Universiteit v. Amsterdam..quote:
O jaa sorry was ff in de war:Pquote:Op maandag 18 januari 2010 20:31 schreef feelsgoodman het volgende:
Universiteitje van die Amsterdamngz.
Hey rustige jongen!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 20:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
Universiteit v. Amsterdam..
Ik denk dat hij het verward met de PAAZ ofzo, maar tof topic
Nog steeds de enige in Nederland.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:30 schreef iamredleader het volgende:
kudos voor het feit dat je een real-life ban hebt weten te scoren
Naja, Student Psychologie die alle betweters eruit heeft geluldquote:Op maandag 18 januari 2010 21:52 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ja , er is vast nog nooit iemand geweest die ergens een toegangsverbod heeft gekregen.![]()
Welneequote:
quote:
Paint svp.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:53 schreef bassos het volgende:
[..]
Een muizige man heeft me eens aggressief benaderd.
Dus ik deed wat elke zichzelf respecterende magier deed.
Trek hem naar binnen en doe alsof je neus bloed.
Nadat zijn kleuren zichtbaar zijn, vertel middels openbaring hoe dat er uit ziet.
Done.
Zou er ook een real-life MED zijn ergens? Of een real-life shedder!quote:Op maandag 18 januari 2010 20:30 schreef iamredleader het volgende:
kudos voor het feit dat je een real-life ban hebt weten te scoren
Nee, dat ben je niet, je bent schizofreen; geestesziek.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:56 schreef bassos het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je een tovenar bent.
Dat is een mogelijkheid.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:40 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Nee, dat ben je niet, je bent schizofreen; geestesziek.
Sta je al/nog steeds onder behandeling?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:49 schreef bassos het volgende:
[..]
Dat is een mogelijkheid.
Tijd voor een Poll ?
Pipo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |