Kijk! Ik word begrepenquote:Op maandag 18 januari 2010 23:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is al snel! Mijn moeder had 3 weken voor de vakantie de koffer al klaar!
Verkapte doodsverwensing richting Kreator! BAN!quote:Op maandag 18 januari 2010 23:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die Kreatur muss sterben!!! *brult mee*
Rammstein's nieuwe plaat wordt beter als je 'm vaak gehoord hebt
Verkapt? Banaan-vragen zijn trouwens ook een ban.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:29 schreef Oldenzaal het volgende:
Verkapte doodsverwensing richting Kreator! BAN!
Uhhh, nee?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:29 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Verkapte doodsverwensing richting Kreator! BAN!
Tsja, de originaliteitsprijs gaat hij er niet mee winnenquote:Op maandag 18 januari 2010 23:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik verwacht zo een . van christiaan
Hij laadt langzaam weer... Heel langzaamquote:
Ik vind het stomquote:Op maandag 18 januari 2010 23:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, de originaliteitsprijs gaat hij er niet mee winnen
Ach, dat mag in andere landen ook wel. Maar er bestaat een kans dat je onthoofd word.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Welkom in Nederland. Hier mag u een mening hebben.
Ja, die kans is in Nederland wat kleinerquote:Op maandag 18 januari 2010 23:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, dat mag in andere landen ook wel. Maar er bestaat een kans dat je onthoofd word.
Dat is voorbijquote:Op maandag 18 januari 2010 23:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waar zijn eigenlijk die tijden gebleven dat we een ToF-deeltje in 45 minuten volramden?
In de tijd dat er nog meets waren denk ik.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waar zijn eigenlijk die tijden gebleven dat we een ToF-deeltje in 45 minuten volramden?
Die was vorige weekquote:Op maandag 18 januari 2010 23:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
In de tijd dat er nog meets waren denk ik..
Wacht maar tot de lineaal terugkomt!quote:
Yeahquote:Op maandag 18 januari 2010 23:41 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wacht maar tot de lineaal terugkomt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |