zelf bakken, weet je HOEVEEL MOEITEquote:Op maandag 18 januari 2010 13:46 schreef oh-oh het volgende:
Morgen trakteren Qutje, en zelf iets bakken is ook leuk![]()
Of een arretjescake maken
ja sorry...quote:
Ja daarom wilde ik het ook alleen als ik het op mn werk kon laten bezorgen en toen begon de ellendequote:Op maandag 18 januari 2010 13:48 schreef P.F het volgende:
Wat een drama oh-oh..
Ik laat pakjes altijd bij mijn ouders bezorgen, daar is altijd wel iemand thuis!!
Wat Morretje zegt idd! Nu weet ik ook meteen wie mijn nieuwste buur isquote:Op maandag 18 januari 2010 13:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoe kom jij aan dat kippenhok!!!!
Wat!!!! Ik niet!quote:Op maandag 18 januari 2010 14:06 schreef Morretje het volgende:
Tombola, ik heb ook al een kippenhok! Was een gift van Farmville!
toch wel!!!!!quote:
Nice!quote:Op maandag 18 januari 2010 14:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja daarom wilde ik het ook alleen als ik het op mn werk kon laten bezorgen en toen begon de ellende![]()
Maar goed, nu krijg ik die decoder voor nop![]()
Ok, das ook fijn. Je moet er wat voor over hebben, zeg maarquote:Op maandag 18 januari 2010 14:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja daarom wilde ik het ook alleen als ik het op mn werk kon laten bezorgen en toen begon de ellende![]()
Maar goed, nu krijg ik die decoder voor nop![]()
Ja maar ik geloof het pas als ik m heb en als dr niks afgeschreven wordt hequote:Op maandag 18 januari 2010 14:22 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ok, das ook fijn. Je moet er wat voor over hebben, zeg maar
quote:Op maandag 18 januari 2010 14:37 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:04 schreef oh-oh het volgende:
Ja Qut, hoest met jouw ontlasting?
wat dat betreft zijn het ook net kinderen he? Ik heb al zo vaak met Robin bij de dokter geweest, terwijl hij daar gewoon aan het spelen wasquote:Op maandag 18 januari 2010 15:09 schreef Greys het volgende:
Ben net met Bink naar huis gereden, het ging weer prima. Klein beetje eten gegeven en ook dat ging goed. Nu lag ze lekker op de bank te slapen dus heb haar die laatste paar uur niet meegenomen naar het werk.
Vanavond maar weer aankijken, als ik er nu mee naar de DA ga staat ze daar kwispelend en huppelend
quote:Op maandag 18 januari 2010 14:37 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
La Bink gaat sinds gisteren af en toe ineens heel slecht. Soms ineens verstoppen, bibberen, hijgen, heel hard buikje en heel zielig. Maar dan is het daarna ook ineens weer over. Dus nog even aankijken. Het is misschien gek dat ik er niet meteen naar de DA ga, maar ik ben hiervoor al eens een paar keer eerder naar een DA geweest (twee verschillende) en die konden niet echt iets vinden en dan kreeg ze een pijnstillertje en klaar.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:11 schreef Bamba het volgende:
[..]
wat dat betreft zijn het ook net kinderen he? Ik heb al zo vaak met Robin bij de dokter geweest, terwijl hij daar gewoon aan het spelen was![]()
Maar ik heb gemist wat er met Bink is?
Als dat Facebook was om op die foto te stemmen van die twee chiwalli's heb ik me inderdaad aangemeld ja, ik wist al niet eens mee dat dat Facebook was. Maar daar heb ik verder niets mee gedaan en ik zou nu ook écht het wachtwoord niet meer weten hoorquote:Op maandag 18 januari 2010 15:14 schreef oh-oh het volgende:
Ze hebben zich allemaal massaal aan zitten melden![]()
Volgens mij heb jij wel een account, heb je die es aangemaakt om toen op die hondjes van mn vriendjes te stemmen.
Of je zat te liegen toen![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Als dat Facebook was om op die foto te stemmen van die twee chiwalli's heb ik me inderdaad aangemeld ja, ik wist al niet eens mee dat dat Facebook was. Maar daar heb ik verder niets mee gedaan en ik zou nu ook écht het wachtwoord niet meer weten hoor(En nee ik lieg niet, want ik heb er toen zelfs nog keurig een commentaar onder getypt, gij ongelovige!
)
quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:20 schreef Greys het volgende:
Oh nou, ik laat de boerderie toch maar aan me voorbij gaan
Ik vind het minder leuk dan Farmville, laat em wel doodgaan..quote:Op maandag 18 januari 2010 15:10 schreef Bamba het volgende:
[..]
Crap! Heb ik 2 van die hongerlijers nu
quote:
Oh nou heel herkenbaar.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben echt zo'n zeikerd daarmee he, dan maak ik me zo'n zorgenGister ook al de hele dag. En dan vanmorgen ging het weer zo slecht en dan zit ik er echt in de auto om te janken
Dat wordt echt nog wat als de Bink er tussenuit zou glippen
Ik vind er ook niks aan aan dat Petvillequote:Op maandag 18 januari 2010 15:21 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik vind het minder leuk dan Farmville, laat em wel doodgaan..![]()
Grees, komt dat denk je nog van de pijnstiller, dat ze zich nu beter lijkt te voelen?
Ja, ik heb een facebookaccount aangemaakt, maar met nick, en ik zie wel hoe leuk ik het vind..
Klinkt wel beter Greys en bij de DA houden ze zich al snel grootquote:Op maandag 18 januari 2010 15:09 schreef Greys het volgende:
Ben net met Bink naar huis gereden, het ging weer prima. Klein beetje eten gegeven en ook dat ging goed. Nu lag ze lekker op de bank te slapen dus heb haar die laatste paar uur niet meegenomen naar het werk.
Vanavond maar weer aankijken, als ik er nu mee naar de DA ga staat ze daar kwispelend en huppelend
cafeville is ook wel aardig!quote:Op maandag 18 januari 2010 15:27 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik vind er ook niks aan aan dat Petville
Jij bruut!quote:Op maandag 18 januari 2010 15:21 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik vind het minder leuk dan Farmville, laat em wel doodgaan..![]()
Ja daar ben ik bang voor dus, dat ik alleen maar aan pijnbestrijding aan het doen ben. Dus morgen even testen zonder pijnstillerquote:Grees, komt dat denk je nog van de pijnstiller, dat ze zich nu beter lijkt te voelen?
Precies, gewoon doen wat je leuk vindt hoorquote:Ja, ik heb een facebookaccount aangemaakt, maar met nick, en ik zie wel hoe leuk ik het vind..
We zullen maar goed duimen voor La Bink dat het gevalletje van voorbijgane aard is.Misschien een dipje. (Veel gekookte kipfilet helpt hier ook nog weleens.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:15 schreef Greys het volgende:
[..]
La Bink gaat sinds gisteren af en toe ineens heel slecht. Soms ineens verstoppen, bibberen, hijgen, heel hard buikje en heel zielig. Maar dan is het daarna ook ineens weer over. Dus nog even aankijken. Het is misschien gek dat ik er niet meteen naar de DA ga, maar ik ben hiervoor al eens een paar keer eerder naar een DA geweest (twee verschillende) en die konden niet echt iets vinden en dan kreeg ze een pijnstillertje en klaar.
Had haar vanmorgen voor de zekerheid mee naar het werk genomen omdat het vanmorgen weer heel slecht ging, maar daarna knapte ze weer helemaal op. Ben benieuwd of het zo blijft
ik ook, is me al druk zat...quote:Op maandag 18 januari 2010 15:36 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik houd me voorlopig wel bezig met farmville
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ook, is me al druk zat...
Ik ga wandelen!!!!
6 King of Skins voor Ingetje halen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
In zo'n bed raak je elkaar kwijtquote:Op maandag 18 januari 2010 15:46 schreef Bamba het volgende:
Dit was trouwens onze hotelkamer afgelopen zaterdag![]()
[ afbeelding ]
Ook al niet je dag? Same here.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:51 schreef Ynske het volgende:
* Ynske komt even uit bed om te kijken hoe t met Bink is
Ja, dat bed was echt MEGA!!! Ik denk 180x200. Ik moest m'n vriend 's ochtends eerst zoekenquote:Op maandag 18 januari 2010 15:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In zo'n bed raak je elkaar kwijt
was wat verkouden geworden dacht ik. maar blaf inmiddels alweer als een zeeotterquote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ook, is me al druk zat...
Ik ga wandelen!!!!
6 King of Skins voor Ingetje halen!Wij werden gisteravond uitgenodigd door mijn moeder en haar man om een weekend mee te gaan naar Duitsland. Ergens aan de Moezel. Ze hebben een huisje gehuurd en dat heeft twee badkamersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met bad!!!
Dus moet ik voor die tijd (5 februari) nog even naar Lush om een BBS of Melt te halen voor mij en mijn mams.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Same here. Die maffe droom werkt doorquote:
Dat hebben wij hier thuisquote:Op maandag 18 januari 2010 15:58 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja, dat bed was echt MEGA!!! Ik denk 180x200. Ik moest m'n vriend 's ochtends eerst zoeken
Ah nee he.. Arme Bar, die krijgt het ook wel voor d'r kiezen zeg..quote:Op maandag 18 januari 2010 16:05 schreef Ynske het volgende:
hebben jullie gelezen? Dode bij woningbrand Zeeland
broer van OUDuser
iddquote:Op maandag 18 januari 2010 16:08 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ah nee he.. Arme Bar, die krijgt het ook wel voor d'r kiezen zeg..
Ook gisteren koorts, nu algeheel lamlendig en een zere keel.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
was wat verkouden geworden dacht ik. maar blaf inmiddels alweer als een zeeotter
gister koorts. wacht vandaag nog af, anders moet ik me maar weer gaan melden voor een abkuur
en jij?
Wat erg.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:05 schreef Ynske het volgende:
broer van OUDuser
Lekker! Wanneer gaan jullie?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wij werden gisteravond uitgenodigd door mijn moeder en haar man om een weekend mee te gaan naar Duitsland. Ergens aan de Moezel. Ze hebben een huisje gehuurd en dat heeft twee badkamersMet bad!!!
Dus moet ik voor die tijd (5 februari) nog even naar Lush om een BBS of Melt te halen voor mij en mijn mams.
Ik las het net; eerst Thijs en haar moeder en nu broertje.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:05 schreef Ynske het volgende:
broer van OUDuser
Ja, dat zijn vreselijke dingen.quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:08 schreef P.F het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)piest_aex_index.html
Nee! Wat erg!quote:Op maandag 18 januari 2010 16:05 schreef Ynske het volgende:
broer van OUDuser
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat erg.
Maar best gek dat als zij vanmorgen haar broer heeft verloren dat ze dan op de FP zit te posten vandaagMaar iedereen zal wel op zijn/haar eigen manier reageren denk ik, ik geloof in elk geval niet dat ik dan op FOK! zou zitten
![]()
Jezus, arme Bar..alsof zij nog niet genoeg heeft afgezienquote:Op maandag 18 januari 2010 16:05 schreef Ynske het volgende:
broer van OUDuser
MammaElisaB is met kleine dingen tevreden; de intentie maakte haar al blijquote:Op maandag 18 januari 2010 15:20 schreef oh-oh het volgende:
Maar ze heeft nog niks en t moet met TNT komen dus ik sta nergens voor in
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:17 schreef oh-oh het volgende:
OMG ik heb net een pup gekregen, hier afgegeven aan de deur, van een vriendin, kadootje.
Moet ik daar nu weer mee????????????????
NIET!quote:Op maandag 18 januari 2010 16:17 schreef oh-oh het volgende:
OMG ik heb net een pup gekregen, hier afgegeven aan de deur, van een vriendin, kadootje.
Och bar echt? Verdorie zeg!quote:Op maandag 18 januari 2010 16:17 schreef Bamba het volgende:
[..]
Jezus, arme Bar..alsof zij nog niet genoeg heeft afgezien
Enne, Foto???quote:
Ik neem haar ook écht niets kwalijk hoor, zou niet durven. Iedereen dealt daar op zijn eigen manier mee idd. En dat ze het wilde laten weten snap ik best, ik vond het alleen een wat luguber gezicht dat ze een bericht aan haar broer op de FP typte onder het nieuwsbericht op de dag zelf. Nou ja, ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, het was gewoon wat onvoorstelbaar om te lezen, uberhaupt dat je zoiets op kunt brengen als je nog op politienieuws wacht. En met onvoorstelbaar bedoel ik weer niet dat ik haar niet geloof, maar dat ik het me niet kan en wil voorstellen hoe zoiets zou moeten voelen.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:16 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hm, ja, maar als je fokvrienden onder je eigen vrienden rekent, is dit wel de snelste manier om dat aan hen te laten weten. Ach, ieder z'n ding ofzo denk ik dan maar.
FOTO's!!!!!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 16:17 schreef oh-oh het volgende:
ze zitten nog te wachten op nieuws van de technische recherche op uitsluitsel adhv tandartsgegevens etc zoals ze verteld in een topic in oudquote:Op maandag 18 januari 2010 16:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem haar ook écht niets kwalijk hoor, zou niet durven. Iedereen dealt daar op zijn eigen manier mee idd. En dat ze het wilde laten weten snap ik best, ik vond het alleen een wat luguber gezicht dat ze een bericht aan haar broer op de FP typte onder het nieuwsbericht op de dag zelf. Nou ja, ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, het was gewoon wat onvoorstelbaar om te lezen, uberhaupt dat je zoiets op kunt brengen als je nog op politienieuws wacht. En met onvoorstelbaar bedoel ik weer niet dat ik haar niet geloof, maar dat ik het me niet kan en wil voorstellen hoe zoiets zou moeten voelen.
Oh!quote:Op maandag 18 januari 2010 16:17 schreef oh-oh het volgende:
Zit je nou TOCH op farmville?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:17 schreef oh-oh het volgende:
Mja, in het engeltjestopic deel 18 op de voorlaatste pagina schrijft ze er zelf over.quote:
Een echte pup dus? Hoe komt je vriendin er dan bij om 'm zomaar cadeau te doen?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:32 schreef oh-oh het volgende:
Nee ik weet ook niet wat ik dr van moet denken maar hij heeft wel al mooi de grootste mand ingepikt
Dat dacht ik ook even...quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:32 schreef oh-oh het volgende:
Nee ik weet ook niet wat ik dr van moet denken maar hij heeft wel al mooi de grootste mand ingepikt
Maar is het een grap, komt er een clou of is het gewoon écht?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:32 schreef oh-oh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |