlanders.![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)land_van_haiti_.html
aahquote:Op maandag 18 januari 2010 23:15 schreef Ayca het volgende:
Ik geef altijd wel bij rampenniet meer dan normaal toch
"Ja, deze tijd heb je veel aardbevingen togg? Klimaatverandering enzo.."quote:Op maandag 18 januari 2010 23:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Sommige Nederlanders.![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)land_van_haiti_.html
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ayca we moeten weer pmen, heb nog iemand gevonden gister.
Net als dat kamerlid.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
"Ja, deze tijd heb je veel aardbevingen togg? Klimaatverandering enzo.."
![]()
De meest irritante argument vind ik nog altijd: ''we kunnen het geld beter gewoon in Nederland stoppen''. Die mensen gun ik gewoon een verschrikkelijke ramp.quote:
Ik zie er overdag in Rotterdam meer dan jij in je hele leven hebt gezien, hoorquote:Op maandag 18 januari 2010 23:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik heb lekker de meeste turken gezien.
Wat oude vent!quote:Op maandag 18 januari 2010 23:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij bent verstandig. Of je bent gewoon een oude vent..
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zie er overdag in Rotterdam meer dan jij in je hele leven hebt gezien, hoor.
''Ik vind het echt heel erg erg...''quote:Op maandag 18 januari 2010 23:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
"Ja, deze tijd heb je veel aardbevingen togg? Klimaatverandering enzo.."
![]()
Iddquote:Op maandag 18 januari 2010 23:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De meest irritante argument vind ik nog altijd: ''we kunnen het geld beter gewoon in Nederland stoppen''. Die mensen gun ik gewoon een verschrikkelijke ramp.
Dit keer kun je het beter serieus nemen wik.. het spijt me.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ga het einde van de dag zeker niet halen?
zo mooi zal het niet worden voor die wik..quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dit keer kun je het beter serieus nemen wik.. het spijt me.
gratautje toch...quote:Op maandag 18 januari 2010 23:21 schreef Gratau het volgende:
die filmpje![]()
wat een egoïsten tegenwoordig
Je vergeet dat ik 16 ben.. soms? ik ben 16!!!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 23:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Je lijkt net een klein meisje van 16 soms.![]()
Een 16-jarig turks meisje met een boos hoofdquote:Op maandag 18 januari 2010 23:25 schreef Gratau het volgende:
bilmiyorem wij zijn wel is benieuwd hoe JIJ eruitziet
Wij?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:25 schreef Gratau het volgende:
bilmiyorem wij zijn wel is benieuwd hoe JIJ eruitziet
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een 16-jarig turks meisje met een boos hoofd.
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een 16-jarig turks meisje met een boos hoofd.
Zo lief!quote:Op maandag 18 januari 2010 23:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik koop wel een zak drop voor je verjaardag.
toch doe ik het..quote:Op maandag 18 januari 2010 23:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het zou haram moeten zijn om een jongen schattig te noemen.
Dat was de grap.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je vergeet dat ik 16 ben.. soms? ik ben 16!!!!!
Zoals?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:28 schreef IHVK het volgende:
Ik kan ook allemaal niet zo schattige dingen zeggen hier. Ook makkelijk.
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:28 schreef Gratau het volgende:
[..]
oke we gaan stemmen: wie wil bilmiyorems ware aard zien ???
Nee, dat doe ik niet.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Geen gemene dingen zeggen hoor. Ik ben gevoelig..
Ok..quote:Op maandag 18 januari 2010 23:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
En je weet dat het niet gaat om wat je zegt, maar om je hoofd.
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:32 schreef Rookert het volgende:
Bilmi is gewoon blanke bolster, ruwe pit
Straks gaan ze nog klagen bij danny!quote:Op maandag 18 januari 2010 23:32 schreef IHVK het volgende:
Ik haal het maar naar beneden wordt wel erg bedreigend zo met Marokkanen en Turken zo bovenaan.
Niet meer schattig?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:33 schreef IHVK het volgende:
Met kort haar en stoppelbaardje en ik zie er heel anders uit trouwens.
tegen: ik wil niet..quote:Op maandag 18 januari 2010 23:34 schreef Gratau het volgende:
bilmiyorem alsnog 1 voor 0 tegen!!!!!!!!!!
En dan worden deze reeksen gesloten en gaan wij wél goede cijfers halen met zijn allen.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Straks gaan ze nog klagen bij danny!
nee ihvk is daar te cool voor.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:35 schreef wikwakka2 het volgende:
En bontkraag erbij. ben je dan een echte man vand e straat?
nee dan gaan we hababam..quote:Op maandag 18 januari 2010 23:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
En dan worden deze reeksen gesloten en gaan wij wél goede cijfers halen met zijn allen.
Stoppelbaard jwzquote:Op maandag 18 januari 2010 23:33 schreef IHVK het volgende:
Met kort haar en stoppelbaardje en ik zie er heel anders uit trouwens.
Het zal tijd worden, ik zit nu al drie uur een mee-naar-huis-neem tentamen te makenquote:Op maandag 18 januari 2010 23:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
En dan worden deze reeksen gesloten en gaan wij wél goede cijfers halen met zijn allen.
Ik ga om 00:00 gewoon mijn pc uitdoen is de planning hier.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het zal tijd worden, ik zit nu al drie uur een mee-naar-huis-neem tentamen te maken.
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
hababam klinkt echt als stereotiep takkietakkie taal
Jij moet een quotenquote:Op maandag 18 januari 2010 23:37 schreef Ayca het volgende:
Neen niet doen, lang haar is veel leuker.
ik ga om 12 uur ook naar bed. en dan morgen vroeg op om écht te studerenquote:Op maandag 18 januari 2010 23:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ga om 00:00 gewoon mijn pc uitdoen is de planning hier.
Moet je vroeg op morgen ?
m'n broer en neven zitten erop.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:39 schreef Ayca het volgende:
Dan openen we op hababam een topic voor ex-fok verslaafden
ik zit er al op mijn beste vriend.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:40 schreef wikwakka2 het volgende:
Volgens mij worden jullie allemaal op hababam uitgekotst, veel te kaas zijn jullie.
Gewoon undercoverquote:Op maandag 18 januari 2010 23:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
m'n broer en neven zitten erop.
Ok.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:37 schreef Ayca het volgende:
Neen niet doen, lang haar is veel leuker.
Jaquote:Op maandag 18 januari 2010 23:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jij moet een quotenIHVK reageerde je op toch
Ja probeerde hij daar nou een grap te maken?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
"jah ik komt al tekort an de einde fan de maand![]()
"
Het is de harde realiteit van het leven in Amsterdam-Noordquote:Op maandag 18 januari 2010 23:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja probeerde hij daar nou een grap te maken?
Is hij ziek?
Wat is er met zijn ogen?
allemaal vragen.
Hababam komt van hababam sinifiquote:Op maandag 18 januari 2010 23:42 schreef Rookert het volgende:
Komt habbohotel van hababam?
Hababam klinkt ook zoiets als een boterham opeten, een kruising tussen haphap, mjam en boterham
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2010 23:45:14 ]
Inderdaad, bestaan dit soort mensen nou echt?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het typetjes waren.
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:43 schreef wikwakka2 het volgende:
Die IHVK zit stiekem gewoon bij het RSC, met z'n lange haren + matje.
Jaquote:
Babam= mijn vaderquote:Op maandag 18 januari 2010 23:42 schreef Rookert het volgende:
Komt habbohotel van hababam?
Hababam klinkt ook zoiets als een boterham opeten, een kruising tussen haphap, mjam en boterham
Zo dansen ze ook in een gemiddelde clubquote:
EK is zo schattigquote:Op maandag 18 januari 2010 23:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Ik zat even na te denken, eigenlijk is het best wel zielig. We zijn 3 jaar jonger en noemen hem schattig. Moet nu denken aan dat een 13-jarig mij schattig zou noemen!
Dus welquote:Op maandag 18 januari 2010 23:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Inderdaad, bestaan dit soort mensen nou echt?
In welke clubs kom jij? Ik zie de vrouwen hier nooit zo dansen. Nederlanders kunnen sowieso niet dansen.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zo dansen ze ook in een gemiddelde club
Valt wel mee.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Ik zat even na te denken, eigenlijk is het best wel zielig. We zijn 3 jaar jonger en noemen hem schattig. Moet nu denken aan dat een 13-jarig mij schattig zou noemen!
Ik snap de link met Bilmiyorem, dankjequote:Op maandag 18 januari 2010 23:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Babam= mijn vader
Hababam= is een soort uitspraak en tevens een zeer grappige film (uit de jaren '70) over een klas van luie leerlingen die nooit overgaat en altijd problemen veroorzaakt.
Dus die naam past wel bij een jongerenforum.
Habbo heeft er niks mee te maken.
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe kun je het kampioenschap schattig vinden?
Gemiddelde tent met bR33zAhsquote:Op maandag 18 januari 2010 23:46 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
In welke clubs kom jij? Ik zie de vrouwen hier nooit zo dansen. Nederlanders kunnen sowieso niet dansen.
Nee, ze kunnen ze niet opvoeden en moeten dan ook nog kinderbijslag krijgenquote:Op maandag 18 januari 2010 23:47 schreef Ayca het volgende:
Is het raar van mij dat ik vind dat zulke mensen geen kinderen horen te krijgen?
Oh noes! Echt zo'n discussie uitlokkende zin.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:47 schreef Ayca het volgende:
Is het raar van mij dat ik vind dat zulke mensen geen kinderen horen te krijgen?
Sana noluyor?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
doe normaal hoor met je blauwe lichten.
Ja van die discussies die je verplicht moest voeren op het middelbaar, maar die niemand boeiend vond behalve ik.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oh noes! Echt zo'n discussie uitlokkende zin.
Jaquote:Op maandag 18 januari 2010 23:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja van die discussies die je verplicht moest voeren op het middelbaar, maar die niemand boeiend vond behalve ik.
Wat vind jij?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oh noes! Echt zo'n discussie uitlokkende zin.
Ik ook! Nee, serieus het is irritant. Sommige dingen moet gewoon over gepraat worden, maar veel leerlingen voelen zich te stoer om echt geinteresseerd te doen. Of ze menen het.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja van die discussies die je verplicht moest voeren op het middelbaar, maar die niemand boeiend vond behalve ik.
Mischien moeten we meedoen aan 'pubberruilquote:Op maandag 18 januari 2010 23:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je bent echt verturkt..
ihvk en jij moeten ruilen..
doen wij nuquote:Op maandag 18 januari 2010 23:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik denk dat je het niet overleeft hier.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mischien moeten we meedoen aan 'pubberruil.
Zo maatschappijleer-achtig.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel vet. Serieus.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mischien moeten we meedoen aan 'pubberruil.
Ja, saai he? Eerlijk.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:53 schreef Gratau het volgende:
[..]
doen wij nueuthanasie, eugenetica abortus etc.
bedoel je met jij verkaasd en hij verturkt?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:53 schreef IHVK het volgende:
Ik denk dat het in beide gevallen heel erg meevalt Emel.
"Het boeit me geen KUT man, ze zijn toch lelijk wheheh haha *kijkt of iemand het gehoord heeftquote:Op maandag 18 januari 2010 23:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ook! Nee, serieus het is irritant. Sommige dingen moet gewoon over gepraat worden, maar veel leerlingen voelen zich te stoer om echt geinteresseerd te doen. Of ze menen het.
jupquote:Op maandag 18 januari 2010 23:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
bedoel je met jij verkaasd en hij verturkt?
Ja, is serieus echt irritant.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
"Het boeit me geen KUT man, ze zijn toch lelijk wheheh haha *kijkt of iemand het gehoord heeft*"
Dat soort
Alleen eugenitca vind ik nog beetje twjifelachtig, voor de rest mag het van mijquote:Op maandag 18 januari 2010 23:53 schreef Gratau het volgende:
[..]
doen wij nueuthanasie, eugenetica abortus etc.
Ja, dat voedsel, echt hè, dat iemand dat kan etenquote:Op maandag 18 januari 2010 23:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik denk dat je het niet overleeft hier.
Ja dat.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
"Het boeit me geen KUT man, ze zijn toch lelijk wheheh haha *kijkt of iemand het gehoord heeft*"
Dat soort
Jij mag geen tursu meerquote:Op maandag 18 januari 2010 23:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, dat voedsel, echt hè, dat iemand dat kan eten. Puur vergif, ik zeg het je!
nou ik vind het best leuk die ethiekquote:
Oh, is er nu ook al een puberruil Internationaal?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:54 schreef Ayca het volgende:
Een meisje uit mijn oude klas deed mee aan puberruil, ze ging naar kenia
Jep, ik weet nog niet of het al is uitgezonden het was een maandje geledenquote:Op maandag 18 januari 2010 23:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, is er nu ook al een puberruil Internationaal?
Maar het is echt raar dat veel mensen amper hun huisgenoot kennen, hoe komt dat?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, dat voedsel, echt hè, dat iemand dat kan eten. Puur vergif, ik zeg het je!
Cool ik vond het ook leuk.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:56 schreef Gratau het volgende:
[..]
nou ik vind het best leuk die ethiek![]()
mijn leraar zegt: binnen ethische vraagstukken zoek je naar voorlopige, niet ideale oplossingen. weet nog steeds niet wat die bedoelt, maar klinkt wel diep
wij hebben nu ook ethiek.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:56 schreef Gratau het volgende:
[..]
nou ik vind het best leuk die ethiek![]()
mijn leraar zegt: binnen ethische vraagstukken zoek je naar voorlopige, niet ideale oplossingen. weet nog steeds niet wat die bedoelt, maar klinkt wel diep
Ik ken hem wel, maar spreek hem alleen als ik hem tegenkom. We gaan niet op elkaars kamers chillen of zoquote:Op maandag 18 januari 2010 23:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar het is echt raar dat veel mensen amper hun huisgenoot kennen, hoe komt dat?
Sorry hoor, maar jouw havo kwam allemaal van het vwo afrollenquote:Op maandag 18 januari 2010 23:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
Weet je wat wel grappig is? De vooroordelen tussen leerlingen van het VWO en van de havo. Ik heb maar 1 vriendin op het VWO, de rest is echt achterlijk. De mensen van de havo weten veel meer van wat er zich afspeelt in de wereld. Veel interessantere mensen..
Anders zou je nog minder doen thuisquote:Op maandag 18 januari 2010 23:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ken hem wel, maar spreek hem alleen als ik hem tegenkom. We gaan niet op elkaars kamers chillen of zo.
Insallah! Succes!quote:Op maandag 18 januari 2010 23:59 schreef IHVK het volgende:
Ok PC gaat nu uit hier.
De volgende keer dat ik jullie spreek heb ik een theoriecertificaat.
Niet allemaal. Heb ook vrienden op de havo, die altijd al havo hebben gedaan. De mensen van het VWO die ik ken, leren gewoon veel, maar lijken helemaal geen algemene kennis te hebben of ook maar iets van wat zich op de wereld afspeelt. Ze doen fucking stoer en ik kan er geen normaal gesprek mee voeren. De havisten die ik ken zijn veel volwassener.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar jouw havo kwam allemaal van het vwo afrollen
Succes, komt goedquote:Op maandag 18 januari 2010 23:59 schreef IHVK het volgende:
Ok PC gaat nu uit hier.
succesquote:Op maandag 18 januari 2010 23:59 schreef IHVK het volgende:
Ok PC gaat nu uit hier.
Succes!quote:Op maandag 18 januari 2010 23:59 schreef IHVK het volgende:
Ok PC gaat nu uit hier.
Leugens, het zijn gewoon de paupere spoorknorren van de toekomst! lúl.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Niet allemaal. Heb ook vrienden op de havo, die altijd al havo hebben gedaan. De mensen van het VWO die ik ken, leren gewoon veel, maar lijken helemaal geen algemene kennis te hebben of ook maar iets van wat zich op de wereld afspeelt. Ze doen fucking stoer en ik kan er geen normaal gesprek mee voeren. De havisten die ik ken zijn veel volwassener.
nja.. bekijk het positief, apart onderwerp.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:00 schreef Ayca het volgende:
Wij hebben helemaal niet meer van dat soort discussiesof nou voor nederlands moeten we een forumdiscussie houden, we moesten met een groepje een onderwerp kiezen..
Ze wilden niets met geloof, niets met politiek, niets met school, uiteindelijk werd het dat de bus gratis moest zijn
Doe maar lekker avontuurlijk, lekker controversiëel.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:00 schreef Ayca het volgende:
Wij hebben helemaal niet meer van dat soort discussiesof nou voor nederlands moeten we een forumdiscussie houden, we moesten met een groepje een onderwerp kiezen..
Ze wilden niets met geloof, niets met politiek, niets met school, uiteindelijk werd het dat de bus gratis moest zijn
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Leugens, het zijn gewoon de paupere spoorknorren van de toekomst! lúl.
Bij mij was het echt andersomquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Niet allemaal. Heb ook vrienden op de havo, die altijd al havo hebben gedaan. De mensen van het VWO die ik ken, leren gewoon veel, maar lijken helemaal geen algemene kennis te hebben of ook maar iets van wat zich op de wereld afspeelt. Ze doen fucking stoer en ik kan er geen normaal gesprek mee voeren. De havisten die ik ken zijn veel volwassener.
hoe kom je er bij dat daar een trema hoort?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Doe maar lekker avontuurlijk, lekker controversiëel.
Tjaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nja.. bekijk het positief, apart onderwerp.![]()
Ik weet het nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hoe kom je er bij dat daar een trema hoort?
Oeh! Die's raak!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hoe kom je er bij dat daar een trema hoort?
Meuj kerolquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nog nooit een corpsbal vers van het vwo horen spreken?
Zulke havisten zijn er ook, maar het zijn gewoon interessantere mensen. Voel me echt niet thuis tussen mensen van het vwo..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bij mij was het echt andersomIn 4VWO moesten wij iets doen met 4 HAVO en ik was echt geschokt (ja echt, sjiek he) door het *whehe hoerrr haha lol het boeit niet giechel" niveau daar
Werd uiteindelijk een beetje trieste strijd tussen VWO en HAVO. Zeker toen een gast van de havo zei "he, laat die meisje even haar mond houden" en een gast van vwo zei "Die meisje? DIE meisje?"
![]()
Wel grappig
Heb je dat nog ergens staanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb op de middelbare school een betoog over de Armeense genocide gehouden.Iedereen keek alsof ze water zagen branden. Nog nooit van gehoord natuurlijk.
![]()
wij moeten in dezelfde klas zitten.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Tjaik had allemaal hele goede onderwerpen maar daar hadden ze geen zin in
echt sterf
Je hebt mensen bij wie het staat en mensen bij wie het niet staat.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:05 schreef wikwakka2 het volgende:
Trouwens, TM, ik vind het niet kunnen dat ze in turkije nu ook al aan de vlotte, pittige kapsels gaan..
Interessant is het juiste woordquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zulke havisten zijn er ook, maar het zijn gewoon interessantere mensen. Voel me echt niet thuis tussen mensen van het vwo..
Wereldvreemd.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb op de middelbare school een betoog over de Armeense genocide gehouden.Iedereen keek alsof ze water zagen branden. Nog nooit van gehoord natuurlijk.
![]()
Nee, helaas. Is alweer 4 jaar geleden ofzo.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:06 schreef Ayca het volgende:
[..]
Heb je dat nog ergens staanwil ik wel zien
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nog nooit een corpsbal vers van het vwo horen spreken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |