abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 januari 2010 @ 14:24:18 #276
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_77247961
En nu ga je verder op karakater
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
  maandag 25 januari 2010 @ 14:27:01 #277
263554 revolutionarymen
revolution is now
pi_77248080
lekker off-topic hier
pi_77248119
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:27 schreef revolutionarymen het volgende:
lekker off-topic hier
Volgens mij was dat de eerste offtopic zin hier
  maandag 25 januari 2010 @ 14:29:43 #279
284684 Babbelvis
doet blup blup
pi_77248198
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:10 schreef Cassandra87 het volgende:
Jeetje mina wat gaan jullie hard..
Ja echt hè.

over dat camoufleren om je zelf op een bepaalde manier neer te zetten zoals jij denkt dat anderen dat willen zien. Zo ben ik vroegâh ook geweest. Maar dat werkt niet echt goed. Want vroeg of laat komt je echte ik toch wel naar boven. En zolang jij je zwakke kanten erkend en bereid bent om het bij te schaven naar een persoonlijkheid waar je de rest van je leven mee uit de voeten kan komt het wel goed.

Ik zit nu elke week wel een paar avonden in de kroeg om lekker onder de mensen te zijn. En daar ben ik gewoon mijzelf. Ik ben dan gelukkig ook niet meer de hele tijd bezig om mij beter voor te doen. Als je vrienden maakt om wie je bent, dan weet je gewoon dat het eigenlijk allemaal wel goed zit.

Trouwens, sommige mensen vinden dat mysterieuze van een autist soms wel fijn hoor. Maar voor dat je zo iemand vind kost dat je heel wat gesprekken aan de bar.

Oh ja... wat is een NT'er eigenlijk
  maandag 25 januari 2010 @ 14:31:23 #280
263554 revolutionarymen
revolution is now
pi_77248260
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:28 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Volgens mij was dat de eerste offtopic zin hier
vind het wel leuk, net alsof je een echt gesprek heb
pi_77248479
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:29 schreef Babbelvis het volgende:

Oh ja... wat is een NT'er eigenlijk
NT staat voor Niet Typisch of Non/Neuro Typical, waarmee de "normale" mens wordt bedoeld.
pi_77248658
Zucht, ik zit (weer) op mijn broertje zijn account
De vorige berichten hier waren van mij, autidude
pi_77249187
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:48 schreef Autidude het volgende:

[..]

GE-WEL-DIG! Thnxs dat jij iig de "ballen" hebt om toe te geven hoe "het spelletje werkt"
Het is zó standaard heh, en dat komt omdat het de natuur is.. dat is écht zo. Je wordt gruwelijk
gemindfucked door hormonen en hersenstofjes.. ik ben "chemisch" in onbalans, ik heb daar minder last van en daardoor een iets andere blik op dat hele spelletje.

Er is zo'n bekende spreuk die wel toepasbaar is; The nice guy finishes last .. en dat is echt zo, alleen een beetje vervelend.. Want ik meen het echt dat ik het gruwelijk vind hoe die meiden zich laten verpesten, ik heb het meegemaakt en ik kan het niet aanzien. Het doet echt pijn, heel raar.. en dan denk ik, je had ook voor mij kunnen kiezen?
Helemaal waar... Er is bv een jongen die ik ooit niet zag staan omdat ik met mn kop bij de een of andere player zat, en nu kan ik mezelf wel voor mn kop slaan dat ik toen zo blind was (en nu hoeft hij mij niet meer )
Het blijft lastig hoor... Ik kan ook weer niet een jongen hebben die "te" lief is, daar wals ik dwars overheen... Ik ben nogal dominant, dus ik wil wel tegengas... Maar de balans vinden tussen lief en player is vrij lastig... Om mij heen zie ik genoeg meiden/vrouwen die wel op tijd doorhadden dat lieve jongens net even fijner zijn hoor, dus er is zeker nog hoop voor je!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  maandag 25 januari 2010 @ 14:56:00 #284
247161 ikke043
pi_77249196
Hoe komt het eigenlijk dat jullie allemaal online kunnen? Ik weet dat sommige niet werken, maar ik dacht dat sommige dat wel deden.
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
  maandag 25 januari 2010 @ 15:00:52 #286
247161 ikke043
pi_77249394
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Ziek thuis
Oow, wat jammer beterschap ermee
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
pi_77249418
ik ben lichtelijk beter, en werk niet..heb de hele dag de tijd..en vandaag is mijn FOK dag..
tot 4 uur want dat ik ff 2 broeken halen bij de kleermaker
  maandag 25 januari 2010 @ 15:07:30 #288
247161 ikke043
pi_77249717
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:01 schreef francis998 het volgende:
ik ben lichtelijk beter, en werk niet..heb de hele dag de tijd..en vandaag is mijn FOK dag..
tot 4 uur want dat ik ff 2 broeken halen bij de kleermaker
Dan wens ik jou ook beterschap
En bij de kleermaker volgens mij hebben we die hier niet eens
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
  maandag 25 januari 2010 @ 15:20:55 #289
247161 ikke043
pi_77250437
En toen was het stil
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
pi_77250628
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:56 schreef ikke043 het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat jullie allemaal online kunnen? Ik weet dat sommige niet werken, maar ik dacht dat sommige dat wel deden.
Wajong
  maandag 25 januari 2010 @ 15:29:58 #291
247161 ikke043
pi_77250879
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:24 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

Wajong
Hoe zit dat eigenlijk met WaJong, daar kom ik namelijk niet uit.
Een vriend van me(ook Asperger) krijgt ook wajong sinds kort, maar hij zegt dat een werkgever daar niet achter kan komen dat jij dat ooit hebt gehad. Dat klinkt mij nogal raar in de oren
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
  maandag 25 januari 2010 @ 15:40:05 #292
284684 Babbelvis
doet blup blup
pi_77251367
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:29 schreef ikke043 het volgende:

[..]

Hoe zit dat eigenlijk met WaJong, daar kom ik namelijk niet uit.
Een vriend van me(ook Asperger) krijgt ook wajong sinds kort, maar hij zegt dat een werkgever daar niet achter kan komen dat jij dat ooit hebt gehad. Dat klinkt mij nogal raar in de oren
Dat zou ik ook niet weten, het lijkt mij dat een werkgever er wel achter kan komen. Hij zal alleen misschien niet te horen krijgen zonder jou toestemming wat de reden is waarom je wajong krijgt.

En daarbij. Het is voor een werkgever vaak nog voordeliger ook om een wajonger aan te nemen met subsidie en alles.

Er komt alleen wat uitzoek werk bij kijken, zoals contact leggen met het UWV om uit te zoeken wat de voordelen voor de werkgever is i.p.v. je contract alleen door te sturen naar zijn accountant
  maandag 25 januari 2010 @ 16:03:21 #293
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_77252336
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:56 schreef ikke043 het volgende:
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:20 schreef ikke043 het volgende:
En toen was het stil
Omdat ik wel gewoon werk; meestal even in de pauze en als er een verloren moment is (of, zoals nu, de werkdag bijna om en sommige dingen geen zin hebben om nu nog op te pakken, dan maar even wat anders)
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_77254233
ik ben terug. En ja..hoor kleermaker bestaat nog..tenminste hier in rotterdam.

Ik ben weer terug maar waarschijnlijk iets minder actief. Ga straks eten..en kijk een buitenlandse soap, en later ncis vanavond..dus 's avonds ben ik er minder.
pi_77254831
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:55 schreef francis998 het volgende:

[..]

echte grote enthusiame heb ik niet..en eigenlijk is dit de 3e keer dat ik naar een psych ga..maar ik haak steeds af omdat ik er in mijn ogen niet veel mee opschiet. Ja oke, de depressie is deels alweer voorbij...maar de kans dat 'ie terugkeerd is er nog.
Maarja...verder wil iig vragen wat ik daar ga doen..en wanneer die resultaten er nou eindelijk komen..ik zag dat ze vorige keer een dik pak papier pakte, ik dacht hé mijn resultaten...maar ze gebruikte ze als onderlegger voor haar velletje waar ze notities op maakt,
Terwijl als ik de resultaten krijg dan weet ik tenminste iets meer.

Maar ik ben eerlijk ik ben ook behoorlijk passief..en er vallen soms behoorlijk akelige stiltes
Als je deze dingen nu eens opschrijft (en desnoods, als dat kan, mailt naar haar, dat je het daar over wilt hebben), en meeneemt om te zorgen dat je het niet vergeet... Hopelijk komt ze dan met bevredigende antwoorden
pi_77255265
quote:
Op maandag 25 januari 2010 16:56 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Als je deze dingen nu eens opschrijft (en desnoods, als dat kan, mailt naar haar, dat je het daar over wilt hebben), en meeneemt om te zorgen dat je het niet vergeet... Hopelijk komt ze dan met bevredigende antwoorden
ik moet ze dan maar op papier zetten.
Want mail-adres, tel.nr ofzo heb ik niet. Alleen het nr van de receptie..
dus maar afwachten tot volgende week woensdag en kijken wat het word...
pi_77255509
quote:
Op maandag 25 januari 2010 17:05 schreef francis998 het volgende:

[..]

ik moet ze dan maar op papier zetten.
Want mail-adres, tel.nr ofzo heb ik niet. Alleen het nr van de receptie..
dus maar afwachten tot volgende week woensdag en kijken wat het word...
Inderdaad!!! Je kan het altijd proberen toch!
En anders print je dit topic gewoon uit...
pi_77255720
quote:
Op maandag 25 januari 2010 17:10 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Inderdaad!!! Je kan het altijd proberen toch!
En anders print je dit topic gewoon uit...
of al die paginas waar ik dingen op typte die me dwars zaten..heeft ze iig genoeg leesvoer..
pi_77255874
quote:
Op maandag 25 januari 2010 17:15 schreef francis998 het volgende:

[..]

of al die paginas waar ik dingen op typte die me dwars zaten..heeft ze iig genoeg leesvoer..
Nou ja, ik zou ze in elk geval nog een keer doornemen en de ergste punten opschrijven om over te praten!
Daar is zij toch voor!!!

Of inderdaad uitprinten en woensdag langsbrengen; gaat u maar lezen mevrouw, ik ga even langs de mac!
pi_77255994
quote:
Op maandag 25 januari 2010 17:19 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nou ja, ik zou ze in elk geval nog een keer doornemen en de ergste punten opschrijven om over te praten!
Daar is zij toch voor!!!

Of inderdaad uitprinten en woensdag langsbrengen; gaat u maar lezen mevrouw, ik ga even langs de mac!
Het meeste heb ik heel opervlakkig verteld..maar zij ging er niet op in. En een keer zei ze over iets, als je er klaar voor bent wil ik het graag hierover hebben.
Maar ik ben er al lang klaarvoor anders had ik het niet in details verteld..

maar goed zij is de psych..en zal vast ook wel weten wat ze doet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')