Wilde meid!quote:
Wtf?quote:Op maandag 18 januari 2010 18:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
David heeft op haar gelegen vrees ik
Hoe harder men ontkent...quote:
Bwhehehequote:Op maandag 18 januari 2010 19:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
ben net aan het posten in een topic daarover![]()
Ultieme topickiller ontdekt
Meestal verklaard dat een heleboelquote:Op maandag 18 januari 2010 19:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, je weet hoe ik kan reageren
quote:Op maandag 18 januari 2010 19:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, je weet hoe ik kan reageren
En jij al helemaalquote:Op maandag 18 januari 2010 19:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meestal verklaard dat een heleboel
Ik las Rukkertopicquote:Op maandag 18 januari 2010 19:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ruzie in het Tukkertopic, heerlijk. Daar gaan m'n utopische gedachten over de lieve tukkers
Ie waquote:
Maar, maar... IK BEN WEL LIEF!quote:Op maandag 18 januari 2010 19:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ruzie in het Tukkertopic, heerlijk. Daar gaan m'n utopische gedachten over de lieve tukkers
Jij en Manon toch?quote:
Link?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kreator is van de oude stempelquote:Op maandag 18 januari 2010 19:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wie ben jij eigenlijk?
je wou er gewoon niet heen !quote:Op maandag 18 januari 2010 19:46 schreef Samzz het volgende:
Über Tukker![]()
Heee! ACT-F, ik was in Goor vandaagVergeten m'n biertje te komen halen
Terug komen jij!quote:Op maandag 18 januari 2010 19:46 schreef Samzz het volgende:
Über Tukker![]()
Heee! ACT-F, ik was in Goor vandaagVergeten m'n biertje te komen halen
Ik bedacht het me toen ik Goor uitreed. Ik moest in een straat zijn met een Gquote:
Maar wat deed je in Goor?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:48 schreef Samzz het volgende:
Ik bedacht het me toen ik Goor uitreed. Ik moest in een straat zijn met een G
Ze zocht Geerquote:
Ik reed mee met m'n opdrachtgever, die moest ski's ophalen in Goorquote:
Die verwachtte ik alquote:
Oonk Sport zeker? Niet echt supervlakbij de kerk, maar goed. Mijn stamkroeg is ook naast de kerkquote:Op maandag 18 januari 2010 19:50 schreef Samzz het volgende:
Ik reed mee met m'n opdrachtgever, die moest ski's ophalen in GoorNaast de kerk, die straat.
Nee, bij een mevrouw die dr ski's weg deed of zoquote:Op maandag 18 januari 2010 19:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Oonk Sport zeker? Niet echt supervlakbij de kerk, maar goed. Mijn stamkroeg is ook naast de kerk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |