Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
bambino = Sjoerd
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door Sjoerd geperfectioneerd
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Je weet dat het maandagavond is hé?quote:
Sinds wanneer maakt dat voor een alcoholist verschil?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:16 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Je weet dat het maandagavond is hé?
Ohja, in zijn café... op zijn vaste barkruk.. Zo'n tafereel zie ik nu voor mequote:Op maandag 18 januari 2010 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sinds wanneer maakt dat voor een alcoholist verschil?
Maandagavond is mijn zuipavond (tegenover de kerk)quote:Op maandag 18 januari 2010 20:16 schreef Oldenzaal het volgende:
Je weet dat het maandagavond is hé?
Oh! Dan weet ik je stamcafé ook te vinden!quote:Op maandag 18 januari 2010 20:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maandagavond is mijn zuipavond (tegenover de kerk)
Er staat met grote letters 'Grolsch' op, kan niet missenquote:Op maandag 18 januari 2010 20:23 schreef Samzz het volgende:
Oh! Dan weet ik je stamcafé ook te vinden!
Je mag t opvatten zoals je wiltquote:Op maandag 18 januari 2010 20:25 schreef Kreator het volgende:
[..]. Moet ik dit letterlijk opvatten?
.
[..]
Ik ben al zo oud, jongen...
Daaromquote:Op maandag 18 januari 2010 20:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Er staat met grote letters 'Grolsch' op, kan niet missen
Hoe bevalt je Matiz?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:25 schreef Kreator het volgende:
Ik ben al zo oud, jongen...
Was dat niet altijd helios?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Sneeuw of geen sneeuw, daarbinnen schijnt altijd de zon![]()
[ afbeelding ]
Hey, ik ken het daar.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Sneeuw of geen sneeuw, daarbinnen schijnt altijd de zon![]()
[ afbeelding ]
Ik mis hemquote:Op maandag 18 januari 2010 21:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wanneer is die doodslineaal er eigenlijk weer?
Ik ookquote:
quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 20:18 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik kwam er trouwens achter dat ik in die week ziekheid 5 kilo afgevallen ben!
quote:
Uhu, omdat je vadsig bent met je 45 kiloquote:Op maandag 18 januari 2010 21:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
OEhhhh nu wil ik ook ziek zijn
* LilDutchPrincess gaat buiten in de sneeuw liggen
45?quote:Op maandag 18 januari 2010 21:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, omdat je vadsig bent met je 45 kilo [ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ach hou op met dat afvallen-gedoequote:Op maandag 18 januari 2010 21:54 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
45?dan was ik dood denk ik.... maar 5 minder zou prima kunnen hoor...
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach hou op met dat afvallen-gedoeEr moet vleesch aan de botten zitten bij een vrouw!
Geen gratenpakhuis!quote:
what he said!quote:Op maandag 18 januari 2010 21:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach hou op met dat afvallen-gedoeEr moet vleesch aan de botten zitten bij een vrouw!
quote:Op maandag 18 januari 2010 22:04 schreef sjoemie1985 het volgende:
heeft TS een witte eend overreden ofzo?
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
HEB JIJ OVERGEWICHTquote:Op maandag 18 januari 2010 21:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Das flinke tied geleden danquote:Op maandag 18 januari 2010 22:43 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik ga trouwens wel ff eten, laatste keer was om 1600 uur.
macdonalds oldenzaal was open, maar ik had geen geldjes bij mequote:Op maandag 18 januari 2010 22:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Das flinke tied geleden dan
pauper !!quote:Op maandag 18 januari 2010 22:47 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
macdonalds oldenzaal was open, maar ik had geen geldjes bij me
Je kunt toch pinnen, jong?!quote:Op maandag 18 januari 2010 22:47 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
macdonalds oldenzaal was open, maar ik had geen geldjes bij me
RUSTIG! HET IS NU MAANDAGAVOND!quote:Op maandag 18 januari 2010 23:03 schreef Samzz het volgende:
Vrijdag naar Amsterdam! En ik moet al m'n outfits nog uitzoeken! Ik ben m'n zwarte blouse kwijt! Waar is de koffer...
Whaaaa *Panic attack*
Weet ik! Maar ik ga vrijdag al weg!quote:
Het is inderdaad een tijdje Helios geweest (good old days). De grote zaal is afgebroken en het voorcafé met de kleine zaal is voor een deel bewaard gebleven wat nu dus Grandcafé De Zon is.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Was dat niet altijd helios?
Of zit ik er nu helemaal naast?
Ik heb hem hier nogquote:Op maandag 18 januari 2010 23:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik! Maar ik ga vrijdag al weg!
Godver... M'n zwarte blouse is pleite
Kijk! Ik word begrepenquote:Op maandag 18 januari 2010 23:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is al snel! Mijn moeder had 3 weken voor de vakantie de koffer al klaar!
Verkapte doodsverwensing richting Kreator! BAN!quote:Op maandag 18 januari 2010 23:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die Kreatur muss sterben!!! *brult mee*
Rammstein's nieuwe plaat wordt beter als je 'm vaak gehoord hebt
Verkapt? Banaan-vragen zijn trouwens ook een ban.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:29 schreef Oldenzaal het volgende:
Verkapte doodsverwensing richting Kreator! BAN!
Uhhh, nee?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:29 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Verkapte doodsverwensing richting Kreator! BAN!
Tsja, de originaliteitsprijs gaat hij er niet mee winnenquote:Op maandag 18 januari 2010 23:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik verwacht zo een . van christiaan
Hij laadt langzaam weer... Heel langzaamquote:
Ik vind het stomquote:Op maandag 18 januari 2010 23:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, de originaliteitsprijs gaat hij er niet mee winnen
Ach, dat mag in andere landen ook wel. Maar er bestaat een kans dat je onthoofd word.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Welkom in Nederland. Hier mag u een mening hebben.
Ja, die kans is in Nederland wat kleinerquote:Op maandag 18 januari 2010 23:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, dat mag in andere landen ook wel. Maar er bestaat een kans dat je onthoofd word.
Dat is voorbijquote:Op maandag 18 januari 2010 23:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waar zijn eigenlijk die tijden gebleven dat we een ToF-deeltje in 45 minuten volramden?
In de tijd dat er nog meets waren denk ik.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waar zijn eigenlijk die tijden gebleven dat we een ToF-deeltje in 45 minuten volramden?
Die was vorige weekquote:Op maandag 18 januari 2010 23:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
In de tijd dat er nog meets waren denk ik..
Wacht maar tot de lineaal terugkomt!quote:
Yeahquote:Op maandag 18 januari 2010 23:41 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wacht maar tot de lineaal terugkomt!
Zetten we een spurt in dan?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Doe eens een poging. Doen wij mee.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:43 schreef Redbaron het volgende:
ik wil wel spammen maar als ik vrij ben spammen jullie niet mee
Het verbaasd me 0.0quote:Op maandag 18 januari 2010 23:46 schreef Samzz het volgende:
Heb ik al verteld dat ik kaartjes voor de Zwarte Cross heb gekocht?
Ik heb helemaal niks in Oldenzaalquote:Op maandag 18 januari 2010 23:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb vandaag mensen uit Oldenzaal gezien.
Spannendquote:Op maandag 18 januari 2010 23:46 schreef Redbaron het volgende:
daarna oldenzaal laden en rondje oldenzaal
Nou, doe het rustig aan.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:46 schreef Kreator het volgende:
Had ik al verteld dat ik nu niet meer ga meelezen...
Ga je ons voor altijd verlaten?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:46 schreef Kreator het volgende:
Had ik al verteld dat ik nu niet meer ga meelezen...
En hoe was 't in Duitsland?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:47 schreef Redbaron het volgende:
toen naar metelen 15pal laden, nabij ochtrup
quote:
Carnavalquote:
Dat is geen reden. Dat is een anti-reden.quote:
Die Polizei ist deinen besten Freundquote:Op maandag 18 januari 2010 23:49 schreef Redbaron het volgende:
daar klem gezet door schweinhunden omdat ik de auto ff per ongeluk voor uitrit neer had gezet
Nee joh gek!quote:Op maandag 18 januari 2010 23:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is geen reden. Dat is een anti-reden.
En terecht!quote:Op maandag 18 januari 2010 23:49 schreef Redbaron het volgende:
daar klem gezet door schweinhunden omdat ik de auto ff per ongeluk voor uitrit neer had gezet
Boeskool ownedquote:Op maandag 18 januari 2010 23:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is geen reden. Dat is een anti-reden.
Boefje!quote:Op maandag 18 januari 2010 23:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lege post jonguh
Komt eraanquote:Op maandag 18 januari 2010 23:50 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik wacht trouwens nog steeds op een sik-loze foto!
heul nie, kon de plas niet op en ga dan eerst met de benenwagen kijken, toen ik nog geen 5min later terug kwam stond ik klem....en dat heeft een UUR geduurd.quote:
Tuurlijk!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 23:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Voor middernacht dit deeltje vol?
Dat gaat goedkomenquote:Op maandag 18 januari 2010 23:51 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik wil namelijk fappen!
Maar, waarom ga je dan op een niet parkeren plek staanquote:Op maandag 18 januari 2010 23:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
heul nie, kon de plas niet op en ga dan eerst met de benenwagen kijken, toen ik nog geen 5min later terug kwam stond ik klem....en dat heeft een UUR geduurd.
Bwhehehequote:
Als ik een dochter had, mocht ze wel met je uitgaan!quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:53 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Als ik een dochter had, mocht ze wel met je uitgaan!
Naaisquote:Op maandag 18 januari 2010 23:53 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dat hoort, want het is metal \m/quote:
Dat is geen vereiste hoorquote:Op maandag 18 januari 2010 23:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat hoort, want het is metal \m/
Die heb ik heul nietquote:Op maandag 18 januari 2010 23:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
David, post ook eens een boze foto van jezelf 14.gif
Eenschquote:Op maandag 18 januari 2010 23:53 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Kom met carnaval maar naar Oldenzaal!quote:
Carnaval in Twentequote:Op maandag 18 januari 2010 23:54 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Kom met carnaval maar naar Oldenzaal!
omdat als ik op een andere plek ging staan 3uit/inritten blokkeerde. Bedrijf dat dit geflikt heeft deed dit vaker zo begreep ikquote:Op maandag 18 januari 2010 23:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, waarom ga je dan op een niet parkeren plek staan
We zijn sowieso al bang voor je, dus post 'm maarquote:Op maandag 18 januari 2010 23:54 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook een boze foto van mij. Maar die post ik niet, want die is eng.
Mag ik dan bij jou logeren?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:54 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Kom met carnaval maar naar Oldenzaal!
Dankjewel! Gaat helemaal goedkomen!quote:
Ohquote:Op maandag 18 januari 2010 23:55 schreef Redbaron het volgende:
[..]
omdat als ik op een andere plek ging staan 3uit/inritten blokkeerde. Bedrijf dat dit geflikt heeft deed dit vaker zo begreep ik
Uiteraard!quote:
Met Marko werkt het wel, maar Marko woont niet in Oldenzaal en Oldenzaal is Mekka met carnavalquote:Op maandag 18 januari 2010 23:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nu het met Marko niet werkt maar met Daniël?
nog 93quote:Op maandag 18 januari 2010 23:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kom op, nog 100 posts in 5 minuten
Die brilquote:Op maandag 18 januari 2010 23:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eentje zonder booskijken, uit Capelle nog:
[ afbeelding ]
Nog nooit carnaval in 't zuiden meegemaakt?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met Marko werkt het wel, maar Marko woont niet in Oldenzaal en Oldenzaal is Mekka met carnaval
quote:
AVIATORquote:Op maandag 18 januari 2010 23:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eentje zonder booskijken, uit Capelle nog:
[ afbeelding ]
Die dingen heerschen de pan uit, verdammtquote:
Wat hou ik toch van je!quote:Op maandag 18 januari 2010 23:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met Marko werkt het wel, maar Marko woont niet in Oldenzaal en Oldenzaal is Mekka met carnaval
Vind ik niet zo nodigquote:Op maandag 18 januari 2010 23:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nog nooit carnaval in 't zuiden meegemaakt?
In jouw wereldje welquote:Op maandag 18 januari 2010 23:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die dingen heerschen de pan uit, verdammt
Zie je, David?quote:
Boeeeeeee!!! Huichelaar!!quote:Op maandag 18 januari 2010 23:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nog nooit carnaval in 't zuiden meegemaakt?
quote:
Niet zo denigrerend richting Oldenzaal jaquote:Op maandag 18 januari 2010 23:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan snap ik waarom je die van Oldenzaal leuk vindt.
Dat wisten we al jaquote:Op maandag 18 januari 2010 23:58 schreef Redbaron het volgende:
carnaval is gewoon zuipen, daar heb ik heul geen carnaval voor nodig
Volgende keer neem ik een mcflurry voor jou mee!quote:
Was jij hier niet de grootste Oldenzaal-basher?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend richting Oldenzaal ja
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend richting Oldenzaal ja
Yeahquote:
Dat lijkt er meer op.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jongens, ik heb gefaald.
Ik houd van Oldenzaal.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was jij hier niet de grootste Oldenzaal-basher?
Dat wilde ik LETTERLIJK typenquote:Op maandag 18 januari 2010 23:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jongens, we hebben gefaald.
Weet ik niet...quote:Op maandag 18 januari 2010 23:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
San, wanneer eet je weer moos, dan kom ik het van je buikje eten
Zodra je het weet moet je me maar even bellenquote:
Of je belt als jij moos gaat eten?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zodra je het weet moet je me maar even bellen
Ik ookquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goddomme, door dat gepraat over moos heb ik nu honger
Je bent te laat, zak hooi!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:01 schreef norich het volgende:
WHOOOOOEEEHOOOOEEE
OMGquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goddomme, door dat gepraat over moos heb ik nu honger
Ik zit nu aan gehaktballen met mayoquote:
Doe jij even lief tegen mijn mede-sexegenootquote:
Jaloers is*quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:03 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik zit nu aan gehaktballen met mayo
HOIquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe jij even lief tegen mijn mede-sexegenoot
Jaloers is*quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
BIER
Morgen naar enschede!quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:03 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik zit nu aan gehaktballen met mayo
Is goed, skatquote:
morgen gerard?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:04 schreef Oldenzaal het volgende:
Nog 1 dag antibiotica en dan mag ik weer
quote:
maar dat komt omdat ik niet kon drinkenquote:
Whehehequote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
maar dat komt omdat ik niet kon drinken
jij woont daarquote:
allemaal grote bek maar zuipe deden ze nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
maar dat komt omdat ik niet kon drinken
HEY!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
allemaal grote bek maar zuipe deden ze niet
Jij dronk toch ook cola?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
HSB?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik denk dat ik trouwens weet welk liedje ik op school ga spelen
Justinquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik heb het koud, wie kan mij opwarmen?
quote:
Je verwarming!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik heb het koud, wie kan mij opwarmen?
volgende keer jongens, en dan blijft ook alles binnen hequote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |