Komt eraanquote:Op maandag 18 januari 2010 23:50 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik wacht trouwens nog steeds op een sik-loze foto!
heul nie, kon de plas niet op en ga dan eerst met de benenwagen kijken, toen ik nog geen 5min later terug kwam stond ik klem....en dat heeft een UUR geduurd.quote:
Tuurlijk!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 23:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Voor middernacht dit deeltje vol?
Dat gaat goedkomenquote:Op maandag 18 januari 2010 23:51 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik wil namelijk fappen!
Maar, waarom ga je dan op een niet parkeren plek staanquote:Op maandag 18 januari 2010 23:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
heul nie, kon de plas niet op en ga dan eerst met de benenwagen kijken, toen ik nog geen 5min later terug kwam stond ik klem....en dat heeft een UUR geduurd.
Bwhehehequote:
Als ik een dochter had, mocht ze wel met je uitgaan!quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:53 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Als ik een dochter had, mocht ze wel met je uitgaan!
Naaisquote:Op maandag 18 januari 2010 23:53 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dat hoort, want het is metal \m/quote:
Dat is geen vereiste hoorquote:Op maandag 18 januari 2010 23:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat hoort, want het is metal \m/
Die heb ik heul nietquote:Op maandag 18 januari 2010 23:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
David, post ook eens een boze foto van jezelf 14.gif
Eenschquote:Op maandag 18 januari 2010 23:53 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Kom met carnaval maar naar Oldenzaal!quote:
Carnaval in Twentequote:Op maandag 18 januari 2010 23:54 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Kom met carnaval maar naar Oldenzaal!
omdat als ik op een andere plek ging staan 3uit/inritten blokkeerde. Bedrijf dat dit geflikt heeft deed dit vaker zo begreep ikquote:Op maandag 18 januari 2010 23:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, waarom ga je dan op een niet parkeren plek staan
We zijn sowieso al bang voor je, dus post 'm maarquote:Op maandag 18 januari 2010 23:54 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook een boze foto van mij. Maar die post ik niet, want die is eng.
Mag ik dan bij jou logeren?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:54 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Kom met carnaval maar naar Oldenzaal!
Dankjewel! Gaat helemaal goedkomen!quote:
Ohquote:Op maandag 18 januari 2010 23:55 schreef Redbaron het volgende:
[..]
omdat als ik op een andere plek ging staan 3uit/inritten blokkeerde. Bedrijf dat dit geflikt heeft deed dit vaker zo begreep ik
Uiteraard!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |