quote:Op maandag 18 januari 2010 22:04 schreef sjoemie1985 het volgende:
heeft TS een witte eend overreden ofzo?
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach hou op met dat afvallen-gedoeEr moet vleesch aan de botten zitten bij een vrouw!
HEB JIJ OVERGEWICHTquote:Op maandag 18 januari 2010 21:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
OEhhhh nu wil ik ook ziek zijn
* LilDutchPrincess gaat buiten in de sneeuw liggen
Das flinke tied geleden danquote:Op maandag 18 januari 2010 22:43 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik ga trouwens wel ff eten, laatste keer was om 1600 uur.
macdonalds oldenzaal was open, maar ik had geen geldjes bij mequote:Op maandag 18 januari 2010 22:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Das flinke tied geleden dan
pauper !!quote:Op maandag 18 januari 2010 22:47 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
macdonalds oldenzaal was open, maar ik had geen geldjes bij me
Je kunt toch pinnen, jong?!quote:Op maandag 18 januari 2010 22:47 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
macdonalds oldenzaal was open, maar ik had geen geldjes bij me
RUSTIG! HET IS NU MAANDAGAVOND!quote:Op maandag 18 januari 2010 23:03 schreef Samzz het volgende:
Vrijdag naar Amsterdam! En ik moet al m'n outfits nog uitzoeken! Ik ben m'n zwarte blouse kwijt! Waar is de koffer...
Whaaaa *Panic attack*
Weet ik! Maar ik ga vrijdag al weg!quote:
Het is inderdaad een tijdje Helios geweest (good old days). De grote zaal is afgebroken en het voorcafé met de kleine zaal is voor een deel bewaard gebleven wat nu dus Grandcafé De Zon is.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Was dat niet altijd helios?
Of zit ik er nu helemaal naast?
Ik heb hem hier nogquote:Op maandag 18 januari 2010 23:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik! Maar ik ga vrijdag al weg!
Godver... M'n zwarte blouse is pleite
Kijk! Ik word begrepenquote:Op maandag 18 januari 2010 23:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is al snel! Mijn moeder had 3 weken voor de vakantie de koffer al klaar!
Verkapte doodsverwensing richting Kreator! BAN!quote:Op maandag 18 januari 2010 23:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die Kreatur muss sterben!!! *brult mee*
Rammstein's nieuwe plaat wordt beter als je 'm vaak gehoord hebt
Verkapt? Banaan-vragen zijn trouwens ook een ban.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:29 schreef Oldenzaal het volgende:
Verkapte doodsverwensing richting Kreator! BAN!
Uhhh, nee?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:29 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Verkapte doodsverwensing richting Kreator! BAN!
Tsja, de originaliteitsprijs gaat hij er niet mee winnenquote:Op maandag 18 januari 2010 23:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik verwacht zo een . van christiaan
Hij laadt langzaam weer... Heel langzaamquote:
Ik vind het stomquote:Op maandag 18 januari 2010 23:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, de originaliteitsprijs gaat hij er niet mee winnen
Ach, dat mag in andere landen ook wel. Maar er bestaat een kans dat je onthoofd word.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Welkom in Nederland. Hier mag u een mening hebben.
Ja, die kans is in Nederland wat kleinerquote:Op maandag 18 januari 2010 23:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, dat mag in andere landen ook wel. Maar er bestaat een kans dat je onthoofd word.
Dat is voorbijquote:Op maandag 18 januari 2010 23:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waar zijn eigenlijk die tijden gebleven dat we een ToF-deeltje in 45 minuten volramden?
In de tijd dat er nog meets waren denk ik.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waar zijn eigenlijk die tijden gebleven dat we een ToF-deeltje in 45 minuten volramden?
Die was vorige weekquote:Op maandag 18 januari 2010 23:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
In de tijd dat er nog meets waren denk ik..
Wacht maar tot de lineaal terugkomt!quote:
Yeahquote:Op maandag 18 januari 2010 23:41 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wacht maar tot de lineaal terugkomt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |