[SC] #567 Sundaymorning, rain is fallingquote:Op maandag 18 januari 2010 12:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Wie wat waar?
*Ook die ene geskipte pagina teruglezen gaat.
Aaaahquote:Op maandag 18 januari 2010 12:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[SC] #567 Sundaymorning, rain is falling
quote:Op maandag 18 januari 2010 12:53 schreef oh-oh het volgende:
21 fucking minuten weer![]()
Echt serieus.
Maar die laatste jongen was dan wel weer heel aardig, en nu brengen ze op mn werk een nieuwe decoder en hoef ik dr helemaal niet voor te betalen.
En ik kan m ten alle tijden opzeggen als ik dr geen trek meer in heb![]()
Hij wilde zelfs een gratis monteur met dat ding bij me thuis laten komen![]()
Maar dan kon ie geen tijd afspreken, alleen een dagdeel en daar heb ik al helemaal geen trek in![]()
Dus, tja.
Ik ga maar even snel nog pauzeren![]()
Fuckers zeg.
jullie moeten wel wat beter communiceren he...quote:
Huh wat krig je dan steeds?quote:Op maandag 18 januari 2010 12:35 schreef oh-oh het volgende:
Lalalalala dat duurt wel weer even bij Ziggo![]()
Ze gaat mn bestelling annuleren.
Alweer
Ik zou zeggen dat ze de tering kennen krijgen. En die doos ook niet afhalenquote:Op maandag 18 januari 2010 12:42 schreef oh-oh het volgende:![]()
Of ik het hele verhaal nog es uit wil leggen
quote:Op maandag 18 januari 2010 13:26 schreef Qwea het volgende:
help es.. moet ik ook morgen op mn werk trakteren?!
Ja want ik heb dus echt geen zin in taart againquote:Op maandag 18 januari 2010 13:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
staat wel lief... Doe je gewoon slagroomsoesjes ofzo
Morgen gewoon. Dan ben je toch jarig? Heeft ie pech (desnoods bewaar je voor m voor de dag erna ofzo)quote:Op maandag 18 januari 2010 13:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja want ik heb dus echt geen zin in taart again
En dan vandaag of morgen? Morgen is 1 stagair er niet
Eens!quote:Op maandag 18 januari 2010 13:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Morgen gewoon. Dan ben je toch jarig? Heeft ie pech (desnoods bewaar je voor m voor de dag erna ofzo)
Ja morgen idd... en soesjes bewaren? ielghquote:Op maandag 18 januari 2010 13:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Morgen gewoon. Dan ben je toch jarig? Heeft ie pech (desnoods bewaar je voor m voor de dag erna ofzo)
Och, in de koelkast!quote:Op maandag 18 januari 2010 13:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja morgen idd... en soesjes bewaren? ielgh
Haha niks bijzonders hoor..Ik kom gewoon vrolijk binnenwandelenquote:
Meld jij dan ook even dat ik dit gezegd heb?quote:Op maandag 18 januari 2010 12:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jullie moeten wel wat beter communiceren he...
ik moet jullie de hele tijd wijzen op wat jullie over elkaar zeggen!
hoe kom jij aan dat kippenhok!!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 13:44 schreef Bamba het volgende:
[..]
Haha niks bijzonders hoor..Ik kom gewoon vrolijk binnenwandelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |